Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je per se 4kg vlees bestellen? Of is het ook mogelijk om eerst de samples te proberen?
Heb wel interesse om een bestelling te plaatsen, maar zou graag eerst een sample willen proberen voordat mijn vriezer vol ligt.

thx, meer info over de boerenkruidenmix? zit er lactose/melk in?
Binnenkort de hamburgers eens proberen. Ik hoop dat die op een broodje met een plakje kaas(als cheeseburger) ook lekker is
---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 13:34 ----------
edit: Relaxt dat je ook een klein pakje hamburgers kan kopen.

leuk dat je het gaat proberen!Beter die hamburgers, moet binnenkort toch weer bestellen! Zeker goed voor de afwisseling.
ha sander miss moet je je locatie er gewoon bijzetten miss is hier wel iemand van semi in je buurt die wel vaker besteld
maat heeft weer vleesjes voor mij besteld, burgers bij besteld laat zeker nog horen wat ik er van vond!
Misschien moet je er ook diepvriesgroente bij gaan verkopen op termijn. Ik grijp steeds mis met die broccoli van de Lidl haha![]()
ha sander miss moet je je locatie er gewoon bijzetten miss is hier wel iemand van semi in je buurt die wel vaker besteld
maat heeft weer vleesjes voor mij besteld, burgers bij besteld laat zeker nog horen wat ik er van vond!
dan maar wachten tot na het weekend.Thnx voor de inbreng! Nemen we mee.
Gekookte kipblokjes (Naturel) tijdelijk uitverkocht. Deze vrijdag (11-Oktober) weer beschikbaar. Licht gezout en Biologisch is wel beschikbaar!

ha gelukkig hadden we ons kunnen inhouden en hebben we nogs 3 kilo kip besteld toen we 12 kg aan het overwegen waren
eerst deze week burgers enzo ook checken dan bestellen we volgende week eens voor een ganse maand![]()

Klopt is ook een optie om samen te bestellen. Maar na het lezen van andere forumleden ga ik een bestelling plaatsen.
Zie net dat de naturel kip tijdelijk uitverkocht isdan maar wachten tot na het weekend.
Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat smaken.
net pech dus. Even wachten, maar dat is het zeker waard!
Haha ja ik moet de eerste bestelling nog plaatsen, maar heb mezelf gedwongen eerst al het vlees wat nog in de vriezer ligt op te vreten![]()
!Vandaag mijn bestelling ontvangen. Helaas zaten er maar 7 burgers in, ipv de bestelde 18.
Op de foto kan je zien dat er los verpakte hamburgers zitten en geen doos met 18 stuks.
![]()
Hoe gaan we dit oplossen?
bestelnummer 1130
. Ik neem even persoonlijk contact met je op voor wat opties zodat je kan kiezen welke je het liefst wil!Aaiiinet pech dus. Even wachten, maar dat is het zeker waard!
Gekookte kipblokjes naturel is en blijft ons populairste product![]()
Beter toch! Kan hij daarna tot het nokkie vol met Muscle Meat!
Ah! Bedankt voor de begeleidende de foto, dat is voor ons altijd fijn. Inpak foutje. Waarschijnlijk heeft deze inpak persoon gedacht gelezen te hebben ''7x150gr versie'' i.p.v. de ''doos versie''. Een inpak fout wordt natuurlijk meteen goed gemaakt. Ik neem even persoonlijk contact met je op voor wat opties zodat je kan kiezen welke je het liefst wil!
!thx, meer info over de boerenkruidenmix? zit er Ilactose/melk in?
thx!Zoals beloofd zou ik hier nog even op terug komen vandaag. Ik heb de leverancier gesproken en hier kwam het volgende uit:
''In de boerenkruidenmix zijn de volgende ingrediënten aanwezig: zout, aardappelzetmeel, uien, specerijen (o.a. paprika), , kruiden (o.a. peterselie), knoflook en een natuurlijke aroma. [/FONT]''