- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Nice, mijn voorraad Paard & Koe is bijna op - en zal volgende week eens even flink de vriezer vullen denk ik zo!
mooi!Heerlijk die kip man! Je hebt er een klant bij Scoob.![]()
Vandaag weer heerlijk musclemeat kip op mijn brood.
2 sneetjes donker volkoren brood met 100gram kipfilet in de broodjes grill is een super lekkere sandwich.
En nog goedkoper als gesneden kipfilet in de supermarkt
? 4kg gekookte kip
1kg gezoute kip
1kg rund
1kg paard
1x eiwit
Bestelling is geplaatst.
Nu kan ik me beter op een voedingsschema richting als beginneling![]()
.Scoobi,
Zaken gaan goed zie ik.?
Je hebt er straks een nieuwe vaste klant bij
Mag ik vragen wat de voedingswaarde zijn van de hamburger.?
En misschien een idee om tartaar te gaan verkopen.?
Gat in de markt joh dit..
Succes![]()
Hoe kunnen jullie trouwens zulke kwaliteit voor zo'n lage prijs verkopen?
AH is 20.00 per kg bij kogelbiefstuk, en was laatst op tv dat dit vaak nog gewone biefstuk is ook![]()
Ik stond versteld van dit concept..
Zo handig en goed over nagedacht.
Uiteraard na de AC ga ik ook bij jullie bestellen, want dan heb ik weer ruimte in mijn vriezer ;-).. Eerst alle vis opeten.
. Bedankt voor het compliment, gewaardeerd! Kan mij voorstellen dat kip en biefstuk er wel in gaat na de AC met al die vis
. Ik zie je bestelling wel verschijnen en alvast super veel succes op de AC!! Ik volg je via FB.Ik ga ook maar eens mijn eerste bestelling doen. Ben erg benieuwd naar de smaak t.o.v. het vlees wat ik normaal bij de slager haal.
1 tip vervang dat brood
gebruik burger buns perfect voor hamburgers
Lol wil ik bestellen, is de batterij van m'n random reader (rabobank) leeg
Binnenkort paypal?
. Maar we versturen op ma t/m donderdag dus je hebt nog alle tijd om je bestelling voor maandag te plaatsen!Lol wil ik bestellen, is de batterij van m'n random reader (rabobank) leeg
Binnenkort paypal?

Een euro maar toch? Betaal toch sneller met ideal aangezien ik niet met zo'n reader aan de gang moet
Mensen zijn lui

Mooi vernieuwing van de site!
Klein foutje op de pagina van low fat hamburgers. Staat ergens "bekent maken", moet geloof ik "bekend maken" zijn
Ik zal binnenkort eens kijken naar die hamburgers.
Dankje! De site is 90% af. Komen nog wat leuke dingen bij zoals makkelijk een voedingschema online maken en een recepten pagina. De Low fat hamburger is zeker een aanrader voor als je een keer iets anders wilt en toch aan je eiwitten wilt komen!![]()
Het is zelfs aan elkaar het woord bekendmaken zie ik net! Thnx voor de spot, ga het nu meteen veranderen.
Morgen komt er een nieuw product online! Houdt ons in de gaten. Ook zal de voedingswaarde van de hamburgers online staan!
Hey Scoob, Het loopt echt lekker. Goed bezig man! Wat ik me afvroeg; hoeveel kg vlees gaat er nou wel niet door elke week? Ondertussen kun je het niet meer vanuit een studentenkamertje allemaal doen denk ik?
Thanks voor het antwoord. Vind het erg mooi om te zien dat je een innovatief concept zo succesvol hebt gemaakt.
. Groeien is het allerbelangrijkste voor ons. Alles wat verdiend wordt gaat direct terug in het bedrijf om nieuwe producten in te kopen en te laten ontwikkelen. We doen het met een fantastisch team van drie (zie http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=4) en een aantal andere mensen die we inhuren. 
Goed initiatief, biologisch vlees. Alleen jammer dat biokip zoveel duurder is (maar dat ligt natuurlijk niet aan jullie). Leuk om te zien dat jullie zo snel aan het uitbreiden zijn!
"De voedingswaarden hierboven en de vergelijkingsprijs met ongekookte kip (6,50euro/kg) is dan ook berekent met dit vocht verlies."
Volgens mij moet dat nog worden veranderd naar de prijs van biologische kip? Het is trouwens "is berekend".
Echt super Scoob dat je ook om de dieren denkt! Het keurmerk van de dierenbescherming erop en nog altijd goedkoper als bij de AH! Nu overweeg ik serieus eens te bestellen :-)
.Hoezo koop je geen vriezer? Op marktplaats hoeft dat maar een paar tientjes te kosten... Ik dacht dat je het vrij ruim had, afgaande op de foto's van je huis?Muclemeat is de enige reden waarom ik het k*t vind dat ik geen vriezer heb, anders had ik m'n hele vriezer volgedouwd met vlees.