AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ik wou net een bestelling doen maar ik zie dat Champignonsaus verdwenen is, komt er iets anders in de plaats ? ik vond ze best wel lekker bij een steak

en ik zie ook dat jullie bolero exotic missen, die is ook wel lekker !, ben bijna door heel men proefpakket, tot nu toe vind ik de beste smaken :

ice tea perziek
ice tea citroen
appel
exotic
blueberry
berry blend
strawberry
raspberry
black currant
red orange
orange
forest fruits

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.402
voorraad kip loopt hier weer op zijn einde dus weer een bestelling jullie richting uitgestuurd scoob! :D

leuk om te zien dat er alweer nieuw smaken van de kipblokjes bijgekomen zijn dus meteen ook 2kg van de lemon-curry en western erbij gekomen... ben benieuwd!
wordt zo wel steeds moeilijker om keuzes te maken hoor bij elke bestelling :p

Bedankt voor je bestelling, gaan we weer in orde maken :thumb:! De nieuwe smaken het zeker waard om in de I love chicken deal te stoppen :).

ik wou net een bestelling doen maar ik zie dat Champignonsaus verdwenen is, komt er iets anders in de plaats ? ik vond ze best wel lekker bij een steak

en ik zie ook dat jullie bolero exotic missen, die is ook wel lekker !, ben bijna door heel men proefpakket, tot nu toe vind ik de beste smaken :

ice tea perziek
ice tea citroen
appel
exotic
blueberry
berry blend
strawberry
raspberry
black currant
red orange
orange
forest fruits

We hebben nog 9 stuks liggen, weet niet waarom ze offline stonden, thnx voor het melden dus: http://musclemeat.nl/champignonsaus-kant-en-klaar-80ml

We hebben alle stevia bolero's genomen. Er zijn meer smaken, maar met aspartaam. Niet dat we tegen aspartaam zijn, maar het bied nu een alternatief voor Slimpie die gezoet is met aspartaam. We vinden 31 smaken voorlopig even genoeg :D Wie weet in de toekomst, het product loopt iig wel @ sales. Leuk dat je de favo smaken heb neergezet, geeft andere weer wat inzicht.

Scoob hoe komt het dat biefstuk van jullie donkerbruin van kleur is en biefstuk in de supermarkt juist rood.

Net m'n grootste bestelling tot nu toe qua bedrag gedaan (€185,19):
100024601

Ben benieuwd naar de pompoenblokjes

• #6.405
Scoob hoe komt het dat biefstuk van jullie donkerbruin van kleur is en biefstuk in de supermarkt juist rood.

Een goede vraag! Herinnerd mij dat ik dit nog bij de FAQ moet zetten. Er zijn een viertal redenen hiervoor:

1:
Onze runderkogelbiefstukken worden gerijpt met ''Wet agen''. Dit vinden wij het meest efficiënt (t.o.v. dry agen) en ook het meest hygiënisch. Na slachting moet de temperatuur meteen naar benden van het vlees. De karkassen worden dan opgehangen in koelcellen. Wanneer het vlees koud is wordt het meteen gesneden (in dit geval de runderkogels) en direct gevacumeerd. Het moet dan zeker 2 weken in de koelcel blijven agen wil het lekker zijn. Dit gaat ten kosten van de rode kleur, maar geeft de lekkerste biefstukken en je kunt er van uit gaan dat vrijwel alle biefstukken in restaurants dit ondergaan. Supermarkten selecteren meer op presentatie (een rode biefstuk verkoopt beter in de schappen dan een bruine). Echter moet vlees besterven wil het mals zijn. Wij gaan dus niet voor het uiterlijk maar meer voor de kwaliteit.

2:
Al het vlees dat rood de vriescel in gaat, wordt bruiner in de loop van de weken. Dit is een natuurlijk proces dat niet tegen te gaan is. Heeft niets met versheid te maken of iets dergelijks. De rode kleur van biefstuk wordt voornamelijk bepaald door het paars-rood gekleurde eiwit myo-globine. Dit eiwit heeft de eigenschap dat het onder invloed van zuurstof van kleur kan veranderen. Onze runderkogelbiefstukken zijn vacuüm verpakt waardoor er geen zuurstof bij kan en zelf eruit word gedrukt in de bovenste laag. Je kunt dit tegen gaan door in een verpakking extra zuurstof toe te voegen, dus lossen te vacumeren. Echter komt dit weer het ontdooi proces niet ten goede en ook niet de ruimte in je vriezer. Paarden hebben veel myo-globine en slaan veel zuurstof op (uithoudingsvermogen dier). Hierdoor is paardenvlees vaak mooier rood. Kalveren hebben dit weer weinig. Ook heeft de hoeveelheid ijzer in vlees invloed. Paard bevat meer ijzer dan rund.

Laatst bewerkt:
  • #6.406
Net m'n grootste bestelling tot nu toe qua bedrag gedaan (€185,19):
100024601

Ben benieuwd naar de pompoenblokjes

Awesome :) bedankt voor je order en vertrouwen in ons guido! Ik heb je nog even een email gestuurd over een overige bestelling, check even als je tijd hebt!

Een goede vraag! Herinnerd mij dat ik dit nog bij de FAQ moet zetten. Er zijn een viertal redenen hiervoor:

1:
Onze runderkogelbiefstukken worden gerijpt met ''Wet agen''. Dit vinden wij het meest efficiënt (t.o.v. dry agen) en ook het meest hygiënisch. Na slachting moet de temperatuur meteen naar benden van het vlees. De karkassen worden dan opgehangen in koelcellen. Wanneer het vlees koud is wordt het meteen gesneden (in dit geval de runderkogels) en direct gevacumeerd. Het moet dan zeker 2 weken in de koelcel blijven agen wil het lekker zijn. Dit gaat ten kosten van de rode kleur, maar geeft de lekkerste biefstukken en je kunt er van uit gaan dat vrijwel alle biefstukken in restaurants dit ondergaan. Supermarkten selecteren meer op presentatie (een rode biefstuk verkoopt beter in de schappen dan een bruine). Echter moet vlees besterven wil het mals zijn. Wij gaan dus niet voor het uiterlijk maar meer voor de kwaliteit.

2:
Al het vlees dat rood de vriescel in gaat, word bruiner in de loop van de weken. Dit is een natuurlijk proces dat niet tegen te gaan is. Heeft niets met versheid te maken of iets dergelijks. De rode kleur van biefstuk wordt voornamelijk bepaald door het paars-rood gekleurde eiwit myo-globine. Dit eiwit heeft de eigenschap dat het onder invloed van zuurstof van kleur kan veranderen. Onze runderkogelbiefstukken zijn vacuüm verpakt waardoor er geen zuurstof bij kan en zelf eruit word gedrukt in de bovenste laag. Je kunt dit tegen gaan door in een verpakking extra zuurstof toe te voegen, dus lossen te vacumeren. Echter komt dit weer het ontdooi proces niet ten goede en ook niet de ruimte in je vriezer. Paarden hebben veel myo-globine en slaan veel zuurstof op (uithoudingsvermogen dier). Hierdoor is paardenvlees vaak mooier rood. Kalveren hebben dit weer weinig. Ook heeft de hoeveelheid ijzer in vlees invloed. Paard bevat meer ijzer dan rund.

Bedankt voor het antwoord! De biefstukken van jullie zijn ook eenvoudiger goed klaar te maken dan die van de supermarkt. Ik maak ze altijd klaar met een contactgrill. 3 minuten op de grill en daarna 2 minuten laten rusten in aluminiumfolie en het is heerlijk medium.

Komt er in de toekomst nog kip en kalkoengehakt in jullie assortiment?

• #6.409
bestelling goed ontvangen ! deze keer klopte het aantal hamburgers van burger deal wel :p

Helaas had ik net besteld voor ik ging werken, dus geen champignonsaus, voor de volgende dus als ze blijven

VLEES IS MOORD, ALLE DIEREN VRIJ!

Eerste bestelling, ben benieuwd! Samen met een huisgenoot meteen maar voor het bulkvoordeel gegaan.

Gisteren pakket goed ontvangen, opgehaald bij de Appie. Nog niet de pompoenblokjes kunnen proberen, dat laat ik je nog wel weten :). Volgende keer ook de champignonsaus proberen.

Laatst bewerkt:
  • #6.413
bestelling goed ontvangen ! deze keer klopte het aantal hamburgers van burger deal wel :p

Helaas had ik net besteld voor ik ging werken, dus geen champignonsaus, voor de volgende dus als ze blijven

Zie! We kunnen wel tellen ;). Ah jammer, next time! Als iets haast heeft omdat je bv naar werk moet en nog snel iets moet weten mag je ons altijd ook bellen. Negen van de tien keer krijg je mij gewoon aan de lijn en dan check ik het meteen even.

VLEES IS MOORD, ALLE DIEREN VRIJ!

Eerste bestelling, ben benieuwd! Samen met een huisgenoot meteen maar voor het bulkvoordeel gegaan.

Hehe, zag je bestelling al voorbij komen a.d.h.v. je opmerking :o. Thnx voor de order! Indien je tijd/zin hebt, laat even weten wat je er van vond.

Gisteren pakket goed ontvangen, opgehaald bij de Appie. Nog niet de pompoenblokjes kunnen proberen, dat laat ik je nog wel weten :). Volgende keer ook de champignonsaus proberen.

:thumbs: top. Pompoen wordt wel verkocht, maar nooit feedback over gehad, van harte welkom dus!

Hey Olivier.
Gisteren een bestelling geplaatst en ik heb 1 vraag en 1 opmerking.

Als eerste de vraag: Als ik zondag een pak ei-eiwitten uit de vriezer pak en in de koelkast zet, Kan ik het dan vrijdag op maken? Delen in 5 porties zeg maar.

En het viel me op dat er staat verzendadres als je je bezorg adres in gaat vullen.

Ik ben benieuwd hoe de nieuwe smaken kipblokjes smaken. (athans voor mij zijn ze nieuw)

Mvg Mel

Is de geroosterde kipfilet lekker om zo koud op te eten?
Zoek een makkelijk product om tijdens schooldagen zonder op te warmen te kunnen eten.

Zoek een makkelijk product om tijdens schooldagen zonder op te warmen te kunnen eten.

Pak dan kipblokjes

Zie! We kunnen wel tellen ;). Ah jammer, next time! Als iets haast heeft omdat je bv naar werk moet en nog snel iets moet weten mag je ons altijd ook bellen. Negen van de tien keer krijg je mij gewoon aan de lijn en dan check ik het meteen even.

Hehe, zag je bestelling al voorbij komen a.d.h.v. je opmerking :o. Thnx voor de order! Indien je tijd/zin hebt, laat even weten wat je er van vond.

:thumbs: top. Pompoen wordt wel verkocht, maar nooit feedback over gehad, van harte welkom dus!

Pompoen smaakt wel lekker, goed product. Zal vanavond iets op de site plaatsen qua review.

• #6.417
Hey Olivier.
Gisteren een bestelling geplaatst en ik heb 1 vraag en 1 opmerking.

Als eerste de vraag: Als ik zondag een pak ei-eiwitten uit de vriezer pak en in de koelkast zet, Kan ik het dan vrijdag op maken? Delen in 5 porties zeg maar.

En het viel me op dat er staat verzendadres als je je bezorg adres in gaat vullen.

Ik ben benieuwd hoe de nieuwe smaken kipblokjes smaken. (athans voor mij zijn ze nieuw)

Mvg Mel

De ei eiwit pakken kun je na ontdooien een week gebruiken mits netjes achterin de koelkast steeds terug gezet. Officieel is het 4 dagen. Echter zei de kwaliteitsdienst van cocovite dat dit gedaan is om extra safe te zitten, zichzelf in te dekken. Een week kan werd gezegd en dat is mijn eigen ervaring ook.

Dankje van het zeggen over het woord bezorg en verzendadres. Ik zal het woord even wisselen :).

Onze gerookte kipfilet is ideaal hiervoor. Echter even uitverkocht komt ergens volgende week binnen. Zoals Guido zegt onze gekruide kipblokjes ook. Kijk ook even bij de beef meat-balls. Zijn ook ready to eat. Die eet ik vaak tijdens muscle meat in combinatie met onze hawaii mix (rijst groente die ook ready to eat) is. Als je voor een eiwit snack gaat moet je zeker even bij onze beef jerky kijken!

Pak dan kipblokjes

Pompoen smaakt wel lekker, goed product. Zal vanavond iets op de site plaatsen qua review.

:thumbs: super! Alvast bedankt voor de review

Onze gerookte kipfilet is ideaal hiervoor. Echter even uitverkocht komt ergens volgende week binnen. Zoals Guido zegt onze gekruide kipblokjes ook. Kijk ook even bij de beef meat-balls. Zijn ook ready to eat. Die eet ik vaak tijdens muscle meat in combinatie met onze hawaii mix (rijst groente die ook ready to eat) is. Als je voor een eiwit snack gaat moet je zeker even bij onze beef jerky kijken!

Hawaii mix lijkt me een mooie! Gewoon lekkere maaltijd voor tussen de middag.
meat-balls en beef jerky bestel ik zeker mee! bedankt voor je snelle reactie :)

Tijdje terug een bestelling gedaan, deze is bijna volledig weg gewerkt. Binnenkort dus snel weer bestellen.

Ik vind de biefstukken erg goed, daarnaast zullen ook diverse burgers, meatballs en varkenshaas deze kant opkomen. De tonijn vond ik zelf iets minder, die heb ik het liefst wat dikker.

Helaas heb ik maar een kleine vriezer, anders zou ik vast nog meer bestellen.

Terug
Naar boven