AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
Zijn die hamburgers ook te gebruiken om een bolognaise sauze voor op de spagetti mee te maken?

Zo ja, heeft iemand dit al succesvol uitgeprobeerd? Lekker?

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar dat moet wel mogelijk zijn als ik naar de structuur van de burger kijk.

Zal mijn ervaring ook even delen! ;)
Aller eerst, het concept is natuurlijk super, ik weet dat ze dit in de USA al een tijdje doen en ook vooral op bodybuilding gericht volgens mij.
Nu heb ik die prijzen weleens zitten bekijken maar daar werd je niet blij van(nu weet ik niet wat vlees/kip daar in de supermarkt kost).

Van het weekend besteld en vandaag uh.. gister pakketje binnen zoals aangegeven.
Perfect gekoeld, alles nog bevroren... vroeg me nog af hoe dat kan voor die prijs, tis natuurlijk duurder dan alleen een doosje.
Net terug van me werk en 400gr kip(naturel) bij me maaltijd geknald, heerlijk gegeten, dit is echt prima kwaliteit kip!
Ga de kip ook zeker op brood proberen, aangezien het makkelijk te ''prakken'' is.
De sample paardenbiefstuk ga ik van het weekend even proberen denk ik.

Pluspunten:
+ Snelle service
+ Prijs kwaliteit verhouding
+ Geen kip meer snijden en bereiden, maar kant en klaar in handige 200gr pakjes
+ Neemt weinig ruimte in beslag

Minpunt
- assortiment mag wat uitgebreider;

Graag zie ik nog vis/garnalen en groentes(broccoli!), ook noten zou ik tof vinden, maar dan wijk je wel van je doel af natuurlijk.

Je kan van mij zeker een maandelijkse bestelling verwachten, al moet ik me vriesvakje daarvoor wel goed indelen want naast de kip liggen ook altijd me groentes.

Ik ga me vrienden/familie musclemeat zeker aanraden, ik ben heel tevreden!

Wauw :D mooie uitgebreide review. Bedankt!!

Blijf ons in de gaten houden :) een nieuw product zit er al weer vrij snel aan te komen. Je suggestie over vis/garnalen, groenten noten nemen we zeker mee.

UPDATE Minimale bestelling ''Vloeibaar ei eiwit'' en ''Vloeibaar Heel ei'' gewijzigd.

Vloeibaar ei eiwit: [Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vloeibaar heel ei http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=59

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een pak ''Vloeibaar ei eiwit'' en ''Vloeibaar Heel ei'' tellen nu beide als 1kg. Dit was eerst niet het geval. Je moest minimaal 8 pakken tegelijk bestellen of er 1 als sample op het laatste moment toevoegen. Je kunt nu bijvoorbeeld

- 4 pakken eiwit of heelei

Of

-2kg gekookte kipblokjes licht gezout
-1kg runderkogel biefstuk
-1kg ''Vloeibaar ei eiwit'' of ''Vloeibaar Heel ei''

kopen om aan de minimale bestelling van 4kg te voldoen.

Dat is een mooie wijziging! :thumbs:

Gaan jullie in de toekomst ook nog vis verkopen?

Vandaag bestelling binnen. Voelde me echt een klein kind die cadeautjes mocht uitpakken.
Alles zag er goed uit, mooi verpakt en alles nog goed bevroren... en die vries elementen heb ik ook maar meteen in mn vriezer gedaan hehe.

Net de low fat hamburger op.. zag er goed uit en smaakte me erg lekker.
Zo ff work out doen en dan gaan we daarna de paardenbiefstuk uitproberen.
Ben tot zover erg positief !

Kip koud op brood, beetje ketchup erbij, damn genieten!

Mooi! Er werd ook al meteen gister en vandaag gebruik van gemaakt. Goed om te zien :).

Gaan jullie in de toekomst ook nog vis verkopen?

Jazeker! Dit staat 100% op de planning. Alleen een aantal andere producten zullen er nog voor komen. Dus nog even geduld!

Vandaag bestelling binnen. Voelde me echt een klein kind die cadeautjes mocht uitpakken.
Alles zag er goed uit, mooi verpakt en alles nog goed bevroren... en die vries elementen heb ik ook maar meteen in mn vriezer gedaan hehe.

Net de low fat hamburger op.. zag er goed uit en smaakte me erg lekker.
Zo ff work out doen en dan gaan we daarna de paardenbiefstuk uitproberen.
Ben tot zover erg positief !

:birthday: :kerst: . Leuke review, bedankt! Tot nu toe alleen maar positieve dingen gehoord over de hamburgers :). Laat maar weten wat je van het paard vond als je dit nog leest, altijd benieuwd!

Kip koud op brood, beetje ketchup erbij, damn genieten!

Ah, easy en snel :D mooi!

Nog 2:20 uur om mee te gaan met de laatste verzending van deze week!

Ben van plan om binnenkort wat bio kip in te slaan maar hoe weet ik nu eigenlijk of dit wel echte bio kip is? Die keurmerken kan je zo op een website zetten, mierenneuker i know maar ik zou toch graag wat zekerheid willen hebben.

Ben van plan om binnenkort wat bio kip in te slaan maar hoe weet ik nu eigenlijk of dit wel echte bio kip is? Die keurmerken kan je zo op een website zetten, mierenneuker i know maar ik zou toch graag wat zekerheid willen hebben.

Ik begrijp je bezorgdheid met alle zaken die in het nieuws zijn gekomen over supermarkten en vlees. Voorlopig staat het niet op het etiket behalve het woord biologisch erop. Wanneer er op een product het wordt biologisch vermeld, dan is dat ook echt zo. Het woord 'biologisch is namelijk wettelijk beschermd en daardoor strafbaar voor misbruik. Je snapt dat we dat risico niet lopen.

Wat er wel opstaat is het EG-nummer (ook op al onze andere producten). Je kan aan de hand van het EG-nummer navraag doen bij de dierenbescherming en/of bij de voedsel en warenautoriteit www.vwa.nl. Zij kunnen a.d.h.v. dit nummer zien waar dit product precies vandaan komt en zo zien dat het biologische kipfilet is.
Hier is meer te lezen over het EG-nummer: http://nl.wikipedia.org/wiki/EG-erkenningsnummer

Laatst bewerkt:
Bon, k ga hier effe een klein reviewtje schrijven van die hamburgers van jullie....

:eek::meal::eating::clap::thumbs::bow:

Damm, die zijn lekker.....

Kort maar krachtig! :D

Duidelijk hè :D

Ik heb onlangs 2kg gezoute kip, 1kg paardenbiefstuk en 1kg runderbiefstuk besteld om eens wat te proberen en ik wil toch even melden hoe tevreden ik ben met deze producten!

pluspunten:
snelle service
goede verpakking waardoor het bevroren blijft (werkt echt goed)
mals vlees en het proeft ook gewoon juist!
handige verpakkingen en per 200g verpakt

Het enige puntje waar ik mee zit is dat er in het zakje kip ook genoeg vocht zit.
Ik neem het pakje gewoon mee naar mijn werk en eet direct hieruit. dan is de onderste helft van de kip zeiknat en daardoor mijn vingers en overhemd ook want ik probeer het in de auto te eten xD

Maar gewoon top product!
Ik hoop inderdaad dat jullie je assortiment gaan uitbreiden. Gamba's zou echt, echt super zijn :D

Jullie hebben er een vaste klant bij!

Gisteren met men maat kleine proefsessie gehouden van onze test kilo burgers.

nu hebben we 1 relatief groot probleem met onze burgers...
ze zijn al op..

damn jullie zijn echt jullie best aan het doen om de lokale slagers werkloos te maken :D
gisteren hebben we letterlijk na het eten een nieuwe extra diepvries besteld...
verwacht jullie maar aan een nieuwe bestelling!

Bestelling geplaatst, helaas zijn nu de hamburgers uitverkocht :(.. dan moeten die maar wachten tot de volgende bestelling.

Kleine opmerking over jullie website, als je ingelogd bent staat je inlog naam en (uitloggen) in het zwart op een donkere balk waardoor het niet duidelijk zichtbaar is. Misschien totaal niet hinderlijk voor de een en voor de ander wel. Maar het lijkt mij een beetje onhandig. (Yes mierenneukerij maybe.. :))

De hamburgers zijn uitverkocht, grrr..

Bon, k ga hier effe een klein reviewtje schrijven van die hamburgers van jullie....

:eek::meal::eating::clap::thumbs::bow:

Damm, die zijn lekker.....

:D Duidelijk strip verhaal horn. vet!

Ik heb onlangs 2kg gezoute kip, 1kg paardenbiefstuk en 1kg runderbiefstuk besteld om eens wat te proberen en ik wil toch even melden hoe tevreden ik ben met deze producten!

pluspunten:
snelle service
goede verpakking waardoor het bevroren blijft (werkt echt goed)
mals vlees en het proeft ook gewoon juist!
handige verpakkingen en per 200g verpakt

Het enige puntje waar ik mee zit is dat er in het zakje kip ook genoeg vocht zit.
Ik neem het pakje gewoon mee naar mijn werk en eet direct hieruit. dan is de onderste helft van de kip zeiknat en daardoor mijn vingers en overhemd ook want ik probeer het in de auto te eten xD

Maar gewoon top product!
Ik hoop inderdaad dat jullie je assortiment gaan uitbreiden. Gamba's zou echt, echt super zijn :D

Jullie hebben er een vaste klant bij!

Wauw!! Bedankt voor de eerlijke uitgebreide review Carth! Awesome :)

Gisteren met men maat kleine proefsessie gehouden van onze test kilo burgers.

nu hebben we 1 relatief groot probleem met onze burgers...
ze zijn al op..

damn jullie zijn echt jullie best aan het doen om de lokale slagers werkloos te maken :D
gisteren hebben we letterlijk na het eten een nieuwe extra diepvries besteld...
verwacht jullie maar aan een nieuwe bestelling!

Haha die heb je idd snel opgemaakt, nice! Speciaal een vriezer voor ons besteld, een zeer mooi compliment :cool: .

Bestelling geplaatst, helaas zijn nu de hamburgers uitverkocht :(.. dan moeten die maar wachten tot de volgende bestelling.

Kleine opmerking over jullie website, als je ingelogd bent staat je inlog naam en (uitloggen) in het zwart op een donkere balk waardoor het niet duidelijk zichtbaar is. Misschien totaal niet hinderlijk voor de een en voor de ander wel. Maar het lijkt mij een beetje onhandig. (Yes mierenneukerij maybe.. :))

Bedankt voor de site tip! We zijn nog een beetje aan het puzzelen af en toe met kleuren :). Ik ben het wel met je eens, ik geef het door! Als de hamburgers snel terug zijn bericht ik je nog even of je deze nog bij je bestelling wilt hebben.

De hamburgers zijn uitverkocht, grrr..

Ja inderdaad, heb ik eindelijk een extra vriezer :mad:

De hamburger doos versie is wel beschikbaar http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=66 :). Ik hoor vanmiddag wanneer de 1050gr (150gr * 7) weer beschikbaar is, dus daar kom ik even nog even op terug!

UPDATE: De gekookte kipblokjes (Naturel) zijn weer beschikbaar!

Laatst bewerkt:
Even een klein rekensommetje wat je zowat uitgeeft aan biokip op jaarbasis.
Stel, je eet per dag 200 gram biokip. 1 kilo biokip kost bij musclemeat 18 euro. Per jaar eet je dus zo'n 365 dagen x 200 gram is 73000 gram. Dat is zo'n 73 kilo dus. 73 x 18 is 1314 euro kip per jaar.

Maar nog altijd goedkoper als bij de supermarkt of de slager.

Even een klein rekensommetje wat je zowat uitgeeft aan biokip op jaarbasis.
Stel, je eet per dag 200 gram biokip. 1 kilo biokip kost bij musclemeat 18 euro. Per jaar eet je dus zo'n 365 dagen x 200 gram is 73000 gram. Dat is zo'n 73 kilo dus. 73 x 18 is 1314 euro kip per jaar.

Maar nog altijd goedkoper als bij de supermarkt of de slager.

Vergeet niet bij de rekensom dat 1kg biokip van Musclemeat gelijk is aan 1136gr ongekookte biokipfilet. Er is namelijk 1136gr bio kipfilet nodig om 1kg gekookte biokip te maken (12% vocht verlies). Vandaar dat we zeggen bij de productinformatie: ''gelijk aan 15,84euro/kilo ongekookte biologische kipfilet. De gemiddelde prijs in de supermarkt is namelijk 25euro/kilo voor bio kip. Ofwel bijna 10euro per kg goedkoper en al kant-en-klaar!''

Dus als je ongekookt vergelijkt met wat je krijgt bij ons en supermarkt komt hier het volgende verschil uit:
-Muscle Meat: 73kg * 15,84euro = 1156,32euro
-Supermarkt: 73kg * 25euro = 1825,00euro

Een verschil op jaarbasis van 668,68euro!

Bodybuilden / fitnessen / spiermassa aankomen, blijft een dure hobby :). Helemaal als je dit biologisch wilt doen helaas. Wij hopen hier een mooie uitkomst voor de bieden met bulk inkoop en scherpe prijzen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven