MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hey Scoob, heb je jullie idee ook gebasseerd op de uk variant? Of hebben zij het van jullie?

http://www.muscle-meat.co.uk

Mooie site en goede marketing.

http://youtu.be/xVjVF9LDtmM

Zag het toevallig (ze hebben wel een vet logo)

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Zitten wel wat dingen tussen die je van ze kan jatten ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.802
ok daar was ik idd al van op de hoogte ;). thx voor het nakijken ! heel benieuwd nr mn eerste bestelling ! :D

:thumbs: top! Leuk dat je onze producten gaat proberen. Feedback welkom.

Ben van plan dit morgen te gaan bestellen, nog dingen te aanraden die er lekker bij zijn:

MuscleMeat5.jpg

Thnx voor je order weer Guido! Heb je onze sample pagina al een keer gespot? Zo kan je een stuk kopen ipv meteen een hele kg: http://musclemeat.nl/samples

Ik zou twee dingen zeker nog meenemen in je bestelling als sample wanneer je deze nog niet geprobeerd hebt: ''beef meatballs'' en kant-en-klare ''kipfilets blokjes smaak teriyaki''. Ook de Muscle Meat beef jerky (honey mustard bv) is altijd handig bij de hand te hebben.

:D!

Hey Scoob, heb je jullie idee ook gebasseerd op de uk variant?

http://youtu.be/xVjVF9LDtmM

Zag het toevallig (ze hebben wel een vet logo)

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Zitten wel wat dingen tussen die je van ze kan jatten ;)

Nee het is toeval. Wij zijn zelfs iets eerder gestart namelijk op 22 februari 2013 en hun op 21 maart 2013. Er is zelfs een Duitse Muscle Meat maar die is recent gestopt. Verkocht alleen beef jerky geloof ik. Wij zijn uit 'onszelf ontstaan'. Als je het leuk vindt te lezen hoe we ontstaan zijn / waar het idee vandaan kwam, dan is dit hier te lezen: http://musclemeat.nl/media/Playboy_MuscleMeat.jpg . Voordat wij doorhadden dat het al gaande was in Engeland waren we al maanden verder. Zover ik weet is de Marktleider in Engeland www.musclefood.com. Ze deden eerst alleen maar vlees. Sinds kort (lijkt afgekeken van ons) ook groente en carbs. Zo hebben ze een aantal maanden na ons ook de Zoete aardappel blokjes geïntroduceerd. Het lijkt er op dat iedereen elkaar in de gaten houdt, wat ook verder niet uit maakt. We zitten elkaar niet in de weg. Je hebt zeker gelijk, het is altijd goed ideeën op te doen / rond te neuzen! Tot nu toe zijn er nog genoeg producten die voor de hand liggen. We zijn begonnen met 4 producten en zitten na 2 jaar nu rond de 200 producten en er komt nog genoeg aan :)! Over het logo wat je zei van musclemeat uk, lijkt op chicago bulls logo :).

Laatst bewerkt door een moderator:
:thumbs: top! Leuk dat je onze producten gaat proberen. Feedback welkom.

Thnx voor je order weer Guido! Heb je onze sample pagina al een keer gespot? Zo kan je een stuk kopen ipv meteen een hele kg: http://musclemeat.nl/samples

Ik zou twee dingen zeker nog meenemen in je bestelling als sample wanneer je deze nog niet geprobeerd hebt: ''beef meatballs'' en kant-en-klare ''kipfilets blokjes smaak teriyaki''. Ook de Muscle Meat beef jerky (honey mustard bv) is altijd handig bij de hand te hebben.

:D!

Nee het is toeval. Wij zijn zelfs iets eerder gestart namelijk op 22 februari 2013 en hun op 21 maart 2013. Er is zelfs een Duitse Muscle Meat maar die is recent gestopt. Verkocht alleen beef jerky geloof ik. Wij zijn uit 'onszelf ontstaan'. Als je het leuk vindt te lezen hoe we ontstaan zijn / waar het idee vandaan kwam, dan is dit hier te lezen: http://musclemeat.nl/media/Playboy_MuscleMeat.jpg . Voordat wij doorhadden dat het al gaande was in Engeland waren we al maanden verder. Zover ik weet is de Marktleider in Engeland www.musclefood.com. Ze deden eerst alleen maar vlees. Sinds kort (lijkt afgekeken van ons) ook groente en carbs. Zo hebben ze een aantal maanden na ons ook de Zoete aardappel blokjes geïntroduceerd. Het lijkt er op dat iedereen elkaar in de gaten houdt, wat ook verder niet uit maakt. We zitten elkaar niet in de weg. Je hebt zeker gelijk, het is altijd goed ideeën op te doen / rond te neuzen! Tot nu toe zijn er nog genoeg producten die voor de hand liggen. We zijn begonnen met 4 producten en zitten na 2 jaar nu rond de 200 producten en er komt nog genoeg aan :)!

Die zoete aardappelblokjes zijn dit dan voornamelijk carbs? complexe veronderstel ik dan? hoeveel per 100gr ofz? nog nooit gegeten .. :o

• #5.805
Die zoete aardappelblokjes zijn dit dan voornamelijk carbs? complexe veronderstel ik dan? hoeveel per 100gr ofz? nog nooit gegeten .. :o

Dit product is hier te vinden: http://musclemeat.nl/zoete-aardappel-blokjes-kant-en-klaar-2-5kg

Officieel is het een groente (familie wortel), maar het wordt hier als koolhydraat gebruikt. Het bevat dan ook inderdaad complexe carbs. Zoete aardappel, rauw zoals je ze in de supermarkt vindt, vergt wat tijd om klaar te maken. Het mooie van de zak die wij verkopen is dat het geschild, gesneden in blokjes en volledig gekookt is voor je. Daarnaast los gevroren van elkaar zodat je uit de zak kan halen wat je nodig hebt. Je hoeft het bv alleen nog maar in de magnetron op te warmen. Dit kan vanuit bevroren toestand (ongeveer 7min op 750watt). De voedingswaarde staan op de pagina van de link!

Dit product is hier te vinden: http://musclemeat.nl/zoete-aardappel-blokjes-kant-en-klaar-2-5kg

Officieel is het een groente (familie wortel), maar het wordt hier als koolhydraat gebruikt. Het bevat dan ook inderdaad complexe carbs. Zoete aardappel, rauw zoals je ze in de supermarkt vindt, vergt wat tijd om klaar te maken. Het mooie van de zak die wij verkopen is dat het geschild, gesneden in blokjes en volledig gekookt is voor je. Daarnaast los gevroren van elkaar zodat je uit de zak kan halen wat je nodig hebt. Je hoeft het bv alleen nog maar in de magnetron op te warmen. Dit kan vanuit bevroren toestand (ongeveer 7min op 750watt). De voedingswaarde staan op de pagina van de link!

ik was idd wat snel met mn vraag te posten ;) toch bedankt voor de verduidelijking!

:thumbs: top! Leuk dat je onze producten gaat proberen. Feedback welkom. Thnx voor je order weer Guido! Heb je onze sample pagina al een keer gespot? Zo kan je een stuk kopen ipv meteen een hele kg: http://musclemeat.nl/samples Ik zou twee dingen zeker nog meenemen in je bestelling als sample wanneer je deze nog niet geprobeerd hebt: ''beef meatballs'' en kant-en-klare ''kipfilets blokjes smaak teriyaki''. Ook de Muscle Meat beef jerky (honey mustard bv) is altijd handig bij de hand te hebben. :D! Nee het is toeval. Wij zijn zelfs iets eerder gestart namelijk op 22 februari 2013 en hun op 21 maart 2013. Er is zelfs een Duitse Muscle Meat maar die is recent gestopt. Verkocht alleen beef jerky geloof ik. Wij zijn uit 'onszelf ontstaan'. Als je het leuk vindt te lezen hoe we ontstaan zijn / waar het idee vandaan kwam, dan is dit hier te lezen: http://musclemeat.nl/media/Playboy_MuscleMeat.jpg . Voordat wij doorhadden dat het al gaande was in Engeland waren we al maanden verder. Zover ik weet is de Marktleider in Engeland www.musclefood.com. Ze deden eerst alleen maar vlees. Sinds kort (lijkt afgekeken van ons) ook groente en carbs. Zo hebben ze een aantal maanden na ons ook de Zoete aardappel blokjes geïntroduceerd. Het lijkt er op dat iedereen elkaar in de gaten houdt, wat ook verder niet uit maakt. We zitten elkaar niet in de weg. Je hebt zeker gelijk, het is altijd goed ideeën op te doen / rond te neuzen! Tot nu toe zijn er nog genoeg producten die voor de hand liggen. We zijn begonnen met 4 producten en zitten na 2 jaar nu rond de 200 producten en er komt nog genoeg aan :)! Over het logo wat je zei van musclemeat uk, lijkt op chicago bulls logo :).

