Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Mijn complimenten voor jullie biefstukstukken. Van de week die met een beetje een gerookte smaak gegeten (precieze naam even kwijt) maar ze waren echt enorm mals. Heerlijk die marinade ook.

Kipfilet burgers (stroganoff) meebesteld, ben benieuwd.

Heb je de normale ook gehad ? Ben wel benieuwd hoe je die stroganoff vind tov de normale.

Allebei gehad en beide goed te eten.

Enige nadeel vind il dat ze redelijk lang moet bakken voordat de binnenkant gaar is.

Ik snij ze nu dus in 6 stukjes (als pizzapuntjes). Dan is de Kipburger sneller gaar.

Bestelling was snel hier. Ik dacht, dit gaat nooit allemaal in mijn kleine vriezer passen, maar het ging er allemaal net in:)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tot nu toe de meat-balls, Kipfiletburger, de paardesteak en de tonijnsteak gegeten. Allemaal zeer goede smaak en textuur. Een zeer tevreden klant hier. De kipfiletburger is op het moment mijn favoriet!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.367
Mijn complimenten voor jullie biefstukstukken. Van de week die met een beetje een gerookte smaak gegeten (precieze naam even kwijt) maar ze waren echt enorm mals. Heerlijk die marinade ook.

Iedereen is er dol op haha:meal:, bedankt voor het compliment. De gerookte smaak is de Argentina Fire marinade.

Beste MM,

Wat is de herkomst van jullie Quinoa? Zie hier verder niks over op de site.
Is het biologisch? EKO keurmerk o.i.d.?

Alvast bedankt!

Het komt uit Peru. Het is niet biologisch of een EKO keurmerk. Het bedrijf dat de Quinoa verwerkt is ISO 22000, BRC, IFS en SKAL gecertificeerd. Ik heb de kwaliteitsdienst van dit bedrijf gemaild voor verdere informatie. Mocht dit interessant zijn dan bericht ik dit.

Kipfilet burgers (stroganoff) meebesteld, ben benieuwd.

:thumbs: top. Gaat je zeker in de smaak vallen.

Allebei gehad en beide goed te eten.

Enige nadeel vind il dat ze redelijk lang moet bakken voordat de binnenkant gaar is.

Ik snij ze nu dus in 6 stukjes (als pizzapuntjes). Dan is de Kipburger sneller gaar.

Ik heb zelf ook weinig geduld dus ik doe ook die pizzapuntjes 'truuk' :o. Mijn vriendin doet een deksel met handvat in de pan over de burger. Warmte gaat dan nauwelijks weg en de burger gaart daardoor ook meteen aan de bovenkant, 1x draaien tussendoor en done.

Bestelling was snel hier. Ik dacht, dit gaat nooit allemaal in mijn kleine vriezer passen, maar het ging er allemaal net in:)

Tot nu toe de meat-balls, Kipfiletburger, de paardesteak en de tonijnsteak gegeten. Allemaal zeer goede smaak en textuur. Een zeer tevreden klant hier. De kipfiletburger is op het moment mijn favoriet!

Leuke foto thnx en mooi dat het past :)! Ziet men weer eens hoe je het thuis krijgt. Fijn dat je zo tevreden bent! Mocht je het leuk vinden review op de site bij een product te schrijven ---> altijd welkom ;).

Twee nieuwtjes!

Afhalen bij Muscle Meat!

Vanaf nu is Muscle Meat Headquarters ook een pickup-point! Kies tijdens het betaalproces voor de optie ''Ophalen bij Muscle Meat', selecteer een afhaaldag en betaal online. Ophaaldagen zijn van maandag t/m donderdag tussen 9:00 en 15:00 op het volgende adres:
Stichtse kade 47
1244NV Ankeveen

Nieuw product: Rauwe kipblokjes (5*200gr)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naast onze rauwe kipfilet zijn er nu ook voorgesneden kipfiletblokjes, per 200gr verpakt! Ze staan al een tijdje online, maar toch nog even een post voor degene die het gemist hebben.

[Link niet meer beschikbaar]

• Schoongemaakt: al het vet is er af gesneden.
  • Geen toevoegingen: niet getumbled of geïnjecteerd met water of vet.
  • Scherpe prijs: doordat er geen vet meer aan de kipfiletblokjes zit maakt dit de kg prijs eigenlijk nog voordeliger.
  • Nederlandse kippen.
  • Portieverpakking: de kipfiletblokjes zijn per 200 gram verpakt en kunnen snel en gemakkelijk met verpakking en al in water ontdooien.

Ik overweeg om te bestellen, maar vind het jammer dat je niet op vrijdag kunt bestellen en op zaterdag kunt laten bezorgen. I.v.m. werk overdag/middag niet thuis dus dat werkt niet :(. PakjeGemak zou kunnen, maar zit ik niet direct op te wachten. Kan ik tijdens bestelling iets van een voorkeur van bezorgdag/tijd geven?

Iets anders: ik ben van plan om wat biefstuk te bestellen. Nou ken ik iemand die goed is met koken etc. en die vertelde me dat biefstuk flink aan kwaliteit verliest qua smaak/textuur als het is ingevroren. Dat herken ik helemaal niet, want mijn kipfilet (die ik overigens wel liefst zelf vers blijf kopen, mede gelet op prijs eerlijk gezegd) vries ik ook in en is heerlijk eenmaal gebakken. Kun jij je visie op bevroren biefstuk geven voor wat betreft kwaliteit etc.

Laatst bewerkt:
Ik heb laats wat dingen bij jullie besteld (super kwaliteit allemaal btw) alleen heb een vraag over de amandelen.
Hoeveel mag je er ong. max van eten per dag? Ik had laatst namelijk gelezen over ongebrande noten dat ze giftig kunnen zijn of iets..?

Zijn de groenten bij MM vergelijkbaar met BIO?

a9ml2u.jpg

Net mijn eerste bestelling geplaatst. 5 kg kip, 1 kg paarden- en runderbiefstuk, gehaktbal sample, rijst en prep bakjes genomen. Ik ben benieuwd, maar gezien de positieve reacties hier zal het wel goed zitten.

• #6.372
Ik overweeg om te bestellen, maar vind het jammer dat je niet op vrijdag kunt bestellen en op zaterdag kunt laten bezorgen. I.v.m. werk overdag/middag niet thuis dus dat werkt niet :(. PakjeGemak zou kunnen, maar zit ik niet direct op te wachten. Kan ik tijdens bestelling iets van een voorkeur van bezorgdag/tijd geven?

Iets anders: ik ben van plan om wat biefstuk te bestellen. Nou ken ik iemand die goed is met koken etc. en die vertelde me dat biefstuk flink aan kwaliteit verliest qua smaak/textuur als het is ingevroren. Dat herken ik helemaal niet, want mijn kipfilet (die ik overigens wel liefst zelf vers blijf kopen, mede gelet op prijs eerlijk gezegd) vries ik ook in en is heerlijk eenmaal gebakken. Kun jij je visie op bevroren biefstuk geven voor wat betreft kwaliteit etc.

Ophaallocaties zijn in jouw situatie eigenlijk ideaal. Niet meer op een postbode wachten en er is er altijd wel eentje in de buurt (zie alle ophaalpunten bij je in de buurt hier: http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie. Een andere oplossing is kiezen voor dinsdag of donderdag avond bezorging. Dit is tussen 18:00-21:00 op jouw thuis adres. PostNL vraagt hier wel 2euro meer voor, maar dit vinden de meeste het wel waard merken wij. De laatste oplossing is dat je vrijdag als aflever dag kiest, deze bewust mist en voor de tweede aflever dag (zaterdag) gaat. Je moet dat wel echt thuis zijn gezien na zaterdag het pakket verloren gaat (ondooid want zondag wordt niet geleverd).

Je collega heeft gelijk dat er ijskristallen zich zullen vormen en de spiercellen prikken / wat veranderen. Echter is dit wel geminimaliseerd, omdat er anders ingevroren wordt dan bv in een vriezer bij iemand thuis. Er is een zeer goede luchtstroom door de vriescel en het is kouder dan -18graden celcius (richting de -24graden). Hoe sneller iets invriest hoe minder grote ijskristallen je zult hebben. Ons groente en fruit wordt met stikstof of met een vriestunnel van -40graden ingevroren. Grote ijskristallen heb je dan niet die iets 'lek kunnen prikken'. Echter de beleving is niet anders bij ons (vers vs ingevroren biefstuk). De meeste restaurants hebben alleen maar diepvries vlees (biefstukken) liggen om de voorraad bij te kunnen houden. Op de juiste manier ontdooien en bakken, dan kan ik je garanderen dat je niks merkt. ''Vers'' zegt ook niet alles. In de supermarkt ligt het zo vers dat het niet mooi gerijpt is wat bij restaurants bv in de meeste gevallen wel is. Over het algemeen zijn biefstukken in de supermarkt daardoor wat taaier. Zoals ik zei: hoe je het bereidt is belangrijk. Je verliest bij een ontdooide biefstuk wat vocht (geen macro's). Hierdoor is de biefstuk van buiten wat nat. Dep dit af voordat je het gaat dicht schoeien. Doe je dit niet, dan heb je een kans dat je de buitenkant kookt in het begin ipv bakt, omdat het nat is. Hoe langzamer je de biefstuk ontdooit hoe beter (koelkast).

Als ik zo vrij mag zijn zou ik ook zeker onze 5kg rauwe Argentijnse kipfilets proberen. Lees in ieder geval even bovenstaande tekst bij het product, wie weet overtuigd dit je, want er zitten meer gedachte achter dan de prijs (afgezien dat 5.85euro/kg mij netjes lijkt voor dit soort kipfilets ;) ).

Ik heb laats wat dingen bij jullie besteld (super kwaliteit allemaal btw) alleen heb een vraag over de amandelen.
Hoeveel mag je er ong. max van eten per dag? Ik had laatst namelijk gelezen over ongebrande noten dat ze giftig kunnen zijn of iets..?

Bedankt voor het compliment @ kwaliteit :)!

In alle eerlijkheid heb ik nog nooit gehoord of gelezen dat ongebrande noten minder gezond zouden zijn.

• De ongebrande noten, ook wel rauwe noten genoemd zijn niet bewerkt en bevatten alleen de eigen aanwezige voedingsstoffen. Ongebrande noten zijn daarom iets gezonder, echter is de smaak anders dan gebrande noten.
  • Gebrande noten zijn noten die zijn gefrituurd in de olie, waardoor ze meer smaak krijgen. Doordat de noten op hoge temperatuur worden gebrand, bevatten deze noten iets minder vitaminen en mineralen dan de ongebrande variant. Ze bevatten ook iets meer vet door de olie waarin zij gefrituurd zijn. Meestal aan de voedingswaren te zien niet heel veel, omdat noten vet niet echt verder in zich op nemen.
Kan het zijn dat je een stukje hebt gelezen over zoete amandelen versus bittere amandelen? Wij verkopen geen bittere amandelen, deze zijn wel 'giftig' in hoeveelheden. Zover ik heb gelezen mag je hier max 5 van per dag door de vitamine b18 die er in zit. Verder is het bijna bij elk voedingswaar dat als je er veel van eet je ''teveel ervan eten slecht is'', omdat je een hoge dosis krijgt van een stof die er in zit. Bv: amandelen (niet bittere versie) zijn rijk aan mangaan waar je het liefst 1.8mg tot 2.3mg van binnen krijgt wil het nog gezond zijn. 28gr amandel bevat 0.6mg mangaan (snel even gegoogled). Dus je zou dan tegen de 100gr kunnen eten wil je hier niet over heen gaan. Echter wil je zo leven is mijn eigen vraag dan. Je eten noten voor de goede vetten. Maak je voedingsschema wat gevarieerd (niet 5 van de 6 maaltijden alleen rijst kip) en minder druk maken over dit soort dingen, maar dat is mijn persoonlijke mening ;).

Zijn de groenten bij MM vergelijkbaar met BIO?

Dit staat voorlopig niet op de planning, mede omdat we met twee grote projecten bezig die hopelijk zullen slagen. Zou een gehele nieuwe product categorie op onze site kunnen betekenen. Biologisch hebben we geprobeerd via vleesproducten, echter duidelijk geen sales / vraag naar bij de doelgroep. Daarom twijfel ik of dit bij de groente + fruit variant anders zou zijn. Iedereen wil biologisch als je kunt kiezen, tot dat ze de prijzen zien (2.5x duurder), daar zit denk ik het grootste probleem. Ik ben niet tegen biologisch, begrijp mij niet verkeerd, maar naar onze mening kun je niet als een feit zeggen (met het plaatje dat je toont) dat biologisch meer vitamines en mineralen bevatten. Ik kan het onderzoek niet lezen, maar er zijn heel veel factoren die hier invloed op hebben: het seizoen, de regio, gebruikte rassen, is de broccoli 3 weken onderweg geweest voordat het in de supermarkt ligt, ingevroren met stikstof of in je normale vriezer met -18, de variatie tussen biologische producten groot, etc. Hoe er wordt omgegaan met de productie van onze groenten en fruit kan je hier lezen (links op de site navigeren) [Link niet meer beschikbaar][/B]
Net mijn eerste bestelling geplaatst. 5 kg kip, 1 kg paarden- en runderbiefstuk, gehaktbal sample, rijst en prep bakjes genomen. Ik ben benieuwd, maar gezien de positieve reacties hier zal het wel goed zitten.

:thumbs: thnx voor je eerste bestelling! Mening / feedback altijd welkom :).

Dank voor je heldere toelichting Scoobz0r, ik ga eind deze week maar eens bestellen. Ik laat wel weten hoe dit gaat, maak me met name "zorgen" over de bezorging maar ik heb goede hoop :).

De Argentijnse kipfilets klinken interessant, maar ik eet altijd net iets minder dan 200 gr. (rond de 150 gr. per dag). Met verse kipfilets kan ik zelf afwegen en die Argentijnse zou ik dan moeten ontdooien snijden etc, dus dat speelt ook mee, maar dank voor de suggestie.

Laatst bewerkt:
  • #6.375
Ik kreeg de e-mail met track & trace drie keer binnen en er staat een spellingsfout in. Er staat upgedate, maar dat moet geüpdatet zijn ;)

3x? Dat is vreemd, bedankt voor het melden. Ik zal even kijk samen met de spelfout! Heb je misschien je ordernummer voor mij?

Dank voor je heldere toelichting Scoobz0r, ik ga eind deze week maar eens bestellen. Ik laat wel weten hoe dit gaat, maak me met name "zorgen" over de bezorging maar ik heb goede hoop :)

Graag gedaan :thumbs: We sturen nu 2.5 jaar succesvol. Ik heb er alle vertrouwen in dat jouw pakket gewoon goed gaat zoals de rest. Als het pakket niet binnen 48uur aan je aangeboden wordt, dan heb je ook gewoon 100% garantie op je pakket. Maken we eigenlijk niet mee, maar ik zeg het maar even. Voor welk ''zendmethode'' ga je?

ScoobZ0r, ik heb zojuist besteld, de kogelbiefstuk 5x 200 gr., kipfiletburgers 7x150 gr., 2x 1kg wokgroente en 2x 1 kg van een broccolimix met wortel en boontjes. PakjeGemak gekozen, dat lijkt me prima te werken. Omdat ik net te laat was wordt het donderdag geleverd, ik neem aan dat het dan woensdag wordt verzonden en niet vandaag al.

