MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Je ziet ook steeds meer restaurants waarbij de kipsaté uit kippendij bestaat, is stuk malser inderdaad

Super lekker kippedijvlees, koop het vaak bij de sligro. Je moet echt drie rechter handen hebben om dat droog te bakken :). Ik zie het ook graag bij musclemeat in reepjes lijkt me het verstandigst.

Inderdaad haal kippendij hier wel is bij polier, echt super lekker.

Duidelijk dat iedereen hier van kipdijfilet houdt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.864
Ik kijk een uurtje niet, allemaal kippendijen fans, kijk eens aan :o . Thnx voor alle meningen tot nu toe! Ik kan raar genoeg niet zomaar even de voedingswaarde vinden van kippendij. Naar mijn weten is het vet niet alleen hoger, maar het % eiwit een aanzienlijk een stuk lager. Is men daar op de hoogte van?

Ik heb wel vaak zeer prima crockpot units gemaakt met kippendij en stoofvlees. Gewone kipfile droogt uit, kippendij niet. In voor kippendij.

Oh, prima toevoeging die 200 gram kipblokjes btw!

Leuke mee denk tip thnx!! Ik denk dat we hier ooit nog wel eens in zullen duiken. Het idee is al een keer eerder opgekomen bij ons zelf. Vraag is of ons product dan meer voordeel biedt, dus men overstapt van of het erbij neemt. De protein pancakes poeder potten liggen bijna in elke supplementen winkel. Al kan dat ook een teken zijn dat er zoveel vraag naar is.

Target Kip leverancier, 10% korting!

http://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net...383_694947237277128_3961183040633903582_o.jpg

Tot en met zondag 12 juli, mogen wij namens de Target Kip leverancier, 10% korting op dit geweldige ready-to-eat product geven!

http://musclemeat.nl/non-diepvries/kip-in-blik

• 100% kipfilet, 30gr eiwit per pack, nagenoeg vetvrij.
  • Ready-to-eat, geen koeling nodig, blik kan overal mee naar toe genomen worden, werk, vakantie, boot, onderweg etc.
  • Geen E-nummers, toegevoegd water, vet of suiker. Vrij van gluten en allergenen.
  • Twee varianten: naturel en tomatensaus

wat zit er dan wel in waardoor het zo lang goed blijft ongekoeld??

Ik kijk een uurtje niet, allemaal kippendijen fans, kijk eens aan :o . Thnx voor alle meningen tot nu toe! Ik kan raar genoeg niet zomaar even de voedingswaarde vinden van kippendij. Naar mijn weten is het vet niet alleen hoger, maar het % eiwit een aanzienlijk een stuk lager. Is men daar op de hoogte van?

In MyFitnessPal zie ik dit (voor kippendijfilet van de AH, per 100 gram):

Kippendij.png

• #5.868
Ik heb wel vaak zeer prima crockpot units gemaakt met kippendij en stoofvlees. Gewone kipfile droogt uit, kippendij niet. In voor kippendij.

Oh, prima toevoeging die 200 gram kipblokjes btw!

:thumbs: . De 200gr rauwe kipblokjes liepen beter dan verwacht en zijn daardoor nu een dag uitverkocht. Morgen om 16:00 is het weer online!

wat zit er dan wel in waardoor het zo lang goed blijft ongekoeld??

Niks :) net als tonijn in blik zoals je die in de winkel kent. Het is een gesloten blik waarin voedsel zit. Doordat er geen lucht bij kan, blijft het voedsel na sterilisatie bij hoge temperatuur lang houdbaar, buiten de koelkast. Geen conserveermiddelen nodig.

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

In MyFitnessPal zie ik dit (voor kippendijfilet van de AH, per 100 gram):

Kippendij.png

Dankje Guido! Kwam wel net eentje tegen waar 13gr eiwit op stond. Zal mij er overmorgen eens in verdiepen.

