robbinh01
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling binnen!!! THanks weer !!en tot de volgende haha
Vanavond gelijk de sample meatballs proberen, ben benieuwd!!!
Als bevallen gaan ze volgende keer ook mee
Ook erg benieuwd naar de teriyaki (hoe spel je dat) en marroko style kip!
.Zojuist weer besteld, eens even kijken hoe de thaise/teriyaki/tandoori kip smaakt. De Toscaanse was iig goed bevallen.
Zal voor die broccolimix met kruidensaus nog even een review plaatsen van de week, die smaakte namelijk erg goed alleen wordt dat helaas iets te prijzig om elke maaltijd te pakken![]()
2 opmerkingen:
bij bulk-voordeel staat 10kg kip voor 85 euro, echter is de prijs per kg 8.50 dus zou er geen voordeel aan vast zitten?
en bij 'over het bestelproces' staat een foutje:
je betaalt geen verzendkosten bij de bulk-voordeel.
.
. Ik ben erg benieuwd naar welke producten dit zijn?Ook vroeg ik me af of er ook iets als een low fat (net zoals de hamburger) (bbq) worst e.d. komt? Dat zou echt geweldig zijn!
Wat is dit met postnl?
Gister bestelling gedaan, ook bij xxl.
Nu krijg ik alleen net xxl binnen en zie ik met die barcode dat mn vlees pas morgen komt?
Terwijl die vandaag zou komen...
Scoob zou je miss kunnen kyken hoe of wat?
Order nr: 100018728
Thx![]()
Geen verzendkostenbij bulk-voordeel staat 10kg kip voor 85 euro, echter is de prijs per kg 8.50 dus zou er geen voordeel aan vast zitten?

Ik heb de kipblokjes moroccon en teriyaki geprobeerd. Maar wat zijn die lekker zeg! Kijk gewoon alweer uit naar mijn eet momentje. Wederom goed product van Musclemeat![]()
mooi compliment voor de twee nieuwe smaken, bedankt voor je review!Ohja stom ik zie het! Maar had gewoon het eerste vakje aangevinkt met bezorgen. Dacht als je voor 5e besteld dan je dan de volgende dag in huis had![]()
Kip Moroccon style is een blijvertje. Die bestel ik volgende keer sowieso weer mee. De teriyaki ook gehad maar vindt die smaak minder overheersend. Niet slecht maar zal hem niet maar weer bestellen omdat moroccon,tandoori en thais voor mij persoonlijk lekkerder zijn. Slimpie is een goede toevoeging op het assortiment, gelijk maar meebesteld. Dronk het al van de supermarkt, maar voor die paar cent meer gun ik het jullie zodat het assortiment nog meer uitgebreid kan worden en er meer smaken van producten kunnen komen.
. de moroccon niet besteldpakketbezorger gemist vandaag en proberen ze het morgen weer. Maakt dat uit voor de kwaliteit van de producten?
Die Mocro kip heb ik ook besteld vanmiddag, ben benieuwd.
top!Nu met de twee nieuwe rijst vormen van jullie, vroeg ik me af wat de beste keus is als je aan het bulken bent qua voedingswaarde? En hebben jullie er is wel is over nagedacht om AfterPay te ondersteunen in jullie betaalproces?
. Net weer een bestelling geplaats (bestelnr: #100018897)
Kan al niet wachten tot het toekomt!!!
Natuurlijk de beef jerky weer aangekocht, dit maal in bulk!
. Had je de andere al geprobeerd? Of ga je puur voor de voedingswaarde.
!!De ene rijst mix is met groente en de ander zonder. Als je naar de kcal per 100gr kijkt moet je dan dus degene zonder groente nemen. Witte rijst verteert sneller, eerder weer honger al is mijn eigen ervaring dat het met basmati niet veel verschilt, wel bv met zilvervlies rijst. Moet even induiken hoe het zit met mensen die niet betalen binnen 14 dagen met AfterPay. We zijn namelijk niet bepaald fan van achteraf betalen. Bij PayPal heb je 'uitgestelde betaling' en bij dat systeem moeten we al aardig wat mensen mailen om achter hun broek aan te zitten met betalen. Daar wordt je als bedrijf niet vrolijk van.
Thnx voor je nieuwe order!! Ik zie dat je voor de smaak original bent gegaan. Had je de andere al geprobeerd? Of ga je puur voor de voedingswaarde.
---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------
Muscle Meat in de Playboy
![]()
Deze maand staan wij in de Playboy, Nr 07 sectie Upcoming.
Download het artikel hier: http://musclemeat.nl/media/Playboy_MuscleMeat.jpg
Zo... dat kunnen we van onze bucketlist afstrepen!!
Bestelling net ontvangen, kwaliteit is zeer goed zoals altijd. Erg handig.
Wat me wel uit vorige bestellingen is opgevallen is dat de IQF zakken (met fruit/groente) wel af en toe aan elkaar vriezen als je de zak niet goed afsluit alvorens die terug in de vriezer te leggen. Plakband werkt prima maar misschien een idee om hersluitbare zakken te introduceren?