- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Zijn die hamburgers ook te gebruiken om een bolognaise sauze voor op de spagetti mee te maken?
Zo ja, heeft iemand dit al succesvol uitgeprobeerd? Lekker?
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar dat moet wel mogelijk zijn als ik naar de structuur van de burger kijk.
Zal mijn ervaring ook even delen!
Aller eerst, het concept is natuurlijk super, ik weet dat ze dit in de USA al een tijdje doen en ook vooral op bodybuilding gericht volgens mij.
Nu heb ik die prijzen weleens zitten bekijken maar daar werd je niet blij van(nu weet ik niet wat vlees/kip daar in de supermarkt kost).
Van het weekend besteld en vandaag uh.. gister pakketje binnen zoals aangegeven.
Perfect gekoeld, alles nog bevroren... vroeg me nog af hoe dat kan voor die prijs, tis natuurlijk duurder dan alleen een doosje.
Net terug van me werk en 400gr kip(naturel) bij me maaltijd geknald, heerlijk gegeten, dit is echt prima kwaliteit kip!
Ga de kip ook zeker op brood proberen, aangezien het makkelijk te ''prakken'' is.
De sample paardenbiefstuk ga ik van het weekend even proberen denk ik.
Pluspunten:
+ Snelle service
+ Prijs kwaliteit verhouding
+ Geen kip meer snijden en bereiden, maar kant en klaar in handige 200gr pakjes
+ Neemt weinig ruimte in beslag
Minpunt
- assortiment mag wat uitgebreider;
Graag zie ik nog vis/garnalen en groentes(broccoli!), ook noten zou ik tof vinden, maar dan wijk je wel van je doel af natuurlijk.
Je kan van mij zeker een maandelijkse bestelling verwachten, al moet ik me vriesvakje daarvoor wel goed indelen want naast de kip liggen ook altijd me groentes.
Ik ga me vrienden/familie musclemeat zeker aanraden, ik ben heel tevreden!
Wauw
mooie uitgebreide review. Bedankt!! Blijf ons in de gaten houden
een nieuw product zit er al weer vrij snel aan te komen. Je suggestie over vis/garnalen, groenten noten nemen we zeker mee.

. Leuke review, bedankt! Tot nu toe alleen maar positieve dingen gehoord over de hamburgers 

.. dan moeten die maar wachten tot de volgende bestelling.
.