XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.164
Laatst bewerkt:
Ik kan de tijd niet meer vertellen dat ik nog eens iets gegeten heb uit de supermarkt, iedere dag, iedere maaltijd Muscle Meat :D

Het énige wat ik mis op vlak van producten zijn protein pannenkoeken... Je kan ze tegenwoordig op veel plaatsen bestellen in poedervorm maar daar begin ik niet (meer) aan, teveel failure en teveel gevloek en teveel opkuis :D

Dus: voorgemaakte protein pannenkoeken <3

Wanneer komen de Kant-en-klare kipfiletblokjes (tandoori) 1kg (5 x 200gr) weer op voorraad, zelfde voor de Basmati rijst. Hoop morgen, want dan wil ik gaan bestellen?

Maroccan Flavour is prima! Misschien wel mijn favoriete smaak :D

Gisteren teruggekomen van vakantie, dus vandaag wat vlees bestellen... Zie ik dat jullie verhuizen en dus niet meer deze week verzenden... :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.170
Ik kan de tijd niet meer vertellen dat ik nog eens iets gegeten heb uit de supermarkt, iedere dag, iedere maaltijd Muscle Meat :D

Het énige wat ik mis op vlak van producten zijn protein pannenkoeken... Je kan ze tegenwoordig op veel plaatsen bestellen in poedervorm maar daar begin ik niet (meer) aan, teveel failure en teveel gevloek en teveel opkuis :D

Dus: voorgemaakte protein pannenkoeken <3

Wauw, mooi compliment @ iedere dag, iedere maaltijd :D

Tip noted :)! thnx voor het mee denken. We hebben na aanleiding van je bericht hier zeker over gediscussieerd op de werkvloer.

Wanneer komen de Kant-en-klare kipfiletblokjes (tandoori) 1kg (5 x 200gr) weer op voorraad, zelfde voor de Basmati rijst. Hoop morgen, want dan wil ik gaan bestellen?

Het is weer online, echter zie mijn antwoord op Galen zijn post. Meer info soon!

Maroccan Flavour is prima! Misschien wel mijn favoriete smaak :D

Awesome :meal: !!

Gisteren teruggekomen van vakantie, dus vandaag wat vlees bestellen... Zie ik dat jullie verhuizen en dus niet meer deze week verzenden... :(

We gaan morgen t/m zondag verhuizen. Vooruit bestellen kan (aankomende maandag verzenden we weer, aankomende dinsdag eerste lever dag). Echter wacht nog even. Morgen gaan wij wat meer dingen vertellen, waarschijnlijk eind ochtend (hoop ik) dan wordt alles meer duidelijk met een nieuwspost! Muscle Meat breid uit :)! Welkom back trouwens :D

Laatst bewerkt:
Tip noted :)! thnx voor het mee denken. We hebben na aanleiding van je bericht hier zeker over gediscussieerd op de werkvloer. Het is weer online, echter zie mijn antwoord op Galen zijn post. Meer info soon! Awesome :meal: !! We gaan morgen t/m zondag verhuizen. Vooruit bestellen kan (aankomende maandag verzenden we weer, aankomende dinsdag eerste lever dag). Echter wacht nog even. Morgen gaan wij wat meer dingen vertellen, waarschijnlijk eind ochtend (hoop ik) dan wordt alles meer duidelijk met een nieuwspost! Muscle Meat breid uit :)! Welkom back trouwens :D

Ok, klinkt als mooie plannen!

Ben benieuwd Scoobz0r!! :D

ben heel benieuwd. :) *wacht ongeduldig af want kan pas na werk kijken*

vandaar dat de Tandoori even niet meer in voorraad is
toch bedankt om daarvoor even (paar keer zelfs dacht ik) te bellen scoob, zat wel middenin een dierenpark gisteren dus had gsm niet zo in de gaten :D

# 100022548‏

Kan er weer een maandje tegenaan, zal wat reviews achterlaten;)

Hopelijk is dit voldoende voor de komende maand :)

hey scoob

heb een vraagje, hebben jullie iets veranderd aan de low fat beef burgers ?
210drva.jpg

Als je de foto bekijkt, links is wat ik laatste bestelling gekregen heb, rechts alle bestellingen ervoor

de rechts ziet er donkerder uit en heeft minder .... vet (?), ze smaken ook een beetje anders

Zie net dat de prijzen van de kipblokjes verlaagd zijn, is dit tijdelijk of permanent? Wel balen dat ik net vorige week besteld heb :D

Zijn de kipblokjes in promo nu?
Gelijk 30kg besteld, postbode gaat weer zweten :cool: (100022560)

Net weer een flinke bestelling gedaan, ben heel benieuwd naar de kipburgers en de kipblokjes western!
En die bolero coconut die dus niet naar kokos, maar naar kokoswater smaakt, wat ik heerlijk vind! :)

100022561

Terug
Naar boven