MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Kan geen rauw zijn. Is een bekende kleur wisseling bij onze blokjes. Ze worden per 500kg gekookt waardoor sommige kipfilets hun natuurlijke kleurstof niet kwijt kunnen. Is vanaf het begin 2.5jaar geleden al zo. Je mag een foto sturen naar info@musclemeat.nl , als je zorgen maakt. Ze worden 3 uur gekookt in hun eigen vocht en de machine meet dat de temperatuur midden in bereikt wordt. Vandaar dat ik zeg dat het onmogelijk is.
Ah ok... dan vertrouw ik erop... maar het zag er toch roze uit hoor. Als het nogs voorvalt zal ik zeker een foto nemen en dan kunnen jullie het nakijken. Anders niks aan de hand. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.102
Ah ok... dan vertrouw ik erop... maar het zag er toch roze uit hoor. Als het nogs voorvalt zal ik zeker een foto nemen en dan kunnen jullie het nakijken. Anders niks aan de hand. :)
Klopt, ik herken de kleur. Foto is altijd welkom. Krijg zo nu en dan al 2.5jaar een mail hierover. Helaas is het niet te vermijden, maar gelukkig niks aan de hand. Vroeger hadden we een begeleidende brief bij de pakketten om dit uit te leggen. We zijn bezig deze brief online met de bestelling mee te sturen. Altijd goed dat je iets meld als er iets opvalt! Dan kunnen we direct handelen als er wel 'paniek' is.

Scoob,

Ik heb je gemaild, mn zending is niet compleet helaas.:(

• #6.104
Hey Scoobz, kunnen jullie geen kalkoenbacon in jullie assortiment opnemen?
Product dat vaker gevraagd is, blijkbaar is er vraag naar :)! We zouden het dan zelf moeten ontwikkelen, want zover ik weet produceert niemand dit in Nederland.
Scoob, Ik heb je gemaild, mn zending is niet compleet helaas.:(
Excuus hiervoor. Ik ben bezig met mails beantwoorden. Ik kom in alle waarschijnlijkheid jou mail zo tegen. Wordt naar tevredenheid opgelost.

Laatst bewerkt:
Klopt, ik herken de kleur. Foto is altijd welkom. Krijg zo nu en dan al 2.5jaar een mail hierover. Helaas is het niet te vermijden, maar gelukkig niks aan de hand. Vroeger hadden we een begeleidende brief bij de pakketten om dit uit te leggen. We zijn bezig deze brief online met de bestelling mee te sturen. Altijd goed dat je iets meld als er iets opvalt! Dan kunnen we direct handelen als er wel 'paniek' is.
Ja het gaat me hier meer om de melding dan om een klacht. Want jullie hebben nooit iets gedaan dat me niet gelukkig maakte dus het is een melding ;).

Gisteren pakketje vergeten op te halen dus vanmorgen even gedaan. Viel nog binnen de 48-uurs marge maar er waren 3 pakjes kip een beetje ontdooid (alleen de buitenkant zacht, binnenin nog bevroren) en 2 pakjes helemaal ontdooid en eet klaar. Geen probleem verder want die kon ik gewoon netjes in de koelkast leggen, eet toch 2 pakjes per dag.

Zo! Grote schoonmaak gehouden in de vriezer. Die nu dus bijna leeg is en weer gevuld moet worden :D

Bestelling #100022174

Ik moet trouwens elke keer als ik ga bestellen eerst mijn moeder bellen want die is inmiddels ook groot fan. Wil ook altijd wat hebben haha

• #6.109
Ja het gaat me hier meer om de melding dan om een klacht. Want jullie hebben nooit iets gedaan dat me niet gelukkig maakte dus het is een melding ;).

:thumbs:

Gisteren pakketje vergeten op te halen dus vanmorgen even gedaan. Viel nog binnen de 48-uurs marge maar er waren 3 pakjes kip een beetje ontdooid (alleen de buitenkant zacht, binnenin nog bevroren) en 2 pakjes helemaal ontdooid en eet klaar. Geen probleem verder want die kon ik gewoon netjes in de koelkast leggen, eet toch 2 pakjes per dag.

Dat is niet de bedoeling. Horen we eigenlijk nooit op dag twee. Vaak zelfs een derde dag alles bevroren. Excuus daarvoor. Misschien een schijf droogijs te weinig gepakt of een lek met niet goed dicht getaped. Je pakt hdt in ieder geval goed op. De pakjes blijven makkelijk 4 dagen goed na ontdooien. Mocht het ooit gebeuren dat je door een fout van ons of Postnl ooit iets moet weggooien dan heb je uiteraard 100% garantie (geld terug bv).

Zo! Grote schoonmaak gehouden in de vriezer. Die nu dus bijna leeg is en weer gevuld moet worden :D

Bestelling #100022174

Ik moet trouwens elke keer als ik ga bestellen eerst mijn moeder bellen want die is inmiddels ook groot fan. Wil ook altijd wat hebben haha

Thnx voor je order weer kramurz! Leuk van je moeder haha. Heb het hier net even verteld op de werkvloer.

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

hey scoob, heb net bestelling gedaan #100022151 , vergeet je die hamburgers niet van http://forum.dutchbodybuilding.com/...ne-bestellen-344659/index292.html#post9177180
ben vergeten het in comment te zetten

Thnx voor de nieuwe order! De hamburgers zitten erbij.

Uiteraard! Gisteren de drie burgers geprobeerd. Zijn allemaal op de contactgrill gegaan dus niet in de pan.

Wil alleen de US beef nog een keer proberen, dan heb ik ze allemaal gehad. Ga de angus zeker in grote hoeveelheid bestellen.

Zo, gelijk 2 pakken besteld. Beetje kip erbij en 2 sample kipburgers, ben benieuwd :cool:

Het gehakt (rundvlees) is heerlijk.

Heb vanalles gekocht, de kip heb ik al geprobeerd en is beter en goedkoper dan uit de supermarkt! Toppie

weet je wat ik bij jullie eigenlijk nog mis, zo een simpele roerbakmix.

Vroeger voor ik musclemeat kende haalde ik altijd champignon roerbakmix bij de C1000.

Nu overlaatst nog eens in de jumbo geweest, zo een zakje meegenomen, man wat heb ik dat gemist

http://www.jumbo.com/jumbo-champignon-roerbakmix-400g/97907ZK/

is gewoon, prei ajuin en champignon.

misschien een ideetje om zo een eigen roerbakmix te maken ?

• #6.114
Zo, gelijk 2 pakken besteld. Beetje kip erbij en 2 sample kipburgers, ben benieuwd :cool:
Goed in de smaak gevallen :meal: , mooi en bedankt voor de nieuwe order !
Het gehakt (rundvlees) is heerlijk.
:thumbs: top!
Heb vanalles gekocht, de kip heb ik al geprobeerd en is beter en goedkoper dan uit de supermarkt! Toppie
De rauwe kipfilets :)?
weet je wat ik bij jullie eigenlijk nog mis, zo een simpele roerbakmix. Vroeger voor ik musclemeat kende haalde ik altijd champignon roerbakmix bij de C1000. Nu overlaatst nog eens in de jumbo geweest, zo een zakje meegenomen, man wat heb ik dat gemist http://www.jumbo.com/jumbo-champignon-roerbakmix-400g/97907ZK/ is gewoon, prei ajuin en champignon. misschien een ideetje om zo een eigen roerbakmix te maken ?
Thnx! Dit soort tips zijn altijd welkom. Af en toe brengen wij een nieuwe mix uit in de shop, dus wie weet eentje die in de buurt komt van.

Dat is niet de bedoeling. Horen we eigenlijk nooit op dag twee. Vaak zelfs een derde dag alles bevroren. Excuus daarvoor. Misschien een schijf droogijs te weinig gepakt of een lek met niet goed dicht getaped. Je pakt hdt in ieder geval goed op. De pakjes blijven makkelijk 4 dagen goed na ontdooien. Mocht het ooit gebeuren dat je door een fout van ons of Postnl ooit iets moet weggooien dan heb je uiteraard 100% garantie (geld terug bv).
Vandaar dat ik het ook even aangaf :)
Weten jullie weet dat jullie misschien een extra zakje droogijs bij moeten doen volgende keer.

Ik en mijn buur hebben onlangs weer besteld bij Muscle Meat (wij bestellen altijd samen), altijd tevreden geweest van jullie producten maar mijn buur is echt niet te spreken over jullie Beef Jerky! Dat vlees is blijkbaar super taai!!!:eek:

• #6.117
Vandaar dat ik het ook even aangaf :) Weten jullie weet dat jullie misschien een extra zakje droogijs bij moeten doen volgende keer.
Dat doen wij zeker met dit weer! Denk alleen dat iemand per ongeluk een te weinig heeft gepakt. Onze excuses daarvoor.
Ik en mijn buur hebben onlangs weer besteld bij Muscle Meat (wij bestellen altijd samen), altijd tevreden geweest van jullie producten maar mijn buur is echt niet te spreken over jullie Beef Jerky! Dat vlees is blijkbaar super taai!!!:eek:
Fijn dat jullie altijd zo tevreden zijn! Beef Jerky is echt een product waar je van houdt, of totaal niet. Dit komt omdat het kauw vlees is. Je haalt het vocht er uit zodat het langer houdbaar is samen met een hoge eiwit waarde. Als je niet van kauwvlees houdt is dit geen product voor hem. Als hij er veel heeft gekocht / veel zakjes over heeft en het is zijn ding niet mag hij ons altijd mailen natuurlijk en dan komen wij er wel uit. De original heeft de hoogste eiwit waarde, de andere smaken zijn door een iets lagere eiwit waarde wat zachter in de mond.

Laatst bewerkt:
Fijn dat jullie altijd zo tevreden zijn! Beef Jerky is echt een product waar je van houdt, of totaal niet. Dit komt omdat het kauw vlees is. Je haalt het vocht er uit zodat het langer houdbaar is samen met een hoge eiwit waarde. Als je niet van kauwvlees houdt is dit geen product voor hem. Als hij er veel heeft gekocht / veel zakjes over heeft en het is zijn ding niet mag hij ons altijd mailen natuurlijk en dan komen wij er wel uit. De original heeft de hoogste eiwit waarde, de andere smaken zijn door een iets lagere eiwit waarde wat zachter in de mond.

Hey Olivier, hij had om te proeven 2 smaken besteld: original en peppered en ze vielen beiden tegen, gelukkig niet in bulk hoeveelheid besteld dus, wel leuk dat jullie altijd bereid zijn om een oplossing te vinden ;)

• #6.119
Hey Olivier, hij had om te proeven 2 smaken besteld: original en peppered en ze vielen beiden tegen, gelukkig niet in bulk hoeveelheid besteld dus, wel leuk dat jullie altijd bereid zijn om een oplossing te vinden ;)
Ja natuurlijk, een niet tevreden klant is niemand gebaad bij, dus ik betreur ook dat het niet zijn smaak is. Mijn vriendin ligt hier op het moment naast mij peppered te eten en net als die van haar zijn de reviews over de beef jerky verder erg positief . Zie de xxl reviews (hebben meer reviews dan wij op de site): http://xxlnutrition.com/nl/nld/muscle-meat/beef-jerky#tab_Reviews

Ja de rauwe kipfilets zijn top! Ook ik heb beef jerky gewoon gekocht en peppered en is niets voor mij haha, ook mijn ouders zijn er niet zot van.

Terug
Naar boven