MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik was zeer kritisch geworden ten opzichte van online winkels die eigen voedsel of eigen supplementen verkopen, grotendeels door alles wat ik heb gelezen rondom B&F shop. Dus in het begin was ik niet direct van plan nog eigen merk voedsel of supplementen van online winkels te kopen. Maar na het lezen van alle 317 pagina's in deze thread, en het zien van de geweldige opvolging en support van Scoobz0r, heb ik toch een bestelling (100024011) geplaatst.

Ik vraag me wel af, bij de tracking zie ik dit staan:
Barcode
3STKCN2782364

Referentie
100024011

Gewicht
0,01 kg

Hoezo is het gewicht zo laag? Mijn pakketje zou wel wat zwaarder moeten wegen normaal.
No worries man! Er word op internet zoveel geroepen, je moet niet alles geloven. Met MuscleMeat zit je wel goed, dus je krijgt echt wel geleverd wat je betaald hebt. Uiteraard kan ik het niet verklaren, maar no worries. Het komt zeker goed :D

Alles weer super binnen thanks!, IJSkoud haha :)

ben benieuwd naar de nieuwe smaken kipblokjes! 1 deze dagen proberen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.343
Ik was zeer kritisch geworden ten opzichte van online winkels die eigen voedsel of eigen supplementen verkopen, grotendeels door alles wat ik heb gelezen rondom B&F shop. Dus in het begin was ik niet direct van plan nog eigen merk voedsel of supplementen van online winkels te kopen. Maar na het lezen van alle 317 pagina's in deze thread, en het zien van de geweldige opvolging en support van Scoobz0r, heb ik toch een bestelling (100024011) geplaatst.

Ik vraag me wel af, bij de tracking zie ik dit staan:
Barcode
3STKCN2782364

Referentie
100024011

Gewicht
0,01 kg

Hoezo is het gewicht zo laag? Mijn pakketje zou wel wat zwaarder moeten wegen normaal.

317 pagina's :eek: !! Wel een tof compliment, bedankt! Leuk dat je besteld hebt. Hoop dat het net als bij de rest bij jou ook in de smaak valt.

De taferelen die je noemt in de supplementen wereld, daarvan vinden wij weer dat dit speelt in de dagelijkse voeding die men koopt. Daarom brengen wij producten onder onze eigen naam uit. Elk product waar een Muscle Meat label op zit, zit onze wil / gedachte achter. Producten niet onder onze eigen naam, daar staan wij simpelweg achter, zijn door ons gekozen uit velen. Denk aan de 5kg Argentijnse kipfilets of tonijnsteaks.

PostNL pakketten worden midden in de nacht gescanned. 0.01kg betekend gewoon nog niet gewogen. Ik heb je track&trace even bekeken en er staat nu: ''20,52 kg''. De postbode is sinds half 9 ook onderweg!

Ook weer een fijne bestelling gedaan van 10-15 kilo. Tonijn in blik is ook echt voordeliger, althans van princes. Gelijk maar een maandvoorraad gehaald :) 100024058

Ook tof dat de ophaaloptie weer terug is zij het zeer beperkt maar toch.

:thumbs: thnx voor deo rder weer Tartarus. Ophalen bij Muscle Meat is sinds een paar dagen inderdaad mogelijk :). Hier komt 1 van deze dagen nog een post over.

No worries man! Er word op internet zoveel geroepen, je moet niet alles geloven. Met MuscleMeat zit je wel goed, dus je krijgt echt wel geleverd wat je betaald hebt. Uiteraard kan ik het niet verklaren, maar no worries. Het komt zeker goed :D

Pakketten worden rond midden nacht gescanned en ook gewogen bij PostNL. De info voor die tijd is nog blanco, vandaar 0.01kg !

Alles weer super binnen thanks!, IJSkoud haha :)

ben benieuwd naar de nieuwe smaken kipblokjes! 1 deze dagen proberen.

Top :thumbs: hoor het graag casper.

Pakket was weer in orde!

Moest toch even kwijt dat de kipburgers echt heerlijk zijn!!

He Scoobzor,

Ik haal vrijwel alles bij jullie, op gedroogd fruit(abrikozen) na.
Misschien iets voor in de toekomst?

He Scoobzor,

• #6.347
Pakket was weer in orde!

Moest toch even kwijt dat de kipburgers echt heerlijk zijn!!

