Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Thnx voor de review! Gescheurde zakken maken we eigenlijk niet mee, in ieder geval nog nooit met zoete aardappel. We hebben het 1x gehad met een erwten zak en dat was het. Ik heb je een PM gestuurd om het op te lossen. Bolero is rond de 1.5kcal per 100ml. Dus verwaarloosbaar. Pineapple is mijn favoriete. Mijn fout was eerst teveel toe voegen aan water, je hebt maar heel weinig nodig.
Ja zot man die bolero brengt echt smaak aan men bcaa water. :)

wanneer zijn de marinade met ketjap en chili terug op voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.063
Krijgen jullie binnekort weer blikjes coca cola zero vanille binnen? Misschien is sprite zero ook een idee, daar zouden jullie mij iig heel blij mee maken:)

Coco cola vanille zero is een moeilijk product. Het heeft een houdbaarheidsdatum van 3 maanden. Dit samen met importeren nog minder bij aankomst. We krijgen het binnenkort wel weer binnen, het is alleen even onduidelijk wanneer. Sprite gaan we onthouden!

Ja zot man die bolero brengt echt smaak aan men bcaa water. :)

Pure bcaa poeder is echt het smerigste dat ik ooit gedronken heb. Bolero heeft dus genoeg 'smaak kracht' om dat te onderdrukken? Zou wel ideaal zijn als dat zo is.

wanneer zijn de marinade met ketjap en chili terug op voorraad?

Op zijn vroegst woensdag, maar grotere kans dat het donderdag binnen is.

Nieuw product: Kipfiletburger!

2vski0j.jpg

Heb je onze nieuwste aanwinst al geprobeerd? De twee kipfiletburgers staan ondertussen al een week online en ze vliegen er door heen!

Product link: http://tinyurl.com/p82rhb7

* Maar liefst 91% kipfilet t.o.v. gebruikelijke 60% separatorvlees.
* Lab geteste voedingswaarden: http://i58.tinypic.com/dcwyl1.png
* Hoog in eiwit, laag in vet en koolhydraten.
* Makkelijk te bakken door 150gr burger vorm.
* Twee unieke Muscle Meat recepten: Original & Stroganoff.

Enkele reacties van klanten:

Aron
Heerlijk van smaak ! Burgers waren nog lekker mals en vol van smaak...Vriendin had al spijt dat ik er voor haar maar 1 moest klaarmaken smile-emoticon (Geplaatst op 29-07-2015)

Ken
Ik heb in mijn leven veel kipburgers gehad, dit is niks zoals die burgers waren, dit smaakt naar pure kipfilet. Geen nepkip, gewoon kipsmaak zoals het hoort te zijn in een goeie burger variant ! Erg lekker. (Geplaatst op 27-07-2015)

Laatst bewerkt:
Coco cola vanille zero is een moeilijk product. Het heeft een houdbaarheidsdatum van 3 maanden. Dit samen met importeren nog minder bij aankomst. We krijgen het binnenkort wel weer binnen, het is alleen even onduidelijk wanneer. Sprite gaan we onthouden!

Pure bcaa poeder is echt het smerigste dat ik ooit gedronken heb. Bolero heeft dus genoeg 'smaak kracht' om dat te onderdrukken? Zou wel ideaal zijn als dat zo is.

Op zijn vroegst woensdag, maar grotere kans dat het donderdag binnen is.

Nieuw product: Kipfiletburger!

2vski0j.jpg

Heb je onze nieuwste aanwinst al geprobeerd? De twee kipfiletburgers staan ondertussen al een week online en ze vliegen er door heen!

Product link: http://tinyurl.com/p82rhb7

* Maar liefst 91% kipfilet t.o.v. gebruikelijke 60% separatorvlees.
* Lab geteste voedingswaarden: http://i58.tinypic.com/dcwyl1.png
* Hoog in eiwit, laag in vet en koolhydraten.
* Makkelijk te bakken door 150gr burger vorm.
* Twee unieke Muscle Meat recepten: Original & Stroganoff.

Enkele reacties van klanten:

Aron
Heerlijk van smaak ! Burgers waren nog lekker mals en vol van smaak...Vriendin had al spijt dat ik er voor haar maar 1 moest klaarmaken smile-emoticon (Geplaatst op 29-07-2015)

Ken
Ik heb in mijn leven veel kipburgers gehad, dit is niks zoals die burgers waren, dit smaakt naar pure kipfilet. Geen nepkip, gewoon kipsmaak zoals het hoort te zijn in een goeie burger variant ! Erg lekker. (Geplaatst op 27-07-2015)

kut me vlees is op dinsdag, zit in prep dus kan niets missen. Ffe denken

dan eet je toch gewoon een dag supermarkt spul, ga je niet dood van hoor ;)

Ik heb even door het aanbod geklikt op zoek naar zaken die niet of nauwelijks klaargemaakt hoeven te worden. Woensdag/zaterdag uit de vriezer en verdelen over bakjes, dan in de ijskast. 's Ochtends uit de ijskast en in m'n rugzak, dan 's middags op het werk zo eten of eerst even in de microgolf indien nodig. Gaat me vooral over gezondheid, maar natuurlijk ook een beetje over hoe lekker het is :)

Overal waar kant-en-klaar bij staat ga ik er van uit dat dat mag (dus bvb de kipfiletblokjes, zowat alle aardappelen/rijst/pasta/bonen producten, zowat alle groenten).

Ik was echter niet zeker in hoeverre bvb de gemarineerde biefstuk eetbaar zou zijn na een paar minuutjes microgolf? Of zijn de meat-balls de enigste optie qua rundsvlees?

Wat vis betreft enkel de mosselen? Of de zalmblokjes misschien ook?

Disclaimer : Ik kom wellicht nogal lui over, maar ik heb tot nu toe eigenlijk nooit echt gekookt of deftig gegeten. Ik wil nu proberen om alvast dat deftig eten al in orde te krijgen, maar met werk/pendelen/studeren/sporten heb ik niet zo veel tijd, en ik heb ook nog niet echt de vaardigheid om efficiënt te koken, dus is het voorlopig belangrijk voor me om deftig te eten met zo weinig mogelijk moeite :)

PS, nog een extra vraag voor de mensen van Muscle Meat zelf : hebben jullie al gekeken in hoeverre het mogelijk zou zijn om in België gebruik te maken van de BPACK automaten van BPost als leverings-optie? Zoja, wat was dan het voornaamste probleem (koude spullen in de automaten niet toegelaten, niet voldoende garantie ivm snelheid van levering en/of ophaling, bederfbare spullen gewoon niet toegelaten, extra kost, te veel extra administratie, ...)?

Even een vraagje, normaal ontdooi ik de Argentijnse kipfilets door een dag vantevoren in de koelkast te leggen, alleen dat ben ik gisteren vergeten, en wil vanavond toch wel twee kipfilets eten, hoe kan ik die het snelste ontdooien?

Ik heb even door het aanbod geklikt op zoek naar zaken die niet of nauwelijks klaargemaakt hoeven te worden. Woensdag/zaterdag uit de vriezer en verdelen over bakjes, dan in de ijskast. 's Ochtends uit de ijskast en in m'n rugzak, dan 's middags op het werk zo eten of eerst even in de microgolf indien nodig. Gaat me vooral over gezondheid, maar natuurlijk ook een beetje over hoe lekker het is :)

Overal waar kant-en-klaar bij staat ga ik er van uit dat dat mag (dus bvb de kipfiletblokjes, zowat alle aardappelen/rijst/pasta/bonen producten, zowat alle groenten).

Ik was echter niet zeker in hoeverre bvb de gemarineerde biefstuk eetbaar zou zijn na een paar minuutjes microgolf? Of zijn de meat-balls de enigste optie qua rundsvlees?

Disclaimer : Ik kom wellicht nogal lui over, maar ik heb tot nu toe eigenlijk nooit echt gekookt of deftig gegeten. Ik wil nu proberen om alvast dat deftig eten al in orde te krijgen, maar met werk/pendelen/studeren/sporten heb ik niet zo veel tijd, en ik heb ook nog niet echt de vaardigheid om efficiënt te koken, dus is het voorlopig belangrijk voor me om deftig te eten met zo weinig mogelijk moeite :)

PS, nog een extra vraag voor de mensen van Muscle Meat zelf : hebben jullie al gekeken in hoeverre het mogelijk zou zijn om in België gebruik te maken van de BPACK automaten van BPost als leverings-optie? Zoja, wat was dan het voornaamste probleem (koude spullen in de automaten niet toegelaten, niet voldoende garantie ivm snelheid van levering en/of ophaling, bederfbare spullen gewoon niet toegelaten, extra kost, te veel extra administratie, ...)?

Mijn ervaring is dat je gemarineerde biefstuk even moet bakken, rauw vlees in de microgolf komt er echt niet lekker uit. De meeste voorgekookte dingen kunnen wel opgewarmd worden in de microgolf.

Aron, heb je een vriendin? :o

• #6.069

Wat je in de eerste alinea schrijft, daarvoor komen de meeste klanten bij ons shoppen en er is daar ook redelijk wat keus in. Overal waar ''kant-en-klaar'' in de producttitel staat, kan je eten na ontdooien. Bij zalm, mossels, gemarineerde biefstukken staat dit niet in de titel. Je zult dit bv de avond van te voren even moeten bakken. Opwarmen in de magnetron de volgende dag is geen probleem @ droog zijn. Bij de groente staat soms ''voorgekookt'' ipv ''kant-en-klaar''. Het verschil hiertussen is hier onder in de spoiler te lezen:

Kant-en-klaar
Dit betekent dat het product tot de kern voorgekookt is. Het is niet nodig om het product verder door te garen. Ontdooien, direct eten of eerst opwarmen is genoeg.

Voorgekookt
Dit betekent dat product geblancheerd is. Blancheren heeft het doel om het product te reinigen: het verwijderen van ongewenste bacterien en kiemen. Dit heeft het gevolg dat het bijtgaar is. Meestal wenst men dat het product wel iets verder nog wordt doorgekookt om het zachter te maken.

Goldmix en mexicomix staat voorgekookt bij, maar zie het iedereen na ontdooien zonder verder te bereiden te eten en dat kan ook gewoon goed, naar eigen ervaring. Dus aan die twee heb je wel een goede voor wat je omschrijft wat je zoekt.

We hebben slechte ervaring met post services buiten hoe we het nu doen. Bv: Kiala punten horen we vaak dat het niet binnen 48 geleverd wordt. DHL is ook niet de snelste. De pakket automaten van PostNL in Nederland hier zijn te klein voor onze pakketten. Onze pakketten zijn zwaar en groot, je moet behoorlijk wat volume afzetten als je met een nieuw bedrijf begint en een redelijke prijs dan wilt. BPack heb ik eerlijk gezegd niet van gehoord. Zal morgen eens kijken hiernaar, bedankt voor de tip!

Even een vraagje, normaal ontdooi ik de Argentijnse kipfilets door een dag vantevoren in de koelkast te leggen, alleen dat ben ik gisteren vergeten, en wil vanavond toch wel twee kipfilets eten, hoe kan ik die het snelste ontdooien?

Mijn ervaring is dat je gemarineerde biefstuk even moet bakken, rauw vlees in de microgolf komt er echt niet lekker uit. De meeste voorgekookte dingen kunnen wel opgewarmd worden in de microgolf.

Sorry! Kon helaas niet eerder reageren vandaag. Mocht er iets dringend zijn, dan zijn we natuurlijk wel altijd telefonisch bereikbaar. Mijn eigen ervaring is dat je de rauwe kipfilets ook prima in een pan met water kan ontdooien, dat gaat heel snel! Let wel op dat het water dan 'besmet' is en zorgvuldig behandeld dient te worden (niet in contact komt met ander materiaal / eten).

Ja klopt het helpt die smerig smaak weg te krijgen. xD

Mijn intraworkout is nu glucosamine, bcaa, beetje dextrose puur, taurine, vit C en bolero pineapple. :)

Dankjewel, da's duidelijk zo! Heb deze namiddag alvast een experimenteer-bestellingkje geplaatst :)

Zo'n BPack automaat is relatief groot, maar ik weet natuurlijk nog niet wat jullie nodig hebben. Heb wel ff online gekeken : tot 30 kg, 42.5 x 31.5 x 69 centimeter. Levering volgende werkdag (of zaterdag mits meerkost), klant kan 24/7 afhalen natuurlijk.
[Link niet meer beschikbaar]
Prijzen zijn niet rechtstreeks zichtbaar, je moet een offerte aanvragen. Lijkt wel enkel van toepassing indien je meer dan 20 paketten per maand gaat versturen op deze manier, weet niet of je daar voldoende Belgische klanten voor hebt (al kan je er denk ik wel ongeveer van uit gaan dat mensen als ik dan al gauw 1 bestelling per maand gaan doen en oppikken na het werk, ipv wat nu het handigst lijkt voor mensen met veel vriezer-ruimte, namelijk 4 keer per jaar ofzo een super-bestelling plaatsen en dan 2 dagen verlof reserveren om die zeker in ontvangst te kunnen nemen, zeker aangezien je in België ook geen ontvangst-tijdsslot kan kiezen voor zover ik daarstraks kon zien)

Dankjewel, da's duidelijk zo! Heb deze namiddag alvast een experimenteer-bestellingkje geplaatst :)

Zo'n BPack automaat is relatief groot, maar ik weet natuurlijk nog niet wat jullie nodig hebben. Heb wel ff online gekeken : tot 30 kg, 42.5 x 31.5 x 69 centimeter. Levering volgende werkdag (of zaterdag mits meerkost), klant kan 24/7 afhalen natuurlijk.
[Link niet meer beschikbaar]
Prijzen zijn niet rechtstreeks zichtbaar, je moet een offerte aanvragen. Lijkt wel enkel van toepassing indien je meer dan 20 paketten per maand gaat versturen op deze manier, weet niet of je daar voldoende Belgische klanten voor hebt (al kan je er denk ik wel ongeveer van uit gaan dat mensen als ik dan al gauw 1 bestelling per maand gaan doen en oppikken na het werk, ipv wat nu het handigst lijkt voor mensen met veel vriezer-ruimte, namelijk 4 keer per jaar ofzo een super-bestelling plaatsen en dan 2 dagen verlof reserveren om die zeker in ontvangst te kunnen nemen, zeker aangezien je in België ook geen ontvangst-tijdsslot kan kiezen voor zover ik daarstraks kon zien)

Als Belgische klant zou ik er ook enorm voordeel bij hebben mochten jullie met bpost kunnen werken=> leveren op een postpunt (pakjegemak locaties in nederland variant). Dit zou super zijn! Ps. Als ondernemer weet ik dat de verzendprijzen goed meevallen ;-).

Btw. Waar zijn de kipblokjes natuur (niet gezouten) naar toe?

• #6.073
Ja klopt het helpt die smerig smaak weg te krijgen. xD Mijn intraworkout is nu glucosamine, bcaa, beetje dextrose puur, taurine, vit C en bolero pineapple. :)

:brew:

Dankjewel, da's duidelijk zo! Heb deze namiddag alvast een experimenteer-bestellingkje geplaatst :) Zo'n BPack automaat is relatief groot, maar ik weet natuurlijk nog niet wat jullie nodig hebben. Heb wel ff online gekeken : tot 30 kg, 42.5 x 31.5 x 69 centimeter. Levering volgende werkdag (of zaterdag mits meerkost), klant kan 24/7 afhalen natuurlijk. [Link niet meer beschikbaar] Prijzen zijn niet rechtstreeks zichtbaar, je moet een offerte aanvragen. Lijkt wel enkel van toepassing indien je meer dan 20 paketten per maand gaat versturen op deze manier, weet niet of je daar voldoende Belgische klanten voor hebt (al kan je er denk ik wel ongeveer van uit gaan dat mensen als ik dan al gauw 1 bestelling per maand gaan doen en oppikken na het werk, ipv wat nu het handigst lijkt voor mensen met veel vriezer-ruimte, namelijk 4 keer per jaar ofzo een super-bestelling plaatsen en dan 2 dagen verlof reserveren om die zeker in ontvangst te kunnen nemen, zeker aangezien je in België ook geen ontvangst-tijdsslot kan kiezen voor zover ik daarstraks kon zien)

Vrijdag heb ik wat meer tijd, dan ga ik eens bellen. Thnx voor de info! Ik weet wel dat PostNL bezig is met ophaalpunten in België, maar wanneer dit van start gaat is onduidelijk.

Als Belgische klant zou ik er ook enorm voordeel bij hebben mochten jullie met bpost kunnen werken=> leveren op een postpunt (pakjegemak locaties in nederland variant). Dit zou super zijn! Ps. Als ondernemer weet ik dat de verzendprijzen goed meevallen ;-). Btw. Waar zijn de kipblokjes natuur (niet gezouten) naar toe?

Ja ik begrijp het. Nederlandse klanten ook maken enorm veel gebruik van PostNL ophaallocties. De naturel kipblokjes komen elke maandag bij ons binnen. We controleren alles (proeven etc) wat we binnen krijgen, maar deze batch was onder niveau (smaak structuur) en is terug gestuurd. We hebben zojuist een nieuwe batch binnen gekregen. Deze is in orde en het product staat weer online.

• #6.076
Lijkt me sterk aangezien ze waarschijnlijk net zo'n assortiment als normale supermarkten aanbieden en geen grote zakken kant en klare voeding zoals musclemeat.
Thnx voor het delen, toevallig gisteravond tegengekomen. Supermarkten die aan de deur leveren bestaan al (AH etc.), niks nieuws. Verder dezelfde producten die je waarschijnlijk in elke supermarkt vindt: 60% seperatorvlees kipburgers etc, hetgeen waar wij een alternatief voor willen bieden voor een wat specifiekere doelgroep. Naast de gemaksproducten zoals Wovano zegt :).Ze krijgen in ieder geval wel alvast gratis media aandacht :popcorn: : http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/08/online_supermarkt_picnic_is_zw.html#comments

Laatst bewerkt:
scoobzor..als ik vanmiddag bestel dan is het morgen niet meer binnen zeker?

• #6.078
scoobzor..als ik vanmiddag bestel dan is het morgen niet meer binnen zeker?
Normaliter niet, voor 15:00 besteld = morgen in huis. Als je het binnen 15min doet wel. PostNL is er nog niet, dus daar heb je geluk bij :)! Zet even in de opmerking van de bestelling dat je Sim1986 bent en vandaag verstuurd moet worden (stap 5 tijdens het betaalproces). Andere dbb-ers mogen dit ook uiteraard ;).

Mijn proef-bestelling van maandag (na 15u :)) is daarstraks binnengekomen, dus prima op tijd! De eerste maaltijd (gemarineerde biefstuk + sweet potatoes + wat sperziebonen van de supermarkt) was in ieder geval heel lekker :)

Hee olivier, misschien een idee om monster energy aan jullie assortiment toe te voegen? ik zoek me kapot naar monster zero :(

Terug
Naar boven