AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ah anders heb je de verzendkosten? Hoe hoog zijn ze of is dat afh. van wat je besteld ?

Als je even wat moeite doet kan je dit makkelijk zelf even zoeken :rolleyes:

http://www.musclemeat.nl/over-het-bestelproces

Bezorgkosten
Ondanks dat het misschien niet zo lijkt op het eerste gezicht, is ons concept is het meest voordelig voor u. Wij zijn eerlijk tegenover onze klanten en gaan ervan uit dat mensen begrijpen dat niets "gratis" is en de bezorgkosten berekend moeten worden om PostNL te betalen. Webwinkels die zeggen "gratis verzendkosten" verwerken deze kosten in de productprijs.
Wij vragen voor iedere bestelling in Nederland 5 euro aan verzendkosten, ongeacht hoeveel u ( boven de 4kg) bestelt. De verzendkosten zullen dus altijd 5 euro blijven! Voor België zijn de verzendkosten 8 euro. De verpakkingskosten nemen wij voor onze rekening. We konden ook "gratis verzenden" propageren en het vlees 1,25 euro per kilo duurder maken en zo ook zelf meer verdienen aan bestellingen boven de 4kg,
Wij willen echter onze klanten niet voor de gek houden en hun maximaal voordeel geven bij grote bestellingen, want hoe meer kg men bestelt, hoe meer men de verzendkosten eruit haalt. Bij zognaamd gratis verzenden is dat niet het geval. Dit geldt ook voor Ideal kosten (44cent) die we expres niet verwerkt hebben in de productprijs zodat u deze 1 malig betaalt. We zien ook mensen met zijn tweeën of als groep een grote bestelling plaatsen, dan zijn ze helemaal voordelig uit.

Als je even wat moeite doet kan je dit makkelijk zelf even zoeken :rolleyes: http://www.musclemeat.nl/over-het-bestelproces Bezorgkosten Ondanks dat het misschien niet zo lijkt op het eerste gezicht, is ons concept is het meest voordelig voor u. Wij zijn eerlijk tegenover onze klanten en gaan ervan uit dat mensen begrijpen dat niets "gratis" is en de bezorgkosten berekend moeten worden om PostNL te betalen. Webwinkels die zeggen "gratis verzendkosten" verwerken deze kosten in de productprijs. Wij vragen voor iedere bestelling in Nederland 5 euro aan verzendkosten, ongeacht hoeveel u ( boven de 4kg) bestelt. De verzendkosten zullen dus altijd 5 euro blijven! Voor België zijn de verzendkosten 8 euro. De verpakkingskosten nemen wij voor onze rekening. We konden ook "gratis verzenden" propageren en het vlees 1,25 euro per kilo duurder maken en zo ook zelf meer verdienen aan bestellingen boven de 4kg, Wij willen echter onze klanten niet voor de gek houden en hun maximaal voordeel geven bij grote bestellingen, want hoe meer kg men bestelt, hoe meer men de verzendkosten eruit haalt. Bij zognaamd gratis verzenden is dat niet het geval. Dit geldt ook voor Ideal kosten (44cent) die we expres niet verwerkt hebben in de productprijs zodat u deze 1 malig betaalt. We zien ook mensen met zijn tweeën of als groep een grote bestelling plaatsen, dan zijn ze helemaal voordelig uit.
I know maar had geen tijd te zoeken. ;)

Scherp mensen, bedankt :)! Heb de fout ontdekt, bij twee ingrediënten waren KJ en Kcal in de excel omgedraait, excuus! Het staat nu goed op de site. De labtest komt aanstaande vrijdag of maandag binnen, dan hebben we het exact, maar zal naar verwachting weinig hiervan afwijken.

