Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.181
ben heel benieuwd. :) *wacht ongeduldig af want kan pas na werk kijken*
:cool:
vandaar dat de Tandoori even niet meer in voorraad is toch bedankt om daarvoor even (paar keer zelfs dacht ik) te bellen scoob, zat wel middenin een dierenpark gisteren dus had gsm niet zo in de gaten :D
:Thumbs:
# 100022548‏ Kan er weer een maandje tegenaan, zal wat reviews achterlaten;)
Thnx voor je order!! Ik heb je prive bericht gelezen, gaan we voor zorgen! Ik PM je straks er nog even over.
#100022550 Hopelijk is dit voldoende voor de komende maand :)
Dat denk ik wel als ik zo kijk, veel besteld :meal: bedankt!
hey scoob heb een vraagje, hebben jullie iets veranderd aan de low fat beef burgers ? Als je de foto bekijkt, links is wat ik laatste bestelling gekregen heb, rechts alle bestellingen ervoor de rechts ziet er donkerder uit en heeft minder .... vet (?), ze smaken ook een beetje anders
Ik weet waar het uiterlijk verschil door komt. Ik zal je de gehele achtergrond geven ervan. Gehakt is een mengeling van spierweefsel en bindweefsel (tartaar alleen spierweefsel). De witte stukjes die je ziet is bindweefsel, geen vet. Bindweefsel is net zo goed voor de eiwitten dus geen zorgen! De reden dat je het witte ziet bij ons en niet in de supermarkt (gehakt van de supermarkt is natuurlijk ook een mengeling), ligt aan hoe vaak / lang je het stuk vlees maalt (door de wolf heen haalt). Als je dit lang genoeg maalt, zie je geen wit meer. Echter doet dit de burger niet ten goede als je zo ver gaat. Het eiwit treed dan naar buiten en het vlees wordt dan stugger / taaier. We halen het daarom net lang genoeg door de maler. Het verschil dat je dus ziet links en rechts is een andere maling tijd. Ik ben blij dat je de foto stuurt, want het malen hoort natuurlijk altijd dezelfde tijd te hebben. Hierdoor merk je het kleine verschil. Ik ken beide varianten met een iets andere maling tijd en naar mijn ervaring zijn beide burgers goed / lekker. Ik neem aan dat je die ervaring ook hebt :)? Misschien nog wel een leuke toevoeging. Wellicht weet je dat ons low fat gehakt 5% ook voor de low fat burger wordt gebruikt. Tijdje terug hebben we een lab test op dit gehakt laten doen en de waardes van het vlees kloppen keurig zoals verwacht: http://i61.tinypic.com/2mm8j5y.png .
Ok, klinkt als mooie plannen!
Ik plaats hieronder een kleine update!
Zijn de kipblokjes in promo nu? Gelijk 30kg besteld, postbode gaat weer zweten :cool: (100022560)
Hehe :D Je maakt goed gebruik van, thnx voor de zeer mooie order. Gelukkig is de voorraad hoog vanwege de viering / actie.
Zie net dat de prijzen van de kipblokjes verlaagd zijn, is dit tijdelijk of permanent? Wel balen dat ik net vorige week besteld heb :D
We doen het twee weken i.p.v. een week zodat mensen die net besteld hebben ook de kans krijgen hier nog gebruik van te maken. Lees voor meer info hieronder.

Wat is er aan de hand ? Kleine update, volledige vanavond.

Aankomende week bestaan wij precies 2.5jaar. Daarnaast zitten wij vanaf aankomende maandag in ons nieuwe bedrijfspand: een uitbreiding :cool: :meal: ! Deze uitbreiding gaat, zoals jullie gewend zijn van ons, voor veel nieuwe producten de komende maanden zorgen. We trappen dan ook meteen af met een nieuwe smaak kipfiletblokjes: Western. Het allereerste product van Muscle Meat (en nog altijd het meest populaire product) zijn de kant-en-klare kipfilet blokjes. Ter viering geeft onze partner van dit product twee weken lang 10% korting op dit product die wij doorspelen aan jullie!

Laatst bewerkt:
Van harte met de uitbreiding! En top van de nieuwe smaken & producten, keep it up!

Ik weet waar het uiterlijk verschil door komt. Ik zal je de gehele achtergrond geven ervan. Gehakt is een mengeling van spierweefsel en bindweefsel (tartaar alleen spierweefsel). De witte stukjes die je ziet is bindweefsel, geen vet. Bindweefsel is net zo goed voor de eiwitten dus geen zorgen! De reden dat je het witte ziet bij ons en niet in de supermarkt (gehakt van de supermarkt is natuurlijk ook een mengeling), ligt aan hoe vaak / lang je het stuk vlees maalt (door de wolf heen haalt). Als je dit lang genoeg maalt, zie je geen wit meer. Echter doet dit de burger niet ten goede als je zo ver gaat. Het eiwit treed dan naar buiten en het vlees wordt dan stugger / taaier. We halen het daarom net lang genoeg door de maler. Het verschil dat je dus ziet links en rechts is een andere maling tijd. Ik ben blij dat je de foto stuurt, want het malen hoort natuurlijk altijd dezelfde tijd te hebben. Hierdoor merk je het kleine verschil. Ik ken beide varianten met een iets andere maling tijd en naar mijn ervaring zijn beide burgers goed / lekker. Ik neem aan dat je die ervaring ook hebt :)? Misschien nog wel een leuke toevoeging. Wellicht weet je dat ons low fat gehakt 5% ook voor de low fat burger wordt gebruikt. Tijdje terug hebben we een lab test op dit gehakt laten doen en de waardes van het vlees kloppen keurig zoals verwacht: http://i61.tinypic.com/2mm8j5y.png .
idd, beide burgers zijn lekker! en de linkse burger is idd minder taai dan de rechtse

:cool: :Thumbs: Thnx voor je order!! Ik heb je prive bericht gelezen, gaan we voor zorgen! Ik PM je straks er nog even over. Dat denk ik wel als ik zo kijk, veel besteld :meal: bedankt! Ik weet waar het uiterlijk verschil door komt. Ik zal je de gehele achtergrond geven ervan. Gehakt is een mengeling van spierweefsel en bindweefsel (tartaar alleen spierweefsel). De witte stukjes die je ziet is bindweefsel, geen vet. Bindweefsel is net zo goed voor de eiwitten dus geen zorgen! De reden dat je het witte ziet bij ons en niet in de supermarkt (gehakt van de supermarkt is natuurlijk ook een mengeling), ligt aan hoe vaak / lang je het stuk vlees maalt (door de wolf heen haalt). Als je dit lang genoeg maalt, zie je geen wit meer. Echter doet dit de burger niet ten goede als je zo ver gaat. Het eiwit treed dan naar buiten en het vlees wordt dan stugger / taaier. We halen het daarom net lang genoeg door de maler. Het verschil dat je dus ziet links en rechts is een andere maling tijd. Ik ben blij dat je de foto stuurt, want het malen hoort natuurlijk altijd dezelfde tijd te hebben. Hierdoor merk je het kleine verschil. Ik ken beide varianten met een iets andere maling tijd en naar mijn ervaring zijn beide burgers goed / lekker. Ik neem aan dat je die ervaring ook hebt :)? Misschien nog wel een leuke toevoeging. Wellicht weet je dat ons low fat gehakt 5% ook voor de low fat burger wordt gebruikt. Tijdje terug hebben we een lab test op dit gehakt laten doen en de waardes van het vlees kloppen keurig zoals verwacht: http://i61.tinypic.com/2mm8j5y.png . Ik plaats hieronder een kleine update! Hehe :D Je maakt goed gebruik van, thnx voor de zeer mooie order. Gelukkig is de voorraad hoog vanwege de viering / actie. We doen het twee weken i.p.v. een week zodat mensen die net besteld hebben ook de kans krijgen hier nog gebruik van te maken. Lees voor meer info hieronder. Wat is er aan de hand ? Kleine update, volledige vanavond. Aankomende week bestaan wij precies 2.5jaar. Daarnaast zitten wij vanaf aankomende maandag in ons nieuwe bedrijfspand: een uitbreiding :cool: :meal: ! Deze uitbreiding gaat, zoals jullie gewend zijn van ons, voor veel nieuwe producten de komende maanden zorgen. We trappen dan ook meteen af met een nieuwe smaak kipfiletblokjes: Western. Het allereerste product van Muscle Meat (en nog altijd het meest populaire product) zijn de kant-en-klare kipfilet blokjes. Ter viering geeft onze partner van dit product twee weken lang 10% korting op dit product die wij doorspelen aan jullie!

WOw nice, vandaag dus voor 2 weken?

Wou eind volgende week bestellen dus dat komt perfect uit!!

Wat voor producten kunnen we dan nog meer binennkort verwachten? (is t waard om voor sommige die binnenkort komen te wachten?)

Is de 10% korting dan op alle kippenblokjes of enkel de western?

Olivier, bedankt nog voor de ruil!
Heb nog last van m'n nek door het omhoog kijken met mijn 181cm ;)
Ben ERG benieuwd naar alles dat er in de toekomst ligt.

Tot horens!

Top die korting en helemaal super dat je de korting zo door passed.

Ik ben erg benieuwd naar de Western kipblokjes.
Hebben jullie trouwens de oude moroccan flavour nog? Had het ook in de opmerkingen genoemd.

Succes met de verhuizing van het weekend :thumbs:

Shit :-/ 2 dagen te snel een bestelling gedaan....

• #6.190
Van harte met de uitbreiding! En top van de nieuwe smaken & producten, keep it up!

Dankje DBBdominik, gewaardeerd!

idd, beide burgers zijn lekker! en de linkse burger is idd minder taai dan de rechtse

:thumbs: top, bedankt voor de feedback!

WOw nice, vandaag dus voor 2 weken?

Wou eind volgende week bestellen dus dat komt perfect uit!!

Wat voor producten kunnen we dan nog meer binennkort verwachten? (is t waard om voor sommige die binnenkort komen te wachten?)

Er komt nog een smaak kipblokjes bij aankomende woensdag: Lemon-Curry :meal:!! Voor de rest hebben wij veel producten lopen die we de komende maanden willen uitbrengen. Echter worden deze vanaf scratch ontwikkeld en daardoor moeilijk te zeggen nu wanneer het online komt. Kan ook nog even niet zeggen wat voor producten het zijn, maar Lemon-Curry is voorlopig even het enige waar je op zou kunnen wachten als je wilt.

Is de 10% korting dan op alle kippenblokjes of enkel de western?

Alle smaken!

Alle smaken, is ook terug te zien op de site.

Yes! En alle smaken zijn ook weer op volle voorraad. Met het nieuwe locatie / pand en daarbij de voorraad mogelijkheden (uitbreiding vriescellen) zie ik het niet snel gebeuren dat er iets offline op onze site gaat. Dan moet er iets aparts gebeuren.

Olivier, bedankt nog voor de ruil!
Heb nog last van m'n nek door het omhoog kijken met mijn 181cm ;)
Ben ERG benieuwd naar alles dat er in de toekomst ligt.

Tot horens!

Luk je even ontmoet te hebben!! Mijn lengte is gewenning bij de mensen om mij heen. De eerste keer geef vaak een shockfactor :o

Top die korting en helemaal super dat je de korting zo door passed.

Ik ben erg benieuwd naar de Western kipblokjes.
Hebben jullie trouwens de oude moroccan flavour nog? Had het ook in de opmerkingen genoemd.

Succes met de verhuizing van het weekend :thumbs:

We hebben alleen de vernieuwde moroccan flavour. Heb je die al geproefd? Zo niet, dan denk ik dat je nog steeds tevreden zult zijn. Zelfde smaak, alleen iets minder sterk.

Ben zelf ook benieuwd wat men van Western vindt!

Thnx @ verhuizing succes!

Shit :-/ 2 dagen te snel een bestelling gedaan....

Hmm ja dat is altijd het vervelende van acties. We laten het daarom express 2 weken lopen. Heb je erg veel kipblokjes besteld dat deze 2 weken niet genoeg is? Ik kan niks beloven, maar als je me een PM stuurt dat kijk ik er even naar (pm bestelnummer).

De aankondiging van de actie (die al online is) en de verhuizing komt een dag later. Iedereen is net pas thuis en heeft 13 uur lopen inpakken en sjouwen :).

Gaaf nieuws! Gefeliciteerd met jullie uitbreiding! Ben heel benieuwd naar de western. Ga ik de volgende keer zeker proberen.

van harte met jullie jubileum! en nu op naar de 5 jaar!
Kan wel wat vriezer vulling gebruiken ook... vriezer eergisteren een waterballet hier... kon bijna alles weggooien. .:sad:

Die kauwgoms vind ik echt niet passen in jullie assortiment, sugar-free heel mooi maar "Aspartame", "Mannitol", "Aspartame-Acesulfame", "Acesulfame-K", wat is dat allemaal man?!

Iedereen weet dat dit slecht is voor de gezondheid, moest het nu op basis van steviolglycosiden zijn zou ik het nog ok vinden :S

Jullie die e-nummers zodanig verafschuwen komen wel met zoveel bullshit ingrediënten af.

• #6.195
Gaaf nieuws! Gefeliciteerd met jullie uitbreiding! Ben heel benieuwd naar de western. Ga ik de volgende keer zeker proberen.

Bedankt voor de felicitatie! Ben benieuwd wat je van Western vindt!

van harte met jullie jubileum! en nu op naar de 5 jaar! Kan wel wat vriezer vulling gebruiken ook... vriezer eergisteren een waterballet hier... kon bijna alles weggooien. .:sad:

Hehe waterballet ken ik. Mijn eigen vriezer bij mij zelf thuis had ik een keer niet goed dicht geduwd. Een grote ijsbende xD. Bedankt voor je felicitatie :)!

Die kauwgoms vind ik echt niet passen in jullie assortiment, sugar-free heel mooi maar "Aspartame", "Mannitol", "Aspartame-Acesulfame", "Acesulfame-K", wat is dat allemaal man?! Iedereen weet dat dit slecht is voor de gezondheid, moest het nu op basis van steviolglycosiden zijn zou ik het nog ok vinden :S Jullie die e-nummers zodanig verafschuwen komen wel met zoveel bullshit ingrediënten af.

Hoi Memeloy, bedankt voor de feedback. Ik zal wat nadere toelichting geven.

''Jullie die e-nummers zodanig verafschuwen komen wel met zoveel bullshit ingrediënten af.''

Nee. Op onze site (pagina 'Over Muscle meat', kopje 'wat is betere kwaliteit') staat duidelijk dat dit alleen over onze pure vlees producten gaat. Het een plus punt is dat wij producten zoals runderkogelbiefstuk als 100% aanbieden in plaats van 95% en de overige 5% conserveermiddel etc. die op veel plekken ligt.

Verder zijn niet alle e-nummer per definitie slecht. Sommige e-nummers heb je gewoon nodig om het product überhaupt te kunnen maken zoals broodbeleg of gerookte kip. Een e-nummer als e621 vermijden wij bv omdat er van mensen duidelijk lichamelijke klachten over zijn. Dit is bv dan ook een e-nummer waarvan de LIDL (uit mijn hoofd) vorig jaar heeft besloten het in geen nieuw product meer van hun zullen stoppen en bestaande producten hier het ingrediënt van zullen vervangen.

''Iedereen weet dat dit slecht is voor de gezondheid''

Nee, niet iedereen. Het Voedingscentrum, KWF kankerbestrijding http://www.kwf.nl/over-kwf/Pages/standpunt-kwf-zoetstoffen.aspx, de Consumentenbond en de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zijn van mening dat Aspartaam een veilige stof is, mits je de ADI (aanbevolen dagelijkse inname) gewoon aanhoud. Je moet echt heeeeeel wat doen wil je over de ADI gaan met aspartaam. In elk product zit er zo weinig ervan in, omdat het 200x zo zoet is en dus 200x zo weinig gram ervan gebruikt hoeft te worden. Er is een goede reden waarom deze partijen Aspartaam niet afvallen, omdat er geen studies zijn die aantonen dat aspartaam slecht voor de gezondheid en / of kankerverwekkend is. Alleen in 2006 en 2007 waren er twee studies gekomen die dit wel beweerde. Echter is dit weerlegd door de Europese Voedselveiligheidsautoriteit, omdat de aandoening van de ratten bleek van een chronische ontsteking aan de ademhalingsorganen, de ratten waren al ziek voor het onderzoek.

Het hele gedoe in de volksmond is gekomen omdat de suikerindustrie hier vooral gezorgd heeft, omdat het een enorme concurrent is. Het is misschien daardoor wel 1 van de meest onderzochte stoffen. Er zijn teveel studies te vinden die aantonen dat het niet schadelijk is.

Over de andere stoffen die je noemt ga ik verder niet op in, wordt veel te lang dit. Net als aspartaam goedgekeurd en standaard dingen dat als je teveel Mannitol binnen krijgt het laxerend werkt. Net als olijfolie... Verder staan alle ingrediënten altijd bij alle producten. Het is de keus aan de klant wat hij neemt. Het beste voorbeeld wat ik je kan geven is dat wij Slimpie geïntroduceerd hebben (suiker aanmaaklimonade). Of het nu terecht is of niet, een aantal klanten vroegen vriendelijk of we ook niet met een niet aspartaam versie konden komen. Dit was de hoofdreden dat Bolero instant limonade geïntroduceerd is met als hoofdingredient stevia i.p.v. aspartaam.

''Jullie die e-nummers zodanig verafschuwen komen wel met zoveel bullshit ingrediënten af.''

Nee. Op onze site (pagina 'Over Muscle meat', kopje 'wat is betere kwaliteit') staat duidelijk dat dit alleen over onze pure vlees producten gaat. Het een plus punt is dat wij producten zoals runderkogelbiefstuk als 100% aanbieden in plaats van 95% en de overige 5% conserveermiddel etc. die op veel plekken ligt.

Laatst bewerkt:
Net de Zucchini Mix geprobeerd, die is nieuw voor mij. En wat uit de zak gehaald, en in een magnetron bakje gedaan gegoten als het ware, was verbaasd dat ik helemaal geen uienringen zag. Toen in zak gaan graven en zag een paar uienringen, had eigenlijk wel verwacht dat er meer in zou zitten, vind dat er weinig in zitten, moest ik heel diep in de zak graven om er een paar te zien. Voor de rest smaak ie wel goed.

• #6.197
Net de Zucchini Mix geprobeerd, die is nieuw voor mij. En wat uit de zak gehaald, en in een magnetron bakje gedaan gegoten als het ware, was verbaasd dat ik helemaal geen uienringen zag. Toen in zak gaan graven en zag een paar uienringen, had eigenlijk wel verwacht dat er meer in zou zitten, vind dat er weinig in zitten, moest ik heel diep in de zak graven om er een paar te zien. Voor de rest smaak ie wel goed.
Mooi dat hij goed smaakt! Dat er minder uienringen of weinig inzitten dat klopt wel hoor: Groene courgette: ca. 35%, gele courgette: ca. 35%, dadeltomaat: ca. 20%, gesneden rode ui: ca. 10% Zucchini betekent courgette, daar ligt dan ook de focus op. Ik vind hem zelf erg lekker omdat de gele courgette ontzettend zoet smaakt. Wel een goede tip voor ons mee te nemen dat je een groentemix zoekt met meer dan 10% ui? Over enkele weken gaan we weer eens naar onze groente kijken of we een leuke kunnen toevoegen. Paar pagina's terug zei iemand ook dat hij een wokgroente mix zoekt. ---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Muscle Meat breidt uit!

nmdjix.jpg

Omdat de actie gisteren al online stond, is het al ontdekt. ondanks toch maar even een 'officiële' post en morgen ook met de actie ;). Iedereen bedankt van gisteren voor de felicitaties!!

Muscle Meat breidt uit! Vanaf aankomende maandag verzenden wij vanuit ons nieuwe bedrijfspand: een uitbreiding! Deze uitbreiding gaat, zoals jullie gewend zijn van ons, voor veel nieuwe producten de komende maanden zorgen. Aankomende week bestaan wij ook precies 2.5jaar. Ter viering trappen wij morgen af met een actie in samenwerking met een van onze leveranciers! Morgen meer..

• #6.198
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Ter viering van ons 2.5jarig bestaan en de verhuizing naar ons nieuwe pand geeft onze partner van ons eerste en nog steeds meest populaire product twee weken lang 10% korting op alle 9 smaken. Dit spelen wij graag door naar jullie! Link: http://musclemeat.nl/diepvries/kip
  • Snel: niet meer eerst snijden, koken en handen wassen
  • Makkelijk: direct eetbaar en makkelijk mee te nemen vanwege de plastic verpakking per portie, of toe te voegen aan een maaltijd.
  • Geen toevoegingen van: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten.

http://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net...=4ed13405603f84910534728eeb72ac81&oe=563BF0BE Ter viering van ons 2.5jarig bestaan en de verhuizing naar ons nieuwe pand geeft onze partner van ons eerste en nog steeds meest populaire product twee weken lang 10% korting op alle 9 smaken. Dit spelen wij graag door naar jullie! Link: http://musclemeat.nl/diepvries/kip
  • Snel: niet meer eerst snijden, koken en handen wassen
  • Makkelijk: direct eetbaar en makkelijk mee te nemen vanwege de plastic verpakking per portie, of toe te voegen aan een maaltijd.
  • Geen toevoegingen van: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten.
Gatver mijn 10 Kg is nog niet op en wil volgende keer zeker bestellen... kan er eventueel iets gedaan worden voor men volgende bestelling dat ik hier ook nog van kan meenemen? :)

Groetjes uncle en proficiat!

• #6.200
Gatver mijn 10 Kg is nog niet op en wil volgende keer zeker bestellen... kan er eventueel iets gedaan worden voor men volgende bestelling dat ik hier ook nog van kan meenemen? :) Groetjes uncle en proficiat!
Bedankt voor de proficiat :)! We doen de actie bewust 2 weken i.p.v. 1 week zodat als men net besteld heeft hopelijk als nog gebruik er van kan maken. Als je bv afgelopen week een I love hebt besteldbesteld (10kg) dan kan 2 weken idd niet lang genoeg zijn. Je kunt mij dan best een bericht sturen op info@musclemeat.nl of een PM hier. We kijken we hier vervolgens even naar in alle redelijkheid.

Terug
Naar boven