- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Hello guys
Heb gisteren een cadeaubon gekocht twv 20€. Er staat vermeld dat je de unieke code krijgt per post en per mail maar tot op heden heb ik enkel de factuur en bestellingsbon binnengekregen via mail, maar geen unieke code.
Of krijg je pas de code wanneer het -zogezegd- verstuurd wordt, nl. 30-06? Geen mogelijkheid om die vroeger te krijgen want de verjaardag is morgen reeds
Gaat over volgende bestelling: #100019717
PS: Misschien dan ook duidelijk vermelden dat je de unieke code niet direct na je bestelling binnenkrijgt want daar had ik nu stiekem wel op gerekend om eerlijk te zijn...
Bedankt voor je aankoop, orgineel kado, gaat hij/zij vast leuk vinden. Bestelling worden in orde gemaakt voor de dag die je selecteerd. Aankomende dinsdag is geselecteerd, betekent dat het maandag op de post zou gaan en je de code dan ook per mail zou krijgen. Wanneer je dit eerder wilt hebben om een goede reden (zoals dus een verjaardag) dan kan je ons berichten zoals nu. Dan kijken we samen wat de beste oplossing is. Zo kan ik je nu gewoon de kadokaart code alvast sturen. Ik PM je!
Hey Olivier! Wanneer komen de avocado's en de Steaz Coconut Water weer op voorraad?
Alvast bedankt!
Avocado komt maandag om 16:00 weer online! De steaz coconut is helaas niet leverbaar voorlopig. Wordt geimporteerd uit Amerika en dat duurt nog even.

! Ik heb op je eerste post gereageerd: 
.