Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bovenstaande idem. Verpakkingen kip zijn veelal niet meer vacuüm..

Noted! Thnx voor je bestelling! PostNL is wat later vandaag bij ons dan gebruikelijk. Je bestelling zou nog mee kunnen als je wilt zodat je het morgen ontvangt, wil je dit? Ik PM je wel even anders.

Het recept van de Moroccan Flavor blokjes wordt op het moment aangepast. De kruiden worden met 30% verlaagd. Wanneer je het mengt door een maaltijd is de moroccan flavor goed, brengt maaltijd goed op smaak. We hebben wat feedback gehad dat als je het los eet, de hoeveelheid kruiden teveel is. Het nieuwe recept is aankomende donderdag om 16:00 online!

Ik zie dat je ook bent gegaan voor ons andere nieuwe product (rauwe kipblokjes 200gr), gaat zeker in de smaak vallen ! http://musclemeat.nl/rauwe-kipfiletblokjes ---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ---------- Mooi en bedankt voor de foto! De 5kg argentijnse kipfilets paste er net niet meer bij, werd een derde doos ! Haha arme postbode :o.

Ik hou wle van de lekkere kruidige smaak hoe t nu is!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.883
Ik hou wle van de lekkere kruidige smaak hoe t nu is!

Juist dit was zo lekker ! die maroccan flavor is lekker pittig en goed gekruid.
Jammer dat er nu minder kruiden inzit.

Verder heb ik wel een klacht over de verpakkingen. Sommigen zakjes kip zijn niet meer lucht en waterdicht. Dit is geen probleem als je ze ontdooit in de koelkast maar wel als je ze ontdooid in water, dan lopen namelijk de kruiden eruit en word de kip een nat zooitje. Verder zeer te spreken over de tijd die het me per week scheelt aan koken!

Ik heb de -30% al geproefd voor goedkeuring, ik denk niet dat jullie teleurgesteld zullen zijn. De smaak zit er nog goed in.

Bovenstaande idem. Verpakkingen kip zijn veelal niet meer vacuüm..

We hebben dit vaker gehoord. Om die reden is er overlegd met degene die verantwoordelijk is voor het inpakken. Gezien het product zo goed loopt, wordt er speciaal geïnvesteerd in een nieuw inpak mal. Dit kan nog wel 1-2 maanden duren, maar een oplossing komt er aan. De pakjes gaan 100% vacuüm de deur bij ons uit. Het gebeurt dus onderweg / tijdens het transport. Het kan zijn dat met het ruige vervoer de pakjes teveel schuren en er een minuscuul gaatje ontstaat. De nieuwe mal zou de pakjes sterker moeten maken. Vacumeren doen we puur voor het gemak, zodat het minder ruimte in de vriezer kost. Het vervelende is dus als er een gaatje in zit en je het in water wilt ontdooien. De pakjes blijven na ontdooiing in de koelkast 4 dagen goed. Als je dus het idee hebt dat een pakje lek is, leg het in de koelkast. Je kunt zelfs met deze 4 dagen een voorraadje in de koelkast leggen, zo heb je geen ontdooi problemen zoals ''ik ben het vergeten te ontdooien''.

Heb inderdaad ook vaak gehad dat de kipblokjes niet meer vacuüm verpakt was. Mooi dat daar iets aan gedaan wordt, want dat is het enige wat ik tot nu toe te "klagen" heb.

Hoi Scoob,

Heb net weer een bestelling geplaatst, maar op de een of andere manier kon ik mijn gebruikelijke Pakjegemak afleverpunt niet kiezen. Heb hem nu naar een andere gestuurd, maar zou hem graag naar mijn eigen sturen (Albert Heijn dus tot laat open en ik werk er ook dus wel handig). Is het nog mogelijk dit om te wisselen?

Hoe ga ik mijn moeder overhalen dat ik beter hier kan bestellen dan uit de supermarkt :D?

• #5.887
Heb inderdaad ook vaak gehad dat de kipblokjes niet meer vacuüm verpakt was. Mooi dat daar iets aan gedaan wordt, want dat is het enige wat ik tot nu toe te "klagen" heb.

