MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.001
Zullen we stoppen met het hebben over DPD, wij hebben DHL ingeschakeld. Ben bang dat men straks DPD en DHL door de war halen :P.
elke keer als ik bestel wordt ik vrolijker van het assortiment, ben dit keer erg benieuwd naar die chicken burgers
Mooi Diaephi! De kipburgers worden volop besteld. Hoop een van deze dagen reviews / meningen binnen te krijgen.

Zullen we stoppen met het hebben over DPD, wij hebben DHL ingeschakeld. Ben bang dat men straks DPD en DHL door de war halen :P. Mooi Diaephi! De kipburgers worden volop besteld. Hoop een van deze dagen reviews / meningen binnen te krijgen.

Ik zal wat reviews maken op de site als ik geproefd heb ;)

Gister voor de vierde keer een bestelling gedaan, bestelnummer 100020836. Tot nu toe alleen maar tevreden geweest, over de kwaliteit en service! Vooral de 5 kilo kip pakket. Smaak is top, haast geen spiertjes of vet eraan, en in handige +- 200 gram stukken. Ben erg benieuwd dit keer naar de Beef Jerky en de kipburgers. Heeft iemand ervaring met de kipfilet plakjes? Muscle Meat ga zo door!

Van welk bedrijf komt jullie kip en wat zijn de garantiebewijzen dat de kip legaal gevoed worden?

Hey Scoobz0r,

Ik had klantenservice gemailed of er bij order #100020752 nog een zak broccoli bij kon. Geen antwoord gekregen, kan jij even kijken?

Edit: Er is net geantwoord. Thanks!

Laatst bewerkt:
  • #6.007
Ik zal wat reviews maken op de site als ik geproefd heb ;)
Thnx, zou mooi zijn! Op de site blijven ze staan, hier zijn ze ook welkom maar worden ze overspoeld door berichten en zijn ze niet meer terug te vinden.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, een burger van filet ipv separatorvlees, ik ga ze bestellen
Wat we vonden qua kipburgers in de supermarkt was niet veel soeps. Lekker zijn ze vast, maar het is 60 tot max 70% vlees en de helft van de burgers die we vonden bestond uit seperator vlees idd. Mooie kans voor ons om een verbetering op dit product uit te brengen.
Gister voor de vierde keer een bestelling gedaan, bestelnummer 100020836. Tot nu toe alleen maar tevreden geweest, over de kwaliteit en service! Vooral de 5 kilo kip pakket. Smaak is top, haast geen spiertjes of vet eraan, en in handige +- 200 gram stukken. Ben erg benieuwd dit keer naar de Beef Jerky en de kipburgers. Heeft iemand ervaring met de kipfilet plakjes? Muscle Meat ga zo door!
Thnx voor de mooie review Channa, super dat je zo tevreden bent en al op bestelling #4 zit! Iemand hier een mening over de overgebraden kipfilet? Vast wel iemand die het geprobeerd heeft gezien de omloopsnelheid van het product.
Van welk bedrijf komt jullie kip en wat zijn de garantiebewijzen dat de kip legaal gevoed worden?
Ik kom hier vanavond even op terug wanneer ik thuis ben. Dan kan ik je rustig een antwoord geven met links. PostNL en DHL staan hier voor de deur dus moet even kort zijn. Check vanavond het topic nog even, dan staat het antwoord er!
Hey Scoobz0r, Ik had klantenservice gemailed of er bij order #100020752 nog een zak broccoli bij kon. Geen antwoord gekregen, kan jij even kijken?
Deze heb ik zelf beantwoord dus was even verbaast dit te lezen! Net de mail opgezocht en stond bij concepten. Was blijkbaar vergeten op Verzenden te drukken ''Doh!'', excuus. Heb op send gedrukt. Je hebt de mail binnen nu als het goed is. Is geen probleem, gaan we toevoegen. Betalingsmanier vind je in de mail.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Hoi Uncle Outlaw. Met 'legaal gevoed' weet ik niet zeker wat je precies bedoeld. Ik denk dat je het hebt of het volgens de Europese / Nederlandse wetgeving allemaal gebeurt? Garantie heb je nooit. Als een bedrijf kwaad wil dan kan hij dat doen. Echter op eigen risico, eenmaal betrapt is sluiten. Dat hebben we vaak genoeg gezien bv bij het verwisselen van rund met paardenvlees.

