Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.081
Mijn proef-bestelling van maandag (na 15u :)) is daarstraks binnengekomen, dus prima op tijd! De eerste maaltijd (gemarineerde biefstuk + sweet potatoes + wat sperziebonen van de supermarkt) was in ieder geval heel lekker :)
Awesome :) thnx voor de review! (Mocht je geen zin hebben om sperziebonen meer schoon te maken en te koken, we hebben ze ready-to-eat liggen in onze shop!)
Hee olivier, misschien een idee om monster energy aan jullie assortiment toe te voegen? ik zoek me kapot naar monster zero :(
Toevallig is dit idee bij ons op gekomen een week geleden. We zijn er mee bezig om te kijken of dit mogelijk is :D. Maar er lopen aardig wat projecten op het moment voor nieuwe producten, dus het staat wat onderop de 'wishlist' van ons. Thnx voor de tip!

en dan ook de amerikaanse varianten?

Waarom is de Basmasti rijst in een 2.5 kg zak, en de Witte Rijst 1,2kg? Kunnen jullie de witte rijst ook leveren in 2.5kg zakken, net zoals de Basmati rijst?

&

Komen de Kipburgers ook in de burgerdeal bij bulk voordeel?

Laatst bewerkt:
hey musclemeat,

het is weer bijna tijd om te bestellen maar ik zie dat de Carb-groente burgers niet op voorraad zijn.

enig idee wanneer ze er terug zijn ?

(PS: bij burgerdeal 8.4kg staat er een foutje : "2 KG Low Fat Hamburgers (7x150gr)" zou dus 2.1kg (14x150gr) moeten zijn )

Levering
Paar weken terug bestelling geplaatst. PostNL had twee dagen de fout gemaakt dat ze niet op het station de doos afleverde waardoor het vlees ontdooid was. MM gebeld en super geholpen, geen enkel probleem en kreeg gelijk dezelfde bestelling nog opgestuurd ook al was het al na 6'en. Deze keer hadden we afgesproken om het maar bij een post service te laten afleveren (Jumbo in mijn geval) en de volgende dag keurig binnen.

Verpakking
Eenmaal thuis was ik natuurlijk erg benieuwd naar de inhoud van het pakket. Het zat goed dicht met tape en in een vrieszak met het droogijs. Diep bevroren heerlijkheid kwam er uit de doos en hop de vriezer in.
De producten zaten in een vacuum verpakking en nam verbazend weinig ruimte in eigenlijk. Ik heb een 15 liter vriezer (zo'n klein ding) en de bestelling paste prima.

Producten
De volgende avond besloot ik om iets te proberen. Ik had kipfiletblokjes, cow&chicken burgers en wilde wel eens zo'n burgertje. Dag van te voren in de koelkast gelegd en het was perfect voor de pan die avond.
Goeie smaak, mals, prima stuk vlees dus. Lekker groot ook, dus goeie portie eiwitten binnen (want daar doen we 't uiteindelijk allemaal om toch?).

Conclusie
- Top levering en service, kies echter niet voor een kluisje op station van PostNL want daar past de doos niet in en dan nemen ze 'm weer mee terug naar hoofdkantoor waardoor het dus ontdooid.

- Goede verpakking naar de klant en voor in de vriezer

- Goede producten, kwalitatief, lekker, boordevol eiwitten.

Wanneer m'n vriezer weer leeg is komt er weer een bestelling aan, voortaan haal ik hier mijn vlees.

Vergeten erbij te noemen, ik had ook de beef jerky en dat is echt super lekker. Handig om mee naar werk of college mee te nemen en weg te snoepen tussendoor. Moet wel de grootverpakking bestelling (20+) volgende keer anders is het wel erg prijzig vind ik zelf (3,50 voor een zakje en bij 20 iets van 2,75).

