MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Alles weer top ontvangen Olivier! Bedankt!

Eerste kilo rauwe kipblokjes is alweer op haha. Echt top vlees. Zonder van die vieze witte randjes die er in de supermarkt altijd aanzitten.

Enige opmerking is dat ik ipv de Sambal Goreng van Khumar de Besengek Khumar heb ontvangen. Maar dat maakt niet zoveel uit. Bestel ik de Sambal Goreng de volgende keer gewoon weer en probeer ik nu eerst deze!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.122
Ja de rauwe kipfilets zijn top! Ook ik heb beef jerky gewoon gekocht en peppered en is niets voor mij haha, ook mijn ouders zijn er niet zot van.

Alles weer top ontvangen Olivier! Bedankt!

Eerste kilo rauwe kipblokjes is alweer op haha. Echt top vlees. Zonder van die vieze witte randjes die er in de supermarkt altijd aanzitten.

Enige opmerking is dat ik ipv de Sambal Goreng van Khumar de Besengek Khumar heb ontvangen. Maar dat maakt niet zoveel uit. Bestel ik de Sambal Goreng de volgende keer gewoon weer en probeer ik nu eerst deze!

De rauwe kipblokjes: http://musclemeat.nl/rauwe-kipfiletblokjes hebben wij nooit gepromote, maar gewoon online gezet en ze zijn een hit :). Goed om te lezen dat ze in de smaak vallen. Twee reviews erbij ;)!

WIN 30 SMAKEN BOLERO !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wegens succes zijn het aantal smaken Bolero instant limonade (suikervrij, stevia) verhoogd naar 30!! http://musclemeat.nl/non-diepvries/bolero

Om dit te vieren mogen wij van Bolero 5 pakketten weggeven met alle 30 smaken, goed voor maar liefst 45 liter suikervrije stevia limonade!

Tag jezelf of iemand anders en je doet al mee! ---> http://www.facebook.com/musclemeat.hilversum

Daar ga ik zeker aan meedoen! Heb er nog een aantal tegoed vanuit vorige bestellen, dus laten we er maar meteen 30 van maken :p

Die bolero is echt super. Ik kocht hem al eens op de Canarische eilanden in 2005. :D

Zalig ! :)

Scoob, ik wil even wat bestellen maar ik krijg niet meer de optie om het bijvoorbeeld vrijdag ochtend of donderdag avond te laten leveren (tegen extra betaling). Is dat veranderd?

• #6.127
Daar ga ik zeker aan meedoen! Heb er nog een aantal tegoed vanuit vorige bestellen, dus laten we er maar meteen 30 van maken :p

:thumbs:

Die bolero is echt super. Ik kocht hem al eens op de Canarische eilanden in 2005. :D

Bestond het zo lang geleden al? Jeetje :). Ben er zelf ook fan van geworden. Heb nu de helft van de 20 nieuwe smaken geprobeerd en zijn verassend goed.

:D

Scoob, ik wil even wat bestellen maar ik krijg niet meer de optie om het bijvoorbeeld vrijdag ochtend of donderdag avond te laten leveren (tegen extra betaling). Is dat veranderd?

Hey leuk dat je weer gaat bestellen. Ik heb even in configuratie postnl app gekeken van onze site en wat aangevinkt. Kan je kijken of het er nu wel bij staat? Zo niet dan moet ik onze programmeur morgen even laten kijken.

super, ik heb zo een bolero proef pakket met alle smaken. Ben blij dat de smaken die ik lekker vind er bij zijn gekomen (ben nu nog niet volledig door het pakket)

- ice tea citroen
- ice tea perzik
- orange
- red orange
- forest fruit
- appel

zijn super

enigste smaak, voorlopig, die ik echt zo slecht vond dat ik het weg goot was coconut

Hey leuk dat je weer gaat bestellen. Ik heb even in configuratie postnl app gekeken van onze site en wat aangevinkt. Kan je kijken of het er nu wel bij staat? Zo niet dan moet ik onze programmeur morgen even laten kijken.

Yiii boy, gelukt, thanks!

Edit: Ik heb donderdagavond tussen 18:00 en 21:00 aangevinkt toch? Nu raak ik in de war.

Laatst bewerkt:
  • #6.130
super, ik heb zo een bolero proef pakket met alle smaken. Ben blij dat de smaken die ik lekker vind er bij zijn gekomen (ben nu nog niet volledig door het pakket)

- ice tea citroen
- ice tea perzik
- orange
- red orange
- forest fruit
- appel

zijn super

enigste smaak, voorlopig, die ik echt zo slecht vond dat ik het weg goot was coconut

Ah kijk aan! Appel, coconut en red orange moet ik zelf nog onder andere proberen. Een dame die bij ons werkt vindt de coconut (quote:) ''verschrikkelijk lekker''. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Maar ik sprak haar er over en ik weet denk ik wel waarom je het vies vindt. Het smaakt niet naar kokosmelk maar naar kokoswater. Ik weet niet of je kokoswater zo'n pakje wel eens gedronken hebt? Dat is idd echt een smaak waar ik mij kan voorstellen dat iemand niet direct ''yum'' zegt. Zelf vind ik de banaan niks. Te chemisch terwijl de andere smaken heel natuurlijk overkomen naar mijn smaak.

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Yiii boy, gelukt, thanks!

Edit: Ik heb donderdagavond tussen 18:00 en 21:00 aangevinkt toch? Nu raak ik in de war.

Ik heb je bestelling er even bij gepakt en zie:

Gekozen bezorgoptie
Binnenland Avondbezorging
Gekozen bezorgdag
donderdag 20 augustus 2015
Gekozen bezorgtijd
18:00 - 21:30

Zit goed :thumbs:

Net weer besteld, nog altijd tevreden. Wel veel graatjes in de makreelfilets, op zich logisch maar had er toch minder verwacht.

Hoe gaat het met het acteren Scoob?

• #6.132
Net weer besteld, nog altijd tevreden. Wel veel graatjes in de makreelfilets, op zich logisch maar had er toch minder verwacht. Hoe gaat het met het acteren Scoob?

De kenners hier zeggen dat makreel graatloos ''eigenlijk niet bestaat''. Op het moment zijn wij nog wat andere merken aan het proberen, kijken of dit waar is, of dat het daar minder is. Product staat om deze reden even tijdelijk offline. Als blijkt dat dit bij andere merken ook zo is dat je er af en toe een tegen komt gaat het product weer online.

Altijd goed om te lezen dat je altijd nog tevreden bent :thumbs:.

Acteren staat op een laag pitje. Besteed alle tijd aan Muscle Meat net als mijn collega's. Krijg wel aardig wat opdrachten binnen, maar vaak niet interessant genoeg of waardig voor de vergoeding er heen te gaan. Voor aankomende haloween heb ik nog wel iets leuks aangenomen, dan word ik tot een soort Hellboy getransformeerd voor groot Halloween opdracht. Dat is gewoon kicken om te doen.

Ben een tijdje op vakantie geweest en de boel niet echt intensief gevolgd, maar nu ik de boel weer serieus oppak, jullie assortiment is echt flink gegroeid. Nice gedaan jullie!

Zo, mijn bestelling weer gedaan. 100022377
Gelijk 10 kg Pangasius filet gekocht. Normaal haal ik die bij de Lidl, maar die voedingswaarde zijn veel lager. Die van MM zijn volgens mij veel beter en lekkerder :D

Mijn vrouw is weer blij met me, met die volle vriezer ;)

• #6.135
Ben een tijdje op vakantie geweest en de boel niet echt intensief gevolgd, maar nu ik de boel weer serieus oppak, jullie assortiment is echt flink gegroeid. Nice gedaan jullie!
Welkom terug. Dankje :)! Zeker het proberen waard de nieuwe dingen als ik zo vrij mag zijn: kipfiletburgers etc.
Zo, mijn bestelling weer gedaan. 100022377 Gelijk 10 kg Pangasius filet gekocht. Normaal haal ik die bij de Lidl, maar die voedingswaarde zijn veel lager. Die van MM zijn volgens mij veel beter en lekkerder :D Mijn vrouw is weer blij met me, met die volle vriezer ;)
Naast de 12kg Pangasius nog flink veel andere dingen besteld zie ik, bedankt! Liefde van de vrouw gaat tegen worden ook via de vriezer / maag :thumbs:?

Topsite. Mijn eerste order gaat deze week komen. De centjes komen er weer aan en dan kan de vriezer vol:D Zo en zo de kipblokjes kant en klaar:cool:

• #6.137
Topsite. Mijn eerste order gaat deze week komen. De centjes komen er weer aan en dan kan de vriezer vol:D Zo en zo de kipblokjes kant en klaar:cool:

:thumbs: dankje voor het compliment! Salaris week merken we altijd wel dat de meeste vriezers idd weer gevuld van onze klanten :meal:.

Lange tijd geleden voor het laatst besteld, sport en voeding heeft op een laag pitje gestaan. Maar sinds deze week weer rustig aan begonnen, vanaf volgende week dedicated. ;) Zal de restanten in de vriezer snel opraken duss dan weer snel een leuke bestelling plaatsen! Inderdaad wat leuke nieuwe dingen binnen gekomen!! :)

Ik dacht een bestelling te plaatsen, helaas zijn de Noorse zalmblokjes niet beschikbaar.
Wanneer zijn ze weer op voorraad?

• #6.140
Lange tijd geleden voor het laatst besteld, sport en voeding heeft op een laag pitje gestaan. Maar sinds deze week weer rustig aan begonnen, vanaf volgende week dedicated. ;) Zal de restanten in de vriezer snel opraken duss dan weer snel een leuke bestelling plaatsen! Inderdaad wat leuke nieuwe dingen binnen gekomen!! :)
Ook welkom terug :D ja zou ik zeker doen. Eet bv zelf 2 kipburgers @ 300gr na het trainen, gaat er zo makkelijk in, ideaal.
Ik dacht een bestelling te plaatsen, helaas zijn de Noorse zalmblokjes niet beschikbaar. Wanneer zijn ze weer op voorraad?
Helaas volgende week woensdag pas. Vertraging @ Noorwegen.

Terug
Naar boven