We werken met bedrijven die al tientallen jaren bestaan en streng onder controle staan (aantal onverwachte bezoeken) van de NVWA per jaar. Zo hebben wij ook al twee spontane bezoeken gehad (alles in orde overigens ;)). Welke bedrijven dit zijn, staat altijd op onze verpakking. Dit is na te gaan d.m.v. het EG-nummer wat op de verpakking staat of op verpakking staat groot van welk bedrijf het komt.

Nu komen onze rauwe gesneden kipfilet blokjes uit Nederland, van verschillende boerderijen. Een enkele boerderij is voor een uitsnijderij van de grote waar wij mee samenwerken niet genoeg. Gezien het Nederland is denk ik niet dat je hier vragen over hebt, maar het gaat om onze Argentijnse kipfilets die buiten Europa komen? Deze komen komen van het bedrijf Granja Tres Arroyos http://tinyurl.com/oglaxce wat samen met Las Camelias http://tinyurl.com/o5gufsb (waar we vroeger mee samen werkte) wel een van de grootste exporteurs is.

Vlees en vis komt niet zomaar even Nederland binnen varen. Wil het geïmporteerd worden, dan moet het voldoen aan de Europese wetgeving. Dat wordt zwaar gecontroleerd. Als laatst worden er genoeg lab testen uitgevoerd, microbiologische lab testen (dus geen macro lab testen), waaraan te zien is dat de kipfilet ''gezond'' is, antibiotica etc. Kijk vooral even op de site van Granja Tres Arroyos. Mocht je een specifiekere vraag hebben dan hoor ik het wel.

Deze heb ik zelf beantwoord dus was even verbaast dit te lezen! Net de mail opgezocht en stond bij concepten. Was blijkbaar vergeten op Verzenden te drukken ''Doh!'', excuus. Heb op send gedrukt. Je hebt de mail binnen nu als het goed is. Is geen probleem, gaan we toevoegen. Betalingsmanier vind je in de mail.

Thanks man.

Ik wil trouwens een groot compliment geven aan Muscle Meat. Ik was in eerste instantie een beetje wantrouwig over eten bestellen over het internet maar er was geen enkele reden toe. Biefstuk was bijvoorbeeld veel lekkerder dan uit de supermarkt en natuurlijk ook goedkoper. Ik heb het aan al mijn vrienden aangeraden.

Ga zo door!

kip is hier alweer een weekje op, tijd voor een nieuwe bestelling (kleintje tot ik een extra vriezer heb :D)... en zie ik dan meteen die kipburgers staan: in!

btw scoob: misschien kijk ik erover, maar is nu al paar keer dat mijn vorige bestelling standaard in mijn winkelwagentje staat
is er ook een manier om dat in 1 klik terug leeg te maken zonder dat ik alles afzonderlijk eruit moet zwieren? :p

Mijn pakket zou 17 00 - 19 30 komen helaas kwamen ze al heel vroeg wanneer er niemand thuis was. En ook zouden ze afleveren aan de buren en dat is ook niet gedaan, zou niet erg zijn als het een supplement was maar eten moet toch wel in de diepvries. Ze gaan het morgen pas weer leveren. Is hier nog wat aan te doen?

Thnx, zou mooi zijn! Op de site blijven ze staan, hier zijn ze ook welkom maar worden ze overspoeld door berichten en zijn ze niet meer terug te vinden. Wat we vonden qua kipburgers in de supermarkt was niet veel soeps. Lekker zijn ze vast, maar het is 60 tot max 70% vlees en de helft van de burgers die we vonden bestond uit seperator vlees idd. Mooie kans voor ons om een verbetering op dit product uit te brengen. Thnx voor de mooie review Channa, super dat je zo tevreden bent en al op bestelling #4 zit! Iemand hier een mening over de overgebraden kipfilet? Vast wel iemand die het geprobeerd heeft gezien de omloopsnelheid van het product. Ik kom hier vanavond even op terug wanneer ik thuis ben. Dan kan ik je rustig een antwoord geven met links. PostNL en DHL staan hier voor de deur dus moet even kort zijn. Check vanavond het topic nog even, dan staat het antwoord er! Deze heb ik zelf beantwoord dus was even verbaast dit te lezen! Net de mail opgezocht en stond bij concepten. Was blijkbaar vergeten op Verzenden te drukken ''Doh!'', excuus. Heb op send gedrukt. Je hebt de mail binnen nu als het goed is. Is geen probleem, gaan we toevoegen. Betalingsmanier vind je in de mail. ---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ---------- Hoi Uncle Outlaw. Met 'legaal gevoed' weet ik niet zeker wat je precies bedoeld. Ik denk dat je het hebt of het volgens de Europese / Nederlandse wetgeving allemaal gebeurt? Garantie heb je nooit. Als een bedrijf kwaad wil dan kan hij dat doen. Echter op eigen risico, eenmaal betrapt is sluiten. Dat hebben we vaak genoeg gezien bv bij het verwisselen van rund met paardenvlees. We werken met bedrijven die al tientallen jaren bestaan en streng onder controle staan (aantal onverwachte bezoeken) van de NVWA per jaar. Zo hebben wij ook al twee spontane bezoeken gehad (alles in orde overigens ;)). Welke bedrijven dit zijn, staat altijd op onze verpakking. Dit is na te gaan d.m.v. het EG-nummer wat op de verpakking staat of op verpakking staat groot van welk bedrijf het komt. Nu komen onze rauwe gesneden kipfilet blokjes uit Nederland, van verschillende boerderijen. Een enkele boerderij is voor een uitsnijderij van de grote waar wij mee samenwerken niet genoeg. Gezien het Nederland is denk ik niet dat je hier vragen over hebt, maar het gaat om onze Argentijnse kipfilets die buiten Europa komen? Deze komen komen van het bedrijf Granja Tres Arroyos http://tinyurl.com/oglaxce wat samen met Las Camelias http://tinyurl.com/o5gufsb (waar we vroeger mee samen werkte) wel een van de grootste exporteurs is. Vlees en vis komt niet zomaar even Nederland binnen varen. Wil het geïmporteerd worden, dan moet het voldoen aan de Europese wetgeving. Dat wordt zwaar gecontroleerd. Als laatst worden er genoeg lab testen uitgevoerd, microbiologische lab testen (dus geen macro lab testen), waaraan te zien is dat de kipfilet ''gezond'' is, antibiotica etc. Kijk vooral even op de site van Granja Tres Arroyos. Mocht je een specifiekere vraag hebben dan hoor ik het wel.
Ik ben voldoende geinformeerd. Het lijkt me dat jullie erg veel zorg dragen over jullie producten... maar kennis en mooie woorden is niet alles. Ik ga jullie binnenkort een kans geven maar blijf ernaar streven zo hoog mogelijk de controle te houden op jullie waren en transparant te werken en te vernieuwen en ik blijf mss voor altijd klant ;)

Met vernieuwing bedoel ik dus, als jullie ooit genoeg winst geboekt hebben, een eigen inspecteur stalen laten afnemen ter plekke in de bedrijven. etc. zodat jullie zelf ook niet belazerd worden en goede producten kunnen blijven leveren.

• #6.012
Thanks man.

Ik wil trouwens een groot compliment geven aan Muscle Meat. Ik was in eerste instantie een beetje wantrouwig over eten bestellen over het internet maar er was geen enkele reden toe. Biefstuk was bijvoorbeeld veel lekkerder dan uit de supermarkt en natuurlijk ook goedkoper. Ik heb het aan al mijn vrienden aangeraden.

Ga zo door!

Wauw, mooi compliment bedankt! Super om te lezen dat we een vooroordeel weg gehaald hebben met de producten. Thnx voor het aanraden, mond tot mond reclame werkt het beste voor ons, mede door dit vooroordeel dat velen hebben ''vlees per post??'' :).

kip is hier alweer een weekje op, tijd voor een nieuwe bestelling (kleintje tot ik een extra vriezer heb :D)... en zie ik dan meteen die kipburgers staan: in!

btw scoob: misschien kijk ik erover, maar is nu al paar keer dat mijn vorige bestelling standaard in mijn winkelwagentje staat
is er ook een manier om dat in 1 klik terug leeg te maken zonder dat ik alles afzonderlijk eruit moet zwieren? :p

Leuk reav! Weet dat je vaste klant bent :). Kipburger zou ik zeker niet overslaan. Heb tot nu toe nog maar 1 review binnen en die was erg goed van een klant die ik vandaag aan de telefoon had.
Een vorige bestelling opnieuw bestellen ofwel in je winkelmand stoppen is mogelijk. Als je inlogd en naar je account gaat zie je een lijstje van je vorige bestellingen. Hier staat klikbaar de tekst ''opnieuw bestellen''.
Alles in 1x wissen is er niet. Zal het eens in de groep gooien hier of we deze knop willen.

Mijn pakket zou 17 00 - 19 30 komen helaas kwamen ze al heel vroeg wanneer er niemand thuis was. En ook zouden ze afleveren aan de buren en dat is ook niet gedaan, zou niet erg zijn als het een supplement was maar eten moet toch wel in de diepvries. Ze gaan het morgen pas weer leveren. Is hier nog wat aan te doen?

Bij PostNL raakt 3% en bij DHL 2% een dag vertraagd. Vooral door menselijke fouten. Hetgeen dat jij bv noemt of denk aan een doos die van een sorteerband afvalt of een pakket dat in een verkeerd postbode busje gestopt wordt. Hier houden we rekening mee de wijze van inpakken bij ons: er zit genoeg droogijs in de pakketten om de inhoud op de twee aflever dag ook 100% bevroren te houden. Ik heb je eerder vanavond een tip gestuurd per PM (zodat dit ver voor 22:00 was voor wijzigingen). Bij zowel dpd als postnl kan je op hun website na het missen van de eerste levering het adres wijzigen naar een ophaal punt voor de volgende dag (voor 22:00 doen). Dan hoef je de volgende dag niet meer op de postbode te letten en kan je het bv bij een AH tot 21:00 ophalen. Bij DPD kan je zelfs avaond levering 18:00 - 21:00 kiezen voor de 2de aflever dag.

''Ik ben voldoende geinformeerd. Het lijkt me dat jullie erg veel zorg dragen over jullie producten... maar kennis en mooie woorden is niet alles. Ik ga jullie binnenkort een kans geven maar blijf ernaar streven zo hoog mogelijk de controle te houden op jullie waren en transparant te werken en te vernieuwen en ik blijf mss voor altijd klant ;) ''

Leuk als je onze producten gaat proberen, je mening is altijd welkom wat de uitkomst ook is.
Transparant zijn we zeker. Alle vragen zijn welkom en we zullen het altijd beantwoorden (mits beleefd).

''Met vernieuwing bedoel ik dus, als jullie ooit genoeg winst geboekt hebben, een eigen inspecteur stalen laten afnemen ter plekke in de bedrijven. etc. zodat jullie zelf ook niet belazerd worden en goede producten kunnen blijven leveren''

Omdat je het in de eerste alinea hebt over controle houden en in tweede alinea over de producten inspecteren is het misschien wel even goed te lezen hoe wij dit doen.

Controle 1:
Als eerste wordt elk product, elke nieuwe batch die binnenkomt door ons zelf meteen na binnenkomst ontdooit en gegeten. Rauwe producten worden bij ons bij elke binnenkomst ook gebakken. We kijken naar de buitenkant en binnenkant van het product, vervolgens de smaak structuur controle. Is het zoals het bedoeld is en hoort. Onze producten hebben een vrij snelle doorloop. Bijna elke maandag en donderdag worden de producten aangevuld, dus er wordt een hoop geproefd (en dan ook maar meteen gegeten bij middag eten ;) ). Dit heeft een paar keer zijn profijt gehad. Ik zal een voorbeeld geven. Een tijdje terug waren de kipblokjes brokkelig, geen mooie blokjes en te droog. Meteen gebeld en onderzocht. Het bleek dat er een verkeerd kookprogramma was geselecteerd voor de kipfilet. Het was daardoor te lang gekookt en uitgedroogd geraakt. We hebben alle mensen gebeld en gevraagd of ze een dag konden wachten zodat we een nieuwe batch konden binnen krijgen en deze opsturen. Bij een paar waren wij te laat (inmiddels verzonden) en die hebben we de nieuwe batch nagestuurd. Het ''mooie'' van vlees is dat als er een verandering plaats vind, je dit eigenlijk altijd wel ziet of proeft. Dit is dus controle 1.

Controle 2:
Muscle Meat is vanaf scratch door ons opgebouwd. Elk product dat we onder onze eigen naam verkopen (muscle meat logo sticker op het product) is er gekeken naar wat de beste grondstof volgens ons is. Er worden duidelijke afspraken gemaakt welke grondstoffen er gebruikt worden die door ons gekozen zijn. Hebben wij bv al een goede ervaring met een grondstof dan wordt deze gebruikt. (Denk aan onze kipburger waar wij onze eigen rauwe kipfilets uit Argentinië voor gebruiken, deze zelf transporteren naar degene die de kipburgers maakt of ons low fat gehakt dat weer gebruikt wordt voor de low fat hamburgers.) Is het een nieuwe grondstof, dan testen we er echt een boel (verschillende landen, verschillen rassen) tot we de beste hebben ofwel tevreden zijn. Voorbeeld: we zijn al tijden op zoek voor een goede grondstof voor rauwe kalkoenblokjes per 200gr. We hebben denk ik wel 6 soorten geprobeerd tot nu toe, maar met elk is er wel wat (teveel vet, te droog). Vandaar dat we dit product na een half jaar nog steeds niet hebben. Hoe controleer je of de afgesproken grondstof ook daadwerkelijk gebruikt wordt en ze bv het low fat gehakt (5%) niet vervangen met 10% gehakt? Als eerst zul je het door controle 1 opmerken, maar af en toe doen we ook van een willekeurig product een lab test. Vb van een lab test van een willekeurig product die we hebben laten uitvoeren is van het low fat gehakt. Uitslag even geupload net: http://i60.tinypic.com/351bbd1.jpg . De uitslag is 21gr eiwit en 5.2% vet. Volgens de leverancier is de voedingswaarde 20gr eiwit en 5% vet. Het klopt dus, geen water of vet toegevoegd, niet verwisseld van grondstof voor een betere prijs. De lab test van de kipburgers (alle twee de smaken) overmorgen binnen heb ik vandaag begrepen.

Controle 3:
Het controleren van de grondstof zelf of het allemaal volgens de wet ''gevoed en gegroeid'' is, gebeurt buiten ons om door de NVWA maar ook door de bedrijven waar wij mee samenwerken die microbiologische lab testen uit voeren (zie tonijn en panga product pagina bv voor een uitslag hiervan.

Laatst bewerkt:
Leuk reav! Weet dat je vaste klant bent :). Kipburger zou ik zeker niet overslaan. Heb tot nu toe nog maar 1 review binnen en die was erg goed van een klant die ik vandaag aan de telefoon had.
Een vorige bestelling opnieuw bestellen ofwel in je winkelmand stoppen is mogelijk. Als je inlogd en naar je account gaat zie je een lijstje van je vorige bestellingen. Hier staat klikbaar de tekst ''opnieuw bestellen''.
Alles in 1x wissen is er niet. Zal het eens in de groep gooien hier of we deze knop willen.

kipburger zit in mijn bestelling hoor :D kon ik niet laten liggen

ja, maar bij mij zit mijn vorige bestelling dus standaard in mijn winkelkar... zonder dat ik het zelf hoef aan te klikken
heb daar trouwens ook al op gelet wanneer ik net besteld & betaald heb, en dus terug naar jullie site verwezen wordt, dat mijn bestelling nog steeds in mijn winkelkar hangt
de optie om je voorgaande bestelling terug te selecteren is wel handig, maar ik vertrek altijd vanuit een lege winkelkar aangezien mijn bestellingen nooit 2x dezelfde zijn :) en soms 10 items één voor één moeten verwijderen is best wel irritant :p

Wauw, mooi compliment bedankt! Super om te lezen dat we een vooroordeel weg gehaald hebben met de producten. Thnx voor het aanraden, mond tot mond reclame werkt het beste voor ons, mede door dit vooroordeel dat velen hebben ''vlees per post??'' :). Leuk reav! Weet dat je vaste klant bent :). Kipburger zou ik zeker niet overslaan. Heb tot nu toe nog maar 1 review binnen en die was erg goed van een klant die ik vandaag aan de telefoon had. Een vorige bestelling opnieuw bestellen ofwel in je winkelmand stoppen is mogelijk. Als je inlogd en naar je account gaat zie je een lijstje van je vorige bestellingen. Hier staat klikbaar de tekst ''opnieuw bestellen''. Alles in 1x wissen is er niet. Zal het eens in de groep gooien hier of we deze knop willen. Bij PostNL raakt 3% en bij DHL 2% een dag vertraagd. Vooral door menselijke fouten. Hetgeen dat jij bv noemt of denk aan een doos die van een sorteerband afvalt of een pakket dat in een verkeerd postbode busje gestopt wordt. Hier houden we rekening mee de wijze van inpakken bij ons: er zit genoeg droogijs in de pakketten om de inhoud op de twee aflever dag ook 100% bevroren te houden. Ik heb je eerder vanavond een tip gestuurd per PM (zodat dit ver voor 22:00 was voor wijzigingen). Bij zowel dpd als postnl kan je op hun website na het missen van de eerste levering het adres wijzigen naar een ophaal punt voor de volgende dag (voor 22:00 doen). Dan hoef je de volgende dag niet meer op de postbode te letten en kan je het bv bij een AH tot 21:00 ophalen. Bij DPD kan je zelfs avaond levering 18:00 - 21:00 kiezen voor de 2de aflever dag. ''Ik ben voldoende geinformeerd. Het lijkt me dat jullie erg veel zorg dragen over jullie producten... maar kennis en mooie woorden is niet alles. Ik ga jullie binnenkort een kans geven maar blijf ernaar streven zo hoog mogelijk de controle te houden op jullie waren en transparant te werken en te vernieuwen en ik blijf mss voor altijd klant ;) '' Leuk als je onze producten gaat proberen, je mening is altijd welkom wat de uitkomst ook is. Transparant zijn we zeker. Alle vragen zijn welkom en we zullen het altijd beantwoorden (mits beleefd). ''Met vernieuwing bedoel ik dus, als jullie ooit genoeg winst geboekt hebben, een eigen inspecteur stalen laten afnemen ter plekke in de bedrijven. etc. zodat jullie zelf ook niet belazerd worden en goede producten kunnen blijven leveren'' Omdat je het in de eerste alinea hebt over controle houden en in tweede alinea over de producten inspecteren is het misschien wel even goed te lezen hoe wij dit doen. Controle 1:
Als eerste wordt elk product, elke nieuwe batch die binnenkomt door ons zelf meteen na binnenkomst ontdooit en gegeten. Rauwe producten worden bij ons bij elke binnenkomst ook gebakken. We kijken naar de buitenkant en binnenkant van het product, vervolgens de smaak structuur controle. Is het zoals het bedoeld is en hoort. Onze producten hebben een vrij snelle doorloop. Bijna elke maandag en donderdag worden de producten aangevuld, dus er wordt een hoop geproefd (en dan ook maar meteen gegeten bij middag eten ;) ). Dit heeft een paar keer zijn profijt gehad. Ik zal een voorbeeld geven. Een tijdje terug waren de kipblokjes brokkelig, geen mooie blokjes en te droog. Meteen gebeld en onderzocht. Het bleek dat er een verkeerd kookprogramma was geselecteerd voor de kipfilet. Het was daardoor te lang gekookt en uitgedroogd geraakt. We hebben alle mensen gebeld en gevraagd of ze een dag konden wachten zodat we een nieuwe batch konden binnen krijgen en deze opsturen. Bij een paar waren wij te laat (inmiddels verzonden) en die hebben we de nieuwe batch nagestuurd. Het ''mooie'' van vlees is dat als er een verandering plaats vind, je dit eigenlijk altijd wel ziet of proeft. Dit is dus controle 1.
Controle 2:
Muscle Meat is vanaf scratch door ons opgebouwd. Elk product dat we onder onze eigen naam verkopen (muscle meat logo sticker op het product) is er gekeken naar wat de beste grondstof volgens ons is. Er worden duidelijke afspraken gemaakt welke grondstoffen er gebruikt worden die door ons gekozen zijn. Hebben wij bv al een goede ervaring met een grondstof dan wordt deze gebruikt. (Denk aan onze kipburger waar wij onze eigen rauwe kipfilets uit Argentinië voor gebruiken, deze zelf transporteren naar degene die de kipburgers maakt of ons low fat gehakt dat weer gebruikt wordt voor de low fat hamburgers.) Is het een nieuwe grondstof, dan testen we er echt een boel (verschillende landen, verschillen rassen) tot we de beste hebben ofwel tevreden zijn. Voorbeeld: we zijn al tijden op zoek voor een goede grondstof voor rauwe kalkoenblokjes per 200gr. We hebben denk ik wel 6 soorten geprobeerd tot nu toe, maar met elk is er wel wat (teveel vet, te droog). Vandaar dat we dit product na een half jaar nog steeds niet hebben. Hoe controleer je of de afgesproken grondstof ook daadwerkelijk gebruikt wordt en ze bv het low fat gehakt (5%) niet vervangen met 10% gehakt? Als eerst zul je het door controle 1 opmerken, maar af en toe doen we ook van een willekeurig product een lab test. Vb van een lab test van een willekeurig product die we hebben laten uitvoeren is van het low fat gehakt. Uitslag even geupload net: http://i60.tinypic.com/351bbd1.jpg . De uitslag is 21gr eiwit en 5.2% vet. Volgens de leverancier is de voedingswaarde 20gr eiwit en 5% vet. Het klopt dus, geen water of vet toegevoegd, niet verwisseld van grondstof voor een betere prijs. De lab test van de kipburgers (alle twee de smaken) overmorgen binnen heb ik vandaag begrepen.
Controle 3:
Het controleren van de grondstof zelf of het allemaal volgens de wet ''gevoed en gegroeid'' is, gebeurt buiten ons om door de NVWA maar ook door de bedrijven waar wij mee samenwerken die microbiologische lab testen uit voeren (zie tonijn en panga product pagina bv voor een uitslag hiervan.
Zalig, hoe jullie het opvolgen is allemaal erg boeiend lijkt me leuk bedrijf dat jullie hebben en wens jullie veel succes toe. Ik als mijn vriezer leef is wels een bestelling plaatsen denk ik. Groetjes Uncle

Bereiding

De kipburger bakken op middelmatig vuur, regelmatig keren. Zorg voor Pam spray of een olie zodat de burger niet vast brand aan de pan.

