- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat is idd net pech. De smaak naturel is gister avond pas offline gegaan. Moment worden we helemaal leeg getrokken. We hebben een record aantal bestellingen deze week en daar boven op komen ook nog de na zendingen van vorige week door de PostNL staking. Zo is de spinazie en sperziebonen ook inmiddels gesneuveld. Maandag komt naturel weer binnen en de groenten die offline staan op dinsdag.Eerder deze maand willen bestellen toen was de kip op, nu weer de kip op![]()
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Als je wilt kunnen we het vandaag op de briefpost nasturen. Wat ik je ook kan aanbieden is dat je deze bij je volgende bestelling er als nog bij krijgt + een paar extra zakjes voor het ongemak / lange wachten. Kan je via info@musclemeat.nl of een PM hier laten wat je het liefst hebt? Vermeld ook je volledige naam of bestelnummer er bij.Hey Olivier! Mijn bestelling, #100020853, is zojuist gearriveerd, top! Ik had alleen 3 smaken Bolero aanmaakpoeder besteld, van ieder twee pakjes. Heb echter maar 1 pakje van alle drie binnengekregen. Niet dat die euro zoveel uitmaakt, maar toch wel jammer want hier ben ik zo doorheen!
Hoi Marcel. Dit gebeurt wanneer de vriesdeur elke keer open gaat, er een warme luchtstroom de zak in kan (dus goed de zak afsluiten / dicht vouwen), of er teveel schommelingen in temperatuur zijn in de vriezer (je laat de deur bv 2 min open staan waardoor het boven 0 graden in vriezer wordt, en weer moet dalen naar -18). Wat er dan gebeurt is dat minder dan een millimeter van het bovenste laagje kipfilet ontdooit en weer invriest. Dit veroorzaakt uitdroging wat wit uitgeslagen er uit zien. Ook wel ''vriesbrand''. Je kan de kipfilet gewoon ontdooien, dit gedeelte niet wegsnijden en bakken (snijden in blokjes vooraf, wat je wilt). Ik kan je beloven dat je het in de mond niet zult proeven. De rauwe kipfilet ziet er alleen minder mooi uit, verder niks. De voedingswaarde zit op dit gedeelte er gewoon nog in, het vocht is er alleen uit ontdooit / verdampt.Ik heb de kip weer eens te lang in de vriezer laten liggen, wel in dichte verpakking. Nu zit er weer van dat witte spul op, kan ik de kipfilets gewoon in hun geheel bakken, of kan ik beter eerst die witte laag eraf snijden? Je weet denk ik wel wat ik bedoel.

! Ze hebben hetzelfde gewicht maar het wordt door een andere machine 'samengedrukt'. De kipburgers gaan in een hamburgers machine die de vorm wat gerulder / luchtiger laat. De low fat en cow chicken zit wat meer op elkaar gedrukt. Waarschijnlijk daardoor!
, gaat je zeker in de smaak vallen! De orignal ook overigens. Bolero was een beetje een gok of hier vraag naar was naast Slimpie. Nu we het twee weken online hebben staan kunnen we ja zeggen, blijft in ons assortiment 
.