Laatst bewerkt:
:thumbs: . De 200gr rauwe kipblokjes liepen beter dan verwacht en zijn daardoor nu een dag uitverkocht. Morgen om 16:00 is het weer online! Niks :) net als tonijn in blik zoals je die in de winkel kent. Het is een gesloten blik waarin voedsel zit. Doordat er geen lucht bij kan, blijft het voedsel na sterilisatie bij hoge temperatuur lang houdbaar, buiten de koelkast. Geen conserveermiddelen nodig. ---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ---------- Dankje Guido! Kwam wel net eentje tegen waar 13gr eiwit op stond. Zal mij er overmorgen eens in verdiepen.
Vraag me wel af hoe de kippendij smaakt als je hem voorkookt en invriest, want ik doe hem meestal in de oven een half uurtje ofzo. Voorgekookt kan dan sowieso niet.

• #5.870
Vraag me wel af hoe de kippendij smaakt als je hem voorkookt en invriest, want ik doe hem meestal in de oven een half uurtje ofzo. Voorgekookt kan dan sowieso niet.

Als we het uit zouden brengen, dan zal dit in alle waarschijnlijkheid de een rauwe versie 200gr zijn.

Vraag me wel af hoe de kippendij smaakt als je hem voorkookt en invriest, want ik doe hem meestal in de oven een half uurtje ofzo.

Dat zal ongetwijfeld niet erg smaakvol zijn. Persoonlijk bak ik ze liever een minuutje of 8 zodat de buitenkant knapperig is en van binnen lekker zacht.

kipfilet(toscaans) is erg lekker, beter dan supermarkt en zelf bakken.

Bestelling net binnen gekomen, super bedankt Olivier.
Alles goed en netjes verzorgd, toppie!!!

De pakketbezorger was ook weer blij :D (altijd maar klagen over het zware gewicht):
wlzkvr.jpg

Laatst bewerkt:
Ook weer besteld! Factuur Bestelling #100020086

Jammer dat de moroccan flavour op was maar nu erg benieuwd naar de teriyaki smaak!

• #5.877
Noted!
Ook weer besteld! Factuur Bestelling #100020086 Jammer dat de moroccan flavour op was maar nu erg benieuwd naar de teriyaki smaak!
Thnx voor je bestelling! PostNL is wat later vandaag bij ons dan gebruikelijk. Je bestelling zou nog mee kunnen als je wilt zodat je het morgen ontvangt, wil je dit? Ik PM je wel even anders.

Het recept van de Moroccan Flavor blokjes wordt op het moment aangepast. De kruiden worden met 30% verlaagd. Wanneer je het mengt door een maaltijd is de moroccan flavor goed, brengt maaltijd goed op smaak. We hebben wat feedback gehad dat als je het los eet, de hoeveelheid kruiden teveel is. Het nieuwe recept is aankomende donderdag om 16:00 online!

Ik zie dat je ook bent gegaan voor ons andere nieuwe product (rauwe kipblokjes 200gr), gaat zeker in de smaak vallen ! http://musclemeat.nl/rauwe-kipfiletblokjes ---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------
Bestelling net binnen gekomen, super bedankt Olivier. Alles goed en netjes verzorgd, toppie!!! De pakketbezorger was ook weer blij :D (altijd maar klagen over het zware gewicht):
wlzkvr.jpg
Mooi en bedankt voor de foto! De 5kg argentijnse kipfilets paste er net niet meer bij, werd een derde doos ! Haha arme postbode :o.

Laatst bewerkt:
  • #5.879
.

Juist dit was zo lekker ! die maroccan flavor is lekker pittig en goed gekruid.
Jammer dat er nu minder kruiden inzit.

Verder heb ik wel een klacht over de verpakkingen. Sommigen zakjes kip zijn niet meer lucht en waterdicht. Dit is geen probleem als je ze ontdooit in de koelkast maar wel als je ze ontdooid in water, dan lopen namelijk de kruiden eruit en word de kip een nat zooitje. Verder zeer te spreken over de tijd die het me per week scheelt aan koken!

Terug
Naar boven