MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zijn er al mense ndie ervaring hebben met de kipburgers original en stroganoff?

Toevallig laatst de original gehad. Zeer prima, goed gekruid en had geen saus nodig, was lekker sappig. Had hem als snack genomen dus kaal en dat ging prima. Zeker met deze voedingswaarden een goeie kipburger. Stroganoff moet ik nog proberen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.242
Hee Scoobz0r, Ik heb even een vraagje over jullie amandelen, er staat bij dat ze uit de USA komen. Maar de meeste amandelen uit de USA zijn gegast met propyleenoxide, een chemische stof die kanker veroorzaakt. Zie: http://healthbytes.me/heeft-u-het-smerige-geheim-van-amandelen-al-ontdekt/ Zijn jullie amandelen ook met die stof behandeld?
Propyleenoxide is een verboden stof in Europa. Er worden daarom alleen noten ingekocht die niet hiermee behandeld zijn. Geen product van ons bevat dan dus deze stof.
ik ken al een aantal mensen die een tree van zero willen bestellen :o
We hebben het zojuist binnen gekregen, echter een fout bij transport... we hebben maar 20% van de order binnen gekregen. Beperkte voorraad dus. De overige blikjes worden volgende week ergens geleverd. Ik zal vanavond het product online zetten.
Zijn er al mense ndie ervaring hebben met de kipburgers original en stroganoff?
Toevallig laatst de original gehad. Zeer prima, goed gekruid en had geen saus nodig, was lekker sappig. Had hem als snack genomen dus kaal en dat ging prima. Zeker met deze voedingswaarden een goeie kipburger. Stroganoff moet ik nog proberen.
De kipfiletburgers zijn de hardslopende burgers die we hebben. Hoor niks anders dan goeds en ben er zelf ook een ontzettende fan van. Zeker proberen, al neem je maar een sample (1 stuk) in je winkel wagen! Zelf eet ik ze tegenwoordig na mijn training 2 * 150gr. Dat is 63gr dierlijk eiwit. Ze zijn totaal niet droog, goede smaak etc. Hierdoor eet je ze heel makkelijk weg. Je hoeft er daarom geen broodje perse van te maken maar zoals Johan22 zegt: als snack weg eten, kaal. Voor de carbs drink ik daarna havermout met water en whey (voor de smaak).
Damn, goed opletten is zo moeilijk, heb het gevonden. Thnx!
Np! We hebben idd een proefpakket: http://musclemeat.nl/try-out-pakket-5kg

De nieuwe kipburger is erg lekker! stukken beter dan de (gepaneerde) kipburgers uit supermarkten.

• #6.244
De nieuwe kipburger is erg lekker! stukken beter dan de (gepaneerde) kipburgers uit supermarkten.

:meal: !!

ik ken al een aantal mensen die een tree van zero willen bestellen :o

Hij is er!

Nieuw product: Monster Energy Absolutely ZERO

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://musclemeat.nl/monster-energy-absolutely-zero-500ml

De ZERO versie van Monster Energy verdwijnt op steeds meer plekken in NL. Wij kregen steeds meer mails en andere berichten of wij dit product konden introduceren op de Muscle Meat. Waarom ook niet :). Hij is er! Of er daadwerkelijk vraag naar is (sales) zal bepalen of het product wel of niet blijft in de komende maanden.

Is er iets veranderd aan de marinade van argentina fire? Hij smaakt niet meer zoals het was in mijn beleving.

Scoob,

Dit is al serieus de 3x dat een bestelling niet klopt.
Nu mis ik weer 2 pakken ei-wit.
Heb er 1 van de 3 gehad.

• #6.247
Is er iets veranderd aan de marinade van argentina fire? Hij smaakt niet meer zoals het was in mijn beleving.

Nee geen wijzigingen. Op het moment heb ik hier thuis alleen Indonesian liggen dus kan het niet testen, al is de laatste Argentina die ik gegeten heb niet lang geleden. Heb je een batchnummer voor mij? PM het anders even, dan kijk ik er morgen naar. Vind je hem minder geworden of gewoon een andere smaak beleveing die niet perse slecht is?

Scoob,

Dit is al serieus de 3x dat een bestelling niet klopt.
Nu mis ik weer 2 pakken ei-wit.
Heb er 1 van de 3 gehad.

0_o dat is vreemd. Ik kan alleen niks voor je doen nu zonder bestelnaam of bestelnummer. Kan je mij mailen op info@musclemeat.nl? Dan maak ik het meteen goed ook met iets extra's. PM mag ook.

Laatst bewerkt:
Scoob,

Bedankt voor de snelle afhandeling, en compensatie! :cool:
Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen, hoop dat jullie zo doorgaan ermee.

:meal: !!

Hij is er!

Nieuw product: Monster Energy Obsolutely ZERO

http://www.monsterenergy.com/uploads_image/2013/06/06/p17se2l3k55bc14od1m766m81o3d6_L_655x435.jpg

http://musclemeat.nl/monster-energy-absolutely-zero-500ml

De ZERO versie van Monster Energy verdwijnt op steeds meer plekken in NL. Wij kregen steeds meer mails en andere berichten of wij dit product konden introduceren op de Muscle Meat. Waarom ook niet :). Hij is er! Of er daadwerkelijk vraag naar is (sales) zal bepalen of het product wel of niet blijft in de komende maanden.

Nice!
Redelijke prijs ook :)

• #6.251
Scoob,

Bedankt voor de snelle afhandeling, en compensatie! :cool:
Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen, hoop dat jullie zo doorgaan ermee.

Lief/leuk dat je dat dan ook weer post hier!

:thumbs: . We kunnen zien aan het gewicht van het pakket (PostNL site) of er iets mist en klopt het gewicht wel of het bv over het hoofd gezien is door de klant tijdens uitpakken (wel eens gebeurt). Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen Robbin!

Mooi!

MUSCLE MEAT ZOEKT ORDERPICKER/INPAKKER!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gezocht-orderpicker-inpakker-medewerker-muscle-meat-389703/

Lief/leuk dat je dat dan ook weer post hier!

Ja het was misschien niet zo netjes gelijk zo online te klagen via een forum.
Maar je verheugd je zo op je pakket en dan klopt het niet, en deze site staat altyd open op de telefoon :rolleyes::
En dan is het nog maar afwachtten of ze je wel geloven en eventueel willen oplossen.
Daarom vond ik het wel zeker gepast om het te melden:cool:

:thumbs: . We kunnen zien aan het gewicht van het pakket (PostNL site) of er iets mist en klopt het gewicht wel of het bv over het hoofd gezien is door de klant tijdens uitpakken (wel eens gebeurt). Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen Robbin!

Mooi!

MUSCLE MEAT ZOEKT ORDERPICKER/INPAKKER!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gezocht-orderpicker-inpakker-medewerker-muscle-meat-389703/

Zou graag voor MuscleMeat willen werken, alleen heb net een nieuwe baan gevonden waar ik 1 september begin. Maar mochten jullie in het weekend gaan verzenden, dan sta ik daar zeker voor open, en weet je me te vinden Olivier :).

Laatst bewerkt:
Vandaag me 1e MM bestelling geplaatst ben benieuwd :)

[/COLOR]hoi scoob

heb een probleempje met mij bestelling die ik onlangs geplaatst heb (100022429)
de pakjes kip die ik daar bij besteld heb zijn niet meer vacuüm nu ik ze ui de vriezer haal.
dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
de pakjes hebben allemaal batch nummer: 153232

van de 2 kilo zijn er minstens 6 a 7 niet meer vacuüm getrokken

nu ik de pakjes goed bekijk zijn ook van de pakjes de stickers beschadigt en van de pakjes die nog heel zijn niet.

Laatst bewerkt:
[/COLOR]hoi scoob

de pakjes kip die ik daar bij besteld heb zijn niet meer vacuüm nu ik ze ui de vriezer haal.

nu ik de pakjes goed bekijk zijn ook van de pakjes de stickers beschadigt en van de pakjes die nog heel zijn niet.
Ik heb dat ook weleens gehad, was waarschijnlijk met transport of zo gebeurd. Het maakt voor de kip zelf niets uit, het stapelt soms net wat minder lekker alleen.

• #6.257
Zou graag voor MuscleMeat willen werken, alleen heb net een nieuwe baan gevonden waar ik 1 september begin. Maar mochten jullie in het weekend gaan verzenden, dan sta ik daar zeker voor open, en weet je me te vinden Olivier :).

Ah jammer. Je had zeker mogen solliciteren. Gratz @ nieuwe job!

Vandaag me 1e MM bestelling geplaatst ben benieuwd :)

Bedankt :thumbs: !

[/COLOR]hoi scoob

Ik heb dat ook weleens gehad, was waarschijnlijk met transport of zo gebeurd. Het maakt voor de kip zelf niets uit, het stapelt soms net wat minder lekker alleen.

Ze raken af en toe los door het ruige transport van PostNL (schuren tegen elkaar). We kunnen daardoor niet garanderen dat alles vacuüm aankomt. Het maakt echter niet uit voor het product zelf, zolang het maar altijd bevroren is gebleven, daar gaat het om. Denk maar aan onze rauwe kipfilets of Pangasius die ook niet vacuüm is. Vacumeren is voor het gemak, ruimte in de vriezer en het ziet er ook gewoon netjes uit. Omdat we weten dat dit af en toe gebeurt en eigenlijk alleen bij dit product, is er 3 maanden geleden onderzocht wat we er aan kunnen doen. Dit is ook vanaf nu van start! Er niet alleen een nieuwe inpakmachine maar ook ander plastic (sterker) aangeschaft. Een aantal smaken zijn hier al volledig over op gegaan en over ongeveer 1-2 weken de rest (batch die we hebben liggen moet eerst op). Ik PM je nog even over iets anders.

Ah jammer. Je had zeker mogen solliciteren. Gratz @ nieuwe job!

Bedankt :thumbs: !

Ze raken af en toe los door het ruige transport van PostNL (schuren tegen elkaar). We kunnen daardoor niet garanderen dat alles vacuüm aankomt. Het maakt echter niet uit voor het product zelf, zolang het maar altijd bevroren is gebleven, daar gaat het om. Denk maar aan onze rauwe kipfilets of Pangasius die ook niet vacuüm is. Vacumeren is voor het gemak, ruimte in de vriezer en het ziet er ook gewoon netjes uit. Omdat we weten dat dit af en toe gebeurt en eigenlijk alleen bij dit product, is er 3 maanden geleden onderzocht wat we er aan kunnen doen. Dit is ook vanaf nu van start! Er niet alleen een nieuwe inpakmachine maar ook ander plastic (sterker) aangeschaft. Een aantal smaken zijn hier al volledig over op gegaan en over ongeveer 1-2 weken de rest (batch die we hebben liggen moet eerst op). Ik PM je nog even over iets anders.

Ok wacht de pm af

Hoe is de smaak van deze Monster Energy Zero? En natuurlijk, wat voor smaak is het? :D

Zo net ook weer besteld, de kipburgers dan ook maar eens proberen en een tray Monster natuurlijk, gewoon omdat het kan. :P

Terug
Naar boven