Leuk dat je dat speciaal even post @ kipfiletburgers --> http://musclemeat.nl/catalogsearch/result/?q=kipfiletburger. Hoor van klanten dat ze het ideaal vinden om met kipfilet (hoe je het normaal eet) af te wisselen. Zelf eet ik nog altijd 2 burgers na het trainen, 63gr dierlijk eiwit, boem!

He Scoobzor,

Ik geloof dat onze noten leverancier dit lang geleden aan ons voorgesteld heeft, maar wij er niet direct naar gekeken hebben omdat wij twijfelen over de animo ervoor. Als er meer mensen zijn hoor ik dit graag! Maar iig thnx voor het zeggen wat je nog mist, hebben wij veel aan! Tof dat je vrijwel alles bij ons koopt!

Zojuist eens de nieuwe kipblokjes curry lemon geproefd, overheerlijk zoals we gewend zijn van MuscleMeat :) Straks even de Western testen.

Voelde me net een klein kind toen het pakje toekwam :D

De taferelen die je noemt in de supplementen wereld, daarvan vinden wij weer dat dit speelt in de dagelijkse voeding die men koopt. Daarom brengen wij producten onder onze eigen naam uit. Elk product waar een Muscle Meat label op zit, zit onze wil / gedachte achter. Producten niet onder onze eigen naam, daar staan wij simpelweg achter, zijn door ons gekozen uit velen. Denk aan de 5kg Argentijnse kipfilets of tonijnsteaks.

Hoe bedoel je dit precies scoob? denk dat het supp verhaal wel stuk erger is toch?

• #6.350
Zojuist eens de nieuwe kipblokjes curry lemon geproefd, overheerlijk zoals we gewend zijn van MuscleMeat :) Straks even de Western testen.

Voelde me net een klein kind toen het pakje toekwam :D

:birthday: ! Lemon curry is momenteel mijn eigen favoriete smaak. Ben benieuwd wat je van Western vindt! Wij hebben nog maar 1 review op de site ervan.

Hoe bedoel je dit precies scoob? denk dat het supp verhaal wel stuk erger is toch?

Er wordt zat gerommeld met vlees. Ik ga hier geen supermarkten of slagers aanwijzen, maar er wordt genoeg kipfilet geïnjecteerd en getumbeld. Men koopt het en weet het niet. Een vb1: de kipfilet blokjes die voor ons worden gemaakt, worden ook voor een bekend merk gemaakt, maar dan een versie die tot 30% geïnjecteerd met een mix van vet en water. Het is niet dat je dit achter op de salade leest die je koopt :o. Je kunt wel zien dat het eiwit % lager is dan gebruikelijk. Een vb2: garnalen. Afgezien van de glacering (water laag om de garnalen) zit er ook extra water in de garnalen en dit wordt niet vermeld. Ze worden in een zout water bad gelegd. Dit zou dan 4% vocht zijn en dat hoeft niet vermeld te worden want het zit onder de 5%. Afgezien dat je die 4% dus niet op de verpakking leest, reken maar dat het meer dan 4% is. Bij de garnaal die wij verkopen is hier ook op gelet. Het is een ''kwaliteits-'' garnaal waar dit niet bij gebeurt. Probleem is dan weer dat het niet in de prijsklasse valt van de andere garnalen. Hier kunnen wij als muscle meat pagina's over schrijven met voorbeelden. Er is wel eens gedacht om dit te doen, maar na discussie is besloten om van eigen kracht uit te gaan en geen pagina hieraan op onze site te besteden.

Laatst bewerkt:
Hier kunnen wij als muscle meat pagina's over schrijven met voorbeelden. Er is wel eens gedacht om dit te doen, maar na discussie is besloten om van eigen kracht uit te gaan en geen pagina hieraan op onze site te besteden.

Puur uit interesse, waarom eigenlijk niet?
Lijkt me juist een goede manier om wat onderscheid (in jullie voordeel) aan te tonen.
Zolang het verhaal niet arrogant over komt zie ik er niets slechts in, zeker gezien het groeiende aantal mensen dat bewust met voedselkwaliteit bezig is.

Chicken burger with vegetables, prepared with coconut oil, lekker hoor, ben dol op de kipburger :-D

uploadfromtaptalk1441996048691.jpg

• #6.354
Puur uit interesse, waarom eigenlijk niet?
Lijkt me juist een goede manier om wat onderscheid (in jullie voordeel) aan te tonen.
Zolang het verhaal niet arrogant over komt zie ik er niets slechts in, zeker gezien het groeiende aantal mensen dat bewust met voedselkwaliteit bezig is.

