Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hee Scoobz0r,

Ik heb even een vraagje over jullie amandelen, er staat bij dat ze uit de USA komen. Maar de meeste amandelen uit de USA zijn gegast met propyleenoxide, een chemische stof die kanker veroorzaakt.

Zie: http://healthbytes.me/heeft-u-het-smerige-geheim-van-amandelen-al-ontdekt/

Zijn jullie amandelen ook met die stof behandeld?
Als ik het zo snel lees dan is die stof bij voldoende blootstelling via inhalatie giftig, oraal zijn flinke hoeveelheden nodig. Ik neem aan dat het gebruik ervan verboden is geworden om werknemers die in aanraking met de betreffende dampen komen te beschermen, niet een etende consument.

Hebben jullie wel genoeg kipblokjes op voorraad? :p
Ik wil vlak voor de actie afloopt bestellen omdat mijn vriezer dan wat leger is. Wilde dan direct nog een paar kilo van die biefstuk stukken gaan bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.223
Als ik het zo snel lees dan is die stof bij voldoende blootstelling via inhalatie giftig, oraal zijn flinke hoeveelheden nodig. Ik neem aan dat het gebruik ervan verboden is geworden om werknemers die in aanraking met de betreffende dampen komen te beschermen, niet een etende consument.

Volgens mij ook, des al niettemin toch nieuwsgierig naar het antwoord. Hopelijk morgen binnen.

Hebben jullie wel genoeg kipblokjes op voorraad? :p
Ik wil vlak voor de actie afloopt bestellen omdat mijn vriezer dan wat leger is. Wilde dan direct nog een paar kilo van die biefstuk stukken gaan bestellen.

Je hoeft je geen zorgen te maken! We zijn er op voorbereid. Het loopt storm door de 10%, maar er is nog geen smaak ''gevallen'' en verwachten dit ook niet door de voorbereiding die we hebben gedaan.

De lemon curry kipblokjes moeten nog aan het I love chicken pakket worden toegevoegd :)

5de bestelling binnen :) toch jammer dat ik zo weinig beef jerky had besteld.

• #6.226
Zo ook maar weer ff besteld nu de kip in de aanbieding is :)
Kan nooit kiezen welke smaak:rolleyes:

Alleen die lemon lijkt me niet zoveel eerlijk gezegd, durf het niet aan

• #6.228
Zo ook maar weer ff besteld nu de kip in de aanbieding is :)
Kan nooit kiezen welke smaak:rolleyes:

Alleen die lemon lijkt me niet zoveel eerlijk gezegd, durf het niet aan

Thnx voor je bestelling! Wij verwachten dat dit de smaak is die het hardst van allemaal gaat lopen, nadat hij een tijdje online is geweest waardoor men het geproefd heeft. Ken je de smaak kip-kerry? Daar lijkt hij op. Wist je dat je geen 1kg hoeft te kopen maar 1x 200gr mogelijk is? ---> http://musclemeat.nl/sample-kant-en-klare-kipfiletblokjes-western-200gr-445 . Als je die nog wilt toevoegen PM mij maar! Zou je eigenlijk een niet goed geld terug smaak garantie willen geven zo zeker ben ik er van, alleen dan moet ik het iedereen geven ;).

Is het stoofpotje goulash op of komt dat oroduct helemaal niet meer terug?

Even een vraag ivm de gezoete aardappelen... Volgens de gebruiksaanwijziging:

Oven: Verwarm het diepgevroren product in de oven op 170-180 graden met een beetje olie.

Ik veronderstel dat ik de stukjes aardappel ook gewoon op een bakplaat mag leggen, zonder olie toe te voegen, en na 7-8min eens de patat omdraaien?

• #6.232
Even een vraag ivm de gezoete aardappelen... Volgens de gebruiksaanwijziging: Oven: Verwarm het diepgevroren product in de oven op 170-180 graden met een beetje olie. Ik veronderstel dat ik de stukjes aardappel ook gewoon op een bakplaat mag leggen, zonder olie toe te voegen, en na 7-8min eens de patat omdraaien?
Ja dat kan zeker! Echter houd rekening mee dat ze al bereidt zijn. Mijn advies is eerst een blokje koud te eten, na het ontdooien er van. Je zult merken dat ze zacht zijn (en naar mijn smaak zo het lekkerst). Je kunt ze opwarmen in de oven, echter hoe langer je het daar in opwarmt hoe droger ze gaan worden tot uiteindelijk bijna krokant. Hoe je het product dus zelf lekker vindt moet je zelf uitvinden door het aantal minuten dat je het er in laat. Ik zelf doe ze vanuit bevroren toestand in de magnetron 6-7min op 750watt. Ze zijn dan dan net warm en erg zacht. Ik weet weer dat andere klanten ze lang in oven doen waardoor ze niet alleen warm worden maar uitdrogen, dus zij houden weer van een krokante versie. Opbakken in de pan met wat olie / Pam spray kan ook om ze alleen op te warmen maar ook om ze krokant te maken.

nog een update op de monster energy?

• #6.234
nog een update op de monster energy?

Wij verwachten morgen de Zero binnen te krijgen! Echter is het altijd even afwachten of het daadwerkelijk vrijdag wordt geleverd of maandag door vertraging @ vervoer. Ben benieuwd of het product loopt en of we het na verloop van tijd wel/niet in het assortiment houden.

Wij verwachten morgen de Zero binnen te krijgen! Echter is het altijd even afwachten of het daadwerkelijk vrijdag wordt geleverd of maandag door vertraging @ vervoer. Ben benieuwd of het product loopt en of we het na verloop van tijd wel/niet in het assortiment houden.

ik ken al een aantal mensen die een tree van zero willen bestellen :o

Zijn er al mense ndie ervaring hebben met de kipburgers original en stroganoff?

Olivier,

Gisteren na veel goede verhalen gehoord te hebben mijn eerste bestelling bij jullie gedaan, wat is eigenlijk miste was een soort van introductie pakket samengesteld uit een aantal producten. Nu heb ik gewoon een hele stape samples besteld on dit als of voor elkaar te krijgen.

Voor de rest, keep up the good work!

Olivier,

Gisteren na veel goede verhalen gehoord te hebben mijn eerste bestelling bij jullie gedaan, wat is eigenlijk miste was een soort van introductie pakket samengesteld uit een aantal producten. Nu heb ik gewoon een hele stape samples besteld on dit als of voor elkaar te krijgen.

Olivier,

Wat jij zocht is er wel Mike.
Het proefpakket met vanalles wat.
Kijk nog maar even op de site, het staat bij de samples!

Terug
Naar boven