AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hoezo koop je geen vriezer? Op marktplaats hoeft dat maar een paar tientjes te kosten... Ik dacht dat je het vrij ruim had, afgaande op de foto's van je huis?
Ik heb mezelf verkeerd uitgedrukt; we hebben hier wel een vriezer (zo'n ding van 2 meter zelfs), maar de verhuurder wil hem niet aan hebben i.v.m. kosten. Hij vindt het kneuzig om hem alleen voor mij aan te zetten.

Ik heb mezelf verkeerd uitgedrukt; we hebben hier wel een vriezer (zo'n ding van 2 meter zelfs), maar de verhuurder wil hem niet aan hebben i.v.m. kosten. Hij vindt het kneuzig om hem alleen voor mij aan te zetten.
Je betaald toch gewoon? fuk die verhuurder en pleur gewoon een vriezer int stopcontact :p

alles voor die gainz

Olivier: UPDATE BIOLOGISCHE GEKOOKTE KIPLBKOKJES.;)

Vandaag wat Muscle Meat gehaald, ziet er super uit allemaal en ScoobzOr past ook in de jeep:D

Een verhuurder mag bepalen wat jij wel en niet in het stopcontact stopt? ???

Scoob, ik neem aan dat op de verpakking van de biokip ook het keurmerk van de dierenbescherming vermeld staat?
Misschien onnodige vraag maar als bewuste consument wil je 100 procent garantie hebben.

Ik wil net wat gaan bestellen en het bij een postkantoor laten afleveren maar die optie werkt niet. Er gebeurd niks als je op bevestigen van die locatie drukt.

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist ook van alles wat besteld, ben benieuwd! Hopelijk is deze kipfilet beter voor de gains dan ontbijtkoek en kaakjes! :D

Super, laat maar weten wat je er van vindt! 1000% beter dan kaakjes ;).

Bio kip! Super man, hier was ik naar op zoek :D.

:thumbs:

net weer een meal op, blijf het echt te lekker vinden.

Mooi!! Wat had je gemaakt met welk product van ons :eating:?

Olivier: UPDATE BIOLOGISCHE GEKOOKTE KIPLBKOKJES.;)

Vandaag wat Muscle Meat gehaald, ziet er super uit allemaal en ScoobzOr past ook in de jeep:D

Hey mma freak. Leuk even een Muscle Meat klant in het echt te ontmoeten! Hoop dat je nog leeft na je mma training ;)? Wat Muscle Meat erin voor de repair :D

Scoob, ik neem aan dat op de verpakking van de biokip ook het keurmerk van de dierenbescherming vermeld staat?
Misschien onnodige vraag maar als bewuste consument wil je 100 procent garantie hebben.

Ik begrijp je bezorgdheid met alle zaken die in het nieuws zijn gekomen over supermarkten en vlees. Voorlopig staat het niet op het etiket behalve het woord biologisch erop. Wanneer er op een product het wordt biologisch vermeld, dan is dat ook echt zo. Het woord 'biologisch is namelijk wettelijk beschermd en daardoor strafbaar voor misbruik. Je snapt dat we dat risico niet lopen.

Wat er wel opstaat is het EG-nummer. Je kan aan de hand van het EG-nummer navraag doen bij de dierenbescherming. Zij kunnen a.d.h.v. dit nummer zien waar dit product precies vandaan komt en zo zien dat het biologische kipfilet is.
Hier is meer te lezen over het EG-nummer: http://nl.wikipedia.org/wiki/EG-erkenningsnummer

Ik wil net wat gaan bestellen en het bij een postkantoor laten afleveren maar die optie werkt niet. Er gebeurd niks als je op bevestigen van die locatie drukt.

Hey mike, de bevestiging knop werkt bij alle browsers (firefox, chrome etc.) behalve bij internet explorer. Wanneer je niks anders dan IE hebt kan je het adres overtypen/kopieren en dan komt het helemaal goed! Ik ga het doorgeven aan onze programmeur dat hij nog even kijkt dat het ook bij IE werkt. Alvast bedankt voor je bestelling :thumbs:

Laatst bewerkt:
Hey mma freak. Leuk even een Muscle Meat klant in het echt te ontmoeten! Hoop dat je nog leeft na je mma training ;)? Wat Muscle Meat erin voor de repair :D
Ja leef nog, heb het nog met Joop over je gehad en hij kende je nog.
Morgen rundkogelbiefstuk!!:D

Ben benieuwd hoe het gaat smaken :D zou heel goed uitkomen voor een leuk voedingsschemaatje

Laatst bewerkt:
Ja leef nog, heb het nog met Joop over je gehad en hij kende je nog.
Morgen rundkogelbiefstuk!!:D

Ah lache! Had Joop Kasteel ontmoet op de Flex cup 2 jaar geleden. Laat maar weten van de kogebiefstuk ;)!

