XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Is het niet beter om jullie naam naar Muscle Food te wijzigen? :-D

Wou nog even kwijt dat ik Zeer tevreden ben over jullie producten en service blijf nog lang klant

Keep it up

Zojuist eerste bestelling gedaan. Kijk er naar uit! Bestelling #100023297

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.264
Hoe is de smaak van deze Monster Energy Zero? En natuurlijk, wat voor smaak is het? :D
Smaak is prima :), het is een smaak wat van een energy drink verwacht (mijn mening). T.o.v. red bull is hij zoeter. Hij is onverwacht veel besteld dit weekend. Wij krijgen het deze woensdag weer binnen!
Zo net ook weer besteld, de kipburgers dan ook maar eens proberen en een tray Monster natuurlijk, gewoon omdat het kan. :P
Thnx voor je bestelling, mede door jou is de Monster Zero nu uitverkocht :D, we gaan het wat groter in slaan, komt woensdag binnen.
Is het niet beter om jullie naam naar Muscle Food te wijzigen? :-D
Domein sinds 2009 al bezet ;). Maar het is geen slechte naam idd, wel al genomen door een bestaand bedrijf in de UK.
Wou nog even kwijt dat ik Zeer tevreden ben over jullie producten en service blijf nog lang klant Keep it up
Leuk dat je het zo tussen door even meld, super :thumbs:.
Zojuist eerste bestelling gedaan. Kijk er naar uit! Bestelling #100023297
Bedankt voor je eerste order. Ook geen klein eerste bestelling zie ik :meal:. Komt er aan!

Weer bestelling gedaan, kipburger en kipblokjes lemon curry even proberen!

Smaak is prima :), het is een smaak wat van een energy drink verwacht (mijn mening). T.o.v. red bull is hij zoeter. Hij is onverwacht veel besteld dit weekend. Wij krijgen het deze woensdag weer binnen! Thnx voor je bestelling, mede door jou is de Monster Zero nu uitverkocht :D, we gaan het wat groter in slaan, komt woensdag binnen. Domein sinds 2009 al bezet ;). Maar het is geen slechte naam idd, wel al genomen door een bestaand bedrijf in de UK. Leuk dat je het zo tussen door even meld, super :thumbs:. Bedankt voor je eerste order. Ook geen klein eerste bestelling zie ik :meal:. Komt er aan!
Die wou ik ook bestellen, dan volgt mij bestelling woensdag zodra die online staat (monster energy):D

Hebben jullie ook naar gekeken om eventueel ketchup toe te voegen (zoeen met weinig suikers etc)? :)

Vandaag me pakje gekregen, wel leuk om een MM pakket te unboxen ziet er allemaal prima uit.

Kom maar op met die 10 kg kip hnnng #100023405

Ben zeer benieuwd naar lemon curry & Western!

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Kom maar op met die 10 kg kip hnnng #100023405

Ben zeer benieuwd naar lemon curry & Western!

Vandaag me pakje gekregen, wel leuk om een MM pakket te unboxen ziet er allemaal prima uit.

Deze reactie wilde ik ook net typen!
Had in totaal 16,5 kg vlees. Alles was mooi verpakt en goed bevroren!

En dat droog ijs was leuk om eens mee te spelen :-)

Misschien mag ik dit hier niet vragen omdat het ook een sponsor van de site is. Maar kon je hiermee echt goedkoper uit als dat je naar de Super gaat? Laten we zeggen de Lidl.
Of is dit meer uit gemak?

Muscle Meat maaltijd ready :)

Behalve de uien zijn elders afkomstig maar het geheel ziet en smaakt geweldig!

Smakelijk aan iedereen :)

DSC_0265.jpg

Misschien mag ik dit hier niet vragen omdat het ook een sponsor van de site is. Maar kon je hiermee echt goedkoper uit als dat je naar de Super gaat? Laten we zeggen de Lidl.

heb er zelf ook wel eens besteld vlees en alles is prima kwaliteit, maar niet goedkoper dan zelf preppen,
zelf kan ik na de makro is vaak ook voor gegaarde kip in de aanbieding is dan ook wat goedkoper maar niet iedereen heeft natuurlijk een makro pas. voor het gemak is het prima spul

Je kan best zelf eens vergelijken met jouw supermarkten in de buurt.

Maar 30 euro voor 5 kg kipfilet is toch wel een goede prijs denk ik.

Klopt is een prima prijs bij lidl betaal je 5 de kilo scheels minimaal

MuscleMeat is verhoudingsgewijs in mijn ogen niet goedkoper, wel gemakkelijker. Als ik de kip los besteld bijv, wat ik doe, doe ik het uit gemak. Dat is ook het enige wat ik geregeld bestel. Kwaliteit en smaak is goed en eigenlijk even duur als de lidl (vind ik). Elk stukje vlees is ~200 gram en los ingevroren. Wat een mooi voordeel is. De vloeibare eieren zijn ook chill, maar ook luxe.

Uiteraard pretendeert elke (web)winkel, betere kwaliteit te hebben, zuiverdere producten maar dat is ook een stukje marketing. Ik ben daar altijd wat skeptisch in. Het zijn namelijk commerciele bedrijven, die graag geld willen verdienen. Ookal wordt vaak voorgedaan dat gezondheid nummer 1 is. Wat ook logisch is, want je wil als bedrijf een uitstraling te hebben.

Ik vind MM een hele goede en betrouwbare leverancier, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor de kant en klare producten voor de luie bodybuilders. Ik zie het als een online-slager (wat betreft het vlees) met een goede eigen lijn kwa kruiden in vleesproducten, want ja, die zijn lekker!

Kwaliteit van musclemeat is ook een stuk beter, proef bijvoorbeeld maar eens een gerookte kipfilet van de lidl en musclemeat achter elkaar. Dan proef je heel duidelijk verschil.

Terug
Naar boven