Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo zie je met de comments hierboven dat we niet nooit met 1 versie iedereen tevreden kunnen hebbenAaah verdoriewist niet dat de lichter gekruidde versie van Morroccan Flavor beschikbaar werd.. Vond de vorige ook wat te pikant wanneer je het alleen met groenten at. Zal er bij de volgende bestelling zeker weer inkomen
![]()
. Mooi dat je het weer gaat proberen als de nieuwe versie er is, zou je dan in de loop van de tijd je mening kunnen geven?
Klopt! Nu is het wel een tijdje dat ik biefstuk gegeten heb, ik eet de laatste tijd voornamelijk tartaar na de training. Uit mijn hoofd deed ik het ongeveer op 70% power, 100% is veel te sterk. Het hoeft niet lang, ik liet de gril eerst opwarmen en 1 tot 1:30 min van genoeg volgens mij. Je zou de eerste biefstuk ook even door midden kunnen snijden en dan de gril na 1 min open doen, zodat je via de zijkant dan kan zien hoe gaar hij is. Belangrijk dat je er geen schoenzool van maakt, geheel bruin.Alles weer prima binnen gekomen! Vraagje voor Scoobz0r. Jij gebruikt die grill van Severin toch die ik bij jullie gekocht heb. Zo ja hoelang bak jij de kogelbiefstuk en op welke stand? Bedankt!!
Haha nice Wovano. Je doos was tegen de 30kg aan inderdaad, wel lef hoor tegen de klant zeggen ''ga zelf maar halen''Bestelling zoals verwacht helemaal perfect ontvangen. Mijn ouders hadden blijkbaar vandaag ook nog diepvriesproducten gehaald dus het was even passen en meten, maar gelukkig paste het maar net!Moest trouwens wel enorm lachen bij het pakjegemak afhaalpunt. Kreeg wel wat 'commentaar' van de oudere man en jonge dame die achter de balie stonden. Mocht de volle doos zelf uit het magazijn gaan halen
Morgen direct de teriyaki kipblokjes proberen
![]()
, maar begrijpelijk. Denk dat als het sorteercentrum van PostNL onze PostNL karren met alle dozen ziet aankomen ze altijd denken ''pffff'', hoop werk die zware dozen er allemaal af te halen. We hebben nog maar twee meningen gehad (positief) van de teriyaki blokjes, je mening is zeer welkom dus!Olivier, bedankt voor het versturen van m'n bestelling!
"We hebben nog maar twee meningen gehad (positief) van de teriyaki blokjes, je mening is zeer welkom dus!"
Hoi Nikkk, altijd het gewicht van bevroren toestand nemen. De voedingswaarde die bij elk vlees product staan zijn voor het start product/gewicht dat je hebt. Stel je start product is 200gr kipfilet die na het schoonmaken meteen met stikstof ingevroren wordt (muscle meat) of je koopt een 200gr kipfilet en je vriest hem zelf in (supermarkt), dan zit er in deze twee bevroren biefstukken gewoon de voedingswaarde van 200gr kipfilet. Het gewicht van het bevroren stuk is ook niet veranderd. Wat gebeurt er als je het ontdooit? Niks, behalve wat vocht/water verlies. Elk product dat je ontdooit, of het nu fruit groente of vlees is, verliest vocht tijdens het ontdooien. Het is vocht, geen eiwit koolhydraten of vetten. Dus als je een kipfilet na het ontdooien van 200 naar 190 is gegaan ben je vocht kwijt maar in die 190gr zitten nog alle macro's van je start gewicht 200gr. Vervolgens bak je de kipfilet en verliest het weer vocht, bv van 190 naar 170gr. Weer: vocht verloren, geen eiwitten etc., de 170gr gebakken kipfilet die je dan eet heeft de rauwe voedingswaarde van 200gr kipfilet. Als jij dus je gebakken kipfilet van 150gr eet, krijg je de voedingswaarde (die op onze site staan) van 180gr (rauw) binnen.He Olivier, Er is bij mij een beetje twijfel ontstaan. De kipfilet Argentina is bevroren 180 gram, als ik ze bak blijft er 150 gram over. Ik eet porties van 150 gram kipfilet. Wat moet ik nu aanhouden de 180 gram bevroren of de 150 gram wie er overblijft? Ik dacht zelf de bevroren kipfilets aangezien het aantal eiwitten gewoon hetzelfde blijft
We hebben een nieuwe batch binnen waarbij we het nog niet tegen gekomen zijn. Helaas is het niet 100% te voorkomen, ook niet bij andere merken omdat ze zo klein zijn en niet gedetecteerd kunnen worden door machines. We zijn bezig met zalmmoten, maar weten nog niet of dit door gaat. Krijgen pas over 3 weken een sample hiervan binnen. Als je een klacht als deze hebt kan je het beste mij (en/of) mailen, dan kijken we naar een oplossing. Een zakje waar je ontevreden over bent wordt altijd natuurlijk bij ons naar een oplossing voor je gekeken.Toevallig enige intentie om van jullie zalmblokjes een graatvrije versie op de markt te brengen? Ben ooit eens bijna gestikt in zo'n graatje (srs) en heb sindsdien een taboe aan alles waar graten inzit. Dit is voor mij en waarschijnlijk ook voor anderen de enige reden om geen zalm te bestellen bij jullie.
mooi! Bedankt voor de review. Hoi Nikkk, altijd het gewicht van bevroren toestand nemen. De voedingswaarde die bij elk vlees product staan zijn voor het start product/gewicht dat je hebt. Stel je start product is 200gr kipfilet die na het schoonmaken meteen met stikstof ingevroren wordt (muscle meat) of je koopt een 200gr kipfilet en je vriest hem zelf in (supermarkt), dan zit er in deze twee bevroren biefstukken gewoon de voedingswaarde van 200gr kipfilet. Het gewicht van het bevroren stuk is ook niet veranderd. Wat gebeurt er als je het ontdooit? Niks, behalve wat vocht/water verlies. Elk product dat je ontdooit, of het nu fruit groente of vlees is, verliest vocht tijdens het ontdooien. Het is vocht, geen eiwit koolhydraten of vetten. Dus als je een kipfilet na het ontdooien van 200 naar 190 is gegaan ben je vocht kwijt maar in die 190gr zitten nog alle macro's van je start gewicht 200gr. Vervolgens bak je de kipfilet en verliest het weer vocht, bv van 190 naar 170gr. Weer: vocht verloren, geen eiwitten etc., de 170gr gebakken kipfilet die je dan eet heeft de rauwe voedingswaarde van 200gr kipfilet. Als jij dus je gebakken kipfilet van 150gr eet, krijg je de voedingswaarde (die op onze site staan) van 180gr (rauw) binnen. Een mooi voorbeeld is onze Muscle Meat beef jerky. Waar wij 150gr biefstuk in de oven leggen en 50gr overhouden, omdat er zoveel vocht uit gaat. Lab test laat zien dat de voedingswaarde van de 50gr beef jerky overeenkomt met de gemiddelde voedingswaarde van 150gr rauwe biefstuk. Je hebt alleen vocht verloren. Bevalt onze kipfilet goed?

We hebben een nieuwe batch binnen waarbij we het nog niet tegen gekomen zijn. Helaas is het niet 100% te voorkomen, ook niet bij andere merken omdat ze zo klein zijn en niet gedetecteerd kunnen worden door machines. We zijn bezig met zalmmoten, maar weten nog niet of dit door gaat. Krijgen pas over 3 weken een sample hiervan binnen. Als je een klacht als deze hebt kan je het beste mij (en/of) mailen, dan kijken we naar een oplossing. Een zakje waar je ontevreden over bent wordt altijd natuurlijk bij ons naar een oplossing voor je gekeken.
't is ook al weer een eindje geleden dat ik die zalmblokjes had besteld, maar wou gewoon ffe polsen thnx 
Ik kijk nu elke dag uit naar de maaltijden waar jullie kipblokjes in zitten, zegt genoeg tochHaha nice Wovano. Je doos was tegen de 30kg aan inderdaad, wel lef hoor tegen de klant zeggen ''ga zelf maar halen'', maar begrijpelijk. Denk dat als het sorteercentrum van PostNL onze PostNL karren met alle dozen ziet aankomen ze altijd denken ''pffff'', hoop werk die zware dozen er allemaal af te halen. We hebben nog maar twee meningen gehad (positief) van de teriyaki blokjes, je mening is zeer welkom dus!

- no hard feelings)
- no hard feelings)Zalmblokjes ��
Heb ook de rijst 6x200gr, komt er ook een kant en klare 100gr variant bij?
Scoob.
Vandaag mijn bestelling binnen gehad natuurlijk weer super verpakt en altijd een feest om uit te pakken.
Alleen waren vrijwel alle pakjes, op een of twee na, van de kipblokjes teriyaki niet meer vacuum. Ook een aantal morrocan waren zo.
Ze liggen in de diepvries dus heb er geen last van maar het viel mij op.
Beste,
Bij mijn bestelling van 29 juni 2015 met nummer #100019901 miste ik nog 20 stuks prep-bakjes. Doordat deze zo laag in prijs zijn en ik zeer tevreden ben van jullie service en bedrijf, dacht ik dit zo te laten. Voor enkele euro's bestel ik de volgende keer wel weer nieuwe bakjes.
Nu zag ik, omdat ik zo'n zin had om de 'Morrocan Flavor' kipblokjes te proberen, dat deze geheel ontbreken in mijn diepvries.
Doordat ik als nacht-verpleegkundige werk, heb ik de bestelling niet nageteld (moeilijk ook met een slaaphoofd na een hele nacht te werken).
Ik heb nu mijn kilo's nageteld en ik mis wel degelijk 2kg kipblokjes (in de Morrocan Flavor dan - deze werden ook niet door een andere smaak vervangen).
Zouden jullie dit kunnen rechtzetten?
(ik heb jullie ook via de website gecontacteerd- no hard feelings)
f**k man, dat runderkogelbiefstuk met marinade peru ofzoiets. Damn dat is niet normaal lekker![]()
Net wat nieuwe dingen geprobeerd, nadat ik vandaag de bestelling had binnen gekregen:
*Waygu burger: Echt top burger, lekkere smaak, ook vol van smaak.
Alleen hadden jullie de kokosolie op de vrieszak gelegd waardoor de olie helemaal hard is, dat hoort toch niet? Geen idee wat nu te doen.
Morgen ga ik denk ik kipfilet proberen, die moet nog ffe ontdooien.
De Beef Jerky is erg lekker (Like a Sir vandaag)
Ongeraffineerde kokosolie heeft pas een vloeibare vorm op 24-26 graden celsius. Geraffineerde kokosolie op 30 tot 37 graden celsius.