Ik ben erg benieuwd, paar puntjes die ik nog wel wilde noemen:

- de 5 euro verzendkosten kan ik plaatsten, toelichting is daarin helder. Voor de niet bulk besteller kan het echter het een drempel zijn om te bestellen;
- zelfde geldt eigenlijk ook voor de vriespunten. Moet eerlijk zeggen dat ik bijv. meer heb moeten bestellen omdat ik anders niet genoeg vriespunten zou hebben. Voor mij persoonlijk niet ideaal, maar OK niet onoverkomelijk;
- nu kom ik misschien als zurrpruim over, maar die 44 cent Ideal kosten kunnen imo echt niet (meer), maar daar vergaat de wereld ook niet van.

Ik zal wel mijn ervaringen posten als ik alles heb ontvangen geproefd etc.

• #6.377
ScoobZ0r, ik heb zojuist besteld, de kogelbiefstuk 5x 200 gr., kipfiletburgers 7x150 gr., 2x 1kg wokgroente en 2x 1 kg van een broccolimix met wortel en boontjes. PakjeGemak gekozen, dat lijkt me prima te werken. Omdat ik net te laat was wordt het donderdag geleverd, ik neem aan dat het dan woensdag wordt verzonden en niet vandaag al.

Ik ben erg benieuwd, paar puntjes die ik nog wel wilde noemen:

- de 5 euro verzendkosten kan ik plaatsten, toelichting is daarin helder. Voor de niet bulk besteller kan het echter het een drempel zijn om te bestellen;
- zelfde geldt eigenlijk ook voor de vriespunten. Moet eerlijk zeggen dat ik bijv. meer heb moeten bestellen omdat ik anders niet genoeg vriespunten zou hebben. Voor mij persoonlijk niet ideaal, maar OK niet onoverkomelijk;
- nu kom ik misschien als zurrpruim over, maar die 44 cent Ideal kosten kunnen imo echt niet (meer), maar daar vergaat de wereld ook niet van.

Ik zal wel mijn ervaringen posten als ik alles heb ontvangen geproefd etc.

Thnx voor je bestelling! Leuk dat je Muscle Meat gaar proberen :). Ik begrijp je feedback. Het zit een beetje vast aan het concept, omdat wij nu eenmaal de kosten betalen om het bevroren te houden tot aan jouw deur (droogijs + isolatie zak). Kosten die er normaliter niet zijn. Het liefst willen we 1kg kunnen verzenden maar dat gaat gewoon niet. Men is (denk ik) over het algemeen gewend elke 2-3 dagen naar een supermarkt te gaan. Elke 2-3 dagen online bestellen moet je ook niet willen lijkt mij. 4kg aan producten doe je ongeveer 10 dagen mee. Zendkosten is ook een marketing dingetje. We kunnen bv alles per kg 0.50-1.00euro duurder maken en zeggen ''altijd gratis verzending'' alleen dan hebben de bulk kopers juist minder voordeel. De runderkogelbiefstuk die je nu koopt voor 15euro/kg ligt normaliter voor 20euro/kg. Dus in dat opzicht heb die 5euro er al uit ;). Ben benieuwd wat je er van vond!

Na een proefpakketje er door gejaagd te hebben ben ik over de streep. Net weer een bestelling gedaan van 20kg (kip en rijst)!

Er was alleen wat fout gegaan met de betaling ik drukte op back omdat ik de verkeerde bank had gekozen en toen was mijn winkelwagen leeg. Ik heb daarom de bestelling opnieuw gedaan, bestelling 100024327 is de goede en 100024326 mag geannuleerd worden.

Laatst bewerkt:
Bestelling binnen, vriezer weer stampvol, en me gelijk vergrepen aan een kipburger stroganoff. Prima burger! Die ga ik erin houden denk ik.

Wat zitten er trouwens veel omega-3-vetzuren in die markeel in blik; unaware. (Smaakt overigens ook prima).

Terug
Naar boven