AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.781
Zojuist een mooi pakket opgehaald bij een afhaalpunt :) #100019160. Vooral erg benieuwd naar de zalm! Staat vanavond op het menu :meal: . Zal daarna ook even een review schrijven!

Ooh en de vriezer is mooi gevuld :) kon nog wat meer bij, maar is altijd even inschatten van tevoren.

Thnx voor je bestelling! Reviews altijd meer dan welkom, positief als negatief :). Klopt, altijd lastig in het begin. Onze eigen ervaring is (inhoud vriezer = L en aantal kg muscle meat product is kg) 30L = 8kg, 64L = 16kg en 170L = 45kg

Scoob, ik heb net een order besteld, order #100019277, nu kom ik terug op de homepage en zie ik daar Slimpie Framboos siroop (580ml), kh loze ranja, en dat lijkt me ideaal om eens te checken. Zou jij dit voor mij misschien een flesje in de doos kunnen smijten?

ps geen doelbewuste actie om gratis goodies te regelen, zag het net te laat.

Tijd om die vriezer vol te knallen!

Laat maar hangen scoop, begrijp dat je die shit overal kan kopen hehe, ik haal het wel ff bij de appie.

Bedankt voor je alweer zoveelste bestelling Rob! Een product toevoegen bij ons na je bestelling is nooit een probleem. Je kan het bedrag los overmaken naar ons rekeningnummer (staat onder op onze site), ons een email sturen of mij PM-en met screenshot bewijs betaling en we voegen het toe aan de factuur van je bestelling in ons systeem.

Een van de redenen dat we het leuk vonden Slimpie te introduceren is omdat bij de supermarkt vaak 2 max 3 smaken beschikbaar zijn. Bij ons alle smaken. Mocht je dus de Framboos niet kunnen vinden, dan kan je mij dus als nog berichten en we voegen het toe!

Met plezier!
Als het zo zit hebben jullie groot gelijk om voor all natural te gaan en niet te knoeien met de malsheid ;)

Hebben jullie een lekkere saus om te combineren met de witte rijst en goldmix?

Hey Guido. Ik kan je de Kumars aanraden: http://musclemeat.nl/non-diepvries/marinades-woksauzen . Vooral de Pasta versie, waarbij je wat kokosmelk gebruikt om de saus dunner te maken, is echt lekker.

Laatst bewerkt:
Ik krijg morgen een flink pakket binnen, alleen werd ik gisteren ineens geinformeerd dat ik morgen moet werken. Het wordt dus misschien aangenomen door de schoonmaakster/tuinman als het meezit. Stel dat het niet afgeleverd kan worden, wat is dan het gevolg? Gaat het dan mee terug naar Post NL, het blijven natuurlijk wel vriesproducten.

Hoe lang kun je die piepschuimen krat ongeopend op kamertemperatuur laten staan trouwens? Het laten aannemen vind ik nog tot zover, maar ze ook instrueren om het in de vriezer te stoppen gaat me wel wat ver :p

• #5.783
Ik krijg morgen een flink pakket binnen, alleen werd ik gisteren ineens geinformeerd dat ik morgen moet werken. Het wordt dus misschien aangenomen door de schoonmaakster/tuinman als het meezit. Stel dat het niet afgeleverd kan worden, wat is dan het gevolg? Gaat het dan mee terug naar Post NL, het blijven natuurlijk wel vriesproducten.

Hoe lang kun je die piepschuimen krat ongeopend op kamertemperatuur laten staan trouwens? Het laten aannemen vind ik nog tot zover, maar ze ook instrueren om het in de vriezer te stoppen gaat me wel wat ver :p

Goed dat je het even vraagt! Want hier is een mooie oplossing voor. Wij houden rekening met het inpakken van onze pakketten dat het niet iedereen lukt het de eerste dag aan te nemen. Wij zorgen ervoor (genoeg droogijs -80graden celcius + dikke isolatie zak) dat het de tweede dag ook nog 100% bevroren is. Vaak zelfs een derde dag.

Wat er gebeurt is het volgende. De postbode gaat het bij je naaste buren proberen. Ze zijn gemotiveerd dit te proberen, ze willen namelijk van het pakket af, want ze krijgen betaald per afgeleverd pakket. Zijn zij niet huis, dan neemt hij het pakket mee terug voor de tweede aflever dag. Voor de tweede aflever dag heb je nu twee opties. A: je doet niks. Het pakket wordt dan nogmaals de volgende dag op het zelfde adres geprobeerd te leveren. Tijd indicatie kan je op de track&trace zien. B: je neemt geen risico dat je plots weg moet, of de tijdindicatie je niet schikt en je veranderd het adres naar een PostNL punt. Dit kan je doen via de PostNL app of mijnpostnl website (mocht je dat lastig vinden PM mij even, dan help ik je daarbij). Je kan dat het pakket bv laten leveren bij een AH die tot 21:00 in de avond open is op de tweede aflever dag. Aangezien het de gehele tweede dag aflever dag nog bevroren nog is, werkt dat prima. Let op: als je het adres wilt veranderen, dan moet je dat doen voor 22:00 doen, de avond voor de 2de aflever dag.

Super, dan weet ik genoeg. Zal heus wel goed gaan komen. Desnoods staat het 2 dagen op het aanrecht, zondagochtend ben ik weer thuis dus dan zou het allemaal geen probleem moeten zijn.

Thanks voor je reactie.

Top! Bedankt voor je eerste bestelling Doc46. Laat je weten wat je er van vond?

Uiteraard! Gisteren de drie burgers geprobeerd. Zijn allemaal op de contactgrill gegaan dus niet in de pan.

Low fat: qua structuur komt deze burger het meeste neer op wat je hier aan hamburgers kunt kopen. Smaak is erg goed en er komt haast niks aan vocht of vet uit.

Angus: wat mij betreft de beste van de 3. Lijkt net of je een burger in de States aan het eten bent, erg lekker. Qua structuur een echte burger waar ook geen vet of andere troep uit komt.

Wagyu: Iets pittiger en zit qua structuur tussen de andere 2 in. Kwam nog best wat vet vanaf. Vond deze persoonlijke de minste van de 3 maar alsnog erg smakelijk!

Wil alleen de US beef nog een keer proberen, dan heb ik ze allemaal gehad. Ga de angus zeker in grote hoeveelheid bestellen.

• #5.786
Super, dan weet ik genoeg. Zal heus wel goed gaan komen. Desnoods staat het 2 dagen op het aanrecht, zondagochtend ben ik weer thuis dus dan zou het allemaal geen probleem moeten zijn.

Thanks voor je reactie.

:thumbs:

Uiteraard! Gisteren de drie burgers geprobeerd. Zijn allemaal op de contactgrill gegaan dus niet in de pan.

Low fat: qua structuur komt deze burger het meeste neer op wat je hier aan hamburgers kunt kopen. Smaak is erg goed en er komt haast niks aan vocht of vet uit.

Angus: wat mij betreft de beste van de 3. Lijkt net of je een burger in de States aan het eten bent, erg lekker. Qua structuur een echte burger waar ook geen vet of andere troep uit komt.

Wagyu: Iets pittiger en zit qua structuur tussen de andere 2 in. Kwam nog best wat vet vanaf. Vond deze persoonlijke de minste van de 3 maar alsnog erg smakelijk!

Wil alleen de US beef nog een keer proberen, dan heb ik ze allemaal gehad. Ga de angus zeker in grote hoeveelheid bestellen.

Awesome review en alles positief, top!! Bedankt :).

Ben & Jerry's

2lizp89.jpg

Omdat wij weten hoe belangrijk cheatmeals zijn: nu bij Muscle Meat, Ben & Jerry's ijs in maar liefst 15 smaken!!

http://musclemeat.nl/diepvries/ijs

Onze vaste Muscle Meat klant Anthony Oosterlaag en fervent ben & Jerry's liefhebber (zie zijn instagram @anthonyoosterlaag) is er in ieder geval alvast superblij mee!

Haha, jullie worden een soort bol.com ;)

Bestelling vandaag weer in goede orde ontvangen trouwens

De kip blijft perfect. Ondertussen ook het gehakt enkele malen gebruikt. Erg lekker, was eerst bang dat het droog zou zijn met weinig vet, maar nergens last van, super mals. De zalm heb ik tussendoor geprobeerd, bevroren in de koekenpan, ik las op de site dat dat eventueel ook kon. Dat is niet aan te raden, hij was erg droog, de smaak was wel goed. Morgenavond ga ik hem correct bereiden. De low-fat hamburgers heeft alleen mijn vriendin op, die was zo enthousiast dat ze bij de volgende bestelling enkele kilo's wilt.
De biefstuk had ik me erg op verheugd, maar die vond ik tegen vallen, ondanks alle positieve reviews die ik lees. Ik vond de structuur erg stevig. Had hem netjes in de koelkast ontdooit en op de dag zelf op kamertemperatuur laten komen. Medium rare gebakken, maar helaas, de structuur te stevig en de smaak ook ietsje muffig. Normaal haal ik kogelbiefstukjes bij de keurslager (betaal dan wel 6 euro per 200 gram stukje) en die is zachter en smaakvoller. Ik wil bij een volgende bestelling wel de biefstukpuntjes proberen, misschien bevallen die.
En zojuist heb ik de tonijnsteak gegeten, met een beetje chilipoeder en citroenzout, damn die was lekker!!! Ik moet me bedwingen niet gelijk de hele kilo op te bakken en nu op te eten!!!

20150619_202939.jpg

Heb een hele vriezer dedicated to musclemeat.

Bestelling vandaag opgehaald. Twee mooie dozen vol. Het ophalen ging natuurlijk gepaard met de nodige grappen.

Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks) Pangasiusfilet 1KG 3 € 12,30
Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) 1kg (5 x 200gr)
Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) 1kg (5 x 200gr) 12 € 102,00
Kipfilet uit Argentinië (170-190gr rauw) (5kg) (pees vrij) Kipfilet-uit-Arg 1 € 29,25
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg) Broccoliroosjes 2,5kg 3 € 18,75
Cashewnoten (gebrand, ongezouten) 200gr Cashewnoten (gebrand, ongezouten) 200gr 10 € 30

Heb wel alleen functioneel inkopen gedaan. Volgende keer beetje experimenteren met de burgers, tonijn, etc. Mensen vragen me wel eens of ik aandelen musclemeat heb omdat ik het zo loop te promoten. Maar als ik erg enthousiast over ben dan wil ik dat mensen wel eens opdringen. Blijf het erg tof vinden om te zien hoe je dit op gebouwd hebt Scoob, geniaal concept en perfect uitgevoerd.

Ben & Jerry's

2lizp89.jpg

Omdat wij weten hoe belangrijk cheatmeals zijn: nu bij Muscle Meat, Ben & Jerry's ijs in maar liefst 15 smaken!!

Onze vaste Muscle Meat klant Anthony Oosterlaag en fervent ben & Jerry's liefhebber (zie zijn instagram @anthonyoosterlaag) is er in ieder geval alvast superblij mee!

Zo erg musclemeat os dat niet [emoji12]

Wat zijn in hemelsnaam gekalibreerde kipfilets? Het moet niet gekker worden.

ik heb net men eerste bestelling gedaan. Echter als ik een leveringsdatum koos werd die nog veranderd nadat ik mijn bestellling had voltooid? Hij staat nu op woensdag 24/06 terwijl ik eiglk dinsdag had aangeduid.. kan dit nog aangepast worden? Dinsdag ben ik zeker hele dag thuis.. alvast bedankt ! Bestelling #100019383

• #5.793
De kip blijft perfect. Ondertussen ook het gehakt enkele malen gebruikt. Erg lekker, was eerst bang dat het droog zou zijn met weinig vet, maar nergens last van, super mals. De zalm heb ik tussendoor geprobeerd, bevroren in de koekenpan, ik las op de site dat dat eventueel ook kon. Dat is niet aan te raden, hij was erg droog, de smaak was wel goed. Morgenavond ga ik hem correct bereiden. De low-fat hamburgers heeft alleen mijn vriendin op, die was zo enthousiast dat ze bij de volgende bestelling enkele kilo's wilt.
De biefstuk had ik me erg op verheugd, maar die vond ik tegen vallen, ondanks alle positieve reviews die ik lees. Ik vond de structuur erg stevig. Had hem netjes in de koelkast ontdooit en op de dag zelf op kamertemperatuur laten komen. Medium rare gebakken, maar helaas, de structuur te stevig en de smaak ook ietsje muffig. Normaal haal ik kogelbiefstukjes bij de keurslager (betaal dan wel 6 euro per 200 gram stukje) en die is zachter en smaakvoller. Ik wil bij een volgende bestelling wel de biefstukpuntjes proberen, misschien bevallen die.
En zojuist heb ik de tonijnsteak gegeten, met een beetje chilipoeder en citroenzout, damn die was lekker!!! Ik moet me bedwingen niet gelijk de hele kilo op te bakken en nu op te eten!!!

[url]http://s6.postimg.org/szw8mjzb1/20150619_202939.jpg[/url]

Bedankt voor de mooie eerlijke review Webby, gewaardeerd! Het gehakt hoor ik vaker dat dit het vooroordeel is, droog. Dat is het idd totaal niet. Ook onze paard en runderbiefstuk tartaar van 1% en 2% vet niet :). Te zien aan de tonijnsteak weet je hoe je steaks moet bakken. Misschien had je een minder stuk. Dat kan een keer voorkomen (zeldzaam en pech dat dit net bij de eerste bestelling is) en is niet van de buitenkant te zien. Ik hoop dat je de biefstuk niet wilt afschrijven, want van alle ervaring die ik heb gehoord is 99% tevreden. Een gratis biefstuk om het opnieuw te proberen kan ik je tegenover de andere niet aanbieden, maar een tussenweg wel. PM mij even wanneer je weer gaat bestellen en ik stel iets voor, voor een herkansing. Het zou zonde zijn als je weer terug gaat naar de 30euro/kg ''keurslager'' *kuch*. Dan kan ik nog beter onze hert aanraden uit Nieuw zeeland voor 27euro/kg ;). Dat is echt vlees dat je elke dag wilt eten. Thnx voor de tonijnsteak foto! Altijd leuk te zien hoe het eind resultaat bij mensen thuis is, mooi roze van binnen gehouden.

Heb een hele vriezer dedicated to musclemeat.

Bestelling vandaag opgehaald. Twee mooie dozen vol. Het ophalen ging natuurlijk gepaard met de nodige grappen.

Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks) Pangasiusfilet 1KG 3 € 12,30
Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) 1kg (5 x 200gr)
Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) 1kg (5 x 200gr) 12 € 102,00
Kipfilet uit Argentinië (170-190gr rauw) (5kg) (pees vrij) Kipfilet-uit-Arg 1 € 29,25
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg) Broccoliroosjes 2,5kg 3 € 18,75
Cashewnoten (gebrand, ongezouten) 200gr Cashewnoten (gebrand, ongezouten) 200gr 10 € 30

Heb wel alleen functioneel inkopen gedaan. Volgende keer beetje experimenteren met de burgers, tonijn, etc. Mensen vragen me wel eens of ik aandelen musclemeat heb omdat ik het zo loop te promoten. Maar als ik erg enthousiast over ben dan wil ik dat mensen wel eens opdringen. Blijf het erg tof vinden om te zien hoe je dit op gebouwd hebt Scoob, geniaal concept en perfect uitgevoerd.

Bedankt voor het mooie compliment Rob G en je bestelling!! Ik heb het natuurlijk niet in mijn eentje gedaan. Rein en Yvette (zie pagina Over Ons) werken minstens zo hard vanaf het begin. Mond tot mond reclame waarderen wij enorm. Het blijft vreemd voor mensen vlees via post. Als men het eng vind is de enige manier vaak de ervaring aanhoren van een ander.

Zo erg musclemeat os dat niet [emoji12]

Ah jawel joh! Iedereen heeft een cheat, meestal op zondag toch? Mijne is de spareribs die wij binnenkort op Muscle Meat gaan introduceren :) @ spoiler.

Wat zijn in hemelsnaam gekalibreerde kipfilets? Het moet niet gekker worden.

Dat zijn kipfilets die op gewicht geselecteerd zijn. In dit geval 170-190gr. Dit is bv voor restaurants ontzettend handig zodat elke maaltijd die ze maken gelijk is. Hetgeen dat voor onze eetschema's natuurlijk ook super handig is. Ooit (maar dit zal nog lang duren) hopen wij meer kalibraties aan de bieden. Hoe ideaal zou het zijn dat jouw gewicht in je eetschema gewoon te bestellen is?

ik heb net men eerste bestelling gedaan. Echter als ik een leveringsdatum koos werd die nog veranderd nadat ik mijn bestellling had voltooid? Hij staat nu op woensdag 24/06 terwijl ik eiglk dinsdag had aangeduid.. kan dit nog aangepast worden? Dinsdag ben ik zeker hele dag thuis.. alvast bedankt ! Bestelling #100019383

Ik heb het even nagekeken en je stond al goed in ons systeem: dinsdag ontvangen. Mag ik vragen waar je precies 24/06 las? Dan laat ik onze programmeur hier even naar kijken. Thnx voor je order!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de mooie eerlijke review Webby, gewaardeerd! Het gehakt hoor ik vaker dat dit het vooroordeel is, droog. Dat is het idd totaal niet. Ook onze paard en runderbiefstuk tartaar van 1% en 2% vet niet :). Te zien aan de tonijnsteak weet je hoe je steaks moet bakken. Misschien had je een minder stuk. Dat kan een keer voorkomen (zeldzaam en pech dat dit net bij de eerste bestelling is) en is niet van de buitenkant te zien. Ik hoop dat je de biefstuk niet wilt afschrijven, want van alle ervaring die ik heb gehoord is 99% tevreden. Een gratis biefstuk om het opnieuw te proberen kan ik je tegenover de andere niet aanbieden, maar een tussenweg wel. PM mij even wanneer je weer gaat bestellen en ik stel iets voor, voor een herkansing. Het zou zonde zijn als je weer terug gaat naar de 30euro/kg ''keurslager'' *kuch*. Dan kan je nog beter onze hert eten uit Nieuw zeeland voor 27euro/lkg ;). Dat is echt vlees dat je elke dag wilt eten. Thnx voor de tonijnsteak foto! Altijd leuk te zien hoe het eind resultaat bij mensen thuis is, mooi roze van binnen gehouden.

Bedankt voor het mooie compliment Rob G en je bestelling!! Super :). Mond tot mond reclame waarderen wij enorm. Het blijft vreemd voor mensen vlees via post. Als men het eng vind is de enige manier vaak de ervaring aanhoren van een ander.

Ah jawel joh! Iedereen heeft een cheat, meestal op zondag toch? Mijne is de spareribs die wij binnenkort op Muscle Meat gaan introduceren :) @ spoiler.

Dat zijn kipfilets die op gewicht geselecteerd zijn. In dit geval 170-190gr. Dit is bv voor restaurants ontzettend handig zodat elke maaltijd die ze maken gelijk is. Hetgeen dat voor onze eetschema's natuurlijk ook super handig is. Ooit (maar dit zal nog lang duren) hopen wij meer kalibraties aan de bieden. Hoe ideaal zou het zijn dat jouw gewicht in je eetschema gewoon te bestellen is?

Ik heb het even nagekeken en je stond al goed in ons systeem: dinsdag ontvangen. Mag ik vragen waar je precies 24/06 las? Dan laat ik onze programmeur hier even naar kijken. Thnx voor je order!

als ik op de site kijk bij mijn bestelling staat er dat het op 24/06 geleverd wordt.. In de mail van mijn bestelling staat 25/06.. Ik had volgens mij dinsdag 23/06 aangeduid..

• #5.795
als ik op de site kijk bij mijn bestelling staat er dat het op 24/06 geleverd wordt.. In de mail van mijn bestelling staat 25/06.. Ik had volgens mij dinsdag 23/06 aangeduid..

Ok thnx voor de feedback! Ga er meteen mee aan de slag. Je staat iig goed in ons systeem. Je pakket wordt maandag gemaakt en verzonden.

Ok thnx voor de feedback! Ga er meteen mee aan de slag. Je staat iig goed in ons systeem. Je pakket wordt maandag gemaakt en verzonden.

Dus ff voor de duidelijkheid.. ik zou mn pakket dinsdag 23/06 moeten ontvangen? Ik woon in Belgie.

• #5.797
Dus ff voor de duidelijkheid.. ik zou mn pakket dinsdag 23/06 moeten ontvangen? Ik woon in Belgie.

97% van de pakketten worden geleverd op de geselecteerde dag (in jouw geval dus op dinsdag), ook in België. 3% van de pakketten loopt een dag vertraging op (menselijke fout zoals bv pakket in verkeerd busje gestopt). Het pakket wordt dan op woensdag geleverd. De kans op een vertraging is erg klein, staat ook op drie plekken op de website tijdens het bestellen, ik meld het toch nog even voor de zekerheid. De inhoud van een pakket blijft ook tijdens een vertraging geheel bevroren.

97% van de pakketten worden geleverd op de geselecteerde dag (in jouw geval dus op dinsdag), ook in België. 3% van de pakketten loopt een dag vertraging op (menselijke fout zoals bv pakket in verkeerd busje gestopt). Het pakket wordt dan op woensdag geleverd. De kans op een vertraging is erg klein, staat ook op drie plekken op de website tijdens het bestellen, ik meld het toch nog even voor de zekerheid. De inhoud van een pakket blijft ook tijdens een vertraging geheel bevroren.

ok daar was ik idd al van op de hoogte ;). thx voor het nakijken ! heel benieuwd nr mn eerste bestelling ! :D

Ben van plan dit morgen te gaan bestellen, nog dingen te aanraden die er lekker bij zijn:

MuscleMeat5.jpg

Ben & Jerry's

2lizp89.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven