XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Scoobz0r zei:
We zitten er boven op. Doordat wij vrijwel de enige webshop zijn die nu dicht moet wegens de inhoud van het pakket hebben we een directe lijn gekregen met iemand die ook over de onderhandeling gaat. Je kunt bestellen bij ons, de kallender staat open voor volgende week. Mocht deze datum uiteindelijk niet gehaald worden dan wordt er een nieuwe datum met je afgesproken na de staking.

Dadelijk vacature bij MuscleMeat. Gezocht: advocaat met ervaring in winstderving. :popcorn2:

Ik hoop dat de eind van de staking matched met je voorraad kip! Vandaag al ons personeel naar huis totdat de staking voorbij is .... :( :(
Echt vervelend :(

Neem maandag maar wat extra personeel denk wel dat er een grote bestelling komt hahq [emoji14]

Is al bekend of jullie ook kippedij gaan voeren als produkt ?

Zelfstandigen die staken gvd.

Luie donders. Zijn zat werklozen die blij zijn met zo'n chill baantje.

We zitten er boven op. Doordat wij vrijwel de enige webshop zijn die nu dicht moet wegens de inhoud van het pakket hebben we een directe lijn gekregen met iemand die ook over de onderhandeling gaat. Je kunt bestellen bij ons, de kallender staat open voor volgende week. Mocht deze datum uiteindelijk niet gehaald worden dan wordt er een nieuwe datum met je afgesproken na de staking.

Hebben jullie al overwogen om maar tijdelijk een andere koerier zoals bijvoorbeeld DHL of GLS in te schakelen? Geen DPD doen dat is een kut bedrijf. Of staken die ook? Stakingen kunnen soms maanden duren.

Laatst bewerkt:
Top :thumbs: STAKING PostNL BEZORGERS Zoals op onze site staat raakt ongeveer 3% van de pakketten van PostNL vertraagd. Dit zijn vaak menselijke fouten zoals dat een pakket in een verkeerd busje terecht komt of van een machineband afvalt. Wij houden rekening met vertragingen door de wijze van inpakken die wij hanteren. Er wordt genoeg kg droogijs in uw pakket gestopt om de inhoud van uw pakket een extra gehele dag bevroren te houden. Vaak overleefd het pakket zelfs nog een extra dag vertraging (dag 3), maar dat soort situaties maken we eigenlijk niet mee. Er is ook altijd een 100% garantie op uw pakket wanneer het niet binnen 48uur aangeboden wordt. Echter is er sinds vandaag een andere vertraging dan deze 3% aan de hand. Er is een staking van PostNL personeel en zelfstandige pakketbezorgers. Zie: http://www.nu.nl/ondernemen/4087817/geding-postnl-bezorgers-van-baan.html Pakketten die dinsdag hoorde aan te komen en dus al onderweg zijn We willen u gerust stellen met dat u dan 100% garantie hebt op de producten die u niet meer kunt gebruiken na ontvangst. Wanneer de staking voorbij is zullen wij met ieder van u los contact opnemen (eerste per telefoon, anders per mail) om een nieuwe datum af te spreken voor de verloren producten of om een andere oplossing met u te vinden. Pakketten die woensdag of later geleverd hoorde te worden Wij stoppen vandaag met het zenden van pakketten, er gaat niks meer de deur uit totdat de staking voorbij is. Wanneer de staking voorbij is zullen wij met ieder van u los contact opnemen (eerste per telefoon, anders per mail) om een nieuwe datum af te spreken. We betreuren de situatie voor jullie. Als eerst omdat u nu later uw pakket ontvangst. Wij hopen ergens dat er begrepen wordt dat dit onmacht voor ons is en we het zo goed en snel mogelijk voor ieder voor jullie zullen oplossen.
Netjes hoe jullie het oplossen met de 48h garantie, maar wat een K** bedrijf is postNL. Zit daarnaast ook al op B&F pakket sinds maandag te wachten (en ik heb geen whey meer :( ) en Bol.com pakket sinds dinsdag..

Laatst bewerkt:
Ik heb je een pb gestuurd Sc00b

Zeggen dat jullie andere leverancier gaan gebruiken als het niet snel opgelost is... dan zal postnl sneller de onderhandelingen voeren omdat ze dreigen klanten te verliezen.