Ben benieuwd hoe het gaat smaken :D zou heel goed uitkomen voor een leuk voedingsschemaatje

:thumbs: superrrr

UPDATE Low Fat Hamburger

205zklt.jpg

119p5qr.jpg

2rm9ri9.jpg

Waarom de Low Fat hamburgers van Muscle Meat
  • Extreem laag vet, slechts 7,5%. Mager rundergehakt is <15%. Een gemiddelde supermarkt hambuger bevat rond de 20% vet en wanneer dit een magere burger wordt genoemd rond de 13% vet.
  • Het gehakt is hierdoor hoog in zijn eiwitgehalten.
  • Ideaal wanneer je is iets anders wil, maar toch een goed aantal eiwitten wil binnen krijgen.
  • 100% gebruik van rundvlees. Geen mix van rund/varken.
  • Geen toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, of vet.
  • Het gebruik van een natuurlijke glutenvrije vezel om de hamburger bij elkaar te houden
  • De smaak van boerenkruiden
  • Home made Muscle Meat recipe!

Eén hamburger (150gr) bevat :

• Energie: 203kcal
  • Eiwit: 25,4 gram
  • Koolh: 0.0 gram
  • Vet: 11,3 gram
  • Zout: 1,5 gram

2 hamburgers voor een lekkere eiwit maaltijd van 50,8gr :thumbs:

De hamburgers zijn in twee vormen te krijgen:

Vorm 1: 1050gr ofwel 7 hamburgers van 150gram. Deze zitten niet in een doosje, maar los in plastic verpakt. Dit is expres niet gevacumeerd omdat dit de hamburger anders kapot zou trekken. Het heeft verder geen invloed op de houdbaarheid. http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=67

Vorm 2: Een handig doosje van 2.7kg waar 18 hamburgers van 150gr compact zijn opgestapeld. Afmetingen: 21x16x12cm (lbh)http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=66

Prijs/kwaliteit verhouding
De gemiddelde prijs van hamburgers in supermarkten ligt op 9euro/kg. Deze hamburger van Muscle Meat is 8,57euro/kg. De kwaliteit is uitstekend, omdat er niks anders in verwerkt dan rundergehakt, kruiden, zout en water. Kijk een keer op de achterkant van een supermarkt hamburger wat er normaal gesproken allemaal in verwerkt zit! Wij kunnen de hamburger schoon houden omdat wij het bevroren houden. Er is geen nood voor e-nummers en dergelijken.

Waarom is dit Low Fat?
Zodra gehakt minder dan 15% vet bevat per 100gr mag dit aangeboden worden als mager rundergehakt. De Low fat hamburger van Muscle Meat bevat 7,5% vet per 100gr. Het gemiddelde vet percentage van hamburgers in de supermarkt die mager genoemd worden bevatten 13% vet.

Verpakking
De Low fat hamburgers worden geleverd in een stevig plastic omhulsel net als onze andere vlees producten, echter is deze niet vacuum getrokken omdat anders de hamburger stuk zou kunnen gaan.

Ontdooiing
Er zijn twee goede manieren om de Low fat burgers te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. Hoe langzamer het product ontdooit hoe beter, daarom prefereren wij de eerste manier.

Bereidings tip
verhit boter en/of (olijf)olie en bak de hamburger aan beide zijden bruin en op laag tot middel vuur in ca. 5 minuten gaar. Regelmatig keren.

Houdbaarheid
Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

Wat voor gehakt wordt er gebruikt: Het gehakt dat gebruikt wordt is 100% afkomstig van Nederlandse vleeskoeien. Alles gaat dan ook via de Nederlandse wetgeving. Deze koeien krijgen gras gevoerd en supplementen brokken ter aanvulling op hun dieet. Denk bij deze supplementen aan dat in de winter gras minder mineralen bevatten en deze worden zo aangevuld via de brokken.

Laatst bewerkt:
Ziet er toch wel goed uit. Moet toch weer bestellen binnenkort.

