Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

:thumbs: komt er aan! Je krijgt krijgt vanmiddag automatisch een nieuwe track&trace.

Mooi YoungBuilder! Thnx voor je eerste bestelling. Je kan alles 4 dagen bewaren in de koelkast na ontdooiing (behalve vis, dat is twee dagen). Wel afgedekt, dus niet bloot het product in de koelkast leggen. Ik weet even niet meer uit mijn hoofd wat je besteld hebt, maar je zou ook 8 pakjes vlees in de koelkast kunnen leggen zodat de zak wel past? Dan eet je dus twee pakjes per dag. Of je haalt een deel van de broccoli uit de zak, doet deze in een ander plastic zakje de koelkast in en eet deze portie binnen vier dagen op.

Bedankt, top service! Hoe werkt trouwens die Kumar saus. Hoeveel kokosmelk moet je daarbij doen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.822
Heb idd een deel eruit gedaan en in de koelkast gelegd ;) nu past het wel. Komende dagen genoeg brocolli vreten dus haha. Het vlees ziet er erg goed uit !

Top. Hoor graag wat je er van vond!

Bedankt, top service! Hoe werkt trouwens die Kumar saus. Hoeveel kokosmelk moet je daarbij doen?

:thumbs: . Hoeveel kokosmelk is persoonsgebonden. Het is maar net hoe dik je de saus wilt hebben. Ik heb zelf nog een Kumar hier thuis liggen en heb even achterop gekeken. Hier staat: ''Voor een romige milde saus voeg 50ml yoghurt of crème fraîche toe en laat het nog even doorkoken'' . Ik zou met 50ml eens beginnen als je er niet uit komt. Op een andere kumar zie ik zelf staan dat het je met water ook kan doen. Als je kokosmelk hebt is dat wel het lekkerst.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb vandaag de brocolli en de cow/chicken burger geprobeerd. De broccoli was wel lekker maar het duurde veel langer dan 2 min in de magnetron om ze klaar te krijgen.. Zeker 6min op 750 watt endan waren ze nog aan de harde/rauwe kant. De burger was heel lekker van smaak en gemakkelijk te bakken. Gwn in koud water ontdooid en ging redelijk snel.

Heb vandaag de brocolli en de cow/chicken burger geprobeerd. De broccoli was wel lekker maar het duurde veel langer dan 2 min in de magnetron om ze klaar te krijgen.. Zeker 6min op 750 watt endan waren ze nog aan de harde/rauwe kant.
Ik eet de broccoli altijd zonder te verwarmen, het is al voorgekookt/gestoomd, was het niet helemaal ontdooid?
Je kunt ze het beste de dag van te voren in een bakje leggen en dan eten, dan is het het lekkerste.

Hoppa bestelling geplaatst zie #100019599 alles voor naar het werk,mee te nemen, super gemakkelijk !

• #5.826
Heb vandaag de brocolli en de cow/chicken burger geprobeerd. De broccoli was wel lekker maar het duurde veel langer dan 2 min in de magnetron om ze klaar te krijgen.. Zeker 6min op 750 watt endan waren ze nog aan de harde/rauwe kant. De burger was heel lekker van smaak en gemakkelijk te bakken. Gwn in koud water ontdooid en ging redelijk snel.
Ik eet de broccoli altijd zonder te verwarmen, het is al voorgekookt/gestoomd, was het niet helemaal ontdooid? Je kunt ze het beste de dag van te voren in een bakje leggen en dan eten, dan is het het lekkerste.
Dankje voor je ervaring te delen MMA Freak! Zo hoor ik het de meeste ook doen. YoungBuilder, het verschilt hoe zacht of bijtgaar iemand zijn broccoli wilt. Als je het zachter wilt hebben, dan kan je het wat langer stomer in de magnetron of nog even opwarmen in water op het vuur. Goed dat je zegt over de 2 minuten, ik zie dat dit in de inleiding van het product staat. Dat klopt niet. Het is 6-7minuten vanuit bevroren toestand en 2 minuten als het uit de koelkast komt, misschien zefs korten dan twee minuten. Ik ga het meteen aanpassen! Excuus hiervoor. Fijn dat de burgers in de smaak vallen :). We hebben best veel soorten nu, wie weet zijn de andere ook leuk om te proberen.
Hoppa bestelling geplaatst zie #100019599 alles voor naar het werk,mee te nemen, super gemakkelijk !
Veel verschillende producten en vooral kant-en-klaar zie ik :meal:. Top voor werk idd. Thnx voor je order! Wordt vandaag verzonden, morgen in huis.

Dankje voor je ervaring te delen MMA Freak! Zo hoor ik het de meeste ook doen. YoungBuilder, het verschilt hoe zacht of bijtgaar iemand zijn broccoli wilt. Als je het zachter wilt hebben, dan kan je het wat langer stomer in de magnetron of nog even opwarmen in water op het vuur. Goed dat je zegt over de 2 minuten, ik zie dat dit in de inleiding van het product staat. Dat klopt niet. Het is 6-7minuten vanuit bevroren toestand en 2 minuten als het uit de koelkast komt, misschien zefs korten dan twee minuten. Ik ga het meteen aanpassen! Excuus hiervoor. Fijn dat de burgers in de smaak vallen :). We hebben best veel soorten nu, wie weet zijn de andere ook leuk om te proberen. Veel verschillende producten en vooral kant-en-klaar zie ik :meal:. Top voor werk idd. Thnx voor je order! Wordt vandaag verzonden, morgen in huis.

Ik dacht idd dat die broccoli vanuit bevroren toestand na 2 min klaar was.. zo stond het ook aangegeven. Maar idd 6-7 min is een betere richtlijn ;).

Top. Hoor graag wat je er van vond! :thumbs: . Hoeveel kokosmelk is persoonsgebonden. Het is maar net hoe dik je de saus wilt hebben. Ik heb zelf nog een Kumar hier thuis liggen en heb even achterop gekeken. Hier staat: ''Voor een romige milde saus voeg 50ml yoghurt of crème fraîche toe en laat het nog even doorkoken'' . Ik zou met 50ml eens beginnen als je er niet uit komt. Op een andere kumar zie ik zelf staan dat het je met water ook kan doen. Als je kokosmelk hebt is dat wel het lekkerst.
Heb vandaag de magnetron bakjes binnen gekregen, bedankt daarvoor. Vandaag ook de Angus Burger geprobeerd, die smaakt erg lekker moet ik zeggen. Jum Jum Jum. Ook mist een smaple Kipblokjes ((Moroccan Flavor)), maar dat we telefonisch een goede oplossing voor gevonden.

wanneer is er weer chicken?

• #5.830
Heb vandaag de magnetron bakjes binnen gekregen, bedankt daarvoor. Vandaag ook de Angus Burger geprobeerd, die smaakt erg lekker moet ik zeggen. Jum Jum Jum. Ook mist een smaple Kipblokjes ((Moroccan Flavor)), maar dat we telefonisch een goede oplossing voor gevonden.

Angus burger is pretty awesome indeed :o . Fijn dat we het snel konden oplossen :thumbs:!

Maandag komt het binnen. Het komt dan vandaag 16:00 weer online, omdat vanaf dan de eerste zend dag maandag is. Dit product is buiten proportie hard gegaan. Voorraad wordt weer een stapje verhoogd om deze situatie te voorkomen!

Bestelling weer in goede orde aangekomen! Eerste burgers zijn al weer verorberd.

bestelling net ontvangen!

Burger deal genomen en ik tel 54 hamburgers, 2 te weinig niet ? 8.4kg / 150gr zou 56 hamburgers

net nog eens voor de 3de keer geteld en ik kom weer op 54

Bestelling #100019564

Laatst bewerkt:
bestelling net ontvangen!

Burger deal genomen en ik tel 54 hamburgers, 2 te weinig niet ? 8.4kg / 150gr zou 56 hamburgers

net nog eens voor de 3de keer geteld en ik kom weer op 54

Bestelling #100019564

weeg het eens zou ik zeggen

• #5.834
Bestelling weer in goede orde aangekomen! Eerste burgers zijn al weer verorberd.
:thumbs: super! Voor welke burger was je gegaan?
bestelling net ontvangen! Burger deal genomen en ik tel 54 hamburgers, 2 te weinig niet ? 8.4kg / 150gr zou 56 hamburgers net nog eens voor de 3de keer geteld en ik kom weer op 54 Bestelling #100019564
Het moeten er 56 zijn. Rare telfout! De desbetreffende inpakker zal hier op aangesproken worden. Ik stuur je eind van de middag even een PM voor een oplossing. Excuus! ---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------
Bij de gerookte kipfilets is dat idd een aanrader. Deze zijn niet gekalibreerd / op gewicht. Als je bv 2kg besteld, dus je niet 10 *200gr krijgen maar bv 15 stuks met verschillende gewichten. Dit wordt gewogen bij ons voordat het de isolatie zak in gaat zodat het altijd boven de 2kg uit komt voor de klant. Nu is het zo dat bij de low fat hamburgers een mal wordt gebruikt die 150gr is voor hamburgers. Daardoor is de hamburger altijd hetzelfde gewicht. Echter zijn deze low fat, meer spiervlees, en dit weegt zwaarder dan vet. De mal van 150gr zorgt er daardoor voor dat de hamburger iets zwaarder is, in jullie voordeel zullen we dan maar zeggen ;). Des al niettemin tellen we gewoon op aantal stuks. Dus 7 * 150gr bv.

Het moeten er 56 zijn. Rare telfout! De desbetreffende inpakker zal hier op aangesproken worden. Ik stuur je eind van de middag even een PM voor een oplossing. Excuus!

geen probleem, kan gebeuren.

Ik vind het nu te zot om voor 2 hamburgers even een nieuw pakketje te maken, gewoon bijhouden en bij volgende bestelling erbij steken. Als ik het niet vergeet zet het ik het dan bij opmerkingen

Olivier, net weer een nieuwe bestelling gedaan:
100019722

Kun je zorgen voor een extra sample Kipblokjes (Maroccan flavor), die bij de vorige bestelling vergeten was. Zag zo vlug bij de bestelling geen opmerkingen veld (misschien heb ik er over heen gekeken, dat kan natuurlijk).

• #5.837
geen probleem, kan gebeuren.

Ik vind het nu te zot om voor 2 hamburgers even een nieuw pakketje te maken, gewoon bijhouden en bij volgende bestelling erbij steken. Als ik het niet vergeet zet het ik het dan bij opmerkingen

Als we het zo kunnen oplossen zou dat super zijn, bedankt! Zet dit in het opmerkingsveld bij stap 5 van het betaalproces. Ik heb in ons systeem gezet dat je dit nog tegoed hebt van ons, maar de opmerking als extra is handig.

100019722

Kun je zorgen voor een extra sample Kipblokjes (Maroccan flavor), die bij de vorige bestelling vergeten was. Zag zo vlug bij de bestelling geen opmerkingen veld (misschien heb ik er over heen gekeken, dat kan natuurlijk).

Ja dat is geen probleem, zoals afgesproken! Ik zet het bij je bestelling in ons systeem. Bij stap 5 onderaan is het opmerkingsveld. Thnx voor je order weer!

100019722

Hello guys

Heb gisteren een cadeaubon gekocht twv 20€. Er staat vermeld dat je de unieke code krijgt per post en per mail maar tot op heden heb ik enkel de factuur en bestellingsbon binnengekregen via mail, maar geen unieke code.

Of krijg je pas de code wanneer het -zogezegd- verstuurd wordt, nl. 30-06? Geen mogelijkheid om die vroeger te krijgen want de verjaardag is morgen reeds :D

Gaat over volgende bestelling: #100019717

PS: Misschien dan ook duidelijk vermelden dat je de unieke code niet direct na je bestelling binnenkrijgt want daar had ik nu stiekem wel op gerekend om eerlijk te zijn...

Hey Olivier! Wanneer komen de avocado's en de Steaz Coconut Water weer op voorraad?

Alvast bedankt!

Terug
Naar boven