Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Kwaliteit van musclemeat is ook een stuk beter, proef bijvoorbeeld maar eens een gerookte kipfilet van de lidl en musclemeat achter elkaar. Dan proef je heel duidelijk verschil.
Voor jou wel, het gaat uiteindelijk om de gains. Succes! :)
Ik las dit artikel en moest aan jullie denken
denken. Http://www.eyesonanimals.com/nl/onderzoek-paardenvlees-nl/

Kunnen jullie toelichting geven over het welzijn van de paarden waarvan jullie het vlees verkopen?
Eeh.. wat ik me herinner heeft Scoobz0r al eens info hierover gegeven. Wellicht even de zoekfunctie op dit topic met "paard" dan vind je denk ik wel een uitleg. Dan heb je snel een antwoord, anders moet je even wachten:D

Muscle Meat maaltijd ready :) Behalve de uien zijn elders afkomstig maar het geheel ziet en smaakt geweldig! Smakelijk aan iedereen :)
DSC_0265.jpg

Welke burger is dat? ziet er lekker uit!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.284
en tegen mij zeggen dat je ging minderen :mad:

nu is ie op :(

:D

Vandaag me pakje gekregen, wel leuk om een MM pakket te unboxen ziet er allemaal prima uit.

Deze reactie wilde ik ook net typen!
Had in totaal 16,5 kg vlees. Alles was mooi verpakt en goed bevroren!

En dat droog ijs was leuk om eens mee te spelen :-)

Mooi compliment, leuk :birthday: ! (pas goed op met droogijs spelen, niet langer dan 3-5seconde vasthouden zonder het plastic er om heen ivm brandwonden en niet in een te kleine ruimte laten verdampen. Droogijs is co2 en verlaagd de concentratie zuurstof).

Kom maar op met die 10 kg kip hnnng #100023405

Ben zeer benieuwd naar lemon curry & Western!

Thnx voor de order. We hebben nog maar 1 review binnen, over de westen (positief). Hoor graag wat jij van alle twee vond, benieuwd!

Muscle Meat maaltijd ready :)

Behalve de uien zijn elders afkomstig maar het geheel ziet en smaakt geweldig!

Smakelijk aan iedereen :)

DSC_0265.jpg

Awesome :) mooie foto van de kipfiletburger en onze ready-to-eat avocado. Gewaardeerd Memoly!

Misschien mag ik dit hier niet vragen omdat het ook een sponsor van de site is. Maar kon je hiermee echt goedkoper uit als dat je naar de Super gaat? Laten we zeggen de Lidl.
Of is dit meer uit gemak?

Je mag alles absoluut alles vragen!! Wij doen niet aan 'censuur'. Echter het enige dat wij vragen is of het netjes blijft. Schreeuwerig overkomen met kwalijke niet op feite gebaseerde insinuaties zoals deze post http://tinyurl.com/q4jjgdg waarderen wij niet. Wij zullen het altijd beantwoorden, maar als het vervolgens op een niet nette manier door gaat is dat het enige wat wij dit niet tolereren. Je vraag is gewoon terecht en netjes toch? Geeft mij ook weer de gelegenheid wat extra over een onze producten te vertellen, waar je bv op kan letten.

Wij verkopen twee typen producten: kant-en-klare producten (vaak uniek) en rauwe producten. Bij de kant-en-klare producten hebben we er voor gezorgd dat de prijs van rauw naar kant-en-klaar nog steeds aantrekkelijk is. Dit heeft er voor gezorgd dat vele overgestapt zijn naar alleen kant-en-klare producten zodat zij vrijwel nooit meer lang hoeven te preppen. Denk aan onze kant-en-klare kipfilet blokjes en hawaii / mekong rijstmix. Volledig over gaan op kant-en-klaar hoeft niet, het is over het algemeen ontzettend handig een zak kant-en-klare rijst en vlees in je vriezer voor ''het geval dat'' te hebben liggen. Moe na een training, geen tijd om iets klaar te maken etc. dat soort momenten.
Daarnaast hebben we dus de rauwe producten. Denk aan rauwe kipfilets, kipfiletburgers, rundergehakt etc. Men gaat hier erg vaak de mist in met prijs vergelijkingen om twee redenen. Als eerst omdat men het label niet leest van de supermarkt producten (water toevoeging, % vlees is lager, geen kipfilet maar separator vlees etc.) versus onze uitleg / begeleidende tekst niet leest. De tweede reden dat appels en peren vergeleken worden. Onze sperziebonen zijn bv ready-to-eat, vergelijk deze prijs niet met ongedopte rauwe sperzibonen in de supermarkt.

Ik ben geen fan ervan om specifieke producten van een supermarkt af te kraken. We hebben ooit er over nagedacht hier een pagina op de site van neer te zetten met talloze voorbeelden hoe men vaak genept wordt, maar dit is niet doorgegaan omdat wij van eigen kracht willen uit gaan ipv andere afkraken. Echter ga ik je toch enkele voorbeelden hieronder geven zodat je een idee hebt waar je op moet letten als je gaat vergelijken / naar onze producten kijkt.