Net de hamburgerkes eens besteld met nog wat vlees en kip. Hopelijk evengoed.
Ik veronderstel dat deze dinsdag geleverd worden?

Ook maar een bestelling gedaan, eens kijken hoeveel plek het in neemt in het vriesvakje van me koelkast.
En de smaak testen natuurlijk!

Als het allemaal bevalt wil ik eigenlijk het liefst maandelijkse bestellen, maar dan moet ik een aparte vriezer aanschaffen denk ik.

wat zijn de ingredienten van de hamburger? ziet er goed uit

Moet je per se 4kg vlees bestellen? Of is het ook mogelijk om eerst de samples te proberen?

Heb wel interesse om een bestelling te plaatsen, maar zou graag eerst een sample willen proberen voordat mijn vriezer vol ligt.

Ziet er toch wel goed uit. Moet toch weer bestellen binnenkort.

:thumbs: super!

Net de hamburgerkes eens besteld met nog wat vlees en kip. Hopelijk evengoed.
Ik veronderstel dat deze dinsdag geleverd worden?

Mooi! Ben benieuwd wat je van de hamburger vind. Jazeker, deze wordt vandaag verzonden!

Ook maar een bestelling gedaan, eens kijken hoeveel plek het in neemt in het vriesvakje van me koelkast.
En de smaak testen natuurlijk!

Als het allemaal bevalt wil ik eigenlijk het liefst maandelijkse bestellen, maar dan moet ik een aparte vriezer aanschaffen denk ik.

Alles is gevacumeerd en kost daardoor minder ruimte dan men denkt! Ik heb zelf echt een hele kleine vriezer boven mijn koelkast en daar past 12kg in als ik alles keurig opstapel.

wat zijn de ingredienten van de hamburger? ziet er goed uit

Dankje! We zijn zelf ook zeer te vreden over de smaak en structuur.

Mager rundergehakt, water, zout, boerenkruidenmix en een natuurlijke glutenvrije vezel om de hamburger bij elkaar te houden. Verder niks, en daarom is deze hamburger ontzettend schoon als je dit vergelijkt met supermarkt hamburgers. Ik zal het vanavond even op de site zetten :).

Moet je per se 4kg vlees bestellen? Of is het ook mogelijk om eerst de samples te proberen?

Heb wel interesse om een bestelling te plaatsen, maar zou graag eerst een sample willen proberen voordat mijn vriezer vol ligt.

Dit zouden wij heel graag willen omdat we dan een groter publiek bereiken. Het is en blijft voorlopig een vrij nieuw concept, vlees per pakketpost, dus het is logisch dat je het eerst uit wil proberen via samples. Helaas is deze mogelijkheid er niet. De materialen die nodig zijn om een paar samples 48uur bevroren te houden zijn nu eenmaal te duur hiervoor. Vandaar de minimale bestelling van vier kg want dan wegen deze materialen pas op. We zijn bezig om meer producten in ons assortiment te kunnen aanbieden en als we er meer hebben kunnen we een mooi sample pakket van vier kg aanbieden: van alles wat om te proberen. Maar dat kan helaas nu nog niet. 4kg kost ook niet veel ruimte, omdat het allemaal gevaccumeerd is en als lego blokjes opgestapeld kan worden. Qua eten zijn het 20 pakjes, dus 20 maaltijden, daar ben je ook vrij snel door heen met deze sport. Stel je eet twee pakjes per dag dan is het na 10dagen op.

Er wordt veel gepraat en meningen gegeven over onze producten in dit topic. Wie weet is dit handig voor je om meer te weten wat andere ervan vinden.

Laatst bewerkt:
Binnenkort de hamburgers eens proberen. Ik hoop dat die op een broodje met een plakje kaas(als cheeseburger) ook lekker is:)

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 13:34 ----------

edit: Relaxt dat je ook een klein pakje hamburgers kan kopen.

Mager rundergehakt, water, zout, boerenkruidenmix en een natuurlijke glutenvrije vezel om de hamburger bij elkaar te houden. Verder niks, en daarom is deze hamburger ontzettend schoon als je dit vergelijkt met supermarkt hamburgers. Ik zal het vanavond even op de site zetten :).
thx, meer info over de boerenkruidenmix? zit er lactose/melk in?

Hamburgers ook al? :D Nog maar eens bestellen :D

Terug
Naar boven