Die kupburgers hoelang moet e die bakken?
volgende bestelling gaan die zekers mee klinkt lekker!

post binnegekregen, na een dag nog steeds goed bevroren. Pangafilet was toppie en de groentemix super. Komt zeker een bulk bestelling binnekort, vaste klant erbij

• #6.017
kipburger zit in mijn bestelling hoor :D kon ik niet laten liggen ja, maar bij mij zit mijn vorige bestelling dus standaard in mijn winkelkar... zonder dat ik het zelf hoef aan te klikken heb daar trouwens ook al op gelet wanneer ik net besteld & betaald heb, en dus terug naar jullie site verwezen wordt, dat mijn bestelling nog steeds in mijn winkelkar hangt de optie om je voorgaande bestelling terug te selecteren is wel handig, maar ik vertrek altijd vanuit een lege winkelkar aangezien mijn bestellingen nooit 2x dezelfde zijn :) en soms 10 items één voor één moeten verwijderen is best wel irritant :p
Heb je bericht doorgegeven aan onze programmeur! Kan niks beloven, maar er wordt naar gekeken.
Uncle Outlaw;9207L025 zei:
Zalig, hoe jullie het opvolgen is allemaal erg boeiend lijkt me leuk bedrijf dat jullie hebben en wens jullie veel succes toe. Ik als mijn vriezer leef is wels een bestelling plaatsen denk ik. Groetjes Uncle
:thumbs:
Bereiding De kipburger bakken op middelmatig vuur, regelmatig keren. Zorg voor Pam spray of een olie zodat de burger niet vast brand aan de pan. Die kupburgers hoelang moet e die bakken? volgende bestelling gaan die zekers mee klinkt lekker!
Tijd is moeilijk te zeggen, daar hebben we hier nog te weinig ervaring voor. Ik doe het weer heel anders dan mijn collega's hier. Ik zelf heb geen geduld voor burgers. Tijdens het bakken deel ik het daarom op in ongeveer 6 stukjes, oppervlakte vergroot, bakken gaat stuk sneller en ik zie aan de zijkant of hij gaar is. Ik zou het gewoon 4 minuten even bakken en elke minuut een keer omdraaien. Snij het dan even 1x door midden en kijk of het gaar is.
post binnegekregen, na een dag nog steeds goed bevroren. Pangafilet was toppie en de groentemix super. Komt zeker een bulk bestelling binnekort, vaste klant erbij
Onze pakketten kunnen met gemak een dag vertraging aan :) fijn dat het goed gekomen is en je tevreden bent. Thnx voor je bericht!

Eerder deze maand willen bestellen toen was de kip op, nu weer de kip op :(

Hey Olivier!

Mijn bestelling, #100020853, is zojuist gearriveerd, top! Ik had alleen 3 smaken Bolero aanmaakpoeder besteld, van ieder twee pakjes. Heb echter maar 1 pakje van alle drie binnengekregen. Niet dat die euro zoveel uitmaakt, maar toch wel jammer want hier ben ik zo doorheen!

Ik heb de kip weer eens te lang in de vriezer laten liggen, wel in dichte verpakking. Nu zit er weer van dat witte spul op, kan ik de kipfilets gewoon in hun geheel bakken, of kan ik beter eerst die witte laag eraf snijden? Je weet denk ik wel wat ik bedoel.

Terug
Naar boven