Laatst bewerkt:
Levering Paar weken terug bestelling geplaatst. PostNL had twee dagen de fout gemaakt dat ze niet op het station de doos afleverde waardoor het vlees ontdooid was. MM gebeld en super geholpen, geen enkel probleem en kreeg gelijk dezelfde bestelling nog opgestuurd ook al was het al na 6'en. Deze keer hadden we afgesproken om het maar bij een post service te laten afleveren (Jumbo in mijn geval) en de volgende dag keurig binnen. Verpakking Eenmaal thuis was ik natuurlijk erg benieuwd naar de inhoud van het pakket. Het zat goed dicht met tape en in een vrieszak met het droogijs. Diep bevroren heerlijkheid kwam er uit de doos en hop de vriezer in. De producten zaten in een vacuum verpakking en nam verbazend weinig ruimte in eigenlijk. Ik heb een 15 liter vriezer (zo'n klein ding) en de bestelling paste prima. Producten De volgende avond besloot ik om iets te proberen. Ik had kipfiletblokjes, cow&chicken burgers en wilde wel eens zo'n burgertje. Dag van te voren in de koelkast gelegd en het was perfect voor de pan die avond. Goeie smaak, mals, prima stuk vlees dus. Lekker groot ook, dus goeie portie eiwitten binnen (want daar doen we 't uiteindelijk allemaal om toch?). Conclusie - Top levering en service, kies echter niet voor een kluisje op station van PostNL want daar past de doos niet in en dan nemen ze 'm weer mee terug naar hoofdkantoor waardoor het dus ontdooid. - Goede verpakking naar de klant en voor in de vriezer - Goede producten, kwalitatief, lekker, boordevol eiwitten. Wanneer m'n vriezer weer leeg is komt er weer een bestelling aan, voortaan haal ik hier mijn vlees. Vergeten erbij te noemen, ik had ook de beef jerky en dat is echt super lekker. Handig om mee naar werk of college mee te nemen en weg te snoepen tussendoor. Moet wel de grootverpakking bestelling (20+) volgende keer anders is het wel erg prijzig vind ik zelf (3,50 voor een zakje en bij 20 iets van 2,75).
Ik vind de beefjerkey ook nogal prijzig... Ik weet niet hoe lang ze trouwens goedblijven want ineens 20 + bestellen is ook zoiets van... mmm ik gebruik dit enkel als ik echt niet anders kan en met 20 doe ik mss meer dan een jaar.

Jammer dus dat de prijs van dit lekkers zo hoog is.

• #6.090
en dan ook de amerikaanse varianten?

Weet ik nog niet :). We hebben onze volle aandacht nog niet gegeven aan dit product.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/kwark-nergens-meer-koop-384862/index2.html#post9223566 kijk mijn vraag ginder. ;) Dacht zelf zo aan kwark tegen scherpe prijs en stevige inhoud E/100 gr.

Kwark willen wij erg graag hebben, maar na onderzoek is het voorlopig niet te doen. Er is 1 hoofd leverancier in Europa die eigenlijk alle contracten heeft met Kwark fabrieken die het vervolgens weer levert aan supermarkten. Prijzen van lidl en aldi 079cent (?) per 500ml met rond de 9gram eiwit zijn gewoon goed. Deze prijs is alleen te hanteren als je afnamen echt absurd groot is, te groot voor ons, zelfs voor de grootste webshop van NL in supplementen. Het getal wordt je echt niet blij van. En dan moet je ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat jullie beter bij de supermarkt af zijn met dit product.

Waarom is de Basmasti rijst in een 2.5 kg zak, en de Witte Rijst 1,2kg? Kunnen jullie de witte rijst ook leveren in 2.5kg zakken, net zoals de Basmati rijst?

&

Komen de Kipburgers ook in de burgerdeal bij bulk voordeel?

Ik eet geen andere meer dan jullie sperziebonen haha!
Komen er ook nog 1kg zakken sperziebonen in de toekomst?

We hebben niet veel keus in de grote van de zakken bij deze leverancier. Het wordt per 30.000kg geproduceerd in een run. Wil je dus je eigen volume zak bepalen, dan moet je 30.000kg in 1x afnemen. De zakken zijn populair, maar neit 30k populair ;). Wie weet in de toekomst als we zo door groeien dat we dit wel kunnen. Mooi MMA!

Goed punt over de kipburger! Ik zal dit maandag even overleggen met de rest, thnx.

hey musclemeat,

het is weer bijna tijd om te bestellen maar ik zie dat de Carb-groente burgers niet op voorraad zijn.

enig idee wanneer ze er terug zijn ?

(PS: bij burgerdeal 8.4kg staat er een foutje : "2 KG Low Fat Hamburgers (7x150gr)" zou dus 2.1kg (14x150gr) moeten zijn )

Carb-groente burgers komen dinsdag ochtend binnen!

Thnx voor de fout. Ben op het moment niet in de gelegenheid dit te veranderen, maar gaan we doen.

Levering
Paar weken terug bestelling geplaatst. PostNL had twee dagen de fout gemaakt dat ze niet op het station de doos afleverde waardoor het vlees ontdooid was. MM gebeld en super geholpen, geen enkel probleem en kreeg gelijk dezelfde bestelling nog opgestuurd ook al was het al na 6'en. Deze keer hadden we afgesproken om het maar bij een post service te laten afleveren (Jumbo in mijn geval) en de volgende dag keurig binnen.