Rauwe kipfilet
Ik begin met de rauwe kipfilet vergelijking die nlbramnl noemt. Dit is een mooi voorbeeld waar (alleen) naar prijs gekeken wordt (verkeerde genoemde prijs overigens ;)). De Lidl is 5.48euro/kg (niet 5) en wij 5.85euro/kg. Echter zijn er een aantal verschillen. Als eerste is onze kipfilet innerfilet vrij. De kipfilets van de LIDL moet je nog schoonmaken, zie het rode stuk:
2quius1.jpg
. Je verliest dan vaak toch nog 10%. Deze 10% verlies je niet bij ons waardoor je dan weer goedkoper uit bent (5.27euro/kg). Als tweede zijn de gewichten willekeurig in alle supermarkten. Onze kipfilets hebben een gekalibreerd gewicht (190-210gr), daar zouden we een meerprijs voor moeten vragen, doen wij niet. Wij vinden 190-210gr het ideale gewicht, niet voor iedereen, maar je kunt er makkelijk mee rekenen / snijden. Als derde geven wij een garantie dat er niet mee ''geknoeid'' is. Geen water, vetten of wat voor toevoegingen dan ook en vertrouw mij als ik zeg dat je deze garantie niet overal hebt in Nederland. De diepvries kipfilet van de LIDL zet het er wel netjes op, heeft 8% toevoeging (zie achterkant).
Met de rauwe kipfilet blokjes zijn de LIDL en wij de goedkoopste van NL met allebei 8euro/kg. Echter hebben wij het per 200gr verpakt en hun per 400gr, een voordeel.

Kipburger / kipfiletburger
De kipburger van de LIDL is goedkoper. Echter kijk achterop dan zie je dat het 70% vlees is versus 91% van ons. Daarnaast is onze van kipfilet gemaakt en die van de LIDL van separator vlees. Prijs terug rekenen en gewoon goed vlees (kipfilet) en je weet welke je wilt kopen.

Rundergehakt
Zelfde verhaal als rauwe kipfilet blokjes. Beide beste prijs, echter onze is max 5% vet (lab getest) en LIDL max 10% vet. Daarnaast per 200gr verpakt versus 400gr.

kant-en-klare kipfilet blokjes
Dit is een uniek product van ons, nergens in deze vorm verkrijgbaar. @ nlbramnl, alle groothandels zoals Sligo, Macro en Hokras verkopen de zelfde kant-en-klare kipfiletblokjes. Namelijk de 2.5kg zakken uit China, niet per 200gr verpakte Europese kipfilets. Wij hebben nagedacht deze te verkopen, maar omdat wij niks van China weten en omdat het getumbelde (water toevoeging staat op de zak) kipfilet blokjes zijn (niemand leest achterkant :( ), niet duidelijk is hoeveel (niet gespecificeerd), beginnen wij er niet aan. Smaken verder prima, maar niet een product waar wij achter willen of gaan staan.

Daarnaast rotzooien wij gewoon niet met de producten: 2% aardappelzetmeel is tegenwoordig injecteerbaar zodat vlees vocht vasthoud, % vlees van producten, dierlijk toegevoegd vet optellen als % vlees in een product etc.

Bedankt iedereen voor de positieve reacties verder over de tevredenheid over onze producten, kwaliteit / prijs etc., super om te lezen natuurlijk.

Het schijnt dat al het paardenvlees dat MuscleMeat verkoopt afkomstig is van vermoorde paarden.

:D ik hoop van wel.

Voor jou wel, het gaat uiteindelijk om de gains. Succes! :)

Eeh.. wat ik me herinner heeft Scoobz0r al eens info hierover gegeven. Wellicht even de zoekfunctie op dit topic met "paard" dan vind je denk ik wel een uitleg. Dan heb je snel een antwoord, anders moet je even wachten:D

Klopt!

Ik las dit artikel en moest aan jullie denken
denken. Http://www.eyesonanimals.com/nl/onderzoek-paardenvlees-nl/

Kunnen jullie toelichting geven over het welzijn van de paarden waarvan jullie het vlees verkopen?

Hoi Tepelbram, een goede vraag! Een tijd geleden is hier een discussie geweest door Tros Radar. De toenmalige leverancier werd toen ook benoemd in het programma, vandaar dat wij deze vraag al eerder hebben gehad en gereageerd hebben. Zou je onze reactie van toen eerst willen lezen? Mocht je daarna nog vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag. ---> [Link niet meer beschikbaar]

@Scoop ik citeer maar even niet.
Bedankt voor je uitgebreide en duidelijke uitleg op maar een korte vraag.
Ik ga ook een bestelling plaatsen om het zelf te proberen en oordelen.

Tot welke datum kan je de kant en klare kipfiletblokjes nog mét korting bestellen?

Hee olivier net weer een bestelling geplaatst, 15kg kip, 10 blikken monster en nog wat ben en jerry's.

Ik zag dat de WF strawberry syrup op was, komt deze op korte termijn nog binnen en kan ik deze na bestellen?

