AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.841
Hello guys

Heb gisteren een cadeaubon gekocht twv 20€. Er staat vermeld dat je de unieke code krijgt per post en per mail maar tot op heden heb ik enkel de factuur en bestellingsbon binnengekregen via mail, maar geen unieke code.

Of krijg je pas de code wanneer het -zogezegd- verstuurd wordt, nl. 30-06? Geen mogelijkheid om die vroeger te krijgen want de verjaardag is morgen reeds :D

Gaat over volgende bestelling: #100019717

PS: Misschien dan ook duidelijk vermelden dat je de unieke code niet direct na je bestelling binnenkrijgt want daar had ik nu stiekem wel op gerekend om eerlijk te zijn...

Bedankt voor je aankoop, orgineel kado, gaat hij/zij vast leuk vinden. Bestelling worden in orde gemaakt voor de dag die je selecteerd. Aankomende dinsdag is geselecteerd, betekent dat het maandag op de post zou gaan en je de code dan ook per mail zou krijgen. Wanneer je dit eerder wilt hebben om een goede reden (zoals dus een verjaardag) dan kan je ons berichten zoals nu. Dan kijken we samen wat de beste oplossing is. Zo kan ik je nu gewoon de kadokaart code alvast sturen. Ik PM je!

Hey Olivier! Wanneer komen de avocado's en de Steaz Coconut Water weer op voorraad?

Alvast bedankt!

Avocado komt maandag om 16:00 weer online! De steaz coconut is helaas niet leverbaar voorlopig. Wordt geimporteerd uit Amerika en dat duurt nog even.

Olivier, net weer een nieuwe bestelling gedaan: 100019722 Kun je zorgen voor een extra sample Kipblokjes (Maroccan flavor), die bij de vorige bestelling vergeten was. Zag zo vlug bij de bestelling geen opmerkingen veld (misschien heb ik er over heen gekeken, dat kan natuurlijk).

Scoob/Olivier:

Dit bericht gemist?

Weet niet of het al is voorgesteld maar komen er in het assortiment:
- eiwit pannenkoeken
- havermout pannenkoeken

Ik weer wel dat het makkelijk te maken is, maar moest je nu echt geen tijd hebben in de ochtend rap een pannenkoek een minuutje in de microgolf en klaar. Net zoals ze in de winkel pannenkoeken verkopen per 10 in een pak, die je ook even in de microgolf moet doen en klaar. Aangezien musclemeat ook staat voor gebruiksgemak is dit misschien een goed idee, weet niet of er veel vraag naar zal zijn/is?

• #5.845
Weet niet of het al is voorgesteld maar komen er in het assortiment:
- eiwit pannenkoeken
- havermout pannenkoeken

Ik weer wel dat het makkelijk te maken is, maar moest je nu echt geen tijd hebben in de ochtend rap een pannenkoek een minuutje in de microgolf en klaar. Net zoals ze in de winkel pannenkoeken verkopen per 10 in een pak, die je ook even in de microgolf moet doen en klaar. Aangezien musclemeat ook staat voor gebruiksgemak is dit misschien een goed idee, weet niet of er veel vraag naar zal zijn/is?

Leuke mee denk tip thnx!! Ik denk dat we hier ooit nog wel eens in zullen duiken. Het idee is al een keer eerder opgekomen bij ons zelf. Vraag is of ons product dan meer voordeel biedt, dus men overstapt van of het erbij neemt. De protein pancakes poeder potten liggen bijna in elke supplementen winkel. Al kan dat ook een teken zijn dat er zoveel vraag naar is.

Target Kip leverancier, 10% korting!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tot en met zondag 12 juli, mogen wij namens de Target Kip leverancier, 10% korting op dit geweldige ready-to-eat product geven!

http://musclemeat.nl/non-diepvries/kip-in-blik

• 100% kipfilet, 30gr eiwit per pack, nagenoeg vetvrij.
  • Ready-to-eat, geen koeling nodig, blik kan overal mee naar toe genomen worden, werk, vakantie, boot, onderweg etc.
  • Geen E-nummers, toegevoegd water, vet of suiker. Vrij van gluten en allergenen.
  • Twee varianten: naturel en tomatensaus

Scoobz0r,
Wanneer zijn de spinazie blokjes weer op voorraad?
Ik wil namelijk weer een grote bestelling plaatsen :p

• #5.847
Weer een 'bestelling' geplaatst: 100019936

Heel veel succes met inpakken Scoobz0r, maak je borst maar nat ;).

