AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.021
Eerder deze maand willen bestellen toen was de kip op, nu weer de kip op :(
Dat is idd net pech. De smaak naturel is gister avond pas offline gegaan. Moment worden we helemaal leeg getrokken. We hebben een record aantal bestellingen deze week en daar boven op komen ook nog de na zendingen van vorige week door de PostNL staking. Zo is de spinazie en sperziebonen ook inmiddels gesneuveld. Maandag komt naturel weer binnen en de groenten die offline staan op dinsdag.
Hey Olivier! Mijn bestelling, #100020853, is zojuist gearriveerd, top! Ik had alleen 3 smaken Bolero aanmaakpoeder besteld, van ieder twee pakjes. Heb echter maar 1 pakje van alle drie binnengekregen. Niet dat die euro zoveel uitmaakt, maar toch wel jammer want hier ben ik zo doorheen!
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Als je wilt kunnen we het vandaag op de briefpost nasturen. Wat ik je ook kan aanbieden is dat je deze bij je volgende bestelling er als nog bij krijgt + een paar extra zakjes voor het ongemak / lange wachten. Kan je via info@musclemeat.nl of een PM hier laten wat je het liefst hebt? Vermeld ook je volledige naam of bestelnummer er bij.
Ik heb de kip weer eens te lang in de vriezer laten liggen, wel in dichte verpakking. Nu zit er weer van dat witte spul op, kan ik de kipfilets gewoon in hun geheel bakken, of kan ik beter eerst die witte laag eraf snijden? Je weet denk ik wel wat ik bedoel.
Hoi Marcel. Dit gebeurt wanneer de vriesdeur elke keer open gaat, er een warme luchtstroom de zak in kan (dus goed de zak afsluiten / dicht vouwen), of er teveel schommelingen in temperatuur zijn in de vriezer (je laat de deur bv 2 min open staan waardoor het boven 0 graden in vriezer wordt, en weer moet dalen naar -18). Wat er dan gebeurt is dat minder dan een millimeter van het bovenste laagje kipfilet ontdooit en weer invriest. Dit veroorzaakt uitdroging wat wit uitgeslagen er uit zien. Ook wel ''vriesbrand''. Je kan de kipfilet gewoon ontdooien, dit gedeelte niet wegsnijden en bakken (snijden in blokjes vooraf, wat je wilt). Ik kan je beloven dat je het in de mond niet zult proeven. De rauwe kipfilet ziet er alleen minder mooi uit, verder niks. De voedingswaarde zit op dit gedeelte er gewoon nog in, het vocht is er alleen uit ontdooit / verdampt.

Bedankt voor de heldere uitleg.

bestelling weer vlotjes binnen gekregen
weer moeten proppen om alles in de diepvries te krijgen :p

kipburgers zijn trouwens best wel groot :D

Op postNL staat dat mijn bestelling vertraagd is en morgen aankomt ipv vandaag, is dit dan ook echt zo ? 3STKCN586735889

Morgen kom ik uit de nachtdienst dus als ze dan komen bezorgen kan ik 's morgens niks aannemen.

• #6.025
Bedankt voor de heldere uitleg.
:thumbs:
bestelling weer vlotjes binnen gekregen weer moeten proppen om alles in de diepvries te krijgen :p kipburgers zijn trouwens best wel groot :D
:D mooi! Mocht je de burger (150gr) ook te groot in de pan vinden, even door midden halen, maar we nemen je mee als feedback!
Op postNL staat dat mijn bestelling vertraagd is en morgen aankomt ipv vandaag, is dit dan ook echt zo ? 3STKCN586735889 Morgen kom ik uit de nachtdienst dus als ze dan komen bezorgen kan ik 's morgens niks aannemen.
Bedankt voor je bestelling weer Diaehi! De zevende alweer inmiddels. Je zending wordt idd morgen 10:30 en 12:30 geleverd, een vertraging. 3% van de pakketten gebeurd dat. Er zijn een aantal warnings op onze website hierover dat als je een datum kiest, hier rekening mee gehouden mee moet worden. Als een tweede lever dag niet lukt, kun je dus het beste voor een ophaalpunt kiezen! Er is wel een oplossing voor jouw probleem, ik PM je even om dit te overleggen.

Bedankt voor je bestelling weer Diaehi! De zevende alweer inmiddels. Je zending wordt idd morgen 10:30 en 12:30 geleverd, een vertraging. 3% van de pakketten gebeurd dat. Er zijn een aantal warnings op onze website hierover dat als je een datum kiest, hier rekening mee gehouden mee moet worden. Als een tweede lever dag niet lukt, kun je dus het beste voor een ophaalpunt kiezen! Er is wel een oplossing voor jouw probleem, ik PM je even om dit te overleggen.
Bedankt voor je belletje, opgelost.

:D mooi! Mocht je de burger (150gr) ook te groot in de pan vinden, even door midden halen, maar we nemen je mee als feedback!

was niet bedoeld als kritiek hoor :D
vond ze gewoon opvallend groot omdat die cow-chicken burgers toch een stuk kleiner uitvielen vergeleken met deze
burgers zijn nooit te groot :D

Net weer nieuwe bestelling gedaan, de Taboule,Mexicomix,Kipburger en Bolero maar is uitproberen.

• #6.029
was niet bedoeld als kritiek hoor :D
vond ze gewoon opvallend groot omdat die cow-chicken burgers toch een stuk kleiner uitvielen vergeleken met deze
burgers zijn nooit te groot :D

Ah zo :)! Ze hebben hetzelfde gewicht maar het wordt door een andere machine 'samengedrukt'. De kipburgers gaan in een hamburgers machine die de vorm wat gerulder / luchtiger laat. De low fat en cow chicken zit wat meer op elkaar gedrukt. Waarschijnlijk daardoor!

Net weer nieuwe bestelling gedaan, de Taboule,Mexicomix,Kipburger en Bolero maar is uitproberen.

Thnx voor je order weer Guido. Zelf net 2x 150gr kipburger stroganoff op :meal:, gaat je zeker in de smaak vallen! De orignal ook overigens. Bolero was een beetje een gok of hier vraag naar was naast Slimpie. Nu we het twee weken online hebben staan kunnen we ja zeggen, blijft in ons assortiment :). Taboule en mexicomix zijn klassiekers :cool:

Zeg die 10 kg chicken van I love chicken hoelang kan je dat ganse pakket bewaren in de diepvries?

Ah en zijn er bij de non-diepvriesgoederen ook verzendkosten?

Laatst bewerkt:
  • #6.031
Zeg die 10 kg chicken van I love chicken hoelang kan je dat ganse pakket bewaren in de diepvries?

Ah en zijn er bij de non-diepvriesgoederen ook verzendkosten?

Vanaf productie 12 maanden. De omloop snelheid (nieuwe batches maken) is vrij snel, daardoor is het na ontvangst bij een klant vrijwel altijd langer dan 10 maanden houdbaar. Tweede vraag: ja en gaat weg bij de I love's zoals je ontdekt hebt.

Laatst bewerkt:
Vanaf productie 12 maanden. De omloop snelheid (nieuwe batches maken) is vrij snel, daardoor is het na ontvangst bij een klant vrijwel altijd langer dan 10 maanden houdbaar. Tweede vraag: ja en gaat weg bij de I love's zoals je ontdekt hebt.
Ja bij de I'loves wist ik het. Maar het is niet zo dat je een Ilove pakket koopt dat je andere diepvriesproducten ook gratis verzending zijn of toch?

Kipburgers en gerookte kip zijn erg lekker !! Heb review op de site geplaatst ook.

• #6.034
Ja bij de I'loves wist ik het. Maar het is niet zo dat je een Ilove pakket koopt dat je andere diepvriesproducten ook gratis verzending zijn of toch?

Klopt, op het hele pakket geen verzendkosten.

Kipburgers en gerookte kip zijn erg lekker !! Heb review op de site geplaatst ook.

Thnx voor de reviews op de site diaephi :). Mooi dat ze in de smaak vallen. Had je beide kipburger smaken of original? Alleen van de Stroganoff hebben we nog een review. Ik kijk zo even op de site anders wat je had ;).

Had enkel de original, volgende keer de stroganoff proberen

Hi Scoobz0r, wanneer verwachten jullie weer makreelfilet te kunnen leveren?

• #6.037
Klopt, op het hele pakket geen verzendkosten. Thnx voor de reviews op de site diaephi :). Mooi dat ze in de smaak vallen. Had je beide kipburger smaken of original? Alleen van de Stroganoff hebben we nog een review. Ik kijk zo even op de site anders wat je had ;).
binnenkort voor paar 100de euro's is bestellen dan. Cuz im rich!!! moahaha XD

100021328: Heb voor het eens iets meer dan enkel kip besteld en heb de broccoli in de bestelling gedaan, ben erg benieuwd :-)

Ah zo :)! Ze hebben hetzelfde gewicht maar het wordt door een andere machine 'samengedrukt'. De kipburgers gaan in een hamburgers machine die de vorm wat gerulder / luchtiger laat. De low fat en cow chicken zit wat meer op elkaar gedrukt. Waarschijnlijk daardoor! Thnx voor je order weer Guido. Zelf net 2x 150gr kipburger stroganoff op :meal:, gaat je zeker in de smaak vallen! De orignal ook overigens. Bolero was een beetje een gok of hier vraag naar was naast Slimpie. Nu we het twee weken online hebben staan kunnen we ja zeggen, blijft in ons assortiment :). Taboule en mexicomix zijn klassiekers :cool:
Wow zwaar pakket, nu 29,14 kilo bij de eerste inscan. Max was toch 30? Ben erg benieuwd naar de bolero trouwens. Wat is jouw favoriete smaak Olivier?

Edit 28/7/2015 13:00:

Pakket net goed en compleet binnen.Nu de Bolero Ice Tea Peach aan het drinken smaakt echt lekker, had niet verwacht dat ze ice-tea zonder suiker zo dicht kunnen benanderen, aangenaam verrast!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven