MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Net ook de Kipburger Stroganoff geprobeerd, lekker burger op zich,maar vond de stroganoff smaak erg zwak, die mag wat mij betreft wel wat sterker.

Laatst bewerkt:
Hoe lang duurt een levering naar belgië want ga binnenkort bestellingske plaatsen ;)

Scoob, Bestelling #100021369 (geplaatst op 28 juli 2015 14:44:14 CEST). Waarom is de verzending een dag uitgesteld en niet gewoon vandaag en dus morgen bezorgen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.044
binnenkort voor paar 100de euro's is bestellen dan. Cuz im rich!!! moahaha XD

Top :thumbs: benieuwd naar je mening.

100021328: Heb voor het eens iets meer dan enkel kip besteld en heb de broccoli in de bestelling gedaan, ben erg benieuwd :-)

Broccoli is misschien wel de meeste verkochte groente bij ons en een goede 'meting' of andere producten dan vlees/vis van ons je in de smaak gaan vallen. Goede keus!

Wow zwaar pakket, nu 29,14 kilo bij de eerste inscan. Max was toch 30? Ben erg benieuwd naar de bolero trouwens. Wat is jouw favoriete smaak Olivier?

Edit 28/7/2015 13:00:

Pakket net goed en compleet binnen.Nu de Bolero Ice Tea Peach aan het drinken smaakt echt lekker, had niet verwacht dat ze ice-tea zonder suiker zo dicht kunnen benanderen, aangenaam verrast!

Net ook de Kipburger Stroganoff geprobeerd, lekker burger op zich,maar vond de stroganoff smaak erg zwak, die mag wat mij betreft wel wat sterker.

We mogen idd tot 30kg sturen. Als het er over heen gaat worden het twee pakketten, dus het was idd close :)! Ananas van bolero is mijn favoriet, daarna ice tea, lemon en multi-vit. Het is wat je zegt, net als de ice-tea komt de ananas abnormaal overeen. Bedankt voor de review! Je mening nemen we zeker mee @ kipburger.

Hoe lang duurt een levering naar belgië want ga binnenkort bestellingske plaatsen ;)

Tijdens het betaalproces kan je een lever dag uitkiezen, je kan dus vooruit bestellen. We sturen het de dag ervoor op, omdat net als in Nederland de pakketten in België 97% van de keren binnen 24uur (volgende dag) geleverd wordt. Houd rekening met deze 3% voor het kiezen van het adres. De kans is klein dan er een vertraging van 1 dag is, maar toch.

Scoob, Bestelling #100021369 (geplaatst op 28 juli 2015 14:44:14 CEST). Waarom is de verzending een dag uitgesteld en niet gewoon vandaag en dus morgen bezorgen?
We hebben vanochtend de lever dag morgen op de kalender uitgeschakeld, omdat we een enorme bestelling overload hadden. Over enkele dagen krijgen we een extra teamgenoot erbij. Dat zou dit soort situaties moeten voorkomen. Excuus voor het ongemak.

Hallo, ik heb eergisteren een besteling geplaatst, deze is gisteren verzonden en vandaag niet aangeboden. Het pakket zou vandaag tussen half 4 en half 6 geleverd worden. Morgen ben ik niet thuis, verloopt dan dus morgen de houdbaarheid van de producten? Ik kreeg gisteren om 10:00 de ontvangstbevestiging. Het bestelnummer is #100021255.

• #6.046
Hallo, ik heb eergisteren een besteling geplaatst, deze is gisteren verzonden en vandaag niet aangeboden. Het pakket zou vandaag tussen half 4 en half 6 geleverd worden. Morgen ben ik niet thuis, verloopt dan dus morgen de houdbaarheid van de producten? Ik kreeg gisteren om 10:00 de ontvangstbevestiging. Het bestelnummer is #100021255.

Thnx voor je order! Ik heb het er even bij gepakt en zie inderdaad dat half zes niet gehaald is. Het pakket gaat in alle waarschijnlijkheid nog aangeboden worden. Dit zeg ik uit ervaring, maar ook omdat ik gisteren iemand aan de lijn had die exact hetzelfde had en het als nog om 20:08 werd aangeboden. Het is zeldzaam dat ze de tijdzone niet halen, maar het gebeurt dus wel eens helaas. Ze mogen tot 21:30 leveren. De aangegeven tijdzone (15:30-17:30) is gebasseerd op voorgaande weken, hoe laat hij pakketten afleverde bij jouw postcode. Gezien ze vaste routes hebben gaat dit daardoor eigenlijk altijd goed. Wanneer ze het niet halen is er vaak iets gebeurt: druk op weg, meer pakketten dan gewoonlijk in ze bus etc.

Mocht je nu weg moeten en het pakket vanavond missen, hang voor zekerheid briefje bij de deurbel ''indien niet thuis, pakket graag leveren bij buren''. Niet elke postbode doet dit namelijk uit zichzelf, vaak wel. Mochten je buren niet thuis zijn, dan krijg je een briefje in je brievenbus. Je kan dan op de PostNL site het adres voor morgen veranderen naar een PostNL punt. Kies dan bv een Albert Heijn, die zijn tot 21:00 open. Je pakket is morgen de gehele dag en avond ook nog bevroren. Dit moet je wel aangeven voor 22:00 vanavond op de PostNL site.

De bestelling is net alsnog geleverd, het klopt allemaal en super bedankt voor de snelle reactie! Volgende week zal ik de burgers proberen en een review schrijven.

Uw ordernummer is: 100021458

Alle ben benieuwd zie :)

10 kg kip, 1 kg beef wat aardappelen en bonen. ;)

• #6.050
Uw ordernummer is: 100021458

Alle ben benieuwd zie :)

10 kg kip, 1 kg beef wat aardappelen en bonen. ;)

Leuk dat je na al je vragen het gaat proberen Uncle Outlaw :) top! Thnx de opmerking bij je bestelling. Gaan wij vandaag inpakken en morgen ontvang je het!

Leuk dat je na al je vragen het gaat proberen Uncle Outlaw :) top! Thnx de opmerking bij je bestelling. Gaan wij vandaag inpakken en morgen ontvang je het!
Haha wou het er toch ff bijzetten. Ben benieuwd hoe die ijszak enzo van jullie eruit ziet en hoe het gaat smaken. :) Laat je bij alles wel een seintje hier op het forum. :)

Zojuist mijn 1ste bestelling gedaan ( 100021515 )

Prep bakjes ( 20 x 2vaks , 20 x 1 vaks ) , dan kan alle oude meuk van chinees weg , moet eerst die bakjes hebben alvorens ik maaltijden kan maken en op kan slaan.

Gelijk even Beef Jerky besteld, hoor en lees goede verhalen, moeten we dus even testen :)

Bestelling is aangekomen. Bedankt man leuk voor het extra's.

Alleen kleine opmerking momenteel. De zak van zoete aardappelen is niet van zo'n geweldige kwaliteit want die was gescheurd en ik kon de blokjes uit de zak rapen wat niet zo smakelijk is maar ff properspoelen zal wel helpen.

Toch ff opmerken zodat jullie ff die zakken van naderbij kunnen bekijken.

Thx ;) Kga vanavond eens proeven zie. :)

Meatballs zijn :thumb:
Pakketje weer goed ontvangen. Was bestelling nr 24 alweer :eek:

waar eten jullie die kidney bonen bij en is dat groetne of KH? ken die dingen helemaal niet
kidneys horen thuis onder carbs, en niet echt groenten denk ik. Ik eet er bv. tomaat en paprika bij en een uitje. Of je kan ook brocolli erbij eten en een stukkie vlees. Lekker toch. :)

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

ps: net men eerste kip erbij en die is idd erg mals... ben ik van kip helemaal niet gewend. :)

• #6.057
Haha wou het er toch ff bijzetten. Ben benieuwd hoe die ijszak enzo van jullie eruit ziet en hoe het gaat smaken. :) Laat je bij alles wel een seintje hier op het forum. :)

:thumbs:

Zojuist mijn 1ste bestelling gedaan ( 100021515 )

Prep bakjes ( 20 x 2vaks , 20 x 1 vaks ) , dan kan alle oude meuk van chinees weg , moet eerst die bakjes hebben alvorens ik maaltijden kan maken en op kan slaan.

