Ik heb even door het aanbod geklikt op zoek naar zaken die niet of nauwelijks klaargemaakt hoeven te worden. Woensdag/zaterdag uit de vriezer en verdelen over bakjes, dan in de ijskast. 's Ochtends uit de ijskast en in m'n rugzak, dan 's middags op het werk zo eten of eerst even in de microgolf indien nodig. Gaat me vooral over gezondheid, maar natuurlijk ook een beetje over hoe lekker het is
Overal waar kant-en-klaar bij staat ga ik er van uit dat dat mag (dus bvb de kipfiletblokjes, zowat alle aardappelen/rijst/pasta/bonen producten, zowat alle groenten).
Ik was echter niet zeker in hoeverre bvb de gemarineerde biefstuk eetbaar zou zijn na een paar minuutjes microgolf? Of zijn de meat-balls de enigste optie qua rundsvlees?
Wat vis betreft enkel de mosselen? Of de zalmblokjes misschien ook?
Disclaimer : Ik kom wellicht nogal lui over, maar ik heb tot nu toe eigenlijk nooit echt gekookt of deftig gegeten. Ik wil nu proberen om alvast dat deftig eten al in orde te krijgen, maar met werk/pendelen/studeren/sporten heb ik niet zo veel tijd, en ik heb ook nog niet echt de vaardigheid om efficiënt te koken, dus is het voorlopig belangrijk voor me om deftig te eten met zo weinig mogelijk moeite
PS, nog een extra vraag voor de mensen van Muscle Meat zelf : hebben jullie al gekeken in hoeverre het mogelijk zou zijn om in België gebruik te maken van de BPACK automaten van BPost als leverings-optie? Zoja, wat was dan het voornaamste probleem (koude spullen in de automaten niet toegelaten, niet voldoende garantie ivm snelheid van levering en/of ophaling, bederfbare spullen gewoon niet toegelaten, extra kost, te veel extra administratie, ...)?