Michel38
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super lekker kippedijvlees, koop het vaak bij de sligro. Je moet echt drie rechter handen hebben om dat droog te bakken. Ik zie het ook graag bij musclemeat in reepjes lijkt me het verstandigst.
. Thnx voor alle meningen tot nu toe! Ik kan raar genoeg niet zomaar even de voedingswaarde vinden van kippendij. Naar mijn weten is het vet niet alleen hoger, maar het % eiwit een aanzienlijk een stuk lager. Is men daar op de hoogte van?Leuke mee denk tip thnx!! Ik denk dat we hier ooit nog wel eens in zullen duiken. Het idee is al een keer eerder opgekomen bij ons zelf. Vraag is of ons product dan meer voordeel biedt, dus men overstapt van of het erbij neemt. De protein pancakes poeder potten liggen bijna in elke supplementen winkel. Al kan dat ook een teken zijn dat er zoveel vraag naar is.
Target Kip leverancier, 10% korting!
http://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net...383_694947237277128_3961183040633903582_o.jpg
Tot en met zondag 12 juli, mogen wij namens de Target Kip leverancier, 10% korting op dit geweldige ready-to-eat product geven!
http://musclemeat.nl/non-diepvries/kip-in-blik
- 100% kipfilet, 30gr eiwit per pack, nagenoeg vetvrij.
- Ready-to-eat, geen koeling nodig, blik kan overal mee naar toe genomen worden, werk, vakantie, boot, onderweg etc.
- Geen E-nummers, toegevoegd water, vet of suiker. Vrij van gluten en allergenen.
- Twee varianten: naturel en tomatensaus
Ik kijk een uurtje niet, allemaal kippendijen fans, kijk eens aan. Thnx voor alle meningen tot nu toe! Ik kan raar genoeg niet zomaar even de voedingswaarde vinden van kippendij. Naar mijn weten is het vet niet alleen hoger, maar het % eiwit een aanzienlijk een stuk lager. Is men daar op de hoogte van?
Ik heb wel vaak zeer prima crockpot units gemaakt met kippendij en stoofvlees. Gewone kipfile droogt uit, kippendij niet. In voor kippendij.
Oh, prima toevoeging die 200 gram kipblokjes btw!
wat zit er dan wel in waardoor het zo lang goed blijft ongekoeld??
net als tonijn in blik zoals je die in de winkel kent. Het is een gesloten blik waarin voedsel zit. Doordat er geen lucht bij kan, blijft het voedsel na sterilisatie bij hoge temperatuur lang houdbaar, buiten de koelkast. Geen conserveermiddelen nodig.Vraag me wel af hoe de kippendij smaakt als je hem voorkookt en invriest, want ik doe hem meestal in de oven een half uurtje ofzo. Voorgekookt kan dan sowieso niet.. De 200gr rauwe kipblokjes liepen beter dan verwacht en zijn daardoor nu een dag uitverkocht. Morgen om 16:00 is het weer online! Niks
net als tonijn in blik zoals je die in de winkel kent. Het is een gesloten blik waarin voedsel zit. Doordat er geen lucht bij kan, blijft het voedsel na sterilisatie bij hoge temperatuur lang houdbaar, buiten de koelkast. Geen conserveermiddelen nodig. ---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ---------- Dankje Guido! Kwam wel net eentje tegen waar 13gr eiwit op stond. Zal mij er overmorgen eens in verdiepen.
Vraag me wel af hoe de kippendij smaakt als je hem voorkookt en invriest, want ik doe hem meestal in de oven een half uurtje ofzo. Voorgekookt kan dan sowieso niet.
Vraag me wel af hoe de kippendij smaakt als je hem voorkookt en invriest, want ik doe hem meestal in de oven een half uurtje ofzo.
kipfilet(toscaans) is erg lekker, beter dan supermarkt en zelf bakken.
Olivier,
Wanneer kunnen "vaste" klanten die grote orders maken eens punten gaan sparen oid, of evt een korting % opbouwen?
Tevens weer een "kleine" bestelling gedropt bij je 100019938
grtz

Noted!
Thnx voor je bestelling! PostNL is wat later vandaag bij ons dan gebruikelijk. Je bestelling zou nog mee kunnen als je wilt zodat je het morgen ontvangt, wil je dit? Ik PM je wel even anders.Ook weer besteld! Factuur Bestelling #100020086 Jammer dat de moroccan flavour op was maar nu erg benieuwd naar de teriyaki smaak!
Mooi en bedankt voor de foto! De 5kg argentijnse kipfilets paste er net niet meer bij, werd een derde doos ! Haha arme postbodeBestelling net binnen gekomen, super bedankt Olivier. Alles goed en netjes verzorgd, toppie!!! De pakketbezorger was ook weer blij(altijd maar klagen over het zware gewicht):
![]()
.