We leggen nu bij elk nieuw product het voordeel uit t.o.v. het reguliere product in de supermarkt (eerste alinea bij bijna elk vlees product die 'bold' gemaakt is). Misschien ooit nog een pagina waar men op moet letten wanneer zij een voedingsproduct kopen, zonder producten van andere aan te vallen. Thnx voor het meedenken :).

uploadfromtaptalk1441996048691.jpg

Chicken burger with vegetables, prepared with coconut oil, lekker hoor, ben dol op de kipburger :-D

Mooie foto weer Memoly, thnx :)!

Ziet er goed uit! Hoelang had je hem ongeveer gebakken? 1 deze dagen proberen

Je ziet het vanzelf wel door de kleurverandering. Ik zou het op gevoel doen ipv timing. Als je twijfelt gewoon de burger even door midden duwen met een spatel. Je kunt het ook op laag vuur doen, deksel over het product in de pan en 1x omdraaien. Dit duurt ongeveer 10 minuten, bij de 7de minuut omdraaien. Collega liet dit zien en proeven, vlees werd er erg mals door.

Laatst bewerkt:
Ik zag op FB iets over Rauwe Kipfiletblokjes, is die gemaakt van dezelfde kip als de Argentijnse kip?

• #6.356
Ik zag op FB iets over Rauwe Kipfiletblokjes, is die gemaakt van dezelfde kip als de Argentijnse kip?

Ga het straks hier posten wanneer ik thuis ben :). Nee, verse Nederlandse kipfilets. Gezien wij erg fan zijn van de Argentijnse kipfilets wilde wij dit eerst wel doen. Echter zou dit niet een succes worden. Je moet ze dan eerst ontdooien, vervolgens snijden, dan weer opnieuw invriezen. Twee keer invriezen vermijden we liever. Een andere techniek is de Argentijnse kipfilets terug brengen naar -2 tot -4 graden celcius en dan door een machine heen halen die het blokt. Echter kregen wij teveel gruis hierdoor. Wat we nu hebben zijn verse Nederlandse kipfilets die direct schoongemaakt en gesneden voor ons worden (ambacht). Vervolgens ingevroren en gelabeld. De verpakking van 200gr is zeer klein zoals je op het plaatje van fb ziet, weinig plaats nodig in je vriezer. http://www.facebook.com/musclemeat....2859175819271/725712970867221/?type=1&theater

Heb je trouwens nog een update over de verpakking van de biefstuk(puntjes)? Vooralsnog tijd genoeg gehad om ze aan de lucht te laten ontdooien maar die tijd gaat weer een keer komen dat ik ze in het water moet gooien :)

Beste MM,

Wat is de herkomst van jullie Quinoa? Zie hier verder niks over op de site.
Is het biologisch? EKO keurmerk o.i.d.?

Alvast bedankt!

Dubbelpost

Laatst bewerkt:
  • #6.360
Heb je trouwens nog een update over de verpakking van de biefstuk(puntjes)? Vooralsnog tijd genoeg gehad om ze aan de lucht te laten ontdooien maar die tijd gaat weer een keer komen dat ik ze in het water moet gooien :)

Sterker dan dit plastic gaat het niet worden. Producten zoals de (gemarineerde) biefstukken, beef meat-balls en kipfilerburgers worden door dezelfde inpakmachine ingepakt. We horen hier zeer zelfde een klacht over. Een enkele keer, maar dat is eerder te verwijten aan het ruige vervoer en dit betreuren wij dan ook. Je kunt mij dan altijd mailen info@musclemeat.nl als je iets niet meer hebt kunnen eten of een klacht hebt. Daar kijken wij altijd in alle redelijkheid naar. De enige klacht die af en toe (en daardoor te vaak) in de mailbox binnen kwam was over een lek in de kant-en-klare kipfilet blokjes verpakking. Deze komen van een andere leverancier en dus ook een andere inpakmachine. N.a.v. deze mails is de machine vervangen en wordt er ander plastic gebruikt. Alle kipblokjes smaken die nu verkocht worden zijn hiermee ingepakt. Dit staat gelijk aan de kwaliteit waar de gemarineerde biefstukken inzitten. Als je haast hebt en twijfelt kun je er een boterham zakje om heen doen.

Beste MM,

Wat is de herkomst van jullie Quinoa? Zie hier verder niks over op de site.
Is het biologisch? EKO keurmerk o.i.d.?

Alvast bedankt!

Kom ik morgen even bij je over terug!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven