Turdie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 2m
- Massa
- 98kg
Ja kan mij natuurlijk goed voorstellen dat het vervelend is. Gehakt switched ook binnen 1-2 weken naar het andere plastic waar ik het over had, low fat burger ook en nog een paar andere.
Leuk dat je weer gaat bestellen! Het bedrijf waar wij mee samen werken voor de koolhydraat producten heeft helaas geen bruine versies in huis (zilvervliesrijst, volkeren pasta). Heb nog wel een potentiële andere bedrijf dit weekend gevonden hiervoor die morgen een telefoontje van mij krijgt. Deze heeft dit welk. Wie weet!
Thnx, banner is weg.
De ratio rauwe - gekookt is simpel. Het volgende kan je toepassen voor elk product. Kijk als eerst waarvoor je het product eet. Rijst eet je voor de kcal / koolhydraten. Vergelijk de waarde van ons product per 100gr met de verpakking rauw die je normaal gebruikt. Je zult zien dat de ratio 2.5x is. Dus 100gr ongekookt = 250gr gekookt. Alle rijst zakken zijn even lang gekookt op dezelfde temperatuur. Deze ratio is daardoor stabiel. Iets dat thuis niet zomaar even lukt. Onze kant-en-klare kipfilet blokjes eet je voor de eiwitten. Dus je vergelijk daarbij de eiwit waarde 100gr van ons met 100gr rauw. Als op je eetschema 150gr rauwe kipfilet staat, dan kan je dit op dezelfde manier rekenen naar hoeveel gr kant-en-klare kipfiletblokjes dit zijn.
En hoe is het belletje verlopen over de "bruine rijst" versies, heb je daar al wat over te melden?

. Zorgt voor kleine ijskristallen ipv grote wat de kwaliteit verbeterd.
beetje aan de zoete kant als je het zo eet maar perfect voor door de kwark
.