Sylve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
No worries man! Er word op internet zoveel geroepen, je moet niet alles geloven. Met MuscleMeat zit je wel goed, dus je krijgt echt wel geleverd wat je betaald hebt. Uiteraard kan ik het niet verklaren, maar no worries. Het komt zeker goedIk was zeer kritisch geworden ten opzichte van online winkels die eigen voedsel of eigen supplementen verkopen, grotendeels door alles wat ik heb gelezen rondom B&F shop. Dus in het begin was ik niet direct van plan nog eigen merk voedsel of supplementen van online winkels te kopen. Maar na het lezen van alle 317 pagina's in deze thread, en het zien van de geweldige opvolging en support van Scoobz0r, heb ik toch een bestelling (100024011) geplaatst.
Ik vraag me wel af, bij de tracking zie ik dit staan:
Barcode
3STKCN2782364
Referentie
100024011
Gewicht
0,01 kg
Hoezo is het gewicht zo laag? Mijn pakketje zou wel wat zwaarder moeten wegen normaal.

!! Wel een tof compliment, bedankt! Leuk dat je besteld hebt. Hoop dat het net als bij de rest bij jou ook in de smaak valt.
! Lemon curry is momenteel mijn eigen favoriete smaak. Ben benieuwd wat je van Western vindt! Wij hebben nog maar 1 review op de site ervan.
. Je kunt wel zien dat het eiwit % lager is dan gebruikelijk. Een vb2: garnalen. Afgezien van de glacering (water laag om de garnalen) zit er ook extra water in de garnalen en dit wordt niet vermeld. Ze worden in een zout water bad gelegd. Dit zou dan 4% vocht zijn en dat hoeft niet vermeld te worden want het zit onder de 5%. Afgezien dat je die 4% dus niet op de verpakking leest, reken maar dat het meer dan 4% is. Bij de garnaal die wij verkopen is hier ook op gelet. Het is een ''kwaliteits-'' garnaal waar dit niet bij gebeurt. Probleem is dan weer dat het niet in de prijsklasse valt van de andere garnalen. Hier kunnen wij als muscle meat pagina's over schrijven met voorbeelden. Er is wel eens gedacht om dit te doen, maar na discussie is besloten om van eigen kracht uit te gaan en geen pagina hieraan op onze site te besteden.