Ik zie niets? Alleen t/m vandaag?! :D :D :D

Echt opvallend vind ik hetn iet, volgende keer even in een ander kleurtje haha.

Nieuwe lemon-curry smaakt prima.
Monster Zero nu wel op voorraad...blijft dat nog een paar weken zo? (voor volgende bestelling)

• #6.293

:thumbs: super

@Scoop ik citeer maar even niet.
Bedankt voor je uitgebreide en duidelijke uitleg op maar een korte vraag.
Ik ga ook een bestelling plaatsen om het zelf te proberen en oordelen.

Hehe goede keus @ citeren (lap tekst). Leuk dat je gaat bestellen, mocht je idd je mening willen geven, graag!

Besteld, kijk uit naar mn bestelling volgende week :D

:thumbs: thnx voor de order!

Tot welke datum kan je de kant en klare kipfiletblokjes nog mét korting bestellen?

Tot vanavond 23:59! Je kunt vooruit bestellen bij ons t/m aanstaande vrijdag. Dus in die zin loopt de actie eigenlijk langer dan de twee weken t/m vanavond 23:00 :).

Hee olivier net weer een bestelling geplaatst, 15kg kip, 10 blikken monster en nog wat ben en jerry's.

Ik zag dat de WF strawberry syrup op was, komt deze op korte termijn nog binnen en kan ik deze na bestellen?

Awesome bestelling, bedankt! De WF stawberry is helaas op het moment niet te verkrijgen bij de importeur. Het is wachten tot er een nieuwe vracht binnen komt, niet op korte termijn dus.

Nieuwe lemon-curry smaakt prima.
Monster Zero nu wel op voorraad...blijft dat nog een paar weken zo? (voor volgende bestelling)

Eerste review lemon-curry :meal: bedankt! Monstor zero is even een apart product bij ons. We krijgen kleine batches binnen om te zien of er vraag naar is. Op het moment wordt het goed verkocht, dus ik denk dat wij het wel groot gaan inslaan binnenkort zodat hij niet out of stock gaat. Je kunt mij altijd vragen wanneer een product op voorraad is. Ik raad je dit aan te doen, omdat bij ons bijna elk product elke week weer wordt aangevuld, soms is een dag of 2 wachten dan de moeite waard.

Laatst bewerkt:
das balen (dat van de WF) iemand ervaring met de chocolade variant? anders wil ik die wel bij me bestelling erbij hebben :D ben bezig met me laatste fles aardbei.. :(

• #6.295
das balen (dat van de WF) iemand ervaring met de chocolade variant? anders wil ik die wel bij me bestelling erbij hebben :D ben bezig met me laatste fles aardbei.. :(

Bij bestellen kan altijd als je zending nog niet weg is. PM of info@musclemeat.nl en ik maak het in orde. Mijn eigen ervaring is dat van de Syrup lijn alles goed is, de caramel bv ook. Ketchup etc is persoonlijke smaak.

Van de week mijn bestelling binnen gehad, die weer niet klopte. Snap wel waarom jullie een nieuwe order picker zoeken zeg. Heb toen direct een mail gestuurd via de site (voor noodgevallen 24u per dag staat er bij), dat was woensdag, heb niks meer gehoord. :(

• #6.297
Van de week mijn bestelling binnen gehad, die weer niet klopte. Snap wel waarom jullie een nieuwe order picker zoeken zeg. Heb toen direct een mail gestuurd via de site (voor noodgevallen 24u per dag staat er bij), dat was woensdag, heb niks meer gehoord. :(

Excuus voor de fout DieNase :(. Dat is vreemd, ik werk alle emails elke dag bij, meerdere keer per dag, we reageren daardoor altijd snel. Onder welk email adres heb je het gestuurd? Ik PM je even en dan lossen we het natuurlijk meteen op.

Laatst bewerkt:
Muscle Meat maaltijd ready :)

Behalve de uien zijn elders afkomstig maar het geheel ziet en smaakt geweldig!

Smakelijk aan iedereen :)

DSC_0265.jpg

Op deze manier nog nooit de avocado gegeten maar ik moet zeggen, dit is ook echt een succesje op deze manier!

Net een MuscleMeat maaltijd klaar gemaakt, makkelijk, gezond maar vooral lekker! Vooral het gemak van 1 pan is voor mij echt ideaal!

Ingredienten:
- 200 gram kant en klare rijst
- 130 gram Toscaanse Kip (De rest gestolen door mijn vriendin :O)
- 200 gram groentenmix
- Halve avocado in stukjes
- Beetje sambal
- Beetje knoflookpoeder

En smullen maar!

IMG_3539.jpg

Lemon curry is helemaal top, zeer tevreden daarover! Over de Western moet ik nog nadenken bij een volgende zak, wel heel smakelijk iig :)

Tevens on the side MM goldmix china, ook prima!

Samen een mooi combi :)

MM food.jpg

Wat is er met de fire argentina gebeurd, smaakt een stuk minder naar mijn beleving.

Terug
Naar boven