- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling net ontvangen, kwaliteit is zeer goed zoals altijd. Erg handig.
Wat me wel uit vorige bestellingen is opgevallen is dat de IQF zakken (met fruit/groente) wel af en toe aan elkaar vriezen als je de zak niet goed afsluit alvorens die terug in de vriezer te leggen. Plakband werkt prima maar misschien een idee om hersluitbare zakken te introduceren?
.Goed artikel, zal wel weer een hoop nieuwe klanten opleveren.![]()
Hahaha goed artikel
Bestelling eergisteren verzonden, en inderdaad vandaag nog alles prima bevroren in ontvangst genomen
Leuk stukje!
Volgens mij is Yvette ook niet echt klein zo te zien? ;-)
Heb idd allemaal originals genomen, andere volgende keer proberen dan maar!
De gehaktballetjes en de marocco flavour kip probeert, beide erg lekker!
Gehaktballetjes lekkere structuur en bite, gaan volgende keer zeker mee!
morrokko style kip ook erg lekker, van de geur alleen al krijg je trek - lekkere kruidige geur!. Moet alleen even bedenken met welke groente het het lekkerste is!
Leuk artikel, maar wel veel kleren aan voor de playboy![]()
!Tof artikel in de playboy!Nu ook de teriyaki kip probeerd, ECht super lekker.. Mn nieuwe favo smaak haha
![]()
. Thnx @ playboyHee scoob, Enig idee wanneer de zalm weer op voorraad is?![]()
Heb vanochtend gehoord dat we het deze woensdag kunnen verwachten.

Nou, net ook maar een bestelling geplaatst: 5 kilo kip en samples van drie burgers. Ben benieuwd hoe het smaakt wanneer ze van de grillplaat afkomen![]()
Top! Bedankt voor je eerste bestelling Doc46. Laat je weten wat je er van vond?

Thaise kip net geprobeerd, die smaak was prima. Ik moet de Marokkaanse kip en de kant en klare gehaktballen nog testen.
Leuk dat je wilt gaan bestellen! Tijdens het betaalproces krijg je een kalender waar je een lever dag kan kiezen. Voor 15:00 besteld (ma t/m do) betekent dat de volgende dag ook zichtbaar is in de kalender als lever dag.Als Belgische klant, wanneer moet je bestellen, welk uur en welke dag om volgende dag in huis te hebben ? Ben benieuwd en wil eens bestellen![]()
Mooi! Weet niet hoeveel beef jerky je gaat kopen maar zou iig 1 van elke smaak doen als ik die tip mag geven. Vrij anders is elke smaak namelijkIk ben weer van plan een bestelling te plaatsen, eindelijk de beef jerkey proberen! De rauwe kipfilet blokjes zijn helaas niet op voorraad, is er een indicatie wanneer die weer binnen komen?
. De rauwe kipblokjes hebben we vorige week online gezet, maar de voorraad is inderdaad nu al op. Helaas komt dit product even niet terug. Reden is dat we naar een nieuwe partner hiervoor opzoek moeten. Bij de huidige partner zat geen groei mogelijkheid. We hebben gevraagd wat ze max per week kunnen leveren, maar achteraf (nu) blijkt dat ze hier niet aan kunnen voldoen. Heb een redelijke prioriteit gezet op dit product om het z.s.m. weer te hebben want er is duidelijk vraag naar.dankje alvast voor de eerste review! Benieuwd maar je andere twee ervaringen. Leuk dat je wilt gaan bestellen! Tijdens het betaalproces krijg je een kalender waar je een lever dag kan kiezen. Voor 15:00 besteld (ma t/m do) betekent dat de volgende dag ook zichtbaar is in de kalender als lever dag.
Hoi Nick, ik zal zorgen dat je bestelling vandaag de deur uit gaat! Excuus voor deze bug. Deze is er sinds vanochtend in geslopen voor Belgische bestellingen. Er is namelijk vanochtend een PostNL Plugin update geweest, maar daar zit dus deze fout in. Er is ons beloofd dat dit voor morgen ochtend opgelost is.Ik heb een bestelling geplaatst en het is erg verwarrend om te weten wanneer ze gaan leveren. Ik had aangeklikt 17 Juni, had voor 15.00 uur besteld. In de mail staat er op dat ze 19 juni gaan leveren. En als ik kijk in mijn account staat er op levering TNT 18 Juni ... Bestelling #100019120 (geplaatst op 16 juni 2015 14:58:00 CEST)
Ik zag de bestelling voorbij komen, bedanktEn weer een mooie grote bestelling eruitJullie kip is zoveel lekkerder dan uit de supermarkt zonder rare stukjes eraan die je er normaal afsnijdt. Super! Opmerking over Wagyu burger zoals besproken in pb is toegevoegd.

. Fijn dat ze zo in de smaak vallen! Je Wagyu vraag in de opmerking van je bestelling is goed doorgekomen en doorgevoerd. Omdat je order met de andere producten boven de 23kg is, zijn het twee dozen geworden, dan weet je dat alvast bij het ophalen.Hoi Nick, ik zal zorgen dat je bestelling vandaag de deur uit gaat! Excuus voor deze bug. Deze is er sinds vanochtend in geslopen voor Belgische bestellingen. Er is namelijk vanochtend een PostNL Plugin update geweest, maar daar zit dus deze fout in. Er is ons beloofd dat dit voor morgen ochtend opgelost is. Ik zag de bestelling voorbij komen, bedankt! met 20kg rauwe kipfilets kan je weer even vooruit
. Fijn dat ze zo in de smaak vallen! Je Wagyu vraag in de opmerking van je bestelling is goed doorgekomen en doorgevoerd. Omdat je order met de andere producten boven de 23kg is, zijn het twee dozen geworden, dan weet je dat alvast bij het ophalen.