Dadelijk vacature bij MuscleMeat. Gezocht: advocaat met ervaring in winstderving.
Echt vervelend
Neem maandag maar wat extra personeel denk wel dat er een grote bestelling komt hahq [emoji14]
Thnx voor je bestelling Big K

!
Is al bekend of jullie ook kippedij gaan voeren als produkt ?
Door de staking liggen veel dingen even op holt. Alle focus ligt op klanten bij staan en zo ver mogelijk zo smooth mogelijk te laten lopen. Wij zijn met deze leverancier eerst bezig om een rauwe gekruide versie kipblokjes uit te brengen. Hierna staat kippendij op de 'wachtrij' om naar gekeken te worden. Kijken of het mogelijk is om dit voor een aantrekkelijk prijs aan te bieden, smaak / structuur / kwaliteit checken en dat soort dingen. Helaas dus vertraging hierop door andere focus @ staking, maar weg aan er naar kijken.
Zelfstandigen die staken gvd.
Echt he...
Luie donders. Zijn zat werklozen die blij zijn met zo'n chill baantje.
Te lage loon en te hoge werkdruk. Ze willen dus minder werk voor meer geld --> 25% loonsverhoging en zijn niet tevreden met de 10% die ze gekregen hebben. Ik heb geen idee of het terecht is, maar 25% lijkt me erg onrealistisch. Moet zeggen dat we ons nog erg rustig en beleefd houden op de achtergrond. Onze focus is onze klanten helpen door contacteren en 1 voor 1 oplossing door te nemen., maar ben wel wat ontploft net tijdens het training als afleiding. De schade bij ons is enorm.
Hebben jullie al overwogen om maar tijdelijk een andere koerier zoals bijvoorbeeld DHL of GLS in te schakelen? Geen DPD doen dat is een kut bedrijf. Of staken die ook? Stakingen kunnen soms maanden duren.
Thnx voor de mee denkt tip! Als maandag eind van de dag door blijkt te gaan, gaan we idd contact opnemen met DHL.
Netjes hoe jullie het oplossen met de 48h garantie, maar wat een K** bedrijf is postNL. Zit daarnaast ook al op B&F pakket sinds maandag te wachten (en ik heb geen whey meer

) en Bol.com pakket sinds dinsdag..
Bedankt voor je compliment! Het laatste wat wij willen is dat iemand een bevroren pakket bij ons besteld zich zorgen moet maken over de inhoud. Daarom geven wij uit eigen kosten deze garantie zodat men gerust kan bestellen en door kan gaan met bestelling, mocht er ooit iets mis gaan. De klant zal nooit (financieel) de dupe bij ons zijn door een foute levering van PostNL.
Ik heb je een pb gestuurd Sc00b��
Done!
Zeggen dat jullie andere leverancier gaan gebruiken als het niet snel opgelost is... dan zal postnl sneller de onderhandelingen voeren omdat ze dreigen klanten te verliezen.
Ik moet wel zeggen dat PostNL medewerkers en degene met hogere functies ons goed bij staan. Een aantal pakketten zijn los getraceerd en als nog met externe koeriers op hun kosten geleverd. Echter is de schadepost nog steeds norm bij ons.
Bij m'n laatste bestelling een paar zakje van die Bolero limonade geprobeerd. Damn, lekker spul zeg!!
Op de site van Bolero zelf zag ik dat er nog veel meer smaken verkrijgbaar zijn. Gaan jullie deze ook verkopen?
Ik zag zo al 6 smaken die ik heel graag zou willen proberen!
De eerste Bolero review, thnx!! We zijn met 10 smaken begonnen om te zien of er vraag naar is. We zien dat het product loopt dus wellicht kunnen we nog een aantal smaken in de toekomst er bij nemen. Kan je mij vertellen welke smaken je het liefst hebt? Alle feedback is namelijk welkom.
UPDATE PostNL STAKING
Vandaag was dag drie van de staking. Waarbij ze zelfs zo ver gingen dat toen ik het hoofdkantoor van PostNL belde, mijn contact persoon zei dat hij zich bedreigd voelde omdat er busjes met stakers voor de deur stonden. Great...
PostNL is bezig met de achterstand in te halen. Ze hebben inmiddels al veel nieuwe mensen en gaan zondag doorwerken. Maandag horen wij of deze achterstand ingehaald is en weer kunnen gaan zenden ja/nee zonder vertragingen.
Pakketten die vandaag toch nog aangekomen zijn
Bel ons als er iets mis is met de inhoud. Sommige producten kunnen opnieuw ingevroren worden, andere niet. Dit is product afhankelijk en of het product nog wel koud was. Hetgeen dat je niet meer durft te eten ondanks ons advies of kunt eten wordt 100% vergoed.
Pakketten die nog onderweg zijn
Deze pakketten worden als verloren beschouwen. Drie dagen onderweg na de dag van verzending wil een pakket nog wel eens bevroren zijn. Morgen is dag vier. Onze pakketten zijn coole jongens, maar bij vier dagen houd het wel op. Met al deze mensen is vanavond contact opgenomen per telefoon. Sommige hebben wij niet kunnen bereiken, hierbij is de voicemail ingesproken. Ben je niet gebeld of heb je geen email gekregen, neem morgen contact met ons op. Wij zullen je dan meteen oplossingen voorstellen.
Pakketten die besteld zijn voor aankomende week
Te lezen hierboven gaan wij er van uit dat we maandag kunnen zenden. Is dit niet het geval (kleine kans), dan wordt er contact met je opgenomen voor bv een dag uitstel.