Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Shit :-/ 2 dagen te snel een bestelling gedaan....

idem, net beide diepvriezen hier volstopt met muscle meat producten en 9kg kip

los daarvan: levering was weer top! en nogmaals bedankt om mij op de hoogte te houden dat de Tandoori even niet meer beschikbaar was zodat ik deze nog vlotjes kon wisselen met een andere soort :D

Tot welke datum exact is de actie geldig?

vergeet je mij niet scoob:o

Die kauwgoms vind ik echt niet passen in jullie assortiment, sugar-free heel mooi maar "Aspartame", "Mannitol", "Aspartame-Acesulfame", "Acesulfame-K", wat is dat allemaal man?!

Iedereen weet dat dit slecht is voor de gezondheid, moest het nu op basis van steviolglycosiden zijn zou ik het nog ok vinden :S

Jullie die e-nummers zodanig verafschuwen komen wel met zoveel bullshit ingrediënten af.
Wow, ik wist niet dat dat slecht was voor de gezondheid, dankjewel voor je bijdrage.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.208
Tot welke datum exact is de actie geldig?

4 september idd!

Pm gestuurd!

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

idem, net beide diepvriezen hier volstopt met muscle meat producten en 9kg kip

los daarvan: levering was weer top! en nogmaals bedankt om mij op de hoogte te houden dat de Tandoori even niet meer beschikbaar was zodat ik deze nog vlotjes kon wisselen met een andere soort :D

Bedankt voor het compliment :)! Je mag mij nog PM-en natuurlijk over de 9kg kip (heb je de tekst boven jou post gelezen?)

Gefeliciteerd! Zag net dat ik nog maar 4 kipfilets had. Mijn 3e bestelling is de deur uit. Jammer dat de kipblokjes lemon-curry op waren, had wel eens willen proberen. Ik heb tot nu toe alleen rauw vlees besteld. Wel jell-o mee besteld, dat spul wil ik al tijden. Lekker in de cut als je toch iets wilt eten :)

Wanneer is de lemon curry weer op voorraad?

• #6.211
Gefeliciteerd! Zag net dat ik nog maar 4 kipfilets had. Mijn 3e bestelling is de deur uit. Jammer dat de kipblokjes lemon-curry op waren, had wel eens willen proberen. Ik heb tot nu toe alleen rauw vlees besteld. Wel jell-o mee besteld, dat spul wil ik al tijden. Lekker in de cut als je toch iets wilt eten :)
Nog maar 4! Net op tijd besteld :thumbs:. Lemon-curry komt morgen voor het eerst binnen. Jell-o is wel leuk spul. Je kunt er ook een protein versie mee maken of idd je smacht naar zoet ermee helpen tijdens de cut. Voor protein versie check:

http://www.youtube.com/watch?v=C-kjHGrFhLM
Wanneer is de lemon curry weer op voorraad?
Komt om 15:00 voor het eerst op ''op voorraad''!

• #6.213
Hee Scoobz0r,

Ik heb even een vraagje over jullie amandelen, er staat bij dat ze uit de USA komen. Maar de meeste amandelen uit de USA zijn gegast met propyleenoxide, een chemische stof die kanker veroorzaakt.

Zie: http://healthbytes.me/heeft-u-het-smerige-geheim-van-amandelen-al-ontdekt/

Zijn jullie amandelen ook met die stof behandeld?

Goede vraag! Ik weet natuurlijk wel wat van onze amandelen, maar in alle eerlijkheid moet ik dit nagaan en navragen / opvragen. Ik post hier het antwoord en stuur je ook een PM met het antwoord voor het geval je het hier mist. Hopelijk morgen middag.

Ik heb weer een bestelling geplaatst: #100022884

Waarom kan ik niet woensdag 26-08 pakken als bezorgdatum?

Pak jij 'm weer in Scoob? ;)

• #6.215
Ik heb weer een bestelling geplaatst: #100022884 Waarom kan ik niet woensdag 26-08 pakken als bezorgdatum? Pak jij 'm weer in Scoob? ;)
Net 10 min geleden uitgezet, excuus voor het ongemak. Overvloed aan bestelling die vandaag af moeten. Iedereen pakt hier in inclusief ik die dit typ op mijn mobiel terwijl ik droogijs in mijn handen heb xD. Donderdag en vrijdag zijn beschikbaar als aflever dag.

Laatst bewerkt:
Net 10 min geleden uitgezet, excuus voor het ongemak. Overvloed aan bestelling. Iedereen pakt hier in inclusief ik die dit typ op mijn mobiel terwijl ik droogijs in mijn handen heb xD. Donderdag en vrijdag zijn beschikbaar als aflever dag.

Damn.... Ik me haasten om voor 15:00 uur de bestelling te hebben geplaatst; bummer :o

Dan maar een dag op een stukje hout bijten :D

heb ik voor 8 weken kip besteld gooien jullie een nieuwe smaak erop :roflol:
Wordt snel nog een bestelling kip lemon-curry :meal:

ik zie net dat mijn bezorging uitgesteld is tot morgen :( ik denk ik kies voor een postnl afhaal punt komt het altijd goed

Laatst bewerkt:
Vakanties zijn weer afgelopen he. Het is daarom ook niet raar dat het weer druk is :P

• #6.219
Hee Scoobz0r, Ik heb even een vraagje over jullie amandelen, er staat bij dat ze uit de USA komen. Maar de meeste amandelen uit de USA zijn gegast met propyleenoxide, een chemische stof die kanker veroorzaakt. Zie: http://healthbytes.me/heeft-u-het-smerige-geheim-van-amandelen-al-ontdekt/ Zijn jullie amandelen ook met die stof behandeld?

Goede vraag! Ik weet natuurlijk wel wat van onze amandelen, maar in alle eerlijkheid moet ik dit nagaan en navragen / opvragen. Ik post hier het antwoord en stuur je ook een PM met het antwoord voor het geval je het hier mist. Hopelijk morgen middag.

Leverancier gesproken. Ze wisten met vrijwel zekerheid te zeggen dat dit niet gebeurt. Echter ligt de vraag bij degene in zijn mailbox van de kwaliteitsdienst die hier alles van weet, het antwoord komt er aan.

heb ik voor 8 weken kip besteld gooien jullie een nieuwe smaak erop :roflol: Wordt snel nog een bestelling kip lemon-curry :meal: ik zie net dat mijn bezorging uitgesteld is tot morgen :( ik denk ik kies voor een postnl afhaal punt komt het altijd goed

Zul je net zien idd :(. Je mag mij altijd een PM sturen als je groot besteld (dus een tijd niet terug komt) over of je nog even moet wachten voor een nieuw product. Er zijn zelfs twee nieuwe smaken: westen en lemon-curry! Beide pretty awesome :). Van de meeste werknemers is de lemon-curry de nieuwe favoriet en western is gewoon goed.

Vakanties zijn weer afgelopen he. Het is daarom ook niet raar dat het weer druk is :P

Klopt, vakantie, salaris week, actie 10%, 2 nieuwe producten en nog wat dingen. Booming ;).

Ik bestel gewoon wel vier kilo extra van de week :roflol: dan maar een overvolle vriezer

Terug
Naar boven