- Waardering
- 2.343
ik heb teveel pakken eiwit besteld
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel moeten het er zijn? Dan haal ik het van de factuur af en stort ik het geld hiervan terug.
Ah... ik las de quote niet. Lees de grap nu pas, doh! Ja is goed doorgekomen
. Thnx voor de order! ---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
Back online!
Ah... ik las de quote niet. Lees de grap nu pas, doh! Ja is goed doorgekomen.
---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
Back online!

Ik kan de tijd niet meer vertellen dat ik nog eens iets gegeten heb uit de supermarkt, iedere dag, iedere maaltijd Muscle Meat
Het énige wat ik mis op vlak van producten zijn protein pannenkoeken... Je kan ze tegenwoordig op veel plaatsen bestellen in poedervorm maar daar begin ik niet (meer) aan, teveel failure en teveel gevloek en teveel opkuis
Dus: voorgemaakte protein pannenkoeken <3
! thnx voor het mee denken. We hebben na aanleiding van je bericht hier zeker over gediscussieerd op de werkvloer.Wanneer komen de Kant-en-klare kipfiletblokjes (tandoori) 1kg (5 x 200gr) weer op voorraad, zelfde voor de Basmati rijst. Hoop morgen, want dan wil ik gaan bestellen?
Maroccan Flavour is prima! Misschien wel mijn favoriete smaak![]()
!!Gisteren teruggekomen van vakantie, dus vandaag wat vlees bestellen... Zie ik dat jullie verhuizen en dus niet meer deze week verzenden...![]()
! Welkom back trouwens 
Tip noted! thnx voor het mee denken. We hebben na aanleiding van je bericht hier zeker over gediscussieerd op de werkvloer. Het is weer online, echter zie mijn antwoord op Galen zijn post. Meer info soon! Awesome
!! We gaan morgen t/m zondag verhuizen. Vooruit bestellen kan (aankomende maandag verzenden we weer, aankomende dinsdag eerste lever dag). Echter wacht nog even. Morgen gaan wij wat meer dingen vertellen, waarschijnlijk eind ochtend (hoop ik) dan wordt alles meer duidelijk met een nieuwspost! Muscle Meat breid uit
! Welkom back trouwens
![]()