- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Zojuist een mooi pakket opgehaald bij een afhaalpunt#100019160. Vooral erg benieuwd naar de zalm! Staat vanavond op het menu
. Zal daarna ook even een review schrijven!
Ooh en de vriezer is mooi gevuldkon nog wat meer bij, maar is altijd even inschatten van tevoren.
Thnx voor je bestelling! Reviews altijd meer dan welkom, positief als negatief
. Klopt, altijd lastig in het begin. Onze eigen ervaring is (inhoud vriezer = L en aantal kg muscle meat product is kg) 30L = 8kg, 64L = 16kg en 170L = 45kgScoob, ik heb net een order besteld, order #100019277, nu kom ik terug op de homepage en zie ik daar Slimpie Framboos siroop (580ml), kh loze ranja, en dat lijkt me ideaal om eens te checken. Zou jij dit voor mij misschien een flesje in de doos kunnen smijten?
ps geen doelbewuste actie om gratis goodies te regelen, zag het net te laat.
Tijd om die vriezer vol te knallen!
Laat maar hangen scoop, begrijp dat je die shit overal kan kopen hehe, ik haal het wel ff bij de appie.
Bedankt voor je alweer zoveelste bestelling Rob! Een product toevoegen bij ons na je bestelling is nooit een probleem. Je kan het bedrag los overmaken naar ons rekeningnummer (staat onder op onze site), ons een email sturen of mij PM-en met screenshot bewijs betaling en we voegen het toe aan de factuur van je bestelling in ons systeem.
Een van de redenen dat we het leuk vonden Slimpie te introduceren is omdat bij de supermarkt vaak 2 max 3 smaken beschikbaar zijn. Bij ons alle smaken. Mocht je dus de Framboos niet kunnen vinden, dan kan je mij dus als nog berichten en we voegen het toe!
Met plezier!
Als het zo zit hebben jullie groot gelijk om voor all natural te gaan en niet te knoeien met de malsheid![]()
Hebben jullie een lekkere saus om te combineren met de witte rijst en goldmix?
Hey Guido. Ik kan je de Kumars aanraden: http://musclemeat.nl/non-diepvries/marinades-woksauzen . Vooral de Pasta versie, waarbij je wat kokosmelk gebruikt om de saus dunner te maken, is echt lekker.
Laatst bewerkt:

. Zal daarna ook even een review schrijven!