Bij m'n laatste bestelling een paar zakje van die Bolero limonade geprobeerd. Damn, lekker spul zeg!!
Op de site van Bolero zelf zag ik dat er nog veel meer smaken verkrijgbaar zijn. Gaan jullie deze ook verkopen?
Ik zag zo al 6 smaken die ik heel graag zou willen proberen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.971
Dadelijk vacature bij MuscleMeat. Gezocht: advocaat met ervaring in winstderving. :popcorn2:

:D

Echt vervelend :(

Neem maandag maar wat extra personeel denk wel dat er een grote bestelling komt hahq [emoji14]

Thnx voor je bestelling Big K :cool:!

Is al bekend of jullie ook kippedij gaan voeren als produkt ?

Door de staking liggen veel dingen even op holt. Alle focus ligt op klanten bij staan en zo ver mogelijk zo smooth mogelijk te laten lopen. Wij zijn met deze leverancier eerst bezig om een rauwe gekruide versie kipblokjes uit te brengen. Hierna staat kippendij op de 'wachtrij' om naar gekeken te worden. Kijken of het mogelijk is om dit voor een aantrekkelijk prijs aan te bieden, smaak / structuur / kwaliteit checken en dat soort dingen. Helaas dus vertraging hierop door andere focus @ staking, maar weg aan er naar kijken.

Zelfstandigen die staken gvd.

Echt he...

Luie donders. Zijn zat werklozen die blij zijn met zo'n chill baantje.

Te lage loon en te hoge werkdruk. Ze willen dus minder werk voor meer geld --> 25% loonsverhoging en zijn niet tevreden met de 10% die ze gekregen hebben. Ik heb geen idee of het terecht is, maar 25% lijkt me erg onrealistisch. Moet zeggen dat we ons nog erg rustig en beleefd houden op de achtergrond. Onze focus is onze klanten helpen door contacteren en 1 voor 1 oplossing door te nemen., maar ben wel wat ontploft net tijdens het training als afleiding. De schade bij ons is enorm.

Hebben jullie al overwogen om maar tijdelijk een andere koerier zoals bijvoorbeeld DHL of GLS in te schakelen? Geen DPD doen dat is een kut bedrijf. Of staken die ook? Stakingen kunnen soms maanden duren.

Thnx voor de mee denkt tip! Als maandag eind van de dag door blijkt te gaan, gaan we idd contact opnemen met DHL.

Netjes hoe jullie het oplossen met de 48h garantie, maar wat een K** bedrijf is postNL. Zit daarnaast ook al op B&F pakket sinds maandag te wachten (en ik heb geen whey meer :( ) en Bol.com pakket sinds dinsdag..

Bedankt voor je compliment! Het laatste wat wij willen is dat iemand een bevroren pakket bij ons besteld zich zorgen moet maken over de inhoud. Daarom geven wij uit eigen kosten deze garantie zodat men gerust kan bestellen en door kan gaan met bestelling, mocht er ooit iets mis gaan. De klant zal nooit (financieel) de dupe bij ons zijn door een foute levering van PostNL.

Ik heb je een pb gestuurd Sc00b��

Done!

Zeggen dat jullie andere leverancier gaan gebruiken als het niet snel opgelost is... dan zal postnl sneller de onderhandelingen voeren omdat ze dreigen klanten te verliezen.

Ik moet wel zeggen dat PostNL medewerkers en degene met hogere functies ons goed bij staan. Een aantal pakketten zijn los getraceerd en als nog met externe koeriers op hun kosten geleverd. Echter is de schadepost nog steeds norm bij ons.

Bij m'n laatste bestelling een paar zakje van die Bolero limonade geprobeerd. Damn, lekker spul zeg!!
Op de site van Bolero zelf zag ik dat er nog veel meer smaken verkrijgbaar zijn. Gaan jullie deze ook verkopen?
Ik zag zo al 6 smaken die ik heel graag zou willen proberen!

De eerste Bolero review, thnx!! We zijn met 10 smaken begonnen om te zien of er vraag naar is. We zien dat het product loopt dus wellicht kunnen we nog een aantal smaken in de toekomst er bij nemen. Kan je mij vertellen welke smaken je het liefst hebt? Alle feedback is namelijk welkom.

UPDATE PostNL STAKING

Vandaag was dag drie van de staking. Waarbij ze zelfs zo ver gingen dat toen ik het hoofdkantoor van PostNL belde, mijn contact persoon zei dat hij zich bedreigd voelde omdat er busjes met stakers voor de deur stonden. Great...

PostNL is bezig met de achterstand in te halen. Ze hebben inmiddels al veel nieuwe mensen en gaan zondag doorwerken. Maandag horen wij of deze achterstand ingehaald is en weer kunnen gaan zenden ja/nee zonder vertragingen.

Pakketten die vandaag toch nog aangekomen zijn
Bel ons als er iets mis is met de inhoud. Sommige producten kunnen opnieuw ingevroren worden, andere niet. Dit is product afhankelijk en of het product nog wel koud was. Hetgeen dat je niet meer durft te eten ondanks ons advies of kunt eten wordt 100% vergoed.

Pakketten die nog onderweg zijn
Deze pakketten worden als verloren beschouwen. Drie dagen onderweg na de dag van verzending wil een pakket nog wel eens bevroren zijn. Morgen is dag vier. Onze pakketten zijn coole jongens, maar bij vier dagen houd het wel op. Met al deze mensen is vanavond contact opgenomen per telefoon. Sommige hebben wij niet kunnen bereiken, hierbij is de voicemail ingesproken. Ben je niet gebeld of heb je geen email gekregen, neem morgen contact met ons op. Wij zullen je dan meteen oplossingen voorstellen.

Pakketten die besteld zijn voor aankomende week
Te lezen hierboven gaan wij er van uit dat we maandag kunnen zenden. Is dit niet het geval (kleine kans), dan wordt er contact met je opgenomen voor bv een dag uitstel.

Ik neem aan dat jullie verzekerd zijn/vergoed worden voor dit soort ongein of is dit dan "overmacht" volgens PostNL?

Edit: Had je die kipburger al aangekondigd hier?

:roflol: je denkt toch niet dat postnl voor een (met alle respect) bedrijfje als musclemeat wakker ligt?

De eerste Bolero review, thnx!! We zijn met 10 smaken begonnen om te zien of er vraag naar is. We zien dat het product loopt dus wellicht kunnen we nog een aantal smaken in de toekomst er bij nemen. Kan je mij vertellen welke smaken je het liefst hebt? Alle feedback is namelijk welkom.

Super!
Ik ben heel benieuwd naar de almond, cola, kiwi, appel, cherry cola en lychee.

zijn die bolero's 100% gezoet met stevia ? of zit er ook nog suiker / aspartaam ofzo in ?

• #5.976
Ik neem aan dat jullie verzekerd zijn/vergoed worden voor dit soort ongein of is dit dan "overmacht" volgens PostNL?

Edit: Had je die kipburger al aangekondigd hier?

PostNL is verantwoordelijk voor vergoeding van het pakket wanneer het (voorgoed) spoorloos raakt of als de buitenkant zo beschadigd is dat de inhoud kapot is gegaan (denk aan dat de postbode een magnetron laat vallen). Ze zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud als het pakket normaal vervoerd wordt en binnen 2 weken geleverd wordt. Ze proberen alles binnen een dag te leveren, maar beloven niks en daardoor ook niet verantwoordelijk, zo moet je het zien (helaas). We zullen het uit eigen zak moeten betalen hoe erg het ook is en wat voor enorme schade dit ons toebrengt, want het gaat om echt veel vlees. Enige wat we kunnen doen is na deze crisis, is de schade tellen en naar PostNL stappen voor een gesprek of we elkaar tegemoet kunnen komen.

De launch van de kipburger zou dit weekend zijn inclusief labtested results. Door de staking is het doorgeschoven. Prioriteiten :(.

:roflol: je denkt toch niet dat postnl voor een (met alle respect) bedrijfje als musclemeat wakker ligt?

Het is inderdaad iets anders als een Zalando doei zegt. Des al niettemin zien ze onze groei de afgelopen twee en een half jaar en weten heel goed wat wij over bv 7 jaar kunnen en willen zijn. We hebben een grote mond en zeker een houd vast hierdoor. Ik kan ook niet zeggen dat we niet met respect door PostNL behandeld worden.

Super!
Ik ben heel benieuwd naar de almond, cola, kiwi, appel, cherry cola en lychee.

Thnx voor de info! Nemen we mee

zijn die bolero's 100% gezoet met stevia ? of zit er ook nog suiker / aspartaam ofzo in ?

Hoofdingrediënt is Stevia. Er is geen suiker toegevoegd alleen zoetstoffen. Stevia is van nature bitter, daardoor moet je bijna altijd een andere zoetstof nog een beetje van bij doen. In dit geval bv Sucralose en geen aspartaam. De volledige ingrediënten lijst staat bij elke smaak apart.

Hee Scoob,

Ik zat net naar de macro's te kijken van jullie zoete aardappel en de macro's die op de site weergegeven staan komen niet overeen met de macro's die op de daadwerkelijke zak weergegeven zijn. Zo staat er bijvoorbeeld op de site 82 kcal per 100 gram en op de zak 98.

Verder wil ik nog even een complimentje maken over de zoete aardappel, erg handig en lekker! Ook de kidneybonen zijn erg goed! Jammer genoeg had ik daarvan maar 1 zak besteld, welke nu al op is. Volgende bestelling neem ik deze zeker weer!

• #5.978
Hee Scoob,

Ik zat net naar de macro's te kijken van jullie zoete aardappel en de macro's die op de site weergegeven staan komen niet overeen met de macro's die op de daadwerkelijke zak weergegeven zijn. Zo staat er bijvoorbeeld op de site 82 kcal per 100 gram en op de zak 98.

Verder wil ik nog even een complimentje maken over de zoete aardappel, erg handig en lekker! Ook de kidneybonen zijn erg goed! Jammer genoeg had ik daarvan maar 1 zak besteld, welke nu al op is. Volgende bestelling neem ik deze zeker weer!

Goed om te lezen dat de kidneybonen en zoete aardappel zo in de smaak valt! Kidneybonen worden goed besteld, maar horen we nooit iets over. Als je het leuk vindt een review op de site te plaatsen heel graag gezien we dit nog niet hebben.

Het beste advies dat ik je kan geven is onze site aan houden. De prints van de zakken lopen namelijk achter van Ardo. Onze site is altijd gebaseerd op de laatste labtest van hun. Het verschilt per oogst wat de gemiddelde voedingswaarde zijn, vandaar soms de kleine wisselingen in macro's. Maar onze website is dus het meest recente.

• #5.979
UPDATE: PostNL staking? MUSCLE MEAT VOEGT DHL TOE!

Vanaf vandaag zijn we weer volledig operationeel :cool:. Alle zendingen gaan aankomende week door.

Misschien dat u het al gehoord of gelezen heeft. PostNL kampt met stakingen. http://www.nu.nl/economie/4090613/vijfde-actiedag-zelfstandige-pakketbezorgers.html

Omdat wij jullie niet willen laten wachten op uw bestelling tot de staking voorbij is (kan weken duren), hebben wij DHL ingeschakeld als oplossing voor de komende tijd voor deze staking en vertragingsgebieden.

Hoe gaat dit in zijn werk? U kunt gewoon bestellen als gewoonlijk. Nadat uw bestelling binnen is, controleren wij of u in dit vertragingsgebied woont. Is dit het geval, dan nemen wij contact met u op of wij het met DHL mogen versturen of dat u wilt wachten tot de staking voorbij is.

DHL werkt hetzelfde als PostNL:
  • Track&Trace per email.
  • 98% van de pakketten wordt op de afgesproken dag geleverd.
  • Niet thuis is bij buren afgeleverd.
  • Zijn de buren niet thuis, dan kunt op de DHL site een aflever tijdzone aangeven voor de volgende dag. Bijvoorbeeld leveren tussen 18:00-21:00. Ideaal in de avond dus!
  • Ook zijn er 1100 pickup points waar u uw bestelling op de aangegeven dag kan ophalen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven