Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.778
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Het schijnt dat al het paardenvlees dat MuscleMeat verkoopt afkomstig is van vermoorde paarden.Ik las dit artikel en moest aan jullie denken
denken. Http://www.eyesonanimals.com/nl/onderzoek-paardenvlees-nl/
Kunnen jullie toelichting geven over het welzijn van de paarden waarvan jullie het vlees verkopen?

! (pas goed op met droogijs spelen, niet langer dan 3-5seconde vasthouden zonder het plastic er om heen ivm brandwonden en niet in een te kleine ruimte laten verdampen. Droogijs is co2 en verlaagd de concentratie zuurstof).
). De Lidl is 5.48euro/kg (niet 5) en wij 5.85euro/kg. Echter zijn er een aantal verschillen. Als eerste is onze kipfilet innerfilet vrij. De kipfilets van de LIDL moet je nog schoonmaken, zie het rode stuk:
bedankt! Monstor zero is even een apart product bij ons. We krijgen kleine batches binnen om te zien of er vraag naar is. Op het moment wordt het goed verkocht, dus ik denk dat wij het wel groot gaan inslaan binnenkort zodat hij niet out of stock gaat. Je kunt mij altijd vragen wanneer een product op voorraad is. Ik raad je dit aan te doen, omdat bij ons bijna elk product elke week weer wordt aangevuld, soms is een dag of 2 wachten dan de moeite waard.