Gelijk even Beef Jerky besteld, hoor en lees goede verhalen, moeten we dus even testen :)

Thnx voor je eerste bestelling :)! De prepbakjes zijn ideaal al zeg ik het zelf (gebruikt ze ook natuurlijk). Net als jij worden ze meteen in grote hoeveelheden besteld, leuk om te zien dat er zoveel vraag naar is. Het is een service product van ons; we verdienen er verwaarloosbaar op en bijna iedereen moet het gewoon hebben. Beef jerky = gains ;).

Bestelling is aangekomen. Bedankt man leuk voor het extra's.

Alleen kleine opmerking momenteel. De zak van zoete aardappelen is niet van zo'n geweldige kwaliteit want die was gescheurd en ik kon de blokjes uit de zak rapen wat niet zo smakelijk is maar ff properspoelen zal wel helpen.

Toch ff opmerken zodat jullie ff die zakken van naderbij kunnen bekijken.

Thx ;) Kga vanavond eens proeven zie. :)

Toevallig heb ik deze bestelling zelf bij elkaar gepakt en gemaakt, herkende de opmerking die erbij geschreven was. Ik kan je garanderen dat de verpakking niet kapot de isolatie zag is ingegaan. Ik weet vrijwel zeker dat het dan tijdens het PostNL vervoer gebeurt is. Excuus hiervoor. Ik stuur je een PM over of het nog even opgelost moet worden.

Meatballs zijn :thumb:
Pakketje weer goed ontvangen. Was bestelling nr 24 alweer :eek:

Damn 24 :D bedankt Rambo1. Super om zulke vaste klanten te zien, die tevreden blijven. Uiteraard streven wij daar naar. Mooi dat de meat-balls in de smaak vallen!

waar eten jullie die kidney bonen bij en is dat groetne of KH?
ken die dingen helemaal niet

Ik zou het zeker als carb product gebruiken. Plantaardige eiwitten ga ik persoonlijk niet voor en het bevat teveel koolhydraten om een groente te zijn. Het is een mooie vervanging voor als je rijst / pasta etc even zat bent. Eens met Uncle Outlaw.

kidneys horen thuis onder carbs, en niet echt groenten denk ik. Ik eet er bv. tomaat en paprika bij en een uitje. Of je kan ook brocolli erbij eten en een stukkie vlees. Lekker toch. :)

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

ps: net men eerste kip erbij en die is idd erg mals... ben ik van kip helemaal niet gewend. :)

Klopt! Het is anders dan gebakken kip bv. Het wordt langzaam maar lang bereidt in zijn eigen vocht. Het is eigenlijk thuis niet na te bootsen als je de machines zien. Niet gewend, maar viel wel in de smaak? Heb je het door een maaltijd heen gedaan? Tip: let op dat je ze niet te hevig opwarmt en het vocht er uit haalt, dat bevorderd de malsheid niet. Proef ze een keer ontdooit koud, en je weet dan hoe ze horen te zijn. Heeft het deze structuur / malsheid etc in de mond niet meer, dan ben je te ver gegaan met opwarmen. Ik zelf maak een maaltijd, die is dan warm en dit warmt de kipblokjes zelf wel op wanneer ik het er door heen doe.

:thumbs: Thnx voor je eerste bestelling :)! De prepbakjes zijn ideaal al zeg ik het zelf (gebruikt ze ook natuurlijk). Net als jij worden ze meteen in grote hoeveelheden besteld, leuk om te zien dat er zoveel vraag naar is. Het is een service product van ons; we verdienen er verwaarloosbaar op en bijna iedereen moet het gewoon hebben. Beef jerky = gains ;). Toevallig heb ik deze bestelling zelf bij elkaar gepakt en gemaakt, herkende de opmerking die erbij geschreven was. Ik kan je garanderen dat de verpakking niet kapot de isolatie zag is ingegaan. Ik weet vrijwel zeker dat het dan tijdens het PostNL vervoer gebeurt is. Excuus hiervoor. Ik stuur je een PM over of het nog even opgelost moet worden. Damn 24 :D bedankt Rambo1. Super om zulke vaste klanten te zien, die tevreden blijven. Uiteraard streven wij daar naar. Mooi dat de meat-balls in de smaak vallen! Ik zou het zeker als carb product gebruiken. Plantaardige eiwitten ga ik persoonlijk niet voor en het bevat teveel koolhydraten om een groente te zijn. Het is een mooie vervanging voor als je rijst / pasta etc even zat bent. Eens met Uncle Outlaw. Klopt! Het is anders dan gebakken kip bv. Het wordt langzaam maar lang bereidt in zijn eigen vocht. Het is eigenlijk thuis niet na te bootsen als je de machines zien. Niet gewend, maar viel wel in de smaak? Heb je het door een maaltijd heen gedaan? Tip: let op dat je ze niet te hevig opwarmt en het vocht er uit haalt, dat bevorderd de malsheid niet. Proef ze een keer ontdooit koud, en je weet dan hoe ze horen te zijn. Heeft het deze structuur / malsheid etc in de mond niet meer, dan ben je te ver gegaan met opwarmen. Ik zelf maak een maaltijd, die is dan warm en dit warmt de kipblokjes zelf wel op wanneer ik het er door heen doe.
1) De zak is aan de naad opgekomen dus ik denk de combinatie van het vocht en de lijm het niet goed doe en niet perce bij postnl te schulden valt maar aan de lijm? Zou ook niet die zakken vanonder liggen omdat het gewicht wrijft op die zak dan en door wrijving vocht bij de zaknaad komt ? Idonno denk er eens over na zou ik zeggen. Neem het jullie niet kwalijk hoor maar je weet wel... liever niet natuurlijk.

De kip is lekker zacht en smaakt goed niet overdreven gekruid. Gewoon goed. Echter zie ik aan de stukjes kip wat donkerde stukjes zitten en ik vraag me af wat dat is want aan mijn kipfilets heb ik zulke stukkies niet als ik ze bak. Ik heb de morrocan smaakt geprobeerd... ook koud hoor... goed. Niet super maar dan moet je al iets heel speciaal doen maar die vind ik alvast goed!

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

ps die sample pineapple... wowzer dat is goed spul voor in water en daar zitten geen kcal in ofwa? Kan ik haast niet geloven hoe lekker dat is. :)

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

ps die sample pineapple... wowzer dat is goed spul voor in water en daar zitten geen kcal in ofwa? Kan ik haast niet geloven hoe lekker dat is. :)

• #6.059
1) De zak is aan de naad opgekomen dus ik denk de combinatie van het vocht en de lijm het niet goed doe en niet perce bij postnl te schulden valt maar aan de lijm? Zou ook niet die zakken vanonder liggen omdat het gewicht wrijft op die zak dan en door wrijving vocht bij de zaknaad komt ? Idonno denk er eens over na zou ik zeggen. Neem het jullie niet kwalijk hoor maar je weet wel... liever niet natuurlijk.

De kip is lekker zacht en smaakt goed niet overdreven gekruid. Gewoon goed. Echter zie ik aan de stukjes kip wat donkerde stukjes zitten en ik vraag me af wat dat is want aan mijn kipfilets heb ik zulke stukkies niet als ik ze bak. Ik heb de morrocan smaakt geprobeerd... ook koud hoor... goed. Niet super maar dan moet je al iets heel speciaal doen maar die vind ik alvast goed!

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Thnx voor de review!

Gescheurde zakken maken we eigenlijk niet mee, in ieder geval nog nooit met zoete aardappel. We hebben het 1x gehad met een erwten zak en dat was het. Ik heb je een PM gestuurd om het op te lossen.

Bolero is rond de 1.5kcal per 100ml. Dus verwaarloosbaar. Pineapple is mijn favoriete. Mijn fout was eerst teveel toe voegen aan water, je hebt maar heel weinig nodig.

Krijgen jullie binnekort weer blikjes coca cola zero vanille binnen? Misschien is sprite zero ook een idee, daar zouden jullie mij iig heel blij mee maken:)

Terug
Naar boven