XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Net weer bestelling geplaatst, voorraad weer wat aanvullen! (bestelling #100022435)

De kenners hier zeggen dat makreel graatloos ''eigenlijk niet bestaat''. Op het moment zijn wij nog wat andere merken aan het proberen, kijken of dit waar is, of dat het daar minder is. Product staat om deze reden even tijdelijk offline. Als blijkt dat dit bij andere merken ook zo is dat je er af en toe een tegen komt gaat het product weer online.

Altijd goed om te lezen dat je altijd nog tevreden bent :thumbs:.

Acteren staat op een laag pitje. Besteed alle tijd aan Muscle Meat net als mijn collega's. Krijg wel aardig wat opdrachten binnen, maar vaak niet interessant genoeg of waardig voor de vergoeding er heen te gaan. Voor aankomende haloween heb ik nog wel iets leuks aangenomen, dan word ik tot een soort Hellboy getransformeerd voor groot Halloween opdracht. Dat is gewoon kicken om te doen.

Ik heb gewacht met het plaatsen van een bestelling totdat de makreel filets en zalm blokjes weer voorradig zijn. Kan ik uit dit bericht opmaken dat het lang wachten kan zijn op de makreel filets?

Ben van plan donderdag te gaan bestellen, vriezer wel helemaal leeg gegeten. Kan het dan vrijdag geleverd worden? Waarom verzenden jullie eigenlijk niet op vrijdag, dan kan het tegenwoordig toch prima op zaterdag geleverd worden? Vind trouwens de Mexicomix lekkerder dan de Goldmix.

Waarom is dit beter dan vlees kopen met 3 sterren van beter leven? Omdat jullie marketen voor bodybuilders, en dan claimen dat het "sensationele" vlees is?

Als jullie vlees zo goed is als jullie steeds claimen, laat Beter Leven je vlees controleren dan, tot dan vertrouw ik niks van deze nonsense.

Quality > Quantity. Zal zeker een goeie reden zijn waarom jullie vlees goedkoper is dan supermarkten en andere webshops (zoals http://www.vleesenkaas.nl/), die kwaliteit vlees verkopen goedgekeurt door beter leven.

Laatst bewerkt:
Waarom is dit beter dan vlees kopen met 3 sterren van beter leven? Omdat jullie marketen voor bodybuilders, en dan claimen dat het "sensationele" vlees is?

Als jullie vlees zo goed is als jullie steeds claimen, laat Beter Leven je vlees controleren dan, tot dan vertrouw ik niks van deze nonsense.

Quality > Quantity. Zal zeker een goeie reden zijn waarom jullie vlees goedkoper is dan supermarkten en andere webshops (zoals http://www.vleesenkaas.nl/), die kwaliteit vlees verkopen goedgekeurt door beter leven.
Zeik niet joch. Als je echt, maar dan echt kwaliteitsvlees wilt kopen dan moet je bij http://schotsehooglanders.nl zijn.

Grasgevoerde dieren en rauwmelkse kaas!

Waarom is dit beter dan vlees kopen met 3 sterren van beter leven? Omdat jullie marketen voor bodybuilders, en dan claimen dat het "sensationele" vlees is? Als jullie vlees zo goed is als jullie steeds claimen, laat Beter Leven je vlees controleren dan, tot dan vertrouw ik niks van deze nonsense. Quality > Quantity. Zal zeker een goeie reden zijn waarom jullie vlees goedkoper is dan supermarkten en andere webshops (zoals http://www.vleesenkaas.nl/), die kwaliteit vlees verkopen goedgekeurt door beter leven.
Als je het vlees eenmaal geproefd heb praat je anders. Waarom per se beter leven? Er zijn tegenwoordig zoveel keurmerken, dat zegt ook niet alles. Als er iets mis is grijpt de VWA wel in, toch?

Zeik niet joch. Als je echt, maar dan echt kwaliteitsvlees wilt kopen dan moet je bij http://schotsehooglanders.nl zijn. Grasgevoerde dieren en rauwmelkse kaas!

Nee, echt kwaliteitsvlees koop je bij MuscleMeat!

Laatst bewerkt:
Beter leven? Zodat een kip 3 dagen langer in ellende mag leven? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.148
Net weer bestelling geplaatst, voorraad weer wat aanvullen! (bestelling #100022435)

Kipblokjes, waygyu burger als sample en nog wat dingen zie ik, altijd een goede keus :cool:. Thnx voor je order!

Ik heb gewacht met het plaatsen van een bestelling totdat de makreel filets en zalm blokjes weer voorradig zijn. Kan ik uit dit bericht opmaken dat het lang wachten kan zijn op de makreel filets?

Wij verwachten makreel op dezelfde dag als de zalm: volgende week woensdag. Het kan zijn dat makreel 1 dag uitloop heeft en donderdag binnen komt. We proberen alles altijd op voorraad te houden, excuus dat het bij deze twee producten niet gelukt is. Echter lag het probleem extern en hadden we weinig invloed :(.

Ben van plan donderdag te gaan bestellen, vriezer wel helemaal leeg gegeten. Kan het dan vrijdag geleverd worden? Waarom verzenden jullie eigenlijk niet op vrijdag, dan kan het tegenwoordig toch prima op zaterdag geleverd worden? Vind trouwens de Mexicomix lekkerder dan de Goldmix.

Als je op voor donderdag 15:00 besteld, dan is vrijdag een optie om als lever dag te selecteren :)! Ongeveer 3% van de bestellingen raakt een dag vertraagd. Twee dagen onderweg maakt voor de inhoud van het pakket niet uit, het blijft bevroren. Maar dit betekent dat 3% van alle zendingen van vrijdag dan zondag geleverd zou worden, echter werkt PostNL dan niet. Het wordt dan maandag en dit duurt te lang voor het pakket: 3 dagen.

Quality > Quantity. Zal zeker een goeie reden zijn waarom jullie vlees goedkoper is dan supermarkten en andere webshops (zoals http://www.vleesenkaas.nl/), die kwaliteit vlees verkopen goedgekeurd door beter leven.

Waarom is dit beter dan vlees kopen met 3 sterren van beter leven? Quality > Quantity.
Wij claimen nergens dat ons vlees beter is dan 3 sterren. Beter is een relatief woord net als kwaliteit . 1 2 of 3 sterren, gaat over hoe diervriendelijk het is ofwel: een geweten ding. Anders gezegd, wat jij onder beter verstaat is hoe het dier geleefd heeft, of je het met een goed geweten (als je daar zorgen over maakt) kunt eten.
Wat wij onder beter verstaan is kijken naar de kwaliteit. Iets heel anders dan een geweten ding en kunnen we opdelen in drie. Als eerst vinden wij het zeker belangrijk dat het vlees wat je eet gezond is (voordat je ons dat gaat verwijten natuurlijk). Wij kijken er microbiologisch naar: zijn de regels van antibiotica nageleefd, gemiddelde hoeveelheid zware metalen per gr product etc etc. Anders gezegd: of alles wat wij verkopen onder de NL en Europese wetgeving goedgekeurd vlees is. Deze microbiologische lab testen vragen wij dan ook op.
Ten tweede vinden wij onder kwaliteit verstaan dat er na slachting met ons pure vlees (runderkogelbiefstukken, gehakt, kipfilets, paardenvlees etc.) niks meer gebeurt is. Misschien wel de hoofdreden dat wij eigen (Muscle Meat) producten zijn gaan ontwikkelen. Denk maar niet dat als je een kipsalade uit de supermarkt eet dat de kipblokjes onbewerkt zijn. Het bekendste merk bevat tot 30% water en vet. Wij lab testen zo nu en dan ook onze eigen producten om dit te laten zien.
Als laatst vinden wij dat het product goed te eten moet zijn en dit ook onder kwaliteit valt. Is de biefstuk mals, is het vrijwel peesvrij, verliest de kipfilet van nature niet dermate veel vocht dat het taai wordt, zijn onze rauwe kipfilet blokjes vet vrij. Dit is niet altijd het sterkste punt van biologisch vlees. Biologische kipfilets zijn over het algemeen een stukje taaier.

laat Beter Leven je vlees controleren dan, tot dan vertrouw ik niks van deze nonsense.
Het laten controleren op beter leven heeft dan dus ook geen zin wanneer wij naar ander aspecten kijken dan jij. Daarnaast controleert Beter leven niet het kwaliteit van het vlees, maar de levensomstandigheden van de dieren.

Omdat jullie marketen voor bodybuilders
Onze producten zijn goed voor de doelgroep bodybuilders om twee redenen, hetgeen waar andere webshops of supermarkten geen focus op hebben. Als eerst omdat er een stuk gemak bij komt. Wij zijn vooral populair door het gemak dat wij de sport / bodybuild doelgroep bieden. Vaak eten (5 – 7x) per dag naast het drukke leven is niet bepaald altijd makkelijk met een eetschema erbij. Wij bieden kant en klare producten aan ipv kant en klare maaltijden. Je kan alles zelf samen stellen met je eigen macro's waarbij je zelf niks meer hoeft te bereiden, alleen op te warmen. Denk aan een simpele combinatie als: http://musclemeat.nl/hawaii-rijst-mix-kant-en-klaar-1kg samen met http://musclemeat.nl/beef-meat-balls. Ten tweede omdat we een stuk meer zekerheid bieden met wat je bij ons koopt om je doelen te behalen. Bv niet meer genept worden met getumbelde / water geïnjecteerde kipfilets.

en dan claimen dat het "sensationele" vlees is?
Zoals hierboven uitgelegd promoten wij ons vlees juist met dat er niet mee gerommeld is na productie / slachting. Het tegenovergestelde van ''sensationeel''.

Zal zeker een goeie reden zijn waarom jullie vlees goedkoper is dan supermarkten
Die is er zeker: minder personeel (kassapersoneel, vakkenvullers), winkelhuur, geen tonnen eten weggooien omdat het er '''vers'' ligt en bedorven is geraakt (lang leven diepvries) en de eis dat er in bulk besteld wordt (wij verkopen niet los 200gr, maar minimaal 4kg aan vlees per betaling in onze shop).

Wij hebben DBB-ers hier gehad die om biologisch vlees vroegen. Twee en een half jaar terug hadden wij dit ook: 3 sterren biologisch vlees. Echter verkocht het niet, zo erg niet dat wij zelf een deel na een jaar moesten weggooien, omdat wij met onze eigen eetlust er ook niet door heen kwamen. Ontzettend zonde. Het was duidelijk dat de doelgroep niet op biologisch of beter leven vlees zit te wachten. Een drietal producten heeft het wel overleefd (1 ster) en is in ons assortiment gebleven, namelijk de stoofpotjes en ons oven gebraden kip broodbeleg. En zou je ons paardenvlees misschien wel biologisch kunnen noemen gezien het gevangen wilde paarden zijn die in de natuur zonder mensen zijn opgegroeid. Dus je kan bij ons zeker bestellen ;)!

Laatst bewerkt:
Kipblokjes, waygyu burger als sample en nog wat dingen zie ik, altijd een goede keus :cool:. Thnx voor je order! Wij verwachten makreel op dezelfde dag als de zalm: volgende week woensdag. Het kan zijn dat makreel 1 dag uitloop heeft en donderdag binnen komt. We proberen alles altijd op voorraad te houden, excuus dat het bij deze twee producten niet gelukt is. Echter lag het probleem extern en hadden we weinig invloed :(. Als je op voor donderdag 15:00 besteld, dan is vrijdag een optie om als lever dag te selecteren :)! Ongeveer 3% van de bestellingen raakt een dag vertraagd. Twee dagen onderweg maakt voor de inhoud van het pakket niet uit, het blijft bevroren. Maar dit betekent dat 3% van alle zendingen van vrijdag dan zondag geleverd zou worden, echter werkt PostNL dan niet. Het wordt dan maandag en dit duurt te lang voor het pakket: 3 dagen. Waarom is dit beter dan vlees kopen met 3 sterren van beter leven? Quality > Quantity. Wij claimen nergens dat ons vlees beter is dan 3 sterren. Beter is een relatief woord net als kwaliteit . 1 2 of 3 sterren, gaat over hoe diervriendelijk het is ofwel: een geweten ding. Anders gezegd, wat jij onder beter verstaat is hoe het dier geleefd heeft, of je het met een goed geweten (als je daar zorgen over maakt) kunt eten. Wat wij onder beter verstaan is kijken naar de kwaliteit. Iets heel anders dan een geweten ding en kunnen we opdelen in drie. Als eerst vinden wij het zeker belangrijk dat het vlees wat je eet gezond is (voordat je ons dat gaat verwijten natuurlijk). Wij kijken er microbiologisch naar: zijn de regels van antibiotica nageleefd, gemiddelde hoeveelheid zware metalen per gr product etc etc. Anders gezegd: of alles wat wij verkopen onder de NL en Europese wetgeving goedgekeurd vlees is. Deze microbiologische lab testen vragen wij dan ook op. Ten tweede vinden wij onder kwaliteit verstaan dat er na slachting met ons pure vlees (runderkogelbiefstukken, gehakt, kipfilets, paardenvlees etc.) niks meer gebeurt is. Misschien wel de hoofdreden dat wij eigen (Muscle Meat) producten zijn gaan ontwikkelen. Denk maar niet dat als je een kipsalade uit de supermarkt eet dat de kipblokjes onbewerkt zijn. Het bekendste merk bevat tot 30% water en vet. Wij lab testen zo nu en dan ook onze eigen producten om dit te laten zien. Als laatst vinden wij dat het product goed te eten moet zijn en dit ook onder kwaliteit valt. Is de biefstuk mals, is het vrijwel peesvrij, verliest de kipfilet van nature niet dermate veel vocht dat het taai wordt, zijn onze rauwe kipfilet blokjes vet vrij. Dit is niet altijd het sterkste punt van biologisch vlees. Biologische kipfilets zijn over het algemeen een stukje taaier. laat Beter Leven je vlees controleren dan, tot dan vertrouw ik niks van deze nonsense. Het laten controleren op beter leven heeft dan dus ook geen zin wanneer wij naar ander aspecten kijken dan jij. Daarnaast controleert Beter leven niet het kwaliteit van het vlees, maar de levensomstandigheden van de dieren. Omdat jullie marketen voor bodybuilders Onze producten zijn goed voor de doelgroep bodybuilders om twee redenen, hetgeen waar andere webshops of supermarkten geen focus op hebben. Als eerst omdat er een stuk gemak bij komt. Wij zijn vooral populair door het gemak dat wij de sport / bodybuild doelgroep bieden. Vaak eten (5 – 7x) per dag naast het drukke leven is niet bepaald altijd makkelijk met een eetschema erbij. Wij bieden kant en klare producten aan ipv kant en klare maaltijden. Je kan alles zelf samen stellen met je eigen macro's waarbij je zelf niks meer hoeft te bereiden, alleen op te warmen. Denk aan een simpele combinatie als: http://musclemeat.nl/hawaii-rijst-mix-kant-en-klaar-1kg samen met http://musclemeat.nl/beef-meat-balls. Ten tweede omdat we een stuk meer zekerheid bieden met wat je bij ons koopt om je doelen te behalen. Bv niet meer genept worden met getumbelde / water geïnjecteerde kipfilets. en dan claimen dat het "sensationele" vlees is? Zoals hierboven uitgelegd promoten wij ons vlees juist met dat er niet mee gerommeld is na productie / slachting. Het tegenovergestelde van ''sensationeel''. Zal zeker een goeie reden zijn waarom jullie vlees goedkoper is dan supermarkten Die is er zeker: minder personeel (kassapersoneel, vakkenvullers), winkelhuur, geen tonnen eten weggooien omdat het er '''vers'' ligt en bedorven is geraakt (lang leven diepvries) en de eis dat er in bulk besteld wordt (wij verkopen niet los 200gr, maar minimaal 4kg aan vlees per betaling in onze shop). Wij hebben DBB-ers hier gehad die om biologisch vlees vroegen. Twee en een half jaar terug hadden wij dit ook: 3 sterren biologisch vlees. Echter verkocht het niet, zo erg niet dat wij zelf een deel na een jaar moesten weggooien, omdat wij met onze eigen eetlust er ook niet door heen kwamen. Ontzettend zonde. Het was duidelijk dat de doelgroep niet op biologisch of beter leven vlees zit te wachten. Een drietal producten heeft het wel overleefd (1 ster) en is in ons assortiment gebleven, namelijk de stoofpotjes en ons oven gebraden kip broodbeleg. En zou je ons paardenvlees misschien wel biologisch kunnen noemen gezien het gevangen wilde paarden zijn die in de natuur zonder mensen zijn opgegroeid. Dus je kan bij ons zeker bestellen ;)!

Tegenwoordig wordt er toch wel op zondag bezorgd:
http://www.postnl.nl/zakelijke-oplo...zorgopties-voor-mijn-klanten/zondagbezorging/

"Daarnaast controleert Beter leven niet het kwaliteit van het vlees, maar de levensomstandigheden van de dieren." Dieren die een goeie leven hebben geleefd = beter kwaliteit vlees. Dat je dit niet begrijpt lol.

http://chriskresser.com/guess-what-organic-really-is-better/

Dus als je rundvlees mengt met half bedorven paardenvlees (van een paard wat een goed leven had) is de kwaliteit hoger? :rolleyes: of overige producten in het O-zo-goede kwaliteitsvlees spuiten zodat het langer goed blijft.

Jij werkt zeker toevallig bij een winkel waar ze vlees verkopen met 3 sterren, maar die duurder is dan musclemeat anders zou je je nooit zo druk maken om wat een ander verkoopt.

Ik vind het nog netjes dat je zo uitgebreid in gaat op iemand die duidelijk alleen maar komt janken zonder fatsoenlijke argumenten.

• #6.154

Shops als Coolblue maken hier gebruik van. PostNL vraagt voor zondag leveringen 10euro bovenop de norrmale verzendkosten, omdat het een speciale couriersdienst is. Totaal 15euro aan verzendkosten laat de marge op onze pakketten niet toe. Als je tv, fototoestellen etc van 300euro+ verkoopt kan ik mij voorstellen dat 10euro nog te doen is. Daarnaast is er nog het probleem van droogijs. Dit wordt elke maandag geleverd. Zouden wij op vrijdag willen verzenden dan moet er een tweede drooghijs levering zijn wegens verdampingen van ma tm vr in de droogijs containers. Al met al zien we het dus niet snel gebeuren dat wij op vrijdag of zaterdag gaan verzenden :(.

"Daarnaast controleert Beter leven niet het kwaliteit van het vlees, maar de levensomstandigheden van de dieren." Dieren die een goeie leven hebben geleefd = beter kwaliteit vlees. Dat je dit niet begrijpt lol. http://chriskresser.com/guess-what-organic-really-is-better/

Dus als je rundvlees mengt met half bedorven paardenvlees (van een paard wat een goed leven had) is de kwaliteit hoger? :rolleyes: of overige producten in het O-zo-goede kwaliteitsvlees spuiten zodat het langer goed blijft. Jij werkt zeker toevallig bij een winkel waar ze vlees verkopen met 3 sterren, maar die duurder is dan musclemeat anders zou je je nooit zo druk maken om wat een ander verkoopt.

Ik vind het nog netjes dat je zo uitgebreid in gaat op iemand die duidelijk alleen maar komt janken zonder fatsoenlijke argumenten.

Je kunt niet per definitie zeggen dat biologisch vlees beter is. Er zijn net zoveel onderzoeken die laten zien date de voedingswaarde (zowel macro's als micro's) (http://tinyurl.com/olzpf55) er geen significant verschil is. Het is ook net wat je onder kwaliteit verstaat, waar jij waarde aan hecht als je vlees koopt zoals ik je al heb uitgelegd in mijn eerste reactie. Muscle Meat en onze klanten hechten duidelijk andere waarde aan kwaliteit dan jij. Bij biologisch geproduceerd vlees gaat het er vooral om dat het diervriendelijker geproduceerd wordt en dat de dieren grotendeels (dus niet alles) biologisch geproduceerd voer te eten moeten hebben gekregen. Er zijn veel meer factoren dan het drie sterren logo wat bij kwaliteit van vlees komt kijken. Dit heb ik je proberen uit te leggen hierboven en A J D L ook. Dit wordt genegeerd.

Je begint nu over groente en fruit met de link die je geeft, daar hadden wij het niet over. Bij groente en fruit wordt gekeken naar bv dat ze geen residu’s van kunstmest, pesticiden en onkruidverdelgers bevatten, ander verhaal dan vlees. Als je het over pesticiden hebt etc. dan lees ik inderdaad ook in onderzoeken dat je met biologische producten minder kans op 'gevaar' loopt. Echter moet je wel voorstellen dat het bedrijf waar wij mee samenwerken sterk onder controle staat dat zij niet boven het maximum gebruik hiervan gaan wat de EU voorschrijft en daardoor niet iedereen zich even veel zorgen maakt als jij. Bij groente en fruit zijn factoren als hoe lang het onderweg is bv van belang. Is het bv 3 weken onderweg (broccoli vaak het geval), is het product geplukt na rijping of ervoor. Dit soort dingen hebben effect op vaak zelfs 50% van de totale vitamines die er nog in zitten.

Ik ga nu wel duidelijk naar je zijn met dat ik stop met beantwoorden. Vanaf je eerst post was het al duidelijk dat je hier niet voor een normale discussie komt, maar het uitlokken van reacties. Dit is ook te zien aan je post geschiedenis in alle andere topics. Ik heb de moeite genomen in mijn vrije tijd in de avond om je netjes te beantwoorden, je komt terug met een zin die niet serieus over komt. Verspeelde tijd en moeite.

De doelgroep hier bepaald voor het overgrote merendeel wat wij aanbieden. Biologisch hebben wij een jaar lang aangeboden, het werd niet gekocht, ondanks de beste prijs van NL. Het houdt dan op en ook jij dient dan te accepteren dat er op dit forum / doelgroep voor het overgrote merendeel hier geen vraag is naar jou type producten. Ik wens je succes met het shoppen bij andere winkels.

Respect Olivier :)

Waarom is dit beter dan vlees kopen met 3 sterren van beter leven? Omdat jullie marketen voor bodybuilders, en dan claimen dat het "sensationele" vlees is? Als jullie vlees zo goed is als jullie steeds claimen, laat Beter Leven je vlees controleren dan, tot dan vertrouw ik niks van deze nonsense. Quality > Quantity. Zal zeker een goeie reden zijn waarom jullie vlees goedkoper is dan supermarkten en andere webshops (zoals http://www.vleesenkaas.nl/), die kwaliteit vlees verkopen goedgekeurt door beter leven.

Als wordt die kip gegangbangd vooral die geslacht wordt zolang ik maar me proteins heb :o

Grapje

De argumenten van carazy zijn niet sterk genoeg maar er zit degelijk wel een waarheid in.

Vooral hoe meer "vetrijke" dierlijke producten je gaat consumeren (bv: gehakt, burgers, volle melk, kaas, yoghurt, etc) hoe belangrijker het wordt om voor 1) biologisch en 2) voor grasgevoerde (inclusief kruiden) dieren te gaan i.p.v. dieren die grotendeels krachtvoer te eten krijgen!

Dieren die grotendeels krachtvoer (granen) te eten krijgen groeien sneller en worden dik. Dit kan je vergelijken met mensen die obesitas zijn!

Denk je dat het vlees van die dieren dan gezond is?!

Ook zogezegde biologisch gevoerde dieren krijgen grotendeels krachtvoer en veel mensen denken dat het vlees dat ze eten gezond zijn, waarom? Omdat het biologisch gecertificeerd is!?

Nogmaals: wil je kwaliteitsvlees? Ga dan voor 1) biologisch en 2) grasgevoerde dieren!

Bron: http://schotsehooglanders.nl/nieuws/onderzoek-verschil-grasgevoerd-en-graangevoerd-vlees/

http://grasgrazers.nl/?faqs=wat-de-invloed-van-grasgevoerd-op-de-voedingswaarde

http://www.evertberkelaar.nl/blog/rundvlees/

Laatst bewerkt:
  • #6.158
De argumenten van carazy zijn niet sterk genoeg maar er zit degelijk wel een waarheid in. Vooral hoe meer "vetrijke" dierlijke producten je gaat consumeren (bv: gehakt, burgers, volle melk, kaas, yoghurt, etc) hoe belangrijker het wordt om voor 1) biologisch en 2) voor grasgevoerde (inclusief kruiden) dieren te gaan i.p.v. dieren die grotendeels krachtvoer te eten krijgen! Dieren die grotendeels krachtvoer (granen) te eten krijgen groeien sneller en worden dik. Dit kan je vergelijken met mensen die obesitas zijn! Denk je dat het vlees van die dieren dan gezond is?! Ook zogezegde biologisch gevoerde dieren krijgen grotendeels krachtvoer en veel mensen denken dat het vlees dat ze eten gezond zijn, waarom? Omdat het biologisch gecertificeerd is!? Nogmaals: wil je kwaliteitsvlees? Ga dan voor 1) biologisch en 2) grasgevoerde dieren! Bron: http://schotsehooglanders.nl/nieuws/onderzoek-verschil-grasgevoerd-en-graangevoerd-vlees/
Voor het geval je het niet wist: onze Ierse Angus is 100% grasgevoerd. Het gaat dan om onze Runderkogelbiefstukken 200gr en de gemarineerde runderkogelbiefstukken zijn hiervan gemaakt. Dus dat je andere een webshop voor een tweede keer zit te promoten in ons topic vind ik jammer en ook niet netjes. Als je biologisch wilt eten moet je niet bij ons zijn, punt.

Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat jullie site eruit ligt Scoobz0r? :(

Terug
Naar boven