MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vandaag heb ik mijn bestelling(kje) binnen gekregen.
Inclusief stroganoff kipburgers om te proberen.
Helaas was mijn schoonvader net op visite en erg nieuwsgierig naar de kipburgers.
Dat de bestelling incompleet is, ligt niet aan jullie dus.

De review volgt nog, incl de review van mijn schoonouders.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.422
Tijdje terug een bestelling gedaan, deze is bijna volledig weg gewerkt. Binnenkort dus snel weer bestellen.

Ik vind de biefstukken erg goed, daarnaast zullen ook diverse burgers, meatballs en varkenshaas deze kant opkomen. De tonijn vond ik zelf iets minder, die heb ik het liefst wat dikker.

Helaas heb ik maar een kleine vriezer, anders zou ik vast nog meer bestellen.

Thnx voor je review en alvast bedankt voor je nieuwe order :thumbs: ! Voor het geval je nog tonijnsteaks hebt: probeer ze zo kort te bakken als je op de product foto ziet. Ik snap wat je bedoeld met de vriezer. We hebben klanten die bestellen 1x per maand en meteen 30kg en klanten die elke 10 dagen bestellen. Heeft in alle waarschijnlijkheid met de vriezer capaciteit te maken :). Wie weet een 2de hands vriezer via marktplaats in de toekomst een idee.

Vandaag heb ik mijn bestelling(kje) binnen gekregen.
Inclusief stroganoff kipburgers om te proberen.
Helaas was mijn schoonvader net op visite en erg nieuwsgierig naar de kipburgers.
Dat de bestelling incompleet is, ligt niet aan jullie dus.

De review volgt nog, incl de review van mijn schoonouders.

Hehe rot schoonvader ;) maar wie weet een toekomstige klant voor ons erbij! Thnx alvast voor de review.

• #6.423
T.H.T. Actie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Kumar's wokpasta's & specerijenpasta's lopen tegen hun houdbaarheid aan: nog twee weken. Zonde om weg te gooien. Wij geven ze daarom gratis weg! Voor 0.00euro toe te voegen aan uw winkelmand (maximaal 2 stuks per smaak, zodat meerdere mensen er gebruik van kunnen maken). http://musclemeat.nl/non-diepvries/marinades-woksauzen

Heb om 14:55 besteld dus mocht je nog wat kwijt willen ;)

Wanneer komen de kant en klare gezouten kipblokjes weer op voorraad?

• #6.427
Wanneer komen de kant en klare gezouten kipblokjes weer op voorraad?

Naturel komt morgen om 16:00 weer online. Licht gezout is nog even onzeker wanneer, zodra ik het weet PM ik je. De andere 3 smaken zijn op het uitverkocht omdat de kruidenboer het verkeerde geleverd heeft... dus die staan nog even op 'hold'

Hey Scoobz0r,

Is het misschien ook een idee om een tabje te maken met meest verkocht/populaire producten?
Ik vind het namelijk wel interessant om te weten wat de snellopers zijn om zo ook bepaalde keuzes te maken tijdens mijn bestellingen.

Misschien staat het al wel op de site maar kon het zo snel niet vinden, je kan de artikelen namelijk ook niet selecteren op populariteit maar enkel op prijs/naam/positie.

Hey scoob, net besteld maar zag dat de teriyaki kip niet beschikbaar was. Heb nu 2x moroccan flavour erin gezet, maar mocht het mogelijk zijn zou ik graag 1x2kg teriyaki erbij hebben ipv 1x moroccan.

En ik zie dat die kruidenpasta's gratis worden weggegeven, had ik net niet gezien :p
Mocht het nog lukken zou ik er wel 2 bij willen hebben :)

Bestelling #100025309

• #6.431
Jup, dat is 'm. Heb net al een verzendbevestiging gekregen :)

PM verzonden!

Hey Scoobz0r,

Is het misschien ook een idee om een tabje te maken met meest verkocht/populaire producten?
Ik vind het namelijk wel interessant om te weten wat de snellopers zijn om zo ook bepaalde keuzes te maken tijdens mijn bestellingen.

Misschien staat het al wel op de site maar kon het zo snel niet vinden, je kan de artikelen namelijk ook niet selecteren op populariteit maar enkel op prijs/naam/positie.

Goede tip! Ik bespreek het met de rest en onze programmeur, wie weet. Denk dat dit er wel komt. We hebben nu zoveel producten dat je bv als nieuweling niet snel kan zien wat leuk is om te proberen.

Hey scoob, net besteld maar zag dat de teriyaki kip niet beschikbaar was. Heb nu 2x moroccan flavour erin gezet, maar mocht het mogelijk zijn zou ik graag 1x2kg teriyaki erbij hebben ipv 1x moroccan.

En ik zie dat die kruidenpasta's gratis worden weggegeven, had ik net niet gezien :p
Mocht het nog lukken zou ik er wel 2 bij willen hebben :)

Bestelling #100025309

Helaas hebben we 0.0kg liggen van de kipblokjes die op uitverkocht staan, anders had ik het graag gedaan. Je bent op tijd met het vragen van de Kumar's. Ik zal zorgen dat het erbij zit!

Na mijn eerste review moet ik zeggen dat ik erg blij ben met de groenten van MM. De kipburgers zijn ook "beter" gaan smaken, ik denk dat ik deze vaker ga bestellen. Voor de runderkogelbiefstuk geldt dat deze volgens mij flink van elkaar kunnen verschillen. Van de 5 stuks vond ik er ongeveer 3 lekker en 2 wat minder, dat vond ik jammer. Voorlopig ga ik dit denk ik niet bestellen meer.

Ik ga nu weer kipburgers bestellen en daarnaast voor de eerste keer de paardenbiefstuk. Ben benieuwd. Ook van plan om de tiger garnalen te bestellen, maar ik vermoed dat deze zijn "gekweekt" (staat niet op de website). Als dat zo is, dan sla ik die voor nu even over. En waarom zoveel zout, is dat toegevoegd ter conservering? Ik hoor graag hoe dat zit dan kan ik bestellen, thnx alvast.

• #6.433
Na mijn eerste review moet ik zeggen dat ik erg blij ben met de groenten van MM. De kipburgers zijn ook "beter" gaan smaken, ik denk dat ik deze vaker ga bestellen. Voor de runderkogelbiefstuk geldt dat deze volgens mij flink van elkaar kunnen verschillen. Van de 5 stuks vond ik er ongeveer 3 lekker en 2 wat minder, dat vond ik jammer. Voorlopig ga ik dit denk ik niet bestellen meer.

Ik ga nu weer kipburgers bestellen en daarnaast voor de eerste keer de paardenbiefstuk. Ben benieuwd. Ook van plan om de tiger garnalen te bestellen, maar ik vermoed dat deze zijn "gekweekt" (staat niet op de website). Als dat zo is, dan sla ik die voor nu even over. En waarom zoveel zout, is dat toegevoegd ter conservering? Ik hoor graag hoe dat zit dan kan ik bestellen, thnx alvast.

Bedankt voor de review! Ik kan je zeker aanraden de gemarineerde biefstuk stukken te proberen (4 verschillende smaken). Die hoef je niet per kg te kopen, is ook een sample van: http://musclemeat.nl/samples. De blacktiger garnaal is een zoutwater garnaal. Het zit daardoor van nature er in. Bij blacktiger (naar mijn weten) kun je er altijd van uit gaan dat het gekweekt is.

Zouden jullie miss ook een 100% pinda pindkaas voordelig kunnen aanbieden :)

Voor het eerst de curry smaak gehad! Erg lekker! Mis alleen de licht gezouten :-(

• #6.436
Zouden jullie miss ook een 100% pinda pindkaas voordelig kunnen aanbieden :)

Staan geen plannen voor, maar we weten wel dat het gewild is. We hebben teveel projecten lopen die we voor eind dit jaar willen uitbrengen waar de focus op ligt. XXL heeft net Pindakaas met Whey uitgebracht, heb je die al gezien? Grote kans dat die straks ook verkrijgbaar is bij ons.

Voor het eerst de curry smaak gehad! Erg lekker! Mis alleen de licht gezouten :-(

Licht gezout en de andere kruiden smaken gaat helaas nog even duren voordat ze weer op voorraad zijn. We zijn aan het kijken of er een nog betere versie van uit kunnen brengen; er worden veel test batches op het moment gemaakt om te zien wat het beste resultaat geeft. Hopelijk over 2 weken is alles weer online. Naturel is net weer online gekomen.

Gaan jullie je in de toekomst ook meer richten op niet-sporters?

Veel mensen hebben het idee dat het vooral krachtvoer voor sporters is, dat merk ik ook in mijn eigen omgeving.
Op mijn werk ,maar ook mijn schoonouders bv hadden dat idee: maar na de kipburgers geproefd te hebben, hebben ze ook een bestelling geplaatst.

(De kipburgers stroganoff zijn echt lekker btw :) )

Staan geen plannen voor, maar we weten wel dat het gewild is. We hebben teveel projecten lopen die we voor eind dit jaar willen uitbrengen waar de focus op ligt. XXL heeft net Pindakaas met Whey uitgebracht, heb je die al gezien? Grote kans dat die straks ook verkrijgbaar is bij ons.

Licht gezout en de andere kruiden smaken gaat helaas nog even duren voordat ze weer op voorraad zijn. We zijn aan het kijken of er een nog betere versie van uit kunnen brengen; er worden veel test batches op het moment gemaakt om te zien wat het beste resultaat geeft. Hopelijk over 2 weken is alles weer online. Naturel is net weer online gekomen.

Thanks, Ja die hbe ik gezien! Echter zoek ik pindakaas gewoon voor de gezonde vetten (en omdat het lekkerrrrr is)
Niet veel winkels waar je 100% pinda pindakaas kan kopen, En de tuinen vraagt dubbele hoofdprijs. Dus zou super zijn om bij jullie ook een voorraadje daarvan te kunnen kopen :)

Gaan jullie je in de toekomst ook meer richten op niet-sporters?

Veel mensen hebben het idee dat het vooral krachtvoer voor sporters is, dat merk ik ook in mijn eigen omgeving.
Op mijn werk ,maar ook mijn schoonouders bv hadden dat idee: maar na de kipburgers geproefd te hebben, hebben ze ook een bestelling geplaatst.

(De kipburgers stroganoff zijn echt lekker btw :) )
Die kipburgers zijn goddelijk.

Die kipburgers zijn goddelijk.

SLuit ik me bij aan! Had m zelf alleen NET Iets te lang gebakken, maar alsnog erg lekker!
Ben geen topchef en vond lastig in te schatten wanneer gaar (tips?)

Mexikaanse kipblokjes ook probeert, zijn lekker! Kan de smaak moeilijk omschrijven en doet me niet gelijk aan iets ''mexicaans'' denken, maar prima smaak :)
Van de ''nieuwe'' blijft de lemon curry echt mn favo, echt super lekker die

Terug
Naar boven