AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Top Olivier!

Hoelang kunnen de paketten buiten wachten tot het gaat uitvriezen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.982
Top Olivier!

Hoelang kunnen de paketten buiten wachten tot het gaat uitvriezen?

Stel dat wij jouw pakket maandag versturen, omdat je dinsdag als aflever dag hebt gekozen. Dan blijft het zowel de gehele dinsdag als woensdag tot 23:59 alles 100% gegarandeerd bevroren. Wordt het pakket niet op deze dinsdag of woensdag bij je aangeboden (staking, pakket kwijt dat soort dingen die zelden gebeuren), dan heb je 100% garantie op de inhoud van je pakket bij de producten die je niet meer kunt gebruiken. Garantie betekend geld terug, of opnieuw opgestuurd krijgen.

Super alweer! Ben benieuwd naar de smaken, verschillende producten besteld en even de smaak proberen. Als het bevalt, komt er een grote bestelling aan, heb eigenlijk geen twijfels als ik lees hoeveel leden er tevreden zijn :)

Ik weet niet door wie ik werd opgebeld, ik vermoed Yvette? wou even zeggen dat ze een prachtige stem heeft +1 :heart:

• #5.985
Super alweer! Ben benieuwd naar de smaken, verschillende producten besteld en even de smaak proberen. Als het bevalt, komt er een grote bestelling aan, heb eigenlijk geen twijfels als ik lees hoeveel leden er tevreden zijn :)

:thumbs:

Ik weet niet door wie ik werd opgebeld, ik vermoed Yvette? wou even zeggen dat ze een prachtige stem heeft +1 :heart:

Dat is inderdaad onze lieftallige Yvette :D. Ik heb je bericht doorgestuurd, zal ze leuk vinden. Ze heeft in de Playboy gestaan, mocht je haar willen zien: musclemeat.nl/media/Playboy_MuscleMeat.jpg (gna gna).

UPDATE: PostNL staking? MUSCLE MEAT VOEGT DHL TOE! Vanaf vandaag zijn we weer volledig operationeel :cool:. Alle zendingen gaan aankomende week door. Misschien dat u het al gehoord of gelezen heeft. PostNL kampt met stakingen. http://www.nu.nl/economie/4090613/vijfde-actiedag-zelfstandige-pakketbezorgers.html Omdat wij jullie niet willen laten wachten op uw bestelling tot de staking voorbij is (kan weken duren), hebben wij DHL ingeschakeld als oplossing voor de komende tijd voor deze staking en vertragingsgebieden. Hoe gaat dit in zijn werk? U kunt gewoon bestellen als gewoonlijk. Nadat uw bestelling binnen is, controleren wij of u in dit vertragingsgebied woont. Is dit het geval, dan nemen wij contact met u op of wij het met DHL mogen versturen of dat u wilt wachten tot de staking voorbij is. DHL werkt hetzelfde als PostNL:
  • Track&Trace per email.
  • 98% van de pakketten wordt op de afgesproken dag geleverd.
  • Niet thuis is bij buren afgeleverd.
  • Zijn de buren niet thuis, dan kunt op de DHL site een aflever tijdzone aangeven voor de volgende dag. Bijvoorbeeld leveren tussen 18:00-21:00. Ideaal in de avond dus!
  • Ook zijn er 1100 pickup points waar u uw bestelling op de aangegeven dag kan ophalen.
Goed nieuws!Mijn vriezer begint ook alweer leeg te raken, dus wordt ook voor mij weer tijd om te bestellen. Mocht je van mij een bestelling zien,verstuur het maar meteen via DHL, woon in Utrecht, en daar wordt flink gestaakt.

Die mannen van postnl echt gerellig... zie ik hier een bus van postnl door het straat rijden... zit ik hele dag thuis krijg ik dit nu 10 min geleden en ik keek dit uur wel 4 keer omdat ik nog weg moet.

za 18 jul.
17:17
BE
Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt

Ben de hele dag thuis geweest... zeikerds.

• #5.988
Goed nieuws!Mijn vriezer begint ook alweer leeg te raken, dus wordt ook voor mij weer tijd om te bestellen. Mocht je van mij een bestelling zien,verstuur het maar meteen via DHL, woon in Utrecht, en daar wordt flink gestaakt.

:thumbs: top! Klopt, utrecht is drama hoorde ik maar de achterstand zou dit weekend aardig moeten bijgewerkt worden heb ik begrepen van mensen daar. Mede omdat ze zondag ook werken nu.

Die mannen van postnl echt gerellig... zie ik hier een bus van postnl door het straat rijden... zit ik hele dag thuis krijg ik dit nu 10 min geleden en ik keek dit uur wel 4 keer omdat ik nog weg moet.

za 18 jul.
17:17
BE
Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt

Ben de hele dag thuis geweest... zeikerds.

Dat is vreemd. Wat we een keer eerder meegemaakt hebben is dat een pakket in een verkeerde bus gestopt is die ochtend. En dan niet langs jou huis komt, waardoor er die melding komt te staan. Maar afgezien daarvan is je pakket heel lang geleden gestuurd, afgelopen maandag of dinsdag? Door de staking is het pakket dan iig niet meer goed. Ik stuur je een PM om het op te lossen.

:thumbs: top! Klopt, utrecht is drama hoorde ik maar de achterstand zou dit weekend aardig moeten bijgewerkt worden heb ik begrepen van mensen daar. Mede omdat ze zondag ook werken nu. Dat is vreemd. Wat we een keer eerder meegemaakt hebben is dat een pakket in een verkeerde bus gestopt is die ochtend. En dan niet langs jou huis komt, waardoor er die melding komt te staan. Maar afgezien daarvan is je pakket heel lang geleden gestuurd, afgelopen maandag of dinsdag? Door de staking is het pakket dan iig niet meer goed. Ik stuur je een PM om het op te lossen.
Haha... had erbij moeten zetten dat het een bestelling was van ergens anders... xD wil gewoon ff meedelen aan jullie dat je precies beter bij dhl blijft. xD

• #5.990
Haha... had erbij moeten zetten dat het een bestelling was van ergens anders... xD wil gewoon ff meedelen aan jullie dat je precies beter bij dhl blijft. xD

Haha ok duidelijk :P. Als het goed is geeft DHL wel een tijdsaanduiding voor België wat wel een mooi voordeel is. Wanneer alles voorbij is en DHL een beetje bekeken hebben: wie weet.

Haha ok duidelijk :P. Als het goed is geeft DHL wel een tijdsaanduiding voor België wat wel een mooi voordeel is. Wanneer alles voorbij is en DHL een beetje bekeken hebben: wie weet.
DPD of hoe heten ze geven 1 uur voor ze aankomen aan tussen welk uur ze leveren... is ook wel beter als postnl...

DPD of hoe heten ze geven 1 uur voor ze aankomen aan tussen welk uur ze leveren... is ook wel beter als postnl...

Alleen de DPD koerier wacht hier amper aan de deur wanneer hij aanbelt :mad:
De postNL koerier is daarentegen een zeer aangename vriendelijke man, kennen elkaar ondertussen al bij voornaam, en levert daarbij altijd mooi rond hetzelfde tijdstip

Alleen de DPD koerier wacht hier amper aan de deur wanneer hij aanbelt :mad: De postNL koerier is daarentegen een zeer aangename vriendelijke man, kennen elkaar ondertussen al bij voornaam, en levert daarbij altijd mooi rond hetzelfde tijdstip

Volgens mij ligt t aan t bedrijf DPD lol, toen ik in purmerned woonde was het een klote bezorger.. Nu in amsterdam idem.

Hier ook de de postnl koerier aardige man

• #5.994
Het zal ook voor het grote deel postbezorger afhankelijk zijn. Ze krijgen afgeleverd pakket betaald, dus de motivatie is er wel :).

Versturen jullie alweer zoals normaal ?

Gaat dinsdag nog door of is dat nog afwachten? Want heb helemaal geen mail gehad na de bestelling(vorig week).

• #5.997
Versturen jullie alweer zoals normaal ?
Ja en nee. Alle zendingen gaan door deze week, maar DHL is als extra bezorger erbij gekomen voor vertragingsgebieden die PostNL nog heeft door de staking. De staking is wel voorbij, maar bv in Utrecht is er nog een ophoping aan pakketten. Je kan het beste deze post even nalezen, dan ben je 100% up to date: http://www.facebook.com/musclemeat....2859175819271/702457733192745/?type=1&theater
Gaat dinsdag nog door of is dat nog afwachten? Want heb helemaal geen mail gehad na de bestelling(vorig week).
Je bestelling wordt dan in alle waarschijnlijkheid met DHL verzonden. Deze Track&traces worden eind van de middag per mail verzonden. Dit komt omdat wij nu in de ochtend tot begin middag alle PostNL zendingen aan het maken zijn. We houden het even gescheiden zodat niks in de war komt. Als je jouw bestelnummer geeft dan kan ik het voor je opzoeken mocht je zekerheid over DHL willen.

Alleen de DPD koerier wacht hier amper aan de deur wanneer hij aanbelt :mad: De postNL koerier is daarentegen een zeer aangename vriendelijke man, kennen elkaar ondertussen al bij voornaam, en levert daarbij altijd mooi rond hetzelfde tijdstip
Dan moet die bij DPD gaan werken en ze het daar leren. Waarom kiezen voor bedrijf A of B dat duidleijk nog zwakheden heeft.

elke keer als ik bestel wordt ik vrolijker van het assortiment, ben dit keer erg benieuwd naar die chicken burgers

Jammer dat de eerste leveringen voor België pas donderdag is, zullen enkele dagen afwassen worden :D

Terug
Naar boven