- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
ben heel benieuwd.*wacht ongeduldig af want kan pas na werk kijken*
:Thumbs:vandaar dat de Tandoori even niet meer in voorraad is toch bedankt om daarvoor even (paar keer zelfs dacht ik) te bellen scoob, zat wel middenin een dierenpark gisteren dus had gsm niet zo in de gaten![]()
Thnx voor je order!! Ik heb je prive bericht gelezen, gaan we voor zorgen! Ik PM je straks er nog even over.# 100022548 Kan er weer een maandje tegenaan, zal wat reviews achterlaten![]()
Dat denk ik wel als ik zo kijk, veel besteld#100022550 Hopelijk is dit voldoende voor de komende maand![]()
bedankt!
Ik weet waar het uiterlijk verschil door komt. Ik zal je de gehele achtergrond geven ervan. Gehakt is een mengeling van spierweefsel en bindweefsel (tartaar alleen spierweefsel). De witte stukjes die je ziet is bindweefsel, geen vet. Bindweefsel is net zo goed voor de eiwitten dus geen zorgen! De reden dat je het witte ziet bij ons en niet in de supermarkt (gehakt van de supermarkt is natuurlijk ook een mengeling), ligt aan hoe vaak / lang je het stuk vlees maalt (door de wolf heen haalt). Als je dit lang genoeg maalt, zie je geen wit meer. Echter doet dit de burger niet ten goede als je zo ver gaat. Het eiwit treed dan naar buiten en het vlees wordt dan stugger / taaier. We halen het daarom net lang genoeg door de maler. Het verschil dat je dus ziet links en rechts is een andere maling tijd. Ik ben blij dat je de foto stuurt, want het malen hoort natuurlijk altijd dezelfde tijd te hebben. Hierdoor merk je het kleine verschil. Ik ken beide varianten met een iets andere maling tijd en naar mijn ervaring zijn beide burgers goed / lekker. Ik neem aan dat je die ervaring ook hebthey scoob heb een vraagje, hebben jullie iets veranderd aan de low fat beef burgers ? Als je de foto bekijkt, links is wat ik laatste bestelling gekregen heb, rechts alle bestellingen ervoor de rechts ziet er donkerder uit en heeft minder .... vet (?), ze smaken ook een beetje anders
? Misschien nog wel een leuke toevoeging. Wellicht weet je dat ons low fat gehakt 5% ook voor de low fat burger wordt gebruikt. Tijdje terug hebben we een lab test op dit gehakt laten doen en de waardes van het vlees kloppen keurig zoals verwacht: http://i61.tinypic.com/2mm8j5y.png .
Ik plaats hieronder een kleine update!
HeheZijn de kipblokjes in promo nu? Gelijk 30kg besteld, postbode gaat weer zweten(100022560)
Je maakt goed gebruik van, thnx voor de zeer mooie order. Gelukkig is de voorraad hoog vanwege de viering / actie.
We doen het twee weken i.p.v. een week zodat mensen die net besteld hebben ook de kans krijgen hier nog gebruik van te maken. Lees voor meer info hieronder.Zie net dat de prijzen van de kipblokjes verlaagd zijn, is dit tijdelijk of permanent? Wel balen dat ik net vorige week besteld heb![]()
Wat is er aan de hand ? Kleine update, volledige vanavond.
Aankomende week bestaan wij precies 2.5jaar. Daarnaast zitten wij vanaf aankomende maandag in ons nieuwe bedrijfspand: een uitbreiding
! Deze uitbreiding gaat, zoals jullie gewend zijn van ons, voor veel nieuwe producten de komende maanden zorgen. We trappen dan ook meteen af met een nieuwe smaak kipfiletblokjes: Western. Het allereerste product van Muscle Meat (en nog altijd het meest populaire product) zijn de kant-en-klare kipfilet blokjes. Ter viering geeft onze partner van dit product twee weken lang 10% korting op dit product die wij doorspelen aan jullie!
Laatst bewerkt: