XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Net wat nieuwe dingen geprobeerd, nadat ik vandaag de bestelling had binnen gekregen:
*Waygu burger: Echt top burger, lekkere smaak, ook vol van smaak.

Alleen hadden jullie de kokosolie op de vrieszak gelegd waardoor de olie helemaal hard is, dat hoort toch niet? Geen idee wat nu te doen.

Morgen ga ik denk ik kipfilet proberen, die moet nog ffe ontdooien.

De Beef Jerky is erg lekker (Like a Sir vandaag)

Kokosolie is altyd hard
Stuk af bijtelen en in pan of laten smelten in magnetron vooe gebruik

Mijn kokosolie is al anderhalve week vloeibaar :D

Bedankt Scoobz0r zo ga ik ze bakken!

Heb de nieuwe smaak teriyaki geprobeerd die was goed! En ook de rauwe kipfilet die was erg goed! Zal een review schrijven. Ben er weer blij mee! Bedankt!

Olivier, Kunnen jullie magnetron prep bakjes in de vriezer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.925
Na het weekend een bestelling kip blokjes plaatsen, ben benieuwd!
Eerst even overleggen over de ruimte in de vriezer hier... :D

:D helemaal goed! Er staat bij onze FAQ een plaatje op de site waar je kan zien hoeveel vriezer ruimte het ongeveer kost.

Kokosolie is altyd hard
Stuk af bijtelen en in pan of laten smelten in magnetron vooe gebruik

Yes

Mijn kokosolie is al anderhalve week vloeibaar :D

Heb mij zelf er een keer in vergist. Deksel zat er niet goed op, maakt niet uit dacht is, toch een steen van binnen, flats... helft over de vloer, was toch warmen in huis dan ik dacht.

Bedankt Scoobz0r zo ga ik ze bakken!

Heb de nieuwe smaak teriyaki geprobeerd die was goed! En ook de rauwe kipfilet die was erg goed! Zal een review schrijven. Ben er weer blij mee! Bedankt!

Mooi! Twee nieuwe producten van ons :) beide goed in de smaak gevallen dus, top! Dankje voor de review.

Olivier, Kunnen jullie magnetron prep bakjes in de vriezer?

Jazeker! Zowel magentron als vriesbestendig.

Jazeker! Zowel magentron als vriesbestendig.
Oh is dat zo [emoji54]

Even bestellen dan, want ze stonden in de categorie non-diepvries, vandaar bang om te bestellen hehe is dit al getest een week lang in diepvries?

• #5.927
Oh is dat zo [emoji54]

Even bestellen dan, want ze stonden in de categorie non-diepvries, vandaar bang om te bestellen hehe is dit al getest een week lang in diepvries?

Heb er zelf geen ervaring in, maar volgens de specificatie van dit product kan het wel. De bakjes vliegen er door heen, dus er is vast wel iemand hier met ervaring :)? De categorie diepvries op onze site betekent alleen dat het diepvries geleverd wordt en andersom voor non-diepvries.

Bolero Instant Limonade actie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanaf nu is Bolero Instant limonade, met als hoofdingrediënt zoetstof stevia, bij Muscle Meat verkrijgbaar! In samenwerking met Bolero willen wij jullie graag kennis laten maken met dit mooie product hebben wij een actie:
http://musclemeat.nl/non…/bolero-instant-limonade-met-stevia
ACTIE: Schrijf ‪#‎Bolero‬ in de opmerking van jouw bestelling (stap 5 tijdens het betaalproces) en ontvang een gratis bolero, actie loopt 2 weken lang t/m 25 juli!

• Het heeft zoetstof Stevia als hoofdingrediënt i.p.v. bv aspartaam
• Suikervrij
• Toegevoegd vitamine C
• Een sachet van 40cent is goed voor 1.5 tot 2.0liter, afhankelijk van eigen voorkeur.
• Je Bolero Limonade ook voor allerlei recepten gebruiken, maar ook om bv je kwark of yoghurt op smaak te brengen.
• In vele smaken verkrijgbaar

Heb gister een bakje in de diepvries
gezet, ging op zich prima. Alleen de deksel zat een beetje vast, maar die was wel los te krijgen.

Heb jullie trouwens nog nieuws over de kwark waar we het een tijdje terug over hadden? Zou een mooie combo kunnen zijn met de bolero.

gezet, ging op zich prima. Alleen de deksel zat een beetje vast, maar die was wel los te krijgen.

Heb jullie trouwens nog nieuws over de kwark waar we het een tijdje terug over hadden? Zou een mooie combo kunnen zijn met de bolero.
Dat is mooi, ja hij gaat er sowieso een dag van te voren eruit dus dat komt wel goed alleen doe je het met of zonder deksel in magnetron?

Wanneer is de Mekong rijst mix weer op voorraad?

• #5.932

Kwark is helaas van de kaart. De hele kwark industrie gaat via distributeur. Alle fabrieken leveren aan deze distributeur en levert vervolgens aan de supermarkten. We hebben contact met ze gehad en we kunnen er af nemen, maar de afnames zijn zo belachelijk en je komt niet in de buurt van de Lidl en Aldi prijs wil je vrachtwagens afnemen. We moeten dan eerlijk zijn en zeggen dat jullie voor kwark daar beter af zijn. Er was nog een ander idee om kwark buiten de koelkast in te kopen, maar de fabriek die dit maakte is met dit project gestopt omdat er niet genoeg vraag naar was.

Wanneer is de Mekong rijst mix weer op voorraad?

Maandag 16:00!

haha mooi Boddin! En nog snel klaar in de pan ook is het niet? Heb je de andere marinades al geprobeerd of was dit je eerste keer?

Thnx voor de review guido!

Like a sir is mijn eigen favoriet @ beef jerky. Wordt helaas het minst verkocht van de vier smaken, denk dat de naam af schikt helaas. Dus tip mensen: zeker proberen als je beef jerky in je winkelmand van plan was te stoppen!

Het klopt wat Jochem zegt, daarom is kokosolie in dit 'koude' land eigenlijk altijd hard. Wat verder niet uit maakt. Je kan met een lepeltje er van uit scheppen, want zo hard is het niet. Vervolgens in de pan opwarmen en het wordt vanzelf vloeibaar omdat het boven de 26graden wordt.
Like a sir is mijn nummer twee na de peppered. Prima smaak inderdaad.

haha mooi Boddin! En nog snel klaar in de pan ook is het niet? Heb je de andere marinades al geprobeerd of was dit je eerste keer?

.

Ja, waren wel allemaal apartje brokjes maar dit is waarschijnlijk normaal? Was zelf aan het twijfelen of ik ze er nu al van het vuur moest halen. Uiteindelijk eentje opengesneden en hij was perfect :D Nee enkel de peru marinade.

Ik zie nu de kipburgers, maar kloppen de voedingswaardes hier wel van?

100gr Kipburger (Stroganoff) bevat: Energie: 163 Kcal

Ze zijn van de argentijnse kipfilets, die worden zelfs gelinkt in de tekst. deze hebben dit als voedingswaarde:

100 gram kipfilet bevat: Energie: 464kJ/110 kcal

Ik krijg het idee dat voor de burger het de voedingswaarde van 1 burger á 150gr. zijn, of die 1% kruiden zijn ruim 50kcal?

Ik zie nu de kipburgers, maar kloppen de voedingswaardes hier wel van?

100gr Kipburger (Stroganoff) bevat: Energie: 163 Kcal

Ze zijn van de argentijnse kipfilets, die worden zelfs gelinkt in de tekst. deze hebben dit als voedingswaarde:

100 gram kipfilet bevat: Energie: 464kJ/110 kcal

Ik krijg het idee dat voor de burger het de voedingswaarde van 1 burger á 150gr. zijn, of die 1% kruiden zijn ruim 50kcal?

Als je ekv optelt kom je rond de 110 kcal per 100 gram.

I Love Chicken! (10KG)
85 euro terwijl als je per kg pakt het hook 8.5 euro/ kg is... waar zit het voordeel dan ?

• #5.939
Like a sir is mijn nummer twee na de peppered. Prima smaak inderdaad.
:thumbs:!
Ja, waren wel allemaal apartje brokjes maar dit is waarschijnlijk normaal? Was zelf aan het twijfelen of ik ze er nu al van het vuur moest halen. Uiteindelijk eentje opengesneden en hij was perfect :D Nee enkel de peru marinade.
Ze hoeven echt kort gebakken te worden idd, omdat het oppervlakte vergroot is, niet een bonk van 200gr. Het zijn stukken van rond de 20gr.
Ik zie nu de kipburgers, maar kloppen de voedingswaardes hier wel van? 100gr Kipburger (Stroganoff) bevat: Energie: 163 Kcal Ze zijn van de argentijnse kipfilets, die worden zelfs gelinkt in de tekst. deze hebben dit als voedingswaarde: 100 gram kipfilet bevat: Energie: 464kJ/110 kcal Ik krijg het idee dat voor de burger het de voedingswaarde van 1 burger á 150gr. zijn, of die 1% kruiden zijn ruim 50kcal?
Als je ekv optelt kom je rond de 110 kcal per 100 gram.
Scherp mensen, bedankt :)! Heb de fout ontdekt, bij twee ingrediënten waren KJ en Kcal in de excel omgedraait, excuus! Het staat nu goed op de site. De labtest komt aanstaande vrijdag of maandag binnen, dan hebben we het exact, maar zal naar verwachting weinig hiervan afwijken.
I Love Chicken! (10KG) 85 euro terwijl als je per kg pakt het hook 8.5 euro/ kg is... waar zit het voordeel dan ?
Komt neer op wat Wovano zegt, geen verzendkosten. Mocht je het willen nalezen, uitleg van Bulkvoordeel staat er onder bij het product zelf en bij de hoofdcategorie bovenin bij Bulkvoordeel.

:thumbs:! Ze hoeven echt kort gebakken te worden idd, omdat het oppervlakte vergroot is, niet een bonk van 200gr. Het zijn stukken van rond de 20gr. Scherp mensen, bedankt :)! Heb de fout ontdekt, bij twee ingrediënten waren KJ en Kcal in de excel omgedraait, excuus! Het staat nu goed op de site. De labtest komt aanstaande vrijdag of maandag binnen, dan hebben we het exact, maar zal naar verwachting weinig hiervan afwijken. Komt neer op wat Wovano zegt, geen verzendkosten. Mocht je het willen nalezen, uitleg van Bulkvoordeel staat er onder bij het product zelf en bij de hoofdcategorie bovenin bij Bulkvoordeel.
Ah anders heb je de verzendkosten? Hoe hoog zijn ze of is dat afh. van wat je besteld ?

Terug
Naar boven