Kijk, dat lijkt er meer op. Ga ze vanavond bestellen die kipburgers (en meer) :)

De smaak van kipblokjes Thai is iets anders dan voorheen.
Volgens het etiket zit er alleszins al meer zout in. 1,20 ipv 0,60gram.
Geen idee of het enkel daar aan ligt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.945
I know maar had geen tijd te zoeken. ;)
Geen probleem! Alle vragen zijn welkom.
Kijk, dat lijkt er meer op. Ga ze vanavond bestellen die kipburgers (en meer) :)
Mijn mening is natuurlijk niet 100% te vertrouwen, maar ze zijn pretty awesome... :) we zijn er erg blij mee hier op de achtergrond. We kwamen er achter dat qua voedingswaarde er geen fatsoenlijke kipburger op de markt is en we hebben hem nog lekker gemaakt ook. Ben erg benieuwd wat je er van vindt!
De smaak van kipblokjes Thai is iets anders dan voorheen. Volgens het etiket zit er alleszins al meer zout in. 1,20 ipv 0,60gram. Geen idee of het enkel daar aan ligt.
Hoi Charlie. Het zoutgehalte van de kipblokjes werkt als volgt we beginnen met naturel, dat is de basis van dit product. Hierbij wordt 0.6gr zout per 100gr product gebruikt. Reden is dat je zout moet toevoegen, wil het geen soep worden ofwel als je zout gebruikt worden het blokjes i.p.v. een drap. 0.6 is zo 'weinig', dat het als naturel smaakt in de mond bij een gemiddeld persoon, het proeft bijna naar niks. Je kunt het dus zelf op smaak brengen of toevoegen aan een maaltijd die al op smaak is gebracht. Vervolgens gaan we naar de licht gezouten versie. Hier is een extra 0.6gr aan toegevoegd, totaal 1.2gr per 100gr product om het zout te kunnen proeven in de mond. Als laatst zijn de smaken (verschillende kruidenmixen), gebaseerd op deze 1.2gr licht gezouten versie. Alle smaken hebben dan ook 1.2gr zout. Helaas is er op de achtergrond wel eens wat fout gegaan met de labels (vrouw in kwestie is gelukkig van ons account afgehaald, ze mag geen werk meer bij dat bedrijf voor ons doen na onze klachten), waarbij de mevrouw in kwestie vrolijk label werk zat te maken zonder bij ons of haar baas na te vragen of het klopte. Hierdoor is er af en toe een label fout gemaakt met het zoutgehalte. Op de website staat het wel goed. Excuus hiervoor. Ik heb net Thais geproefd en heb geen significant verschil kunnen ontdekken. Misschien was er een klein batchverschil, dat kan maar ik begrijp dat dit bij jou niet negatief perse uitviel? Het proces om de kipblokjes te maken is wel stabiel.

Laatst bewerkt:
Mijn mening is natuurlijk niet 100% te vertrouwen, maar ze zijn pretty awesome... :) we zijn er erg blij mee hier op de achtergrond. We kwamen er achter dat qua voedingswaarde er geen fatsoenlijke kipburger op de markt is en we hebben hem nog lekker gemaakt ook. Ben erg benieuwd wat je er van vindt!

Ik maak zelf kipgehakt door de argentijnse kipfilets door de foodprocessor te rammen. Je kan dan kleine kipgehakt balletjes maken of gevulde paprika's, etc. Leuke variatie op het magere gehakt. Maar dit scheelt weer werk :) Ik heb een kilo original besteld, peper en gember spraken me wel aan. Als ik ze heb geproefd laat ik het nog wel weten.

Ik heb net Thais geproefd en heb geen significant verschil kunnen ontdekken. Misschien was er een klein batchverschil, dat kan maar ik begrijp dat dit bij jou niet negatief perse uitviel? Het proces om de kipblokjes te maken is wel stabiel.

Is niks negatiefs aan nee. Maar het viel mij op dat de smaak toch net iets anders was. Is ook de eerste keer dat ik dat heb. Want ik eet ze elke dag en dat toch al een geruime tijd ;), dus even wennen. :D

Shit, al mijn 8 Wagyu burgers zijn al weer op na 5 dagen.9 juli ze binnenkregen en nu alweer op, gaat snel.

Iemand die panga filet geprobeerd? Ben benieuwddd

Pak aangekomen! Alles weer prima zoals altijd :D

Ik bestel al bijna een jaar (morgen precies 1 jaar) mijn pangafilet (en meer) bij Musclemeat..
Heb één keer bij de supermarkt gehaald, was thuis op en kon op vrijdag niet bestellen, maar dat doe ik niet meer.
Kwaliteit is top :thumbs:
graatloos en goeie stukken :cool:

Ik bestel al bijna een jaar (morgen precies 1 jaar) mijn pangafilet (en meer) bij Musclemeat..
Heb één keer bij de supermarkt gehaald, was thuis op en kon op vrijdag niet bestellen, maar dat doe ik niet meer.
Ik ga morgen bestellen paar kgs dan thz voor de feedback

• #5.953
Ik maak zelf kipgehakt door de argentijnse kipfilets door de foodprocessor te rammen. Je kan dan kleine kipgehakt balletjes maken of gevulde paprika's, etc. Leuke variatie op het magere gehakt. Maar dit scheelt weer werk :) Ik heb een kilo original besteld, peper en gember spraken me wel aan. Als ik ze heb geproefd laat ik het nog wel weten.

Nice :)! Leuk om te lezen wat men doet met de Muscle Meat producten. Eerste keer dat ik dit lees. Top, ik lees het binnenkort dan wel!

Is niks negatiefs aan nee. Maar het viel mij op dat de smaak toch net iets anders was. Is ook de eerste keer dat ik dat heb. Want ik eet ze elke dag en dat toch al een geruime tijd ;), dus even wennen. :D

:thumbs: duidelijk. Heb voor de zekerheid nog even vandaag gebeld met degene die er over gaat, niks is veranderd, maar ik zal zelf nog even twee verschillende batches morgen ontdooien. Als hier iets uit komt laat ik je het weten.

Shit, al mijn 8 Wagyu burgers zijn al weer op na 5 dagen.9 juli ze binnenkregen en nu alweer op, gaat snel.

Wow :D! dat gaat zeker snel haha. Zelf vandaag 2x 150gr lamb burger, ook @ omnomnom, maar Wagyu blijft toch positief anders.

Pangasius wordt goed verkocht bij ons. We horen er eigenlijk nooit iets over, wat 99,99% van de keren goed bericht is ;). Fijn dat je zo tevreden met Sgt Skip :meal:.

Pak aangekomen! Alles weer prima zoals altijd :D

Mooi :)! Ben je nog voor iets nieuws gegaan of voor de vaste bestelling?

Ik ga morgen bestellen paar kgs dan thz voor de feedback

:thumbs:

@scoob : zelfde bestelling als steeds. Alles kant en klaar. Kip , gehaktballen en pasta. Heerlijk en gemakkelijk. Heb enkel een paar samples bij genomen. Zoals de us beef burger en low fat rundergehakt.

Laatst bewerkt:
Gisteren besteld, maar heb er een hard hoofd in dat ik mijn pakket binnen 48 uur ga krijgen nu ik lees dat ze aan het staken zijn bij PostNL en dan sorteercentrum Utrecht. Maandag namelijk bij B&F besteld en deze is nu al 2 keer doorgeschoven en staat op binnenkomst pas morgen. (3 dagen)

Jullie pakket staat inmiddels ook op morgen 10-12 uur. Weet je zeker dat deze op tijd gaat komen? 3STKCN432972508

• #5.956
@scoob : zelfde bestelling als steeds. Alles kant en klaar. Kip , gehaktballen en pasta. Heerlijk en gemakkelijk. Heb enkel een paar samples bij genomen. Zoals de us beef burger en low fat rundergehakt.

Top :thumbs:

Gisteren besteld, maar heb er een hard hoofd in dat ik mijn pakket binnen 48 uur ga krijgen nu ik lees dat ze aan het staken zijn bij PostNL en dan sorteercentrum Utrecht. Maandag namelijk bij B&F besteld en deze is nu al 2 keer doorgeschoven en staat op binnenkomst pas morgen. (3 dagen) Jullie pakket staat inmiddels ook op morgen 10-12 uur. Weet je zeker dat deze op tijd gaat komen? 3STKCN432972508

STAKING PostNL BEZORGERS

Zoals op onze site staat raakt ongeveer 3% van de pakketten van PostNL vertraagd. Dit zijn vaak menselijke fouten zoals dat een pakket in een verkeerd busje terecht komt of van een machineband afvalt. Wij houden rekening met vertragingen door de wijze van inpakken die wij hanteren. Er wordt genoeg kg droogijs in uw pakket gestopt om de inhoud van uw pakket een extra gehele dag bevroren te houden. Vaak overleefd het pakket zelfs nog een extra dag vertraging (dag 3), maar dat soort situaties maken we eigenlijk niet mee. Er is ook altijd een 100% garantie op uw pakket wanneer het niet binnen 48uur aangeboden wordt.

Echter is er sinds vandaag een andere vertraging dan deze 3% aan de hand. Er is een staking van PostNL personeel en zelfstandige pakketbezorgers. Zie: http://www.nu.nl/ondernemen/4087817/geding-postnl-bezorgers-van-baan.html
Pakketten die dinsdag hoorde aan te komen en dus al onderweg zijn
We willen u gerust stellen met dat u dan 100% garantie hebt op de producten die u niet meer kunt gebruiken na ontvangst. Wanneer de staking voorbij is zullen wij met ieder van u los contact opnemen (eerste per telefoon, anders per mail) om een nieuwe datum af te spreken voor de verloren producten of om een andere oplossing met u te vinden.

Pakketten die woensdag of later geleverd hoorde te worden
Wij stoppen vandaag met het zenden van pakketten, er gaat niks meer de deur uit totdat de staking voorbij is. Wanneer de staking voorbij is zullen wij met ieder van u los contact opnemen (eerste per telefoon, anders per mail) om een nieuwe datum af te spreken.

We betreuren de situatie voor jullie. Als eerst omdat u nu later uw pakket ontvangst. Wij hopen ergens dat er begrepen wordt dat dit onmacht voor ons is en we het zo goed en snel mogelijk voor ieder voor jullie zullen oplossen.

Pfff daar gaan mn gains hehe, jullie kunnen er niks aan doen Laten jullie ook weten wanneer we kunnen bestellen? Dan wacht ik dat af... heb een huge bestelling dus beter na de staking

• #5.958
Pfff daar gaan mn gains hehe, jullie kunnen er niks aan doen Laten jullie ook weten wanneer we kunnen bestellen? Dan wacht ik dat af... heb een huge bestelling dus beter na de staking

We zitten er boven op. Doordat wij vrijwel de enige webshop zijn die nu dicht moet wegens de inhoud van het pakket hebben we een directe lijn gekregen met iemand die ook over de onderhandeling gaat. Je kunt bestellen bij ons, de kallender staat open voor volgende week. Mocht deze datum uiteindelijk niet gehaald worden dan wordt er een nieuwe datum met je afgesproken na de staking.

Hopelijk is dit snel opgelost, net bestelling geplaatst, nog genoeg kip tot maandag, dus als er dinsdag geleverd zou kunnen worden is dat mooi :D

• #5.960
Hopelijk is dit snel opgelost, net bestelling geplaatst, nog genoeg kip tot maandag, dus als er dinsdag geleverd zou kunnen worden is dat mooi :D

Ik hoop dat de eind van de staking matched met je voorraad kip! Vandaag al ons personeel naar huis totdat de staking voorbij is .... :( :(

Terug
Naar boven