Daar zit een mooi compliment in :thumbs:. We are on it!

Hoi Scoob,

Heb net weer een bestelling geplaatst, maar op de een of andere manier kon ik mijn gebruikelijke Pakjegemak afleverpunt niet kiezen. Heb hem nu naar een andere gestuurd, maar zou hem graag naar mijn eigen sturen (Albert Heijn dus tot laat open en ik werk er ook dus wel handig). Is het nog mogelijk dit om te wisselen?

Adres wijziging is nooit een probleem wanneer het pakket nog niet verzonden is. Kan je met jouw volledig naam of bestelnummer het nieuwe adres sturen naar mij @ PM of info@musclemeat.nl ? Het adres kan je hier uitkiezen: http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie

Hoe ga ik mijn moeder overhalen dat ik beter hier kan bestellen dan uit de supermarkt :D?

Deze vraag kan ik mij nog van vorige jaar herinneren van Steensteen. Lees dit even en als je nog vragen hebt of als ik iets kan doen hoor ik dit graag! ---> http://forum.dutchbodybuilding.com/...ne-bestellen-344659/index196.html#post8787604

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Gorilla Wear Goodiebag giveaway t.w.v. 100euro + tot 20:00 vanavond *KLIK*!

WAnneer komt de mocro flavour weer? :D

• #5.889
WAnneer komt de mocro flavour weer? :D

De nieuwe versie van moroccan flavor (-30% kruiden) komt aankomende maandag 13 juli binnen. We hebben de 'oude' versie hier nog liggen. Als je tevreden hiermee was kan je deze nog gewoon bestellen. Kies een willekeurige smaak en zet in de opmerking van je bestelling dat je de 'oude' moroccan flavor i.p.v. deze smaak wilt. Opmerkingsveld is bij stap 5 van het betaalproces.

Hoi scoob,

Die bloemkoolroosjes en sperziebonen - zijn die al eetklaar zodra ze ontooid zijn?
Of moeten ze wel eerst kort gekookt/magnetront worden?

Overigens donderdag een bestelling geplaatst ( 100008328 ) en zaterdag rond 11:00 in de vriezer gegooit.
Alles was nog netjes bevroren op een 4-tal kant en klare kipblokjes en een cowchicken burger na.
(geen probleem verder hoor, gaat er snel doorheen met mij en mijn vriendin die ook krachtsport ;) ).

Ik vind dat je verpakking/koeling het goed uit heeft gehouden in de hittegolf :thumbs:

• #5.891
Hoi scoob, Die bloemkoolroosjes en sperziebonen - zijn die al eetklaar zodra ze ontooid zijn? Of moeten ze wel eerst kort gekookt/magnetront worden? Overigens donderdag een bestelling geplaatst ( 100008328 ) en zaterdag rond 11:00 in de vriezer gegooit. Alles was nog netjes bevroren op een 4-tal kant en klare kipblokjes en een cowchicken burger na. (geen probleem verder hoor, gaat er snel doorheen met mij en mijn vriendin die ook krachtsport ;) ). Ik vind dat je verpakking/koeling het goed uit heeft gehouden in de hittegolf :thumbs:
Hey Kaluro. We maken een onderscheid tussen of er 'kant-en-klaar' of 'voorgekookt' in de titel van het product. Bij kant-en-klaar is het product tot de kern voorgekookt is. Het is niet nodig om het product verder door te garen. Ontdooien, direct eten of eerst nog opwarmen is genoeg. Bij voorgekookt is het product kort gekookt om het product bacterie vrij te maken en bijtgaar te maken. Dit bijtgaar is smaak afhankelijk. Zo zien wij talloze Instagram foto's voorbij komen waar men onze brocolli (voorgekookt) bevroren in bakjes doet (koelkast in) voor de volgende dag, opwarmen / koud eten en klaar. Dit heeft ook het meeste vitamine etc behoud. Maar laatst sprak ik iemand die ze liever zachter wil en ze nog even stoomt. Jouw bloemkool is voorgekookt en de sperzibonen zijn kant-en-klaar. Ik zou gewoon even een roosje ontdooien en happen, dan weet je het meteen!

Bedankt voor het compliment over de verpakking! Afgelopen woensdag was er een pakket spoorloos geraakt en zaterdag ochtend als nog geleverd met het warme weer. Toen waren wij wel even trots want dit gaat buiten onze 48uur om en alles was nog bevroren. Ik denk dat er bij jou bv een tape niet goed zat of iets anders gebeurt is waardoor die paar pakjes ontdooit waren. Wanneer de kern van het product nog bevroren is kan je het met gemak opnieuw invriezen, anders binnen 4 dagen op eten. Lukt dit laatste niet dan heb je altijd garantie op je producten bij ons (geld terug bv)!

De nieuwe versie van moroccan flavor (-30% kruiden) komt aankomende maandag 13 juli binnen. We hebben de 'oude' versie hier nog liggen. Als je tevreden hiermee was kan je deze nog gewoon bestellen. Kies een willekeurige smaak en zet in de opmerking van je bestelling dat je de 'oude' moroccan flavor i.p.v. deze smaak wilt. Opmerkingsveld is bij stap 5 van het betaalproces.

Oke top, vanavond ff bestellen!

Zojuist weer een bestelling gedaan.
Lees net hierboven dat de maroccon flavour wordt vernieuwd met minder :eek: kruiden. Vind die oude juist lekker ;) hoef niets aan kruiden toe te voegen om de smaak goed te krijgen.

Order 100020280

• #5.895
Zojuist weer een bestelling gedaan. Lees net hierboven dat de maroccon flavour wordt vernieuwd met minder :eek: kruiden. Vind die oude juist lekker ;) hoef niets aan kruiden toe te voegen om de smaak goed te krijgen. Order 100020280

Thnx voor je bestelling! Ik zie dat je moroccan Flavor besteld hebt. De -30% kruiden is pas aankomende maandag beschikbaar! Je krijgt nu degene die je vorige keer ook had :). Vandaar dat er nu ''extra gekruid'' in de product titel staat.

Thnx voor je bestelling! Ik zie dat je moroccan Flavor besteld hebt. De -30% kruiden is pas aankomende maandag beschikbaar! Je krijgt nu degene die je vorige keer ook had :). Vandaar dat er nu ''extra gekruid'' in de product titel staat.
Helemaal top.
Blijft de oude smaak, die voor echte kerels [emoji14], wel bestelbaar?

• #5.897
Helemaal top. Blijft de oude smaak, die voor echte kerels [emoji14], wel bestelbaar?
:thumbs: . We zullen vanaf maandag twee versies online hebben ''Normaal'' en Éxtra gekruid''. Extra gekruid zal na een tijdje, wanneer de voorraad op is, op uitverkocht gaan, afhankelijk van de reacties of men tevreden is bij met ''normaal'', zullen we kijken of we het terug brengen. Zo zie je hoe belangrijk feedback voor ons is :)! Je kan er vanuit gaan dat ''normaal'' nog steeds goed gekruid is. -30% klinkt veel, maar de smaak zit er nog goed in.

Aaah verdorie :mad: wist niet dat de lichter gekruidde versie van Morroccan Flavor beschikbaar werd.. Vond de vorige ook wat te pikant wanneer je het alleen met groenten at. Zal er bij de volgende bestelling zeker weer inkomen :D

Alles weer prima binnen gekomen! Vraagje voor Scoobz0r. Jij gebruikt die grill van Severin toch die ik bij jullie gekocht heb. Zo ja hoelang bak jij de kogelbiefstuk en op welke stand? Bedankt!!

Bestelling zoals verwacht helemaal perfect ontvangen. Mijn ouders hadden blijkbaar vandaag ook nog diepvriesproducten gehaald dus het was even passen en meten, maar gelukkig paste het maar net! :D

Moest trouwens wel enorm lachen bij het pakjegemak afhaalpunt. Kreeg wel wat 'commentaar' van de oudere man en jonge dame die achter de balie stonden. Mocht de volle doos zelf uit het magazijn gaan halen :roflol:

Morgen direct de teriyaki kipblokjes proberen :)

Terug
Naar boven