XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Net de Marokkaanse kip gegeten. Dit is één van de weinige Marokkanen die iets toevoegen aan Nederland. Smaak is goed, doet mij een beetje denken aan Rollade. Het is trouwens best pittig, hoewel ik moet zeggen dat ik niet veel gewend bent, omdat ik nooit ergens kruiden voor gebruik.

weer een bestelling binnen vandaag! erg blij dat de kip weer in het kleinere formaat terug is!
Kreeg alleen wel de runder tartaar in plaats van de paarden tartaar (bestelling 100019003) Maar ach, verder weer snel en netjes als altijd!

Mss rare vraag voor een bedrijf dat Muscle Meat heet, maar hebben jullie ook plannen om meer vegetarische producten aan te bieden? Dus de echte vleesvervangers zoals Tofu, Quorn, Falafel? Deze bevatten ook zeer veel eiwitten en is handig voor vegetariërs :D

Momenteel bestel ik niet bij jullie omdat jullie enkel de groente burgers aanbieden en ik dus sowieso naar de supermarkt moet voor vervangproducten. Dan koop ik daar ook meteen mijn groenten/rijst

weer een bestelling binnen vandaag! erg blij dat de kip weer in het kleinere formaat terug is!
Kreeg alleen wel de runder tartaar in plaats van de paarden tartaar (bestelling 100019003) Maar ach, verder weer snel en netjes als altijd!
Bij supermarkten is het meestal andersom, krijg je paardenvlees i.p.v. rund.

Zojuist weer besteld :), zag dat de zalm vandaag alweer op voorraad was!

Van de week n extra vriezer gekocht speciaal voor musclemeat :)

die stukjes runder biefstuk argentina fire.. Damn:eating::eatmeat:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.768
Ah ok, thx, vond het gewoon efkes erg verwarrend

dus welke dag leveren ze nu, de 17de of 18de ?

Ik zie net dat onze prorgameur een test bestelling geplaatst heeft. Zo te zien is het opgelost. Goed dat je het meteen melde! Voor het zelfde geld waren we niet op de hoogte. Het wordt de 17de geleverd, zoals je hebt aangeklikt.

Net de Marokkaanse kip gegeten. Dit is één van de weinige Marokkanen die iets toevoegen aan Nederland. Smaak is goed, doet mij een beetje denken aan Rollade. Het is trouwens best pittig, hoewel ik moet zeggen dat ik niet veel gewend bent, omdat ik nooit ergens kruiden voor gebruik.

Thnx voor de review! Hij is wat pittig, naar mijn smaak licht pittig. We gaan de kruiden iets naar beneden brengen bij de volgende ronden :brew:. Dat zou je net dan pittige gevoel in de mond niet moeten hebben. No comment @ ''een van de weinige'' ;), maar bedankt voor het compliment.

Bij supermarkten is het meestal andersom, krijg je paardenvlees i.p.v. rund.

Mooi gcjoel! Tip (ook voor de resT) vergeet de 5kg zak niet goed dicht te doen na het open maken. Anders krijg je vriesbrand op de kipfilets. Doet verder niks, merk je ook niet tijdens het eten, alleen wat minder mooi qua uiterlijk (wit laagje).

Excuus voor de rund en paard wisseling ( :D @ Galen). Ik stuur je nog even een PM voor het geval je het opgelost wilt hebben.

Mss rare vraag voor een bedrijf dat Muscle Meat heet, maar hebben jullie ook plannen om meer vegetarische producten aan te bieden? Dus de echte vleesvervangers zoals Tofu, Quorn, Falafel? Deze bevatten ook zeer veel eiwitten en is handig voor vegetariërs :D

Momenteel bestel ik niet bij jullie omdat jullie enkel de groente burgers aanbieden en ik dus sowieso naar de supermarkt moet voor vervangproducten. Dan koop ik daar ook meteen mijn groenten/rijst

Dankje voor je meedenk tip! Vinden we altijd super wanneer men meedenkt. Heel af en toe zien we een bestelling voorbij komen die alleen groente, fruit en carb producten heeft. Wat opvallend is, wat ik mij dan afvraag is of dit inderdaad vegetariërs zijn. Onze huidige leveranciers hebben niet dit soort producten. We kunnen het daarom niet even snel bij de rest bij bestellen. Dit betekent dat je meteen een hele grote hoeveelheid van een nieuw product moet in slaan bij een nieuwe leverancier en dat is wat risicovol, gezien we vooral (natuurlijk) vleeseters hebben. Ik denk dat we het ooit wel aanbieden, maar niet op korte termijn. Er zijn nog teveel producten die meer voor de hand liggen voor ons. Ik lees trouwens nu dat hoe langer je tofu ingevroren hebt, hoe steviger de structuur wordt, richting vlees. Mocht we er ooit naar gaan kijken dan moet hier ook even naar gekeken worden, want je wilt als ons zijnde wel een stabiele kwaliteit leveren.

Zojuist weer besteld :), zag dat de zalm vandaag alweer op voorraad was!

Van de week n extra vriezer gekocht speciaal voor musclemeat :)

De zalm komt inderdaad morgen ochtend binnen, dus hij kon weer online!

Dat is 1 van de mooiste complimenten die we kunnen krijgen, speciaal een vriezer voor ons kopen :cool: awesome, bedankt!

die stukjes runder biefstuk argentina fire.. Damn:eating::eatmeat:

Noted :D. Er kwam net een argentina fire review binnen op de website. Was jij dit toevallig? If so: thnx!

Laatst bewerkt:
Paar dagen geleden een kipfilet uit Argentinië gehad waar een stukje bot aanzat en waar nog echt een stuk pees aanzat wat ik niet door kreeg geknauwd. Was m'n eerste minpunt. Verder altijd zeer tevreden.

Thnx voor de review! Hij is wat pittig, naar mijn smaak licht pittig. We gaan de kruiden iets naar beneden brengen bij de volgende ronden :brew:. Dat zou je net dan pittige gevoel in de mond niet moeten hebben. No comment @ ''een van de weinige'' ;), maar bedankt voor het compliment.

Zoals ik al zei, ben ik niet veel gewend, maar de kruiden iets minderen lijkt mij niet een slechte optie.

Vandaag ook de kant en klare gehaktballen getest. Wederom prima, lekker gekruid en dit bestel ik volgende keer zeker weer. Ik heb nu alle nieuwe smaken van mijn bestelling getest, dat waren Marokkaanse en Thaise kip en de kant en klare gehakt. Overal zeer tevreden over.:)

Ik ben ook al geruime tijd trouwe klant bij MM.
De Argentijnse kipfilets bevallen mij uitstekend. Heel goeie prijs/kwaliteit.
Van beef jerky onmiddellijk 20 zakjes besteld.
Ondertussen zijn ze allemaal op.
Op de smaak valt niets aan te merken.
Wat me opvalt is dat bepaalde stukjes keihard zijn (waar je zelfs niet eens door kan bijten) terwijl andere lekker mals zijn. De meeste stukken zijn echter zoals beef jerky hoort te zijn (tussenin).
Vind het gewoon jammer van die keiharde stukjes (waarvan je toch in elk zakje minstens één hebt zitten).

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.773
Paar dagen geleden een kipfilet uit Argentinië gehad waar een stukje bot aanzat en waar nog echt een stuk pees aanzat wat ik niet door kreeg geknauwd. Was m'n eerste minpunt. Verder altijd zeer tevreden.

We zijn het zelf inderdaad ook 1x tegengekomen. Dit is op een enkel kipfilets tussen de duizenden kg's die verstuurt worden. Het komt doordat er geen machines zijn (nergens) die dit detecteren. Het komt dus op hand en oog werk neer. Het is dus even pech. Ik verwacht niet dat je het nog een keer tegen komt. Die kans is te klein. Je mag mij altijd mailen of PM-en als je zoiets tegen komt. Dan wordt er gekeken naar een oplossing wanneer men over iets in zit.

Zoals ik al zei, ben ik niet veel gewend, maar de kruiden iets minderen lijkt mij niet een slechte optie. Vandaag ook de kant en klare gehaktballen getest. Wederom prima, lekker gekruid en dit bestel ik volgende keer zeker weer. Ik heb nu alle nieuwe smaken van mijn bestelling getest, dat waren Marokkaanse en Thaise kip en de kant en klare gehakt. Overal zeer tevreden over.:)

Top :) thnx voor de feedback!

Dankje!!

Ik ben ook al geruime tijd trouwe klant bij MM. De Argentijnse kipfilets bevallen mij uitstekend. Heel goeie prijs/kwaliteit. Van beef jerky onmiddellijk 20 zakjes besteld. Ondertussen zijn ze allemaal op. Op de smaak valt niets aan te merken. Wat me opvalt is dat bepaalde stukjes keihard zijn (waar je zelfs niet eens door kan bijten) terwijl andere lekker mals zijn. De meeste stukken zijn echter zoals beef jerky hoort te zijn (tussenin). Vind het gewoon jammer van die keiharde stukjes (waarvan je toch in elk zakje minstens één hebt zitten).

Dankje voor de feedback flipmacinne, daar hebben we veel aan. Je moet je voorstellen dat het stuk vlees van de bil afloopt met een klein uiteinde. Dit uiteinde is dunner en droogt daardoor meer uit. Dit is ongeveer 3% van alle stukjes die daardoor wat minder is. Er is (helaas) maar 1 manier om dat tegen te gaan, en dat is het stuk vlees met water en fosfaten te bewerken. Ook wel de spiking van beef jerky wat merken als Jacklinks doen. Vlees % gaat omlaag (meer water), minder eiwit, malsheid gaat omhoog bij een minder stukje. We hebben besloten dit niet te doen. Het is all naturel zeggen we dan ook. Onze eigen ervaring hier is dat die 3% te eten is, maar het wel langer duurt voordat het zacht in de mond wordt.

Site is offline? :(

De zalm komt inderdaad morgen ochtend binnen, dus hij kon weer online!

Dat is 1 van de mooiste complimenten die we kunnen krijgen, speciaal een vriezer voor ons kopen :cool: awesome, bedankt!

Zojuist een mooi pakket opgehaald bij een afhaalpunt :) #100019160. Vooral erg benieuwd naar de zalm! Staat vanavond op het menu :meal: . Zal daarna ook even een review schrijven!

Ooh en de vriezer is mooi gevuld :) kon nog wat meer bij, maar is altijd even inschatten van tevoren.

Scoob, ik heb net een order besteld, order #100019277, nu kom ik terug op de homepage en zie ik daar Slimpie Framboos siroop (580ml), kh loze ranja, en dat lijkt me ideaal om eens te checken. Zou jij dit voor mij misschien een flesje in de doos kunnen smijten?

ps geen doelbewuste actie om gratis goodies te regelen, zag het net te laat.

Tijd om die vriezer vol te knallen!

Dankje voor de feedback flipmacinne, daar hebben we veel aan. Je moet je voorstellen dat het stuk vlees van de bil afloopt met een klein uiteinde. Dit uiteinde is dunner en droogt daardoor meer uit. Dit is ongeveer 3% van alle stukjes die daardoor wat minder is. Er is (helaas) maar 1 manier om dat tegen te gaan, en dat is het stuk vlees met water en fosfaten te bewerken. Ook wel de spiking van beef jerky wat merken als Jacklinks doen. Vlees % gaat omlaag (meer water), minder eiwit, malsheid gaat omhoog bij een minder stukje. We hebben besloten dit niet te doen. Het is all naturel zeggen we dan ook. Onze eigen ervaring hier is dat die 3% te eten is, maar het wel langer duurt voordat het zacht in de mond wordt.

Met plezier!
Als het zo zit hebben jullie groot gelijk om voor all natural te gaan en niet te knoeien met de malsheid ;)

Hebben jullie een lekkere saus om te combineren met de witte rijst en goldmix?

Scoob, ik heb net een order besteld, order #100019277, nu kom ik terug op de homepage en zie ik daar Slimpie Framboos siroop (580ml), kh loze ranja, en dat lijkt me ideaal om eens te checken. Zou jij dit voor mij misschien een flesje in de doos kunnen smijten?

ps geen doelbewuste actie om gratis goodies te regelen, zag het net te laat.

Tijd om die vriezer vol te knallen!

Laat maar hangen scoop, begrijp dat je die shit overal kan kopen hehe, ik haal het wel ff bij de appie.

Terug
Naar boven