MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.302
Op deze manier nog nooit de avocado gegeten maar ik moet zeggen, dit is ook echt een succesje op deze manier!

Net een MuscleMeat maaltijd klaar gemaakt, makkelijk, gezond maar vooral lekker! Vooral het gemak van 1 pan is voor mij echt ideaal!

Ingredienten:
- 200 gram kant en klare rijst
- 130 gram Toscaanse Kip (De rest gestolen door mijn vriendin :O)
- 200 gram groentenmix
- Halve avocado in stukjes
- Beetje sambal
- Beetje knoflookpoeder

En smullen maar!

Awesome :D bedankt voor de foto! Mijn vriendin steelt mijn eiwitten ook soms, daar word ik nooit blij van :@

Lemon curry is helemaal top, zeer tevreden daarover! Over de Western moet ik nog nadenken bij een volgende zak, wel heel smakelijk iig :)

Tevens on the side MM goldmix china, ook prima!

Samen een mooi combi :)

Thnx voor de tweede review lemon curry! Western hoor ik graag. Leuk dat jullie foto's plaatsen, gewaardeerd.

Wat is er met de fire argentina gebeurd, smaakt een stuk minder naar mijn beleving.

Vreemd, maar blij dat jullie het melden. Ik kan alleen nu niks zeggen, ik moet Verstegen, degene waar deze marinade vandaan komt, maandag spreken. De Argentina fire die ik hier in eigen vriezer heb liggen smaakt niet anders. Heb Jack een PM gestuurd voor het batchnummer om te zien of het overeen komt. Ik kom hier maandag of dinsdag op terug. Mocht er iets mis zijn, dan zullen wij natuurlijk handelen waar nodig.

Goede service zie ik weer :) Nice Scoobie

Gefeliciteerd Olivier!:birthday:

Ik heb al durven merken dat niet alle verpakkingen (vooral de meat balls) volledig waterdicht zijn, al eens gehoord?

Soms komt het wel eens voor dat ik last-minute iets in een kom met water leg om te ontdooien maar even later zitten de meat balls volledig onder het water. Dat ze wat vlocht verliezen, dat moet maar toch geen halve liter vocht :D

• #6.306
Goede service zie ik weer :) Nice Scoobie

:o

Thnx!

Ik heb al durven merken dat niet alle verpakkingen (vooral de meat balls) volledig waterdicht zijn, al eens gehoord?

Soms komt het wel eens voor dat ik last-minute iets in een kom met water leg om te ontdooien maar even later zitten de meat balls volledig onder het water. Dat ze wat vlocht verliezen, dat moet maar toch geen halve liter vocht :D

Eigenlijk hebben we het alleen gehoord over de kant-en-klare kipfilet blokjes. Deze hadden ook een ander plastic en inpakmachine. Dat is nu zo goed als opgelost. Nieuwe machine en plastic is binnen en alles wordt nu daarmee verpakt (binnen 2 weken is alles vervangen). Excuus voor het ongemak. Ik ga het doorgeven aan deze leverancier voor de zekerheid, al zou het kunnen door het PostNL verhaal die heeft lopen gooien met je pakket.

Gefeliciteerd Olivier!

Eigenlijk hebben we het alleen gehoord over de kant-en-klare kipfilet blokjes. Deze hadden ook een ander plastic en inpakmachine. Dat is nu zo goed als opgelost. Nieuwe machine en plastic is binnen en alles wordt nu daarmee verpakt (binnen 2 weken is alles vervangen). Excuus voor het ongemak. Ik ga het doorgeven aan deze leverancier voor de zekerheid, al zou het kunnen door het PostNL verhaal die heeft lopen gooien met je pakket.

Ik wil niet klagen, maar heb het zelf ook wel eens met de gemarineerde runderkogelbiefstukken.
Ik doe ze voor de zekerheid in een boterhamzakje als ik ze last minute nog ff in water ontdooi [emoji106]

Congratz Olivier.:)

Eeej, is er iemand jarig? Krijgen we cadeautjes? Alsnog gefeliciteerd dan :D

Ik wil niet klagen, maar heb het zelf ook wel eens met de gemarineerde runderkogelbiefstukken.
Ik doe ze voor de zekerheid in een boterhamzakje als ik ze last minute nog ff in water ontdooi [emoji106]

Hier hetzelfde, met zowel de paardenbiefstukken, als de tartaar, als de low fat burgers als de kipfilet blokjes. Doe ze nu ook standaard eerst in een andere zak omdat ik 9 van de 10x ook via water ontdooi.

• #6.312

Hier hetzelfde, met zowel de paardenbiefstukken, als de tartaar, als de low fat burgers als de kipfilet blokjes. Doe ze nu ook standaard eerst in een andere zak omdat ik 9 van de 10x ook via water ontdooi.

Thnx voor de feedback, nemen we mee. Het kan een keer onderweg gebeuren, pakjes die tegen elkaar schuren door het ruige vervoer waardoor een minuscuul gaatje ontstaat. Dit is vrijwel zeker omdat iedereen die hier van Muscle Meat eet (werknemers etc.) er geen last van heeft en ook in water ontdooit. Ik ga er maandag naar kijken of we naast de versterking van de kipblokjes sterkte (plastic) nog iets kunnen doen bij de andere producten.

Eeej, is er iemand jarig? Krijgen we cadeautjes? Alsnog gefeliciteerd dan :D

Bedankt allemaal :birthday:

Thx voor je reactie Olivier maar voor mij hoeft het niet. Ik controleer de zakjes meestal op het moment dat ik ze uit de vriezer haal, je kan het wel zien als ze open zijn. Kleine moeite in een ander zakje te doen.

Vooral met gehak producten vervelend als het vol water zit.

Hier al lang niet meer besteld, de laatste restjes opmaken, volgend weekend midweekje weg en daarna weer bestellennnn!!! :) Vriezer weer vullen.

Krijgen jullie toevallig ook op korte termijn zilvervlies kant en klaar in het assortiment? Ik eet normaal veel volkoren en zilvervlies rijst maar de kant en klare rijst van jullie is wel erg handig. Ik merk toch dat ik vezels genoeg nodig heb.

Voordat ik mijn vraag stel eerst even dit :
Die aanbieding van de kipblokjes staat nog op de homepage, wat misschien voor verwarring kan zorgen (er hebben al zat mensen gevraagd tot wanneer die geldig was na de aanbieding te hebben gezien).

En omdat conversion over rijst begon bedacht ik me dat ik dit nog graag wilde weten:
Is er bij jullie bekend hoeveel gram ongekookte rijst er (ongeveer) precies in een zakje van 200g voorgekookt zit? Zou prettig zijn voor het bijhouden van de macro's!

Thx

• #6.315
Thx voor je reactie Olivier maar voor mij hoeft het niet. Ik controleer de zakjes meestal op het moment dat ik ze uit de vriezer haal, je kan het wel zien als ze open zijn. Kleine moeite in een ander zakje te doen.

Vooral met gehak producten vervelend als het vol water zit.

Hier al lang niet meer besteld, de laatste restjes opmaken, volgend weekend midweekje weg en daarna weer bestellennnn!!! :) Vriezer weer vullen.

Krijgen jullie toevallig ook op korte termijn zilvervlies kant en klaar in het assortiment? Ik eet normaal veel volkoren en zilvervlies rijst maar de kant en klare rijst van jullie is wel erg handig. Ik merk toch dat ik vezels genoeg nodig heb.

Ja kan mij natuurlijk goed voorstellen dat het vervelend is. Gehakt switched ook binnen 1-2 weken naar het andere plastic waar ik het over had, low fat burger ook en nog een paar andere.

Leuk dat je weer gaat bestellen! Het bedrijf waar wij mee samen werken voor de koolhydraat producten heeft helaas geen bruine versies in huis (zilvervliesrijst, volkeren pasta). Heb nog wel een potentiële andere bedrijf dit weekend gevonden hiervoor die morgen een telefoontje van mij krijgt. Deze heeft dit welk. Wie weet!

Voordat ik mijn vraag stel eerst even dit :
Die aanbieding van de kipblokjes staat nog op de homepage, wat misschien voor verwarring kan zorgen (er hebben al zat mensen gevraagd tot wanneer die geldig was na de aanbieding te hebben gezien).

En omdat conversion over rijst begon bedacht ik me dat ik dit nog graag wilde weten:
Is er bij jullie bekend hoeveel gram ongekookte rijst er (ongeveer) precies in een zakje van 200g voorgekookt zit? Zou prettig zijn voor het bijhouden van de macro's!

Thx

Thnx, banner is weg.

De ratio rauwe - gekookt is simpel. Het volgende kan je toepassen voor elk product. Kijk als eerst waarvoor je het product eet. Rijst eet je voor de kcal / koolhydraten. Vergelijk de waarde van ons product per 100gr met de verpakking rauw die je normaal gebruikt. Je zult zien dat de ratio 2.5x is. Dus 100gr ongekookt = 250gr gekookt. Alle rijst zakken zijn even lang gekookt op dezelfde temperatuur. Deze ratio is daardoor stabiel. Iets dat thuis niet zomaar even lukt. Onze kant-en-klare kipfilet blokjes eet je voor de eiwitten. Dus je vergelijk daarbij de eiwit waarde 100gr van ons met 100gr rauw. Als op je eetschema 150gr rauwe kipfilet staat, dan kan je dit op dezelfde manier rekenen naar hoeveel gr kant-en-klare kipfiletblokjes dit zijn.

Ja kan mij natuurlijk goed voorstellen dat het vervelend is. Gehakt switched ook binnen 1-2 weken naar het andere plastic waar ik het over had, low fat burger ook en nog een paar andere.

Leuk dat je weer gaat bestellen! Het bedrijf waar wij mee samen werken voor de koolhydraat producten heeft helaas geen bruine versies in huis (zilvervliesrijst, volkeren pasta). Heb nog wel een potentiële andere bedrijf dit weekend gevonden hiervoor die morgen een telefoontje van mij krijgt. Deze heeft dit welk. Wie weet!

Thnx, banner is weg.

De ratio rauwe - gekookt is simpel. Het volgende kan je toepassen voor elk product. Kijk als eerst waarvoor je het product eet. Rijst eet je voor de kcal / koolhydraten. Vergelijk de waarde van ons product per 100gr met de verpakking rauw die je normaal gebruikt. Je zult zien dat de ratio 2.5x is. Dus 100gr ongekookt = 250gr gekookt. Alle rijst zakken zijn even lang gekookt op dezelfde temperatuur. Deze ratio is daardoor stabiel. Iets dat thuis niet zomaar even lukt. Onze kant-en-klare kipfilet blokjes eet je voor de eiwitten. Dus je vergelijk daarbij de eiwit waarde 100gr van ons met 100gr rauw. Als op je eetschema 150gr rauwe kipfilet staat, dan kan je dit op dezelfde manier rekenen naar hoeveel gr kant-en-klare kipfiletblokjes dit zijn.
Bedankt scoob,
Inderdaad had ik het zo kunnen berekenen.
Bij veel producten hoef ik dat niet te doen: myfitnesspal kent bijvoorbeeld jullie K&K kipblokjes al en daarvan is de voedingswaarde gewoon gelijk per 100gr. Zo hoeft er niets berekend te worden [emoji7]

Hoi Scoobzor,

Hebben jullie onlangs de receptuur van de low fat hamburgers aangepast? Ik vond ze eerder lekkerder, ze zijn nu wat 'zachter' van structuur. Kan dat kloppen?

Laatst bewerkt:
  • #6.318
Hoi Scoobzor, Hebben jullie onlangs de receptuur van de low fat hamburgers aangepast? Ik vond ze eerder lekkerder, ze zijn nu wat 'zachter' van structuur. Kan dat kloppen? ---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ---------- Hoi Scoobzor, Hebben jullie onlangs de receptuur van de low fat hamburgers aangepast? Ik vond ze eerder lekkerder, ze zijn nu wat 'zachter' van structuur. Kan dat kloppen?
Hey jasz. Aan het proces is niks veranderd (zelfde receptuur, zelfde maalproces etc.), never change a winning team :). Batches kunnen onderling soms iets verschillen. Dat kan verschillende redenen hebben. De meest voorkomende reden is dat elk dier anders is. Het gehakt dat gebruikt wordt voor de low fat hamburger is gemiddeld 5% vet. Maar je ziet aan elke lab test dat het inderdaad een gemiddelde is. De laatste lab test liet 5.2% ziet, degene daarvoor 4.4%. Dit soort verschillen wil de beleving wel eens iets anders maken. Dat is ook een reden dat je in supermarkt leest ''tot 15% vet'', ''Tot maximaal 10% vet'', omdat het nooit 15% of 10% is. Andere reden is dat het dier meer gelopen heeft dan andere, spiervezels worden stugger. Of tijdens het bereiden zelf meer olie hebt gebruikt, een andere bereidingstijd etc. Dit geeft natuurlijk ook een verandering. Er wordt meestal zoveel aan producten toegevoegd dat je deze verschillen nooit zult merken. We proberen de producten zo clean mogelijk te houden, maar dit is dan weer een "nadeel".

Laatst bewerkt:
Aha bedankt voor je reactie. Dan zal het daaraan liggen. Ze zijn nog steeds lekker! Alleen de vorige batch was nog beter! ;)

• #6.320
Aha bedankt voor je reactie. Dan zal het daaraan liggen. Ze zijn nog steeds lekker! Alleen de vorige batch was nog beter! ;)

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Bedankt scoob,
Inderdaad had ik het zo kunnen berekenen.
Bij veel producten hoef ik dat niet te doen: myfitnesspal kent bijvoorbeeld jullie K&K kipblokjes al en daarvan is de voedingswaarde gewoon gelijk per 100gr. Zo hoeft er niets berekend te worden [emoji7]

Iemand heeft inderdaad bijna alle producten van ons daar aan toegevoegd, mooi :)!

Terug
Naar boven