AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Beter die hamburgers, moet binnenkort toch weer bestellen! Zeker goed voor de afwisseling.

Moet je per se 4kg vlees bestellen? Of is het ook mogelijk om eerst de samples te proberen?

Heb wel interesse om een bestelling te plaatsen, maar zou graag eerst een sample willen proberen voordat mijn vriezer vol ligt.

ha sander miss moet je je locatie er gewoon bijzetten miss is hier wel iemand van semi in je buurt die wel vaker besteld :)

maat heeft weer vleesjes voor mij besteld, burgers bij besteld laat zeker nog horen wat ik er van vond!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
thx, meer info over de boerenkruidenmix? zit er lactose/melk in?

Er zit geen lactose/melk in verwerkt. De boerenkruidenmix komt uit Duitsland en bestaat uit 4 verschillende specerijen. Ik ga morgen de leverancier even bellen met de vraag welke dit exact zijn voordat ik het verkeerd zeg. Ik kom er dus op terug morgen voor eind van de dag!

Binnenkort de hamburgers eens proberen. Ik hoop dat die op een broodje met een plakje kaas(als cheeseburger) ook lekker is:)

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 13:34 ----------

edit: Relaxt dat je ook een klein pakje hamburgers kan kopen.

Ze zijn zeker lekker als cheesburger, ik heb alle persoonlijke ervaring er al mee vergaard :cool:

Hamburgers ook al? :D Nog maar eens bestellen :D

Onze vaste Belgische klant Sayer :D leuk dat je het gaat proberen!

Beter die hamburgers, moet binnenkort toch weer bestellen! Zeker goed voor de afwisseling.

Precies wij dachten. Soms wil je gewoon wat anders maar toch wat eiwitten binnen krijgen!

ha sander miss moet je je locatie er gewoon bijzetten miss is hier wel iemand van semi in je buurt die wel vaker besteld :)

maat heeft weer vleesjes voor mij besteld, burgers bij besteld laat zeker nog horen wat ik er van vond!

We zien vaak dat mensen samen bestellen bij ons. Top!! Ik kijk naar je review uit.

Er zijn vandaag een boel hamburger doosjes en samples verkocht, super om te zien dat er vraag naar is !!

Misschien moet je er ook diepvriesgroente bij gaan verkopen op termijn. Ik grijp steeds mis met die broccoli van de Lidl haha :o

Misschien moet je er ook diepvriesgroente bij gaan verkopen op termijn. Ik grijp steeds mis met die broccoli van de Lidl haha :o

Thnx voor de inbreng! Nemen we mee.

Gekookte kipblokjes (Naturel) tijdelijk uitverkocht. Deze vrijdag (11-Oktober) weer beschikbaar. Licht gezout en Biologisch zijn wel beschikbaar!

Laatst bewerkt:

Klopt is ook een optie om samen te bestellen. Maar na het lezen van andere forumleden ga ik een bestelling plaatsen.

Zie net dat de naturel kip tijdelijk uitverkocht is :fuu: dan maar wachten tot na het weekend.
Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat smaken.

Haha business is booming already! :thumbs:

ha gelukkig hadden we ons kunnen inhouden en hebben we nogs 3 kilo kip besteld toen we 12 kg aan het overwegen waren :D

eerst deze week burgers enzo ook checken dan bestellen we volgende week eens voor een ganse maand :)

ha gelukkig hadden we ons kunnen inhouden en hebben we nogs 3 kilo kip besteld toen we 12 kg aan het overwegen waren :D

eerst deze week burgers enzo ook checken dan bestellen we volgende week eens voor een ganse maand :)

Haha ja ik moet de eerste bestelling nog plaatsen, maar heb mezelf gedwongen eerst al het vlees wat nog in de vriezer ligt op te vreten :D

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Helaas zaten er maar 7 burgers in, ipv de bestelde 18.
Op de foto kan je zien dat er los verpakte hamburgers zitten en geen doos met 18 stuks.

2n0pun9.jpg

Hoe gaan we dit oplossen?
bestelnummer 1130

Klopt is ook een optie om samen te bestellen. Maar na het lezen van andere forumleden ga ik een bestelling plaatsen.

Zie net dat de naturel kip tijdelijk uitverkocht is :fuu: dan maar wachten tot na het weekend.
Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat smaken.

Aaiii :) net pech dus. Even wachten, maar dat is het zeker waard!

Haha business is booming already! :thumbs:

Gekookte kipblokjes naturel is en blijft ons populairste product :D

Haha ja ik moet de eerste bestelling nog plaatsen, maar heb mezelf gedwongen eerst al het vlees wat nog in de vriezer ligt op te vreten :D

Beter toch! Kan hij daarna tot het nokkie vol met Muscle Meat ;)!

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Helaas zaten er maar 7 burgers in, ipv de bestelde 18.
Op de foto kan je zien dat er los verpakte hamburgers zitten en geen doos met 18 stuks.

2n0pun9.jpg

Hoe gaan we dit oplossen?
bestelnummer 1130

Ah! Bedankt voor de begeleidende de foto, dat is voor ons altijd fijn. Inpak foutje. Waarschijnlijk hebben wij gedacht gelezen te hebben ''7x150gr versie'' i.p.v. de ''doos versie''. Een inpak fout wordt natuurlijk meteen goed gemaakt :). Ik neem even persoonlijk contact met je op voor wat opties zodat je kan kiezen welke je het liefst wil!

Laatst bewerkt:
Regel dat lekker appart joh ;)

Aaiii :) net pech dus. Even wachten, maar dat is het zeker waard!

Gekookte kipblokjes naturel is en blijft ons populairste product :D

Beter toch! Kan hij daarna tot het nokkie vol met Muscle Meat ;)!

Ah! Bedankt voor de begeleidende de foto, dat is voor ons altijd fijn. Inpak foutje. Waarschijnlijk heeft deze inpak persoon gedacht gelezen te hebben ''7x150gr versie'' i.p.v. de ''doos versie''. Een inpak fout wordt natuurlijk meteen goed gemaakt :). Ik neem even persoonlijk contact met je op voor wat opties zodat je kan kiezen welke je het liefst wil!

Super. Vergissen is menselijk. No problem

Na men wedstrijd eens die hamburgers bestellen :D

Na men wedstrijd eens die hamburgers bestellen :D

Sweet :D!

thx, meer info over de boerenkruidenmix? zit er Ilactose/melk in?

Zoals beloofd zou ik hier nog even op terug komen vandaag. Ik heb de leverancier gesproken en hier kwam het volgende uit:

''In de boerenkruidenmix zijn de volgende ingrediënten aanwezig: zout, aardappelzetmeel, uien, specerijen (o.a. paprika), , kruiden (o.a. peterselie), knoflook en een natuurlijke aroma. [/FONT]''

Zoals beloofd zou ik hier nog even op terug komen vandaag. Ik heb de leverancier gesproken en hier kwam het volgende uit:

''In de boerenkruidenmix zijn de volgende ingrediënten aanwezig: zout, aardappelzetmeel, uien, specerijen (o.a. paprika), , kruiden (o.a. peterselie), knoflook en een natuurlijke aroma. [/FONT]''
thx!

Zijn die hamburgers ook te gebruiken om een bolognaise sauze voor op de spagetti mee te maken?

Zo ja, heeft iemand dit al succesvol uitgeprobeerd? Lekker?

Laatst bewerkt:
Zal mijn ervaring ook even delen! ;)
Aller eerst, het concept is natuurlijk super, ik weet dat ze dit in de USA al een tijdje doen en ook vooral op bodybuilding gericht volgens mij.
Nu heb ik die prijzen weleens zitten bekijken maar daar werd je niet blij van(nu weet ik niet wat vlees/kip daar in de supermarkt kost).

Van het weekend besteld en vandaag uh.. gister pakketje binnen zoals aangegeven.
Perfect gekoeld, alles nog bevroren... vroeg me nog af hoe dat kan voor die prijs, tis natuurlijk duurder dan alleen een doosje.
Net terug van me werk en 400gr kip(naturel) bij me maaltijd geknald, heerlijk gegeten, dit is echt prima kwaliteit kip!
Ga de kip ook zeker op brood proberen, aangezien het makkelijk te ''prakken'' is.
De sample paardenbiefstuk ga ik van het weekend even proberen denk ik.

Pluspunten:
+ Snelle service
+ Prijs kwaliteit verhouding
+ Geen kip meer snijden en bereiden, maar kant en klaar in handige 200gr pakjes
+ Neemt weinig ruimte in beslag

Minpunt
- assortiment mag wat uitgebreider;

Graag zie ik nog vis/garnalen en groentes(broccoli!), ook noten zou ik tof vinden, maar dan wijk je wel van je doel af natuurlijk.

Je kan van mij zeker een maandelijkse bestelling verwachten, al moet ik me vriesvakje daarvoor wel goed indelen want naast de kip liggen ook altijd me groentes.

Ik ga me vrienden/familie musclemeat zeker aanraden, ik ben heel tevreden!

Terug
Naar boven