Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noted! Thnx voor je bestelling! PostNL is wat later vandaag bij ons dan gebruikelijk. Je bestelling zou nog mee kunnen als je wilt zodat je het morgen ontvangt, wil je dit? Ik PM je wel even anders.
Het recept van de Moroccan Flavor blokjes wordt op het moment aangepast. De kruiden worden met 30% verlaagd. Wanneer je het mengt door een maaltijd is de moroccan flavor goed, brengt maaltijd goed op smaak. We hebben wat feedback gehad dat als je het los eet, de hoeveelheid kruiden teveel is. Het nieuwe recept is aankomende donderdag om 16:00 online!
Ik zie dat je ook bent gegaan voor ons andere nieuwe product (rauwe kipblokjes 200gr), gaat zeker in de smaak vallen ! http://musclemeat.nl/rauwe-kipfiletblokjes ---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ---------- Mooi en bedankt voor de foto! De 5kg argentijnse kipfilets paste er net niet meer bij, werd een derde doos ! Haha arme postbode.
Ik hou wle van de lekkere kruidige smaak hoe t nu is!
Juist dit was zo lekker ! die maroccan flavor is lekker pittig en goed gekruid.
Jammer dat er nu minder kruiden inzit.
Verder heb ik wel een klacht over de verpakkingen. Sommigen zakjes kip zijn niet meer lucht en waterdicht. Dit is geen probleem als je ze ontdooit in de koelkast maar wel als je ze ontdooid in water, dan lopen namelijk de kruiden eruit en word de kip een nat zooitje. Verder zeer te spreken over de tijd die het me per week scheelt aan koken!
Bovenstaande idem. Verpakkingen kip zijn veelal niet meer vacuüm..
Heb inderdaad ook vaak gehad dat de kipblokjes niet meer vacuüm verpakt was. Mooi dat daar iets aan gedaan wordt, want dat is het enige wat ik tot nu toe te "klagen" heb.
Hoi Scoob,
Heb net weer een bestelling geplaatst, maar op de een of andere manier kon ik mijn gebruikelijke Pakjegemak afleverpunt niet kiezen. Heb hem nu naar een andere gestuurd, maar zou hem graag naar mijn eigen sturen (Albert Heijn dus tot laat open en ik werk er ook dus wel handig). Is het nog mogelijk dit om te wisselen?
Hoe ga ik mijn moeder overhalen dat ik beter hier kan bestellen dan uit de supermarkt?
).Hey Kaluro. We maken een onderscheid tussen of er 'kant-en-klaar' of 'voorgekookt' in de titel van het product. Bij kant-en-klaar is het product tot de kern voorgekookt is. Het is niet nodig om het product verder door te garen. Ontdooien, direct eten of eerst nog opwarmen is genoeg. Bij voorgekookt is het product kort gekookt om het product bacterie vrij te maken en bijtgaar te maken. Dit bijtgaar is smaak afhankelijk. Zo zien wij talloze Instagram foto's voorbij komen waar men onze brocolli (voorgekookt) bevroren in bakjes doet (koelkast in) voor de volgende dag, opwarmen / koud eten en klaar. Dit heeft ook het meeste vitamine etc behoud. Maar laatst sprak ik iemand die ze liever zachter wil en ze nog even stoomt. Jouw bloemkool is voorgekookt en de sperzibonen zijn kant-en-klaar. Ik zou gewoon even een roosje ontdooien en happen, dan weet je het meteen!Hoi scoob, Die bloemkoolroosjes en sperziebonen - zijn die al eetklaar zodra ze ontooid zijn? Of moeten ze wel eerst kort gekookt/magnetront worden? Overigens donderdag een bestelling geplaatst ( 100008328 ) en zaterdag rond 11:00 in de vriezer gegooit. Alles was nog netjes bevroren op een 4-tal kant en klare kipblokjes en een cowchicken burger na. (geen probleem verder hoor, gaat er snel doorheen met mij en mijn vriendin die ook krachtsport). Ik vind dat je verpakking/koeling het goed uit heeft gehouden in de hittegolf
![]()
De nieuwe versie van moroccan flavor (-30% kruiden) komt aankomende maandag 13 juli binnen. We hebben de 'oude' versie hier nog liggen. Als je tevreden hiermee was kan je deze nog gewoon bestellen. Kies een willekeurige smaak en zet in de opmerking van je bestelling dat je de 'oude' moroccan flavor i.p.v. deze smaak wilt. Opmerkingsveld is bij stap 5 van het betaalproces.
Zojuist weer een bestelling gedaan. Lees net hierboven dat de maroccon flavour wordt vernieuwd met minderkruiden. Vind die oude juist lekker
hoef niets aan kruiden toe te voegen om de smaak goed te krijgen. Order 100020280
. Vandaar dat er nu ''extra gekruid'' in de product titel staat.Helemaal top.Thnx voor je bestelling! Ik zie dat je moroccan Flavor besteld hebt. De -30% kruiden is pas aankomende maandag beschikbaar! Je krijgt nu degene die je vorige keer ook had. Vandaar dat er nu ''extra gekruid'' in de product titel staat.
Helemaal top. Blijft de oude smaak, die voor echte kerels [emoji14], wel bestelbaar?
! Je kan er vanuit gaan dat ''normaal'' nog steeds goed gekruid is. -30% klinkt veel, maar de smaak zit er nog goed in.Aaah verdorieThnx voor je bestelling! Ik zie dat je moroccan Flavor besteld hebt. De -30% kruiden is pas aankomende maandag beschikbaar! Je krijgt nu degene die je vorige keer ook had. Vandaar dat er nu ''extra gekruid'' in de product titel staat.
wist niet dat de lichter gekruidde versie van Morroccan Flavor beschikbaar werd.. Vond de vorige ook wat te pikant wanneer je het alleen met groenten at. Zal er bij de volgende bestelling zeker weer inkomen