Verpakking
Eenmaal thuis was ik natuurlijk erg benieuwd naar de inhoud van het pakket. Het zat goed dicht met tape en in een vrieszak met het droogijs. Diep bevroren heerlijkheid kwam er uit de doos en hop de vriezer in.
De producten zaten in een vacuum verpakking en nam verbazend weinig ruimte in eigenlijk. Ik heb een 15 liter vriezer (zo'n klein ding) en de bestelling paste prima.

Producten
De volgende avond besloot ik om iets te proberen. Ik had kipfiletblokjes, cow&chicken burgers en wilde wel eens zo'n burgertje. Dag van te voren in de koelkast gelegd en het was perfect voor de pan die avond.
Goeie smaak, mals, prima stuk vlees dus. Lekker groot ook, dus goeie portie eiwitten binnen (want daar doen we 't uiteindelijk allemaal om toch?).

Conclusie
- Top levering en service, kies echter niet voor een kluisje op station van PostNL want daar past de doos niet in en dan nemen ze 'm weer mee terug naar hoofdkantoor waardoor het dus ontdooid.

- Goede verpakking naar de klant en voor in de vriezer

- Goede producten, kwalitatief, lekker, boordevol eiwitten.

Wanneer m'n vriezer weer leeg is komt er weer een bestelling aan, voortaan haal ik hier mijn vlees.

Vergeten erbij te noemen, ik had ook de beef jerky en dat is echt super lekker. Handig om mee naar werk of college mee te nemen en weg te snoepen tussendoor. Moet wel de grootverpakking bestelling (20+) volgende keer anders is het wel erg prijzig vind ik zelf (3,50 voor een zakje en bij 20 iets van 2,75).

Awesome review, enorm bedankt :)! Over de beef jerky reageer ik hieronder even.

Ik vind de beefjerkey ook nogal prijzig... Ik weet niet hoe lang ze trouwens goedblijven want ineens 20 + bestellen is ook zoiets van... mmm ik gebruik dit enkel als ik echt niet anders kan en met 20 doe ik mss meer dan een jaar.

Jammer dus dat de prijs van dit lekkers zo hoog is.

De prijs is voor mm beef jerky de beste die er te krijgen is op de markt. Ik zal hieronder dit ook laten zien. Maar ik denk dat jullie bedoelen dat beef jerky op zichzelf een duur product is? Dat klopt, maar dat komt door de grondstof. Het is biefstuk van de rund en geen kipfilet of koolvis.

Bekijk de tabel die hier midden op de pagina staat: http://musclemeat.nl/muscle-meat-beef-jerky-50gr-550. Kijk naar ''euro/kg'' en ''euro/100gr eiwit''. Bij euro/kg zie je dat we de beste kg prijs hebben t.o.v. de bekendste merken, maar bij beef jerky moet je een stap verder kiken, namelijk het eiwit %. Veel merken stoppen er 20% suiker in, wat voor een goedkope productie prijs zorgt gezien het geen vlees is. Onze beef jerky heeft ook nog eens het hoogste eiwit per 100gr beef jerky ofwel het meeste vlees er in zitten. Dit is terug te zien bij ''euro/100gr eiwit''.

Aan de volgende rekensom is te zien dat het voor kant-en-klare biefstuk een scherpe prijs is. 50gr beef jerky is gelijk aan 150gr rauwe biefstuk (ook te zien aan de eiwit waarde van 30.2gr per 50gr beef jerky).
150gr biefstuk = 2.75euro, geeft een kg prijs van 18.33euro. Biefstuk ligt in de Nederland te koop tussen de 16 en 20euro/kg en dan is het rauw. Je hebt het bij dus voor 18.33euro/kg en dan is het nog kant-en-klaar gemaakt ook.

De houdbaarheid van elk product van ons staat onderaan de pagina. Bij beef jerky staat hier minimaal 2 jaar tot max 3. Dat moet wel lukken met 20 zakjes, 1 per maand eten :P.

Laatst bewerkt:
Weet ik nog niet :). We hebben onze volle aandacht nog niet gegeven aan dit product. Kwark willen wij erg graag hebben, maar na onderzoek is het voorlopig niet te doen. Er is 1 hoofd leverancier in Europa die eigenlijk alle contracten heeft met Kwark fabrieken die het vervolgens weer levert aan supermarkten. Prijzen van lidl en aldi 079cent (?) per 500ml met rond de 9gram eiwit zijn gewoon goed. Deze prijs is alleen te hanteren als je afnamen echt absurd groot is, te groot voor ons, zelfs voor de grootste webshop van NL in supplementen. Het getal wordt je echt niet blij van. En dan moet je ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat jullie beter bij de supermarkt af zijn met dit product. We hebben niet veel keus in de grote van de zakken bij deze leverancier. Het wordt per 30.000kg geproduceerd in een run. Wil je dus je eigen volume zak bepalen, dan moet je 30.000kg in 1x afnemen. De zakken zijn populair, maar neit 30k populair ;). Wie weet in de toekomst als we zo door groeien dat we dit wel kunnen. Mooi MMA! Goed punt over de kipburger! Ik zal dit maandag even overleggen met de rest, thnx. Carb-groente burgers komen dinsdag ochtend binnen! Thnx voor de fout. Ben op het moment niet in de gelegenheid dit te veranderen, maar gaan we doen. Awesome review, enorm bedankt :)! Over de beef jerky reageer ik hieronder even. De prijs is voor mm beef jerky de beste die er te krijgen is op de markt. Ik zal hieronder dit ook laten zien. Maar ik denk dat jullie bedoelen dat beef jerky op zichzelf een duur product is? Dat klopt, maar dat komt door de grondstof. Het is biefstuk van de rund en geen kipfilet of koolvis. Bekijk de tabel die hier midden op de pagina staat: http://musclemeat.nl/muscle-meat-beef-jerky-50gr-550. Kijk naar ''euro/kg'' en ''euro/100gr eiwit''. Bij euro/kg zie je dat we de beste kg prijs hebben t.o.v. de bekendste merken, maar bij beef jerky moet je een stap verder kiken, namelijk het eiwit %. Veel merken stoppen er 20% suiker in, wat voor een goedkope productie prijs zorgt gezien het geen vlees is. Onze beef jerky heeft ook nog eens het hoogste eiwit per 100gr beef jerky ofwel het meeste vlees er in zitten. Dit is terug te zien bij ''euro/100gr eiwit''. Aan de volgende rekensom is te zien dat het voor kant-en-klare biefstuk een scherpe prijs is. 50gr beef jerky is gelijk aan 150gr rauwe biefstuk (ook te zien aan de eiwit waarde van 30.2gr per 50gr beef jerky). 150gr biefstuk = 2.75euro, geeft een kg prijs van 18.33euro. Biefstuk ligt in de Nederland te koop tussen de 16 en 20euro/kg en dan is het rauw. Je hebt het bij dus voor 18.33euro/kg en dan is het nog kant-en-klaar gemaakt ook. De houdbaarheid van elk product van ons staat onderaan de pagina. Bij beef jerky staat hier minimaal 2 jaar tot max 3. Dat moet wel lukken met 20 zakjes, 1 per maand eten :P.
Ja ok de prijs is goed. Qua basis grondstof van dit product. Maar ik ga toch rapper een eiwitshake meenemen en gekoeld bewaren in een tas dan dit alternatief kieze. Af en toe moet het wel eens kunnen! Als de bewaring zo lang goedblijft denk ik er volgende keer wel eens over na. :)

groetjes, ;)

Weet je wat ik mis op jullie site... Wat hoord er bij n lekkere burger... Ketchup!!! (Op die van wf na) is het miss gaan idee ketchup (bij van felix http://www.felix.at/en/retail/ketchup.html) of andere soort gelijke variant aan jullie assortiment toe te voegen?

Laatst bewerkt:
  • #6.094
Ja ok de prijs is goed. Qua basis grondstof van dit product. Maar ik ga toch rapper een eiwitshake meenemen en gekoeld bewaren in een tas dan dit alternatief kieze. Af en toe moet het wel eens kunnen! Als de bewaring zo lang goedblijft denk ik er volgende keer wel eens over na. :) groetjes, ;)
Kan ik in mee komen :). Het is een luxe eiwit snack, maar wel meteen een goede. Goed me te lezen dat het iig in de smaak viel!
Weet je wat ik mis op jullie site... Wat hoord er bij n lekkere burger... Ketchup!!! (Op die van wf na) is het miss gaan idee ketchup (bij van felix http://www.felix.at/en/retail/ketchup.html) of andere soort gelijke variant aan jullie assortiment toe te voegen?
Erg interessant product inderdaad! Dankje. Ik gooi het hier in de groep.
+1 (Die van WF is echt niet lekker, heb je gelijk in Casper :) )
In ieder geval al 2 klanten voor dit product dan :)!

Heb deze week de low fat burgers, low fat gehakt en de kipburgets geprobeerd. Ben niet zo'n fan van de hamburgers, vond het een beetje een aparte smaak hebben. Niet vies maar ook niet lekker. Iig niet de burger voor mij. De kipburger vind ik wel heel lekker. Hij is snel te bereiden en smaakt niet droog. Low fat gehakt is prima. Ik doe er meestal een flinke dosis taco- of italiaanse kruiden bij en wat saus, puur het gehakt in het algemeen vind ik nooit echt lekker, of het nu mager is of niet. Al met al zeer tevreden over de bestelling. Het contact met de klant is vlot en persoonsgericht, het vlees is snel ontdooid en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Als ik me niet vergis zag ik vandaag bv dat een pot ben en jerries in de ah een euro duurder is dan bij jullie... Jullie hebben er iig een vaste klant bij!

• #6.096
Heb deze week de low fat burgers, low fat gehakt en de kipburgets geprobeerd. Ben niet zo'n fan van de hamburgers, vond het een beetje een aparte smaak hebben. Niet vies maar ook niet lekker. Iig niet de burger voor mij. De kipburger vind ik wel heel lekker. Hij is snel te bereiden en smaakt niet droog. Low fat gehakt is prima. Ik doe er meestal een flinke dosis taco- of italiaanse kruiden bij en wat saus, puur het gehakt in het algemeen vind ik nooit echt lekker, of het nu mager is of niet. Al met al zeer tevreden over de bestelling. Het contact met de klant is vlot en persoonsgericht, het vlees is snel ontdooid en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Als ik me niet vergis zag ik vandaag bv dat een pot ben en jerries in de ah een euro duurder is dan bij jullie... Jullie hebben er iig een vaste klant bij!

Mooie eerlijke review, bedankt :)! Gewaardeerd.

Gisteren de runderkogelbiefstukken fuego peru gegeten met champignons.
Eerst de champignons gebakken tot ze bijna klaar waren en toen de biefstuk nog ff kort erbij. De marinade van de biefstuk samen met de champignons, wat was dat ongelooflijk lekker zeg!

Ik ben altijd erg tevreden over de producten van MM!

Wel zit er best wel eens een gaatje in het plastic van het (in dat geval niet meer) vacuümverpakte vlees. Nu doe ik ze uit voorzorg in een boterhamzakje als ik ze in water wil ontdooien.

Kan ik in mee komen :). Het is een luxe eiwit snack, maar wel meteen een goede. Goed me te lezen dat het iig in de smaak viel! Erg interessant product inderdaad! Dankje. Ik gooi het hier in de groep. In ieder geval al 2 klanten voor dit product dan :)!
Ja ik vind het echt top voor zo eens te knabbelen. Zoals je zegt luxe product en af en toe is het echt wel kickazz om te doen. En mits ze langere tijd goed blijven... hey waarom niet ineens een paar aankopen volgende keer. :)

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Edit: Had daarnet een pakje kip terrayaki waar nog een stukje halfrauw kip bijzat... toch ff vermelden dat er risco zit in het dus zonder opwarmen te eten... want rauw mag het volgens mij niet zijn...

• #6.099
Ja ik vind het echt top voor zo eens te knabbelen. Zoals je zegt luxe product en af en toe is het echt wel kickazz om te doen. En mits ze langere tijd goed blijven... hey waarom niet ineens een paar aankopen volgende keer. :) ---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ---------- Edit: Had daarnet een pakje kip terrayaki waar nog een stukje halfrauw kip bijzat... toch ff vermelden dat er risco zit in het dus zonder opwarmen te eten... want rauw mag het volgens mij niet zijn...
Kan geen rauw zijn. Is een bekende kleur wisseling bij onze blokjes. Ze worden per 500kg gekookt waardoor sommige kipfilets hun natuurlijke kleurstof niet kwijt kunnen. Is vanaf het begin 2.5jaar geleden al zo. Je mag een foto sturen naar info@musclemeat.nl , als je zorgen maakt. Ze worden 3 uur gekookt in hun eigen vocht en de machine meet dat de temperatuur midden in bereikt wordt. Vandaar dat ik zeg dat het onmogelijk is.

Hey Scoobz, kunnen jullie geen kalkoenbacon in jullie assortiment opnemen?

Terug
Naar boven