Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Gaan jullie je in de toekomst ook meer richten op niet-sporters?

Veel mensen hebben het idee dat het vooral krachtvoer voor sporters is, dat merk ik ook in mijn eigen omgeving.
Op mijn werk ,maar ook mijn schoonouders bv hadden dat idee: maar na de kipburgers geproefd te hebben, hebben ze ook een bestelling geplaatst.

(De kipburgers stroganoff zijn echt lekker btw :) )

We kunnen ons voorstellen dat het een andere doelgroep afschrikt (ons logo en de naam muscle meat), terwijl natuurlijk iedereen prima onze producten kan eten. De producten en toekomstige producten zullen niet veranderen, die blijven ontwikkeld worden gericht op deze doelgroep. De marketing erachter zou idd anders kunnen, algemenere naam etc. Maar anderzijds groeien we nog altijd erg goed, elke maand. Ik denk dat daarom deze keus nog niet gemaakt is. Je schoonouders zijn idd een mooi voorbeeld.

Thanks, Ja die hbe ik gezien! Echter zoek ik pindakaas gewoon voor de gezonde vetten (en omdat het lekkerrrrr is)
Niet veel winkels waar je 100% pinda pindakaas kan kopen, En de tuinen vraagt dubbele hoofdprijs. Dus zou super zijn om bij jullie ook een voorraadje daarvan te kunnen kopen :)

:thumbs: nemen je mening mee!

Die kipburgers zijn goddelijk.

:meal:

SLuit ik me bij aan! Had m zelf alleen NET Iets te lang gebakken, maar alsnog erg lekker!
Ben geen topchef en vond lastig in te schatten wanneer gaar (tips?)

Mexikaanse kipblokjes ook probeert, zijn lekker! Kan de smaak moeilijk omschrijven en doet me niet gelijk aan iets ''mexicaans'' denken, maar prima smaak :)
Van de ''nieuwe'' blijft de lemon curry echt mn favo, echt super lekker die

Mooi dat de kipfiletburger in de smaak valt!
Als je het lastig vindt dan kun je de burger altijd nog in pizza puntjes duwen met de spatel tijdens het bakken. Of een deksel er op tijdens het bakken. Je doet het dan op laag vuur en de kans op aanbranden is dan nihiel.

Western zeker? We delen je mening :). Lemon curry is ook mijn favo op het moment.
 
We kunnen ons voorstellen dat het een andere doelgroep afschrikt (ons logo en de naam muscle meat), terwijl natuurlijk iedereen prima onze producten kan eten. De producten en toekomstige producten zullen niet veranderen, die blijven ontwikkeld worden gericht op deze doelgroep. De marketing erachter zou idd anders kunnen, algemenere naam etc. Maar anderzijds groeien we nog altijd erg goed, elke maand. Ik denk dat daarom deze keus nog niet gemaakt is. Je schoonouders zijn idd een mooi voorbeeld.



:thumbs: nemen je mening mee!



:meal:



Mooi dat de kipfiletburger in de smaak valt!
Als je het lastig vindt dan kun je de burger altijd nog in pizza puntjes duwen met de spatel tijdens het bakken. Of een deksel er op tijdens het bakken. Je doet het dan op laag vuur en de kans op aanbranden is dan nihiel.

Western zeker? We delen je mening :). Lemon curry is ook mijn favo op het moment.

Hahaha hoe kom ik nou op mexicaans, bedoel inderdaad western :) Thanks voor tip volgende keer proberen!
 
bah, nieuwe zak groenteburgers begonnen, maar ze smaken niet meer zo lekker, is er soms iets veranderd aan de ingrediënten ?

http://musclemeat.nl/carb-groente-burgers deze dus

Nee niks. Is een standaard product dat al jaren gemaakt wordt op dezelfde manier. Heb je niks veranderd aan je manier van ontdooien of bereiden? Ik stuur je even een PM.
 