Olivier,

Wanneer kunnen "vaste" klanten die grote orders maken eens punten gaan sparen oid, of evt een korting % opbouwen?

Tevens weer een "kleine" bestelling gedropt bij je 100019938

grtz

• #5.850
Weer een 'bestelling' geplaatst: 100019936 Heel veel succes met inpakken Scoobz0r, maak je borst maar nat ;).
Awesome order Ingo :) bedankt! Gaan ik in orde maken.
Olivier, Wanneer kunnen "vaste" klanten die grote orders maken eens punten gaan sparen oid, of evt een korting % opbouwen? Tevens weer een "kleine" bestelling gedropt bij je 100019938 grtz
Jij en Ingo zijn grote liefhebbers, bedankt! Helaas lukt dat niet met de lage marges waar wij mee werken anders hadden we het graag ingevoerd. 'Lokt' ook weer extra klanten natuurlijk, Nederlanders zijn er gek op ;). Hoe groter het pakket hoe groter onze kosten ook worden, vaak 2 of 3 pakketten waar wij de verzendkosten + droogijs + isolatie zak ook voor betalen. Het concept is helaas daardoor erg anders qua kostenplaatje dan plastic potten buiten koeling versturen. Kortingen lukken alleen wanneer de leverancier dit aanbied / in mee helpt, zoals bij de Target kip actie op het moment. De marge die we hebben is natuurlijk ook onze eigen keus. Ierse runderkogelbiefstuk voor 15euro/kg aanbieden is niet niks bv, of kant-en-klare kip gelijk aan 7.50euro rauw prijs. Zo willen we zorgen dat je bij ons vast boodschappen doet, altijd voordeel hebt en niet alleen shopped wanneer er even kortingen zijn.

Krijgen jullie misschien ook kipdijfilet?

• #5.853
Ik vind het persoonlijk gewoon lekkerder vlees. Het is dan wel vetter, maar dat geeft het wel wat meer smaak en het is malser. Haal het regelmatig bij de Turkse slager, heerlijk op de BBQ of gewoon uit de oven of in de pan!

Thnx voor de tip! Is hier meer vraag naar bij mensen? We hebben net rauwe kipblokjes per 200gr geïntroduceerd. We zijn nog bezig met twee varianten hierop. Daarna zouden we hier naar kunnen kijken of het interessant is. Mag ik vragen waarom jullie dit product voorkeur geven?
Het is iets vetter dan normale kipfilet, maar het is gelijk een stuk lekkerder. Once you go kipdijfilet you never go back. Ofzo.

• #5.858
Ik vind het persoonlijk gewoon lekkerder vlees. Het is dan wel vetter, maar dat geeft het wel wat meer smaak en het is malser. Haal het regelmatig bij de Turkse slager, heerlijk op de BBQ of gewoon uit de oven of in de pan!

Het is iets vetter dan normale kipfilet, maar het is gelijk een stuk lekkerder. Once you go kipdijfilet you never go back. Ofzo.

Thnx voor jullie mening :thumbs: nemen we mee.

verdien ik klappen als ik zeg dat ik er nog nooit van heb gehoord

Je bent gewoon een diehard kipfilet fan, geen schaamte daar ;).

Ik ken het ook pas sinds vandaag :roflol:

:o

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Muscle Meat ZOMER PROOF

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Muscle Meat is zomer proof! Ook bij temperaturen boven de 30°C garanderen wij dat uw bestelling bevroren aankomt. Het aantal kg droogijs (-80°C) dat wij gebruiken per bestelling om alles bevroren te houden tot het in uw vriezer ligt, is afgestemd op het weer! Tip: voor extra verkoeling de komende dagen kan je bv ook de Kcal-loze Slimpie waterijsjes aan je bestelling toevoegen! http://musclemeat.nl/slimpie-waterijs !

Thnx voor de tip! Is hier meer vraag naar bij mensen? We hebben net rauwe kipblokjes per 200gr geïntroduceerd. We zijn nog bezig met twee varianten hierop. Daarna zouden we hier naar kunnen kijken of het interessant is. Mag ik vragen waarom jullie dit product voorkeur geven?

Kipdijvlees is wat vetter en daardoor ideaal om zelf te marineren, het neemt veel meer smaak op dan kippenborstvlees. Ik zou dit zeker kopen als jullie het in het assortiment hebben (rauw).

Super lekker kippedijvlees, koop het vaak bij de sligro. Je moet echt drie rechter handen hebben om dat droog te bakken :). Ik zie het ook graag bij musclemeat in reepjes lijkt me het verstandigst.

Terug
Naar boven