- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Na een proefpakketje er door gejaagd te hebben ben ik over de streep. Net weer een bestelling gedaan van 20kg (kip en rijst)!
Er was alleen wat fout gegaan met de betaling ik drukte op back omdat ik de verkeerde bank had gekozen en toen was mijn winkelwagen leeg. Ik heb daarom de bestelling opnieuw gedaan, bestelling 100024327 is de goede en 100024326 mag geannuleerd worden.
Awesome
dan werkt het proefpakket dus als losstaand product, fijn dat je tevreden bent!Alleen bestellingen waarvoor daadwerkelijk betaald is komen bij ons door. Bestellingen waar niet voor betaald is komen wel bij je in het account te staan maar daar doen wij verder niks mee.
Dankje!
Bestelling binnen, vriezer weer stampvol, en me gelijk vergrepen aan een kipburger stroganoff. Prima burger! Die ga ik erin houden denk ik.
Wat zitten er trouwens veel omega-3-vetzuren in die markeel in blik; unaware. (Smaakt overigens ook prima).
Thnx voor je bestelling en de kipfiletburger review!
Klopt, tussen de 4-5gr uit mijn hoofd toch? Ideaal imo

(grapje)? Mooi dat de paardenbiefstuk in de smaak valt! Biefstukken zijn altijd een lastig iets, moeten maar hopen dat de klant hem goed bakt, de beste biefstuk van de wereld is zo vergalt! Indien je bv lades hebt waardoor de zak te groot is voor een laden, dan kan je een deel verplaatsen. Doe er wel dan boterham zakjes of iets om heen om vriesbrand (uitdroog plekken) te voorkomen. Het liefst hebben we natuurlijk alles vacuüm verpakt. Maar om zulke schoongemaakte, niet water geïnjecteerde kipfilets etc., nog voor een mooie prijs te kunnen verkopen is dat niet mogelijk. De handigheid is er nog wel: ze zijn los gevroren waardoor je ze 1 voor 1 los kunt pakken. De kipfilets kun je overigens gewoon in water ontdooien ondanks dat er geen verpakking om zit! (Niet doen bij andere vlees soorten). Dat gaat erg snel en verminderd de kwaliteit niet van de kipfilet. Let wel op dat je verder niet in contact komt met het water (rauw vlees).
, bedankt voor het compliment. De gerookte smaak is de Argentina Fire marinade.
, mooi compliment, bedankt!
.