Kippendijen Superieur (kraakbeen, bot en randvet vrij) (5x200gr) 1kg

4ubgpt.jpg


Wij hebben de afgelopen tijd veel vraag naar kippendijen gehad. Zoals je van Muscle Meat gewend bent hebben wij hier een verbeterde versie van gemaakt: ''Superieur''! Superieur houdt het volgende in:

http://musclemeat.nl/kippendijen
  • Het buitenrand vet is er af gesneden. Hierdoor bevat onze gemiddelde slechts 2.3% vet t.o.v. de doorsnee 6-8% vet.
  • 100% kraakbeen en bot vrij, doordat het ambachtelijk schoongemaakt is i.p.v. machinaal.
  • Per 200gr verpakt met een scherpe prijs!

upload_2015-10-7_10-10-4.png
 
Joepie, ben heel benieuwd, dus gelijk besteld ;)
 
Yeah kippedijen! Zag er net een mail over. Vond die van de supermarkt altijd al lekker, dus die van MuscleMeat moeten extra lekker zijn :)
 
Is het normaal dat de rauwe kipfiletblokjes niet gesealed zijn? De zakjes zijn allemaal gewoon open.
Voor de rest weer een vlekkeloze levering én gratis wokpasta!
 
Yeah kippedijen! Zag er net een mail over. Vond die van de supermarkt altijd al lekker, dus die van MuscleMeat moeten extra lekker zijn :)

Er was een aantal weken geleden gevraagd, hier in het topic. of wij dit niet konden introduceren. We hebben geluisterd :D. Veel zijn er blij mee, eerste review op de site is zelfs al binnen!

Ga ik volgende keer ook eens proberen. Over een weekje of 2

:thumbs: zeker aan te raden!

Is het normaal dat de rauwe kipfiletblokjes niet gesealed zijn? De zakjes zijn allemaal gewoon open.
Voor de rest weer een vlekkeloze levering én gratis wokpasta!

Nee dit is niet de bedoeling. Je kan de seal lijn zien zitten (twee lijntje op een cm van elkaar af). Er gaat morgen hier een mail over uit naar iedereen die dit product de afgelopen dagen heeft ontvangen. Er heeft een kleine productiefout plaats gevonden. De seal machine heeft het zakje wel dicht gesealed, maar niet sterk genoeg. Morgen komt er een nieuwe seal machine. Sommige sealings hebben hierdoor los gelaten tijdens het vervoer (PostNL). Wij hebben het niet kunnen spotten tijdens het inpakken, omdat de seal nog gewoon vast zit, maar te zwak. Gelukkig kan het geen kwaad voor het product zelf. Het heeft geen invloed op de houdbaarheid of versheid gezien het altijd bevroren is geweest.. Het enige vervelende is dat als je het in de koelkast je moet zorgen dat het vocht niet er uit loopt. Excuus voor het ongemak.
 
We kunnen ons voorstellen dat het een andere doelgroep afschrikt (ons logo en de naam muscle meat), terwijl natuurlijk iedereen prima onze producten kan eten. De producten en toekomstige producten zullen niet veranderen, die blijven ontwikkeld worden gericht op deze doelgroep. De marketing erachter zou idd anders kunnen, algemenere naam etc. Maar anderzijds groeien we nog altijd erg goed, elke maand. Ik denk dat daarom deze keus nog niet gemaakt is. Je schoonouders zijn idd een mooi voorbeeld.



:thumbs: nemen je mening mee!



:meal:



Mooi dat de kipfiletburger in de smaak valt!
Als je het lastig vindt dan kun je de burger altijd nog in pizza puntjes duwen met de spatel tijdens het bakken. Of een deksel er op tijdens het bakken. Je doet het dan op laag vuur en de kans op aanbranden is dan nihiel.

Western zeker? We delen je mening :). Lemon curry is ook mijn favo op het moment.


Voor mij maakt t niet uit/denk voor meeste vaste klanten niet, En doormij zijn 2 vrienden en beide mn ouders ook klant geworden.
Alleen inderdaad wel elke keer de vraag aan mij, Hoezo ''musclemeat''? Wat is er anders dan aan t vlees (hun vinden t namelijk vooral erg lekker!)

,Miss een naam/motto dat jullie je focussen op goeie kwaliteit vlees en healthty producten voor n gezonde en lekkere leefstyle :)
 
Voor mij maakt t niet uit/denk voor meeste vaste klanten niet, En doormij zijn 2 vrienden en beide mn ouders ook klant geworden.
Alleen inderdaad wel elke keer de vraag aan mij, Hoezo ''musclemeat''? Wat is er anders dan aan t vlees (hun vinden t namelijk vooral erg lekker!)

,Miss een naam/motto dat jullie je focussen op goeie kwaliteit vlees en healthty producten voor n gezonde en lekkere leefstyle :)


Ik denk inderdaad ook dat als jullie nog groter willen groeien dat je een andere naam moet kiezen en wellicht aansluiting moet zoeken met bijvoorbeeld HelloFresh.
 
Ik denk inderdaad ook dat als jullie nog groter willen groeien dat je een andere naam moet kiezen en wellicht aansluiting moet zoeken met bijvoorbeeld HelloFresh.

Ik denk niet zozeer een andere naam, maar misschien wel een toevoeging erbij of een ander(aangepast) logo.

Hoogstwaarschijnlijk bemoeien we ons nu met zaken waar jullie al lang over nagedacht hebben en gezien je studie heb je daar veel meer verstand van.

Jullie groeien nog hard genoeg, maar door het laagdrempeliger te maken, kan je volgens mij een veel grotere doel(… )groep bereiken.
Al ben ik maar een domme leek op dat gebied.
 
Wellicht is een te grote doelgroep bereiken ineens ook niet verstandig hoor. Je zal niet de eerste zijn die aan zijn eigen groei ten onder gaat.
 
Voor mij maakt t niet uit/denk voor meeste vaste klanten niet, En doormij zijn 2 vrienden en beide mn ouders ook klant geworden.
Alleen inderdaad wel elke keer de vraag aan mij, Hoezo ''musclemeat''? Wat is er anders dan aan t vlees (hun vinden t namelijk vooral erg lekker!)

,Miss een naam/motto dat jullie je focussen op goeie kwaliteit vlees en healthty producten voor n gezonde en lekkere leefstyle :)

Ik denk inderdaad ook dat als jullie nog groter willen groeien dat je een andere naam moet kiezen en wellicht aansluiting moet zoeken met bijvoorbeeld HelloFresh.

Ik denk niet zozeer een andere naam, maar misschien wel een toevoeging erbij of een ander(aangepast) logo.

Hoogstwaarschijnlijk bemoeien we ons nu met zaken waar jullie al lang over nagedacht hebben en gezien je studie heb je daar veel meer verstand van.

Jullie groeien nog hard genoeg, maar door het laagdrempeliger te maken, kan je volgens mij een veel grotere doel(… )groep bereiken.
Al ben ik maar een domme leek op dat gebied.

Wellicht is een te grote doelgroep bereiken ineens ook niet verstandig hoor. Je zal niet de eerste zijn die aan zijn eigen groei ten onder gaat.

Thnx allemaal voor het mee denken. Wordt zeer gewaardeerd hier op de achtergrond! In wezen hebben jullie allemaal een punt, voor ieder is wat te zeggen. We praten bij elke vergadering eigenlijk hierover. Echter omdat we elke maand nog zo goed groeien en er nog zoveel projecten zijn voor muscle meat waar we mee bezig zijn veranderd er voorlopig niks.
 
Dan zal ik de omzet ook maar weer een beetje steunen :) Als ik zo zie wat jullie allemaal in het assortiment hebben voel ik me wel een saaie pik door telkens enkel de kip bij jullie te bestellen maar ik denk niet dat jullie daar wakker van liggen :clown:
 
Thnx allemaal voor het mee denken. Wordt zeer gewaardeerd hier op de achtergrond! In wezen hebben jullie allemaal een punt, voor ieder is wat te zeggen. We praten bij elke vergadering eigenlijk hierover. Echter omdat we elke maand nog zo goed groeien en er nog zoveel projecten zijn voor muscle meat waar we mee bezig zijn veranderd er voorlopig niks.

Ik denk ook niet dat je iets met de naam of logo moet gaan doen.
Denk eerder aan bijvoorbeeld Omo en Robijn wasmiddel. In feite maakt het geen donder uit wat je koopt, het is allemaal van Unilever.
Zo kun je als musclemeat prima een zijtak maken voor een andere doelgroep. Met passende naam, logo en marketing strategie.
 
Heb zonet mijn eerste bestelling van bij jullie ontvangen. Op het menu dadelijk: stroganoff kipburger. Ben benieuwd :)

Alles mooi apart verpakt en op tijd geleverd zoals beloofd.
 
Net besteld maar vraag me toch af wat voor kruiden jullie gebruiken bij de 'rauwe kipfiletblokjes gekruid (zonder zout)'?

100021630
 
Back
Naar boven