Thnx, zou mooi zijn! Op de site blijven ze staan, hier zijn ze ook welkom maar worden ze overspoeld door berichten en zijn ze niet meer terug te vinden. Wat we vonden qua kipburgers in de supermarkt was niet veel soeps. Lekker zijn ze vast, maar het is 60 tot max 70% vlees en de helft van de burgers die we vonden bestond uit seperator vlees idd. Mooie kans voor ons om een verbetering op dit product uit te brengen. Thnx voor de mooie review Channa, super dat je zo tevreden bent en al op bestelling #4 zit! Iemand hier een mening over de overgebraden kipfilet? Vast wel iemand die het geprobeerd heeft gezien de omloopsnelheid van het product. Ik kom hier vanavond even op terug wanneer ik thuis ben. Dan kan ik je rustig een antwoord geven met links. PostNL en DHL staan hier voor de deur dus moet even kort zijn. Check vanavond het topic nog even, dan staat het antwoord er! Deze heb ik zelf beantwoord dus was even verbaast dit te lezen! Net de mail opgezocht en stond bij concepten. Was blijkbaar vergeten op Verzenden te drukken ''Doh!'', excuus. Heb op send gedrukt. Je hebt de mail binnen nu als het goed is. Is geen probleem, gaan we toevoegen. Betalingsmanier vind je in de mail.
---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ---------- Hoi Uncle Outlaw. Met 'legaal gevoed' weet ik niet zeker wat je precies bedoeld. Ik denk dat je het hebt of het volgens de Europese / Nederlandse wetgeving allemaal gebeurt? Garantie heb je nooit. Als een bedrijf kwaad wil dan kan hij dat doen. Echter op eigen risico, eenmaal betrapt is sluiten. Dat hebben we vaak genoeg gezien bv bij het verwisselen van rund met paardenvlees. We werken met bedrijven die al tientallen jaren bestaan en streng onder controle staan (aantal onverwachte bezoeken) van de NVWA per jaar. Zo hebben wij ook al twee spontane bezoeken gehad (alles in orde overigens

). Welke bedrijven dit zijn, staat altijd op onze verpakking. Dit is na te gaan d.m.v. het EG-nummer wat op de verpakking staat of op verpakking staat groot van welk bedrijf het komt. Nu komen onze rauwe gesneden kipfilet blokjes uit Nederland, van verschillende boerderijen. Een enkele boerderij is voor een uitsnijderij van de grote waar wij mee samenwerken niet genoeg. Gezien het Nederland is denk ik niet dat je hier vragen over hebt, maar het gaat om onze Argentijnse kipfilets die buiten Europa komen? Deze komen komen van het bedrijf Granja Tres Arroyos
http://tinyurl.com/oglaxce wat samen met Las Camelias
http://tinyurl.com/o5gufsb (waar we vroeger mee samen werkte) wel een van de grootste exporteurs is. Vlees en vis komt niet zomaar even Nederland binnen varen. Wil het geïmporteerd worden, dan moet het voldoen aan de Europese wetgeving. Dat wordt zwaar gecontroleerd. Als laatst worden er genoeg lab testen uitgevoerd, microbiologische lab testen (dus geen macro lab testen), waaraan te zien is dat de kipfilet ''gezond'' is, antibiotica etc. Kijk vooral even op de site van Granja Tres Arroyos. Mocht je een specifiekere vraag hebben dan hoor ik het wel.