MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.381
Na een proefpakketje er door gejaagd te hebben ben ik over de streep. Net weer een bestelling gedaan van 20kg (kip en rijst)!

Er was alleen wat fout gegaan met de betaling ik drukte op back omdat ik de verkeerde bank had gekozen en toen was mijn winkelwagen leeg. Ik heb daarom de bestelling opnieuw gedaan, bestelling 100024327 is de goede en 100024326 mag geannuleerd worden.

Awesome :) dan werkt het proefpakket dus als losstaand product, fijn dat je tevreden bent!

Alleen bestellingen waarvoor daadwerkelijk betaald is komen bij ons door. Bestellingen waar niet voor betaald is komen wel bij je in het account te staan maar daar doen wij verder niks mee.

Dankje!

Bestelling binnen, vriezer weer stampvol, en me gelijk vergrepen aan een kipburger stroganoff. Prima burger! Die ga ik erin houden denk ik.

Wat zitten er trouwens veel omega-3-vetzuren in die markeel in blik; unaware. (Smaakt overigens ook prima).

Thnx voor je bestelling en de kipfiletburger review!

Klopt, tussen de 4-5gr uit mijn hoofd toch? Ideaal imo :)

Bestelling netjes ontvangen vandaag. Gelijk paardenbiefstuk geprobeerd (van de grill). Smaakt prima!
Enige nadeel vind ik de wijze van verpakken van de 5 kg kip. De biefstukken kun je makkelijk in de vriezer leggen, maar met die grote zak kip is dat niet heel handig.

• #6.383
Bestelling netjes ontvangen vandaag. Gelijk paardenbiefstuk geprobeerd (van de grill). Smaakt prima!
Enige nadeel vind ik de wijze van verpakken van de 5 kg kip. De biefstukken kun je makkelijk in de vriezer leggen, maar met die grote zak kip is dat niet heel handig.

Met 3x een track&trace moest je hem wel ontvangen toch ;) (grapje)? Mooi dat de paardenbiefstuk in de smaak valt! Biefstukken zijn altijd een lastig iets, moeten maar hopen dat de klant hem goed bakt, de beste biefstuk van de wereld is zo vergalt! Indien je bv lades hebt waardoor de zak te groot is voor een laden, dan kan je een deel verplaatsen. Doe er wel dan boterham zakjes of iets om heen om vriesbrand (uitdroog plekken) te voorkomen. Het liefst hebben we natuurlijk alles vacuüm verpakt. Maar om zulke schoongemaakte, niet water geïnjecteerde kipfilets etc., nog voor een mooie prijs te kunnen verkopen is dat niet mogelijk. De handigheid is er nog wel: ze zijn los gevroren waardoor je ze 1 voor 1 los kunt pakken. De kipfilets kun je overigens gewoon in water ontdooien ondanks dat er geen verpakking om zit! (Niet doen bij andere vlees soorten). Dat gaat erg snel en verminderd de kwaliteit niet van de kipfilet. Let wel op dat je verder niet in contact komt met het water (rauw vlees).

Bestelling ontvangen deze morgent. Alles weer dik in orde :thumbs:

Iedereen is er dol op haha:meal:, bedankt voor het compliment. De gerookte smaak is de Argentina Fire marinade.

Het komt uit Peru. Het is niet biologisch of een EKO keurmerk. Het bedrijf dat de Quinoa verwerkt is ISO 22000, BRC, IFS en SKAL gecertificeerd. Ik heb de kwaliteitsdienst van dit bedrijf gemaild voor verdere informatie. Mocht dit interessant zijn dan bericht ik dit.
[/LIST]

Thanx voor je reactie. Het lijkt mij zeker interessant om hier meer over te weten te komen (misschien een tip om deze info ook op de site te zetten bij het product?)

Tot slot; is de Quinoa al gewassen? Las dat dit soms wel en soms niet gebeurt, maar wel zeer belangrijk is dat het altijd wordt gedaan ivm giftige stoffen.

Zo weer een bestelling gedaan, flink wat samples deze keer, ben o.a. benieuwd wat de lekkerste Bolero smaak gaat zijn.

Met 3x een track&trace moest je hem wel ontvangen toch ;) (grapje)? Mooi dat de paardenbiefstuk in de smaak valt! Biefstukken zijn altijd een lastig iets, moeten maar hopen dat de klant hem goed bakt, de beste biefstuk van de wereld is zo vergalt! Indien je bv lades hebt waardoor de zak te groot is voor een laden, dan kan je een deel verplaatsen. Doe er wel dan boterham zakjes of iets om heen om vriesbrand (uitdroog plekken) te voorkomen. Het liefst hebben we natuurlijk alles vacuüm verpakt. Maar om zulke schoongemaakte, niet water geïnjecteerde kipfilets etc., nog voor een mooie prijs te kunnen verkopen is dat niet mogelijk. De handigheid is er nog wel: ze zijn los gevroren waardoor je ze 1 voor 1 los kunt pakken. De kipfilets kun je overigens gewoon in water ontdooien ondanks dat er geen verpakking om zit! (Niet doen bij andere vlees soorten). Dat gaat erg snel en verminderd de kwaliteit niet van de kipfilet. Let wel op dat je verder niet in contact komt met het water (rauw vlees).

Ja dat begrijp ik. De kip heb ik vanavond gebruikt en ook die bevalt goed. Had het in een boterhamzakje in het water gelegd, maar dat duurde wel lang. Volgende keer dus gewoon zo in het water als ik het er niet op tijd uit heb liggen dan.

Misschien was ik niet scherp, maar hebben jullie ook een sample van de makreel?

• #6.389
Bestelling ontvangen deze morgent. Alles weer dik in orde :thumbs:

:thumbs: top! Altijd leuk om even te lezen.

Thanx voor je reactie. Het lijkt mij zeker interessant om hier meer over te weten te komen (misschien een tip om deze info ook op de site te zetten bij het product?)

Tot slot; is de Quinoa al gewassen? Las dat dit soms wel en soms niet gebeurt, maar wel zeer belangrijk is dat het altijd wordt gedaan ivm giftige stoffen.

Ik neem je tip mee, thnx!

Ik heb de vraag uitgezet bij de expert van dit product. Ik kom bij je terug!

Zo weer een bestelling gedaan, flink wat samples deze keer, ben o.a. benieuwd wat de lekkerste Bolero smaak gaat zijn.

Bedankt voor je bestelling weer Michel! Ik heb zelf nu alle bolero's geprobeerd en geen valt tegen, in tegendeel zelfs. Behalve op 2 na, maar dat is persoonlijke smaak: banaan en banaan & aardbei. Collega vond deze wel weer goed. Ideaal om je kwark/yoghurt op smaak te brengen of water aan te mengen :). http://musclemeat.nl/non-diepvries/bolero

Ja dat begrijp ik. De kip heb ik vanavond gebruikt en ook die bevalt goed. Had het in een boterhamzakje in het water gelegd, maar dat duurde wel lang. Volgende keer dus gewoon zo in het water als ik het er niet op tijd uit heb liggen dan.

Ik doe het al een jaar lang met goede ervaring, gewoon doen!

Misschien was ik niet scherp, maar hebben jullie ook een sample van de makreel?

De makrelen zitten bij elkaar (los gevroren) in 1 zak. Daarom is er helaas geen sample mogelijk net als bv pangasius, rauwe kipfilets en zoete aardappel blokjes.

Laatst bewerkt:
Mischien domme vraag scoob... Maar die Bolero maak je die eerst aan, of doe je die in poedervorm door de kwark?

• #6.391
Mischien domme vraag scoob... Maar die Bolero maak je die eerst aan, of doe je die in poedervorm door de kwark?

Op magere kwark heb je meestal een laagje vocht op de kwark liggen. Je kan het hier over strooien, even wachten en roeren. Dat vocht dus als aanmaak gebruiken. Mijn eigen ervaring is dat volle kwark dit laagje water niet heeft. Als je dan de bolero er over strooit en roert, kun je hebben dat er een stukje klontert en bij een hap opeens enorm veel smaak hebt. In dit geval kan je beter een klein beetje water aan de kwark toevoegen.

tnx. Eens ff proberen een keer.

Het is altijd leuk hier mee te lezen, je geeft goede antwoorden altijd Olivier :)

Damn wat zijn die kipblokjes lemon curry lekker! Voordat ik het ging proberen vond ik het wel n aparte combo lemon en kip, maar is echt super lekker! Mn nieuwe favo :)

Mijn eerste bestelling is in goede orde aangekomen. Maakte me eerst wat zorgen, maar is dus prima bezorgd. Factuur was bij openmaken van de doos nat dus ik dacht even het is toch niet bevroren, maar de inhoud in de isolatiezak was ijskoud. Prima dus, geniaal dat droogijs :).

Ik ga morgen de kogelbiefstuk proberen en de groentemix, ben erg benieuwd. Ik zal posten wat ik er van vind. Een vraagje, is MuscleMeat van plan om in de toekomst misschien ook halal/koosjer producten aan te bieden? Niet voor mij, maar ik ken genoeg mensen die best zouden willen bestellen bij MM als dat zo was. Zal wrs lastig worden is mijn inschatting, maar ik dacht ik leg het bij je neer als tip.

Laatst bewerkt:
Een vraagje, is MuscleMeat van plan om in de toekomst misschien ook halal/koosjer producten aan te bieden? Niet voor mij, maar ik ken genoeg mensen die best zouden willen bestellen bij MM als dat zo was. Zal wrs lastig worden is mijn inschatting, maar ik dacht ik leg het bij je neer als tip.
http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfiletblokjes-naturel-1kg-5-x-200gr
De kip is halal geslacht en worden voor slachting verdoofd door een elektrische shock om het meer diervriendelijk te maken.

• #6.397
tnx. Eens ff proberen een keer.

:thumbs:

Het is altijd leuk hier mee te lezen, je geeft goede antwoorden altijd Olivier :)

:o, mooi compliment, bedankt!

Damn wat zijn die kipblokjes lemon curry lekker! Voordat ik het ging proberen vond ik het wel n aparte combo lemon en kip, maar is echt super lekker! Mn nieuwe favo :)

Ik zei het je ;)! Thnx voor de review.

Mijn eerste bestelling is in goede orde aangekomen. Maakte me eerst wat zorgen, maar is dus prima bezorgd. Factuur was bij openmaken van de doos nat dus ik dacht even het is toch niet bevroren, maar de inhoud in de isolatiezak was ijskoud. Prima dus, geniaal dat droogijs :).

Ik ga morgen de kogelbiefstuk proberen en de groentemix, ben erg benieuwd. Ik zal posten wat ik er van vind. Een vraagje, is MuscleMeat van plan om in de toekomst misschien ook halal/koosjer producten aan te bieden? Niet voor mij, maar ik ken genoeg mensen die best zouden willen bestellen bij MM als dat zo was. Zal wrs lastig worden is mijn inschatting, maar ik dacht ik leg het bij je neer als tip.

Droogijs is inderdaad best wel awesome. Factuur wordt wel eens nat door condens. De -80graden droogijs bevriest vocht in de lucht, slaat vervolgens weer neer. Review altijd welkom! Tegenwoordig ontkom je bij de grote kippenslachterijen er niet meer aan dat het niet halal is. (Dit geld alleen bij kip.) Ze missen anders een te grote doelgroep. Het gebeurt bij onze slachterij niet op de traditionele manier. De kippen zijn niet meer bij bewustzijn wanneer het gebeurt (waterbad verdoving minimaal 100mA). Een slachterij waar ik op bezoek was vertelde mij dat als je een willekeurige supermarkt binnenloopt je er van uit kan gaan dat het halal is. Echter staat het er niet op de verpakking omdat het marketing wise niet handig is in NL.

Laatst bewerkt:
Moet het even kwijt: verschrikkelijk, die update. Waarom, de oude was perfect. En nee, zal geen kwestie van wennen zijn :(.

OT: ik heb al 3 dingen uit mijn bestelling geprobeerd, de runderkogelbiefstuk, de kipburger en de groentemix (die met babymais ik geloof wok tropical).

Korte review, belangrijkste conclusie voor mij is altijd: zou ik het opnieuw bestellen?

Runderkogelbiefstuk: lekker groot en op zich een prima biefstuk. Eerlijk gezegd viel de malsheid me iets tegen, kan misschien net aan die ene liggen maar had een malser stuk verwacht. En ja, ik heb het stuk op de juiste wijze gebakken (de avond ervoor in de koelkast ontdooid, olie in een pan met dikke bodem goed warm laten worden, biefstuk afdeppen met keukenpapier om vocht weg te halen, biefstuk in de (hete) pan leggen 1 minuut hoog vuur aan beide kanten en daarna 2-3 minuten op middenvuur met regelmatig keren, na afloop even laten rusten met wat alu folie erover). Prima biefstuk maar al met al niet heel bijzonder ofzo. Twijfel of ik deze opnieuw zou bestellen, hangt van de overige stukken af, zal zeker posten hoe die waren.

Kipburger: Grote plus is dat het 100% kip is zeg maar en geen 60% plakvlees om het zo maar te zeggen. Smaak vond ik ook prima, maar ook niet heel bijzonder. Vind eerlijk gezegd mijn zelf gebakken kipfiletstukjes lekkerder :). Deze waarschijnlijk niet weer.

Wok tropical mix: erg lekker, ging prima in de pan zo uit de diepvries met wat kokosolie. heerlijke smaak. Zeker een product wat ik vaker ga bestellen.

Al met al redelijk goede ervaringen. Weet nu al dat ik mijn diepvriesgroenten voortaan bij MM bestel. Het vlees is een twijfel. Maar het is de eerste keer, zal nog wel een update geven in de loop van volgende week.

• #6.399
Thnx voor de kritische review! Ik kan je nog wat tips geven. De kipburger hebben we in twee smaken. De 1 is sterker qua smaak dan de andere (original > stroganoff). Wie weet next time een sample van de andere smaak toevoegen? Runderkogelbiefstuk is een natuur product. Elk dier en stuk is net wat anders @ runderkogelbiefstuk, maar de algemene kwaliteit is erg goed (naast de scherpe prijs). Daarom is het goed wat je zegt, mening geven na de andere te hebben gegeten. Hoe meer het product bewerkt is, hoe minder je de verschillen hebt per stuk. De gemarineerde runderkogelbiefstuk zou ik zeker volgende keer toevoegen! Zijn gemaakt van de 200gr runderkogelbiefstukken, maar de marinade maakt het vlees extra zacht.

Laatst bewerkt:
voorraad kip loopt hier weer op zijn einde dus weer een bestelling jullie richting uitgestuurd scoob! :D

leuk om te zien dat er alweer nieuw smaken van de kipblokjes bijgekomen zijn dus meteen ook 2kg van de lemon-curry en western erbij gekomen... ben benieuwd!
wordt zo wel steeds moeilijker om keuzes te maken hoor bij elke bestelling :p

Terug
Naar boven