Ja die samples ken ik. Mis van een aantal maaltijden wel sampletjes (taboule, insalata, paella).

Bestelling net gedaan: 100019425. Maak er maar wat moois van Olivier!

Laatst bewerkt:
Hey scoob,

had gisteren even een vraag gesteld over de leveringdatum van mijn bestelling. Die stond op 3 verschillende plaatsen anders. Nu krijg ik vandaag een mail van postnl waarin ik de track&trace vind waar staat dat het toch woensdag wordt geleverd?

• #5.809
Hey scoob, had gisteren even een vraag gesteld over de leveringdatum van mijn bestelling. Die stond op 3 verschillende plaatsen anders. Nu krijg ik vandaag een mail van postnl waarin ik de track&trace vind waar staat dat het toch woensdag wordt geleverd?
Dit weekend is er een PostNL Plugin update geweest. Deze update bevat een bug voor Belgische bestellingen waardoor de datums niet kloppen die de klant te zien krijgt. Echter gaat het op de achtergrond wel goed. Je pakket wordt vandaag verzonden en morgen geleverd, 100% zeker. Negeer de datums. De verwachting is dat morgen eind van de dag er een nieuwe update beschikbaar is en dit probleem verholpen is. Excuus voor het ongemak!

Dit weekend is er een PostNL Plugin update geweest. Deze update bevat een bug voor Belgische bestellingen waardoor de datums niet kloppen die de klant te zien krijgt. Echter gaat het op de achtergrond wel goed. Je pakket wordt vandaag verzonden en morgen geleverd, 100% zeker. Negeer de datums. De verwachting is dat morgen eind van de dag er een nieuwe update beschikbaar is en dit probleem verholpen is. Excuus voor het ongemak!

ok bedankt voor de hulp ! ;) vol ongeduld voor mn bestelling haha :D

Runderkogelbiefstuk argentina fire is machtig goed!!

Meat balls zijn top vn smaak

Kip thai is men favoriet, komt er vanaf nu altijd bij!

Binnekort nieuwe bestellingplaatsen

Scoob!

Ik heb weer een bestelling gedaan: 100019481. Ik had je, inmiddels alweer t*fus lang geleden, een PM gestuurd met een vraag over een eerdere bestelling. Check de PM van 27 October 2014, 14:10 ff.

Yo!

• #5.813
ok bedankt voor de hulp ! ;) vol ongeduld voor mn bestelling haha :D

:thumbS:

Runderkogelbiefstuk argentina fire is machtig goed!!

Meat balls zijn top vn smaak

Kip thai is men favoriet, komt er vanaf nu altijd bij!

Binnekort nieuwe bestellingplaatsen

Allemaal positief, :) top! Dankje voor de review en een mooi compliment dat je alweer van plan bent te bestellen.

Scoob!

Ik heb weer een bestelling gedaan: 100019481. Ik had je, inmiddels alweer t*fus lang geleden, een PM gestuurd met een vraag over een eerdere bestelling. Check de PM van 27 October 2014, 14:10 ff.

Yo!

Op dringende vragen reageer ik meteen. Middelmatig binnen een uur. Vragen die kunnen wachten binnen zes uur. Dat is mijn richtlijn. Als je dus niet binnen een halve dag antwoord hebt, is er iets fout gegaan! Excuus dat ik je bericht gemist heb, thnx voor je bestelling en PM verzonden :).

Inmiddels de bestelling 2 dagen binnen en de helft van het vlees is al op, ik blijf maar eten en eten. Het is allemaal zo f*cking lekker :D

Moet alleen wel zeggen dat ik de moroccan kip wel ERRUG zout vind. Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Oh ja, wat zijn vriespunten precies? Is dat iets waar je toekomstige aankopen mee kunt doen o.i.d? Dat zou wel zonde zijn want ik heb mijn bestelling zonder account afgerekend.

• #5.815
Inmiddels de bestelling 2 dagen binnen en de helft van het vlees is al op, ik blijf maar eten en eten. Het is allemaal zo f*cking lekker :D

Moet alleen wel zeggen dat ik de moroccan kip wel ERRUG zout vind. Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Oh ja, wat zijn vriespunten precies? Is dat iets waar je toekomstige aankopen mee kunt doen o.i.d? Dat zou wel zonde zijn want ik heb mijn bestelling zonder account afgerekend.

Zo, dan gaat snel :meal: :D! Bedankt voor het compliment. Je moet minimaal vier vriespunten in je winkelwagen hebben om te kunnen afrekenen, zo kan je niet 1 biefstuk bestellen. Hier zijn twee redenen voor. Ten eerste zorgt vier vriespunten voor een goede hoeveelheid ''ijsmassa'' aan producten. We geven een garantie dat het bevroren bij je aankomt. Het verschil bij 200gr of 4kg biefstuk 48+ uur bevroren te houden is enorm. Ten tweede moet de inhoud van het pakket opwegen tegen de kosten die wij maken en op ons nemen om het pakket zo lang bevroren te houden. Maar zo te zien zit jij er altijd ruim over heen @ vriespunten ;)!

De Morrocan flavor kruiden gaan 30% omlaag binnenkort. Niet omdat het niet goed is of perse too much is, vind hem zelf erg lekker. Maar we denken dat het dan wat gangbaarder is voor de gemiddelde consument. Smaak is vrij sterk en licht pittig nu, dat gaat dan bv weg of wordt in ieder geval minder.

Pakket net binnen, vriezer zit propvol. Mistte alleen de magnetron bakjes, niet zo'n heel groot probleem, fijn dat jullie het nasturen.

net ook pakketje binnengekregen. Netjes ingevroren en verpakt. Alleen die megazak broccoliroosjes kreeg ik niet meer in de vriezer :( . Hoelang kan je dit gwn in de koelkast bewaren?

• #5.818
Pakket net binnen, vriezer zit propvol. Mistte alleen de magnetron bakjes, niet zo'n heel groot probleem, fijn dat jullie het nasturen.

:thumbs: komt er aan! Je krijgt krijgt vanmiddag automatisch een nieuwe track&trace.

net ook pakketje binnengekregen. Netjes ingevroren en verpakt. Alleen die megazak broccoliroosjes kreeg ik niet meer in de vriezer :( . Hoelang kan je dit gwn in de koelkast bewaren?

Mooi YoungBuilder! Thnx voor je eerste bestelling. Je kan alles 4 dagen bewaren in de koelkast na ontdooiing (behalve vis, dat is twee dagen). Wel afgedekt, dus niet bloot het product in de koelkast leggen. Ik weet even niet meer uit mijn hoofd wat je besteld hebt, maar je zou ook 8 pakjes vlees in de koelkast kunnen leggen zodat de zak wel past? Dan eet je dus twee pakjes per dag. Of je haalt een deel van de broccoli uit de zak, doet deze in een ander plastic zakje de koelkast in en eet deze portie binnen vier dagen op.

hier hetzelfde probleem, vriezer blijkt ook te klein maar weeral happy met al die lekkere producten die vandaag geleverd zijn :D

:thumbs: komt er aan! Je krijgt krijgt vanmiddag automatisch een nieuwe track&trace.

Mooi YoungBuilder! Thnx voor je eerste bestelling. Je kan alles 4 dagen bewaren in de koelkast na ontdooiing (behalve vis, dat is twee dagen). Wel afgedekt, dus niet bloot het product in de koelkast leggen. Ik weet even niet meer uit mijn hoofd wat je besteld hebt, maar je zou ook 8 pakjes vlees in de koelkast kunnen leggen zodat de zak wel past? Dan eet je dus twee pakjes per dag. Of je haalt een deel van de broccoli uit de zak, doet deze in een ander plastic zakje de koelkast in en eet deze portie binnen vier dagen op.

Heb idd een deel eruit gedaan en in de koelkast gelegd ;) nu past het wel. Komende dagen genoeg brocolli vreten dus haha. Het vlees ziet er erg goed uit !

Terug
Naar boven