AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vorige week weer een bestelling ontvangen, de kippendijen en stroganoff versie van de kipburger waren nieuw voor mij, beide verdomd lekker!

en die jackdaniels hickory brown sugar is al bijna op....
 
Dan zal ik de omzet ook maar weer een beetje steunen :) Als ik zo zie wat jullie allemaal in het assortiment hebben voel ik me wel een saaie pik door telkens enkel de kip bij jullie te bestellen maar ik denk niet dat jullie daar wakker van liggen :clown:

Thnx voor de omzet steun :D. Ons assortiment groeit door jullie! Vrijwel alles gaat terug het bedrijf in :). Gewoon bestellen wat je nodig hebt. Maar mijn mening is wel dat het zonde is als je nooit onze gemarineerde biefstukken, beef meat-balls kipfiletburgers of bv het gemak hebt ervaring van onze kant-en-klare koolhydraat producten. Je hoeft niet van alle producten meteen een kg te bestellen, check deze pagina: http://musclemeat.nl/samples

Ik denk ook niet dat je iets met de naam of logo moet gaan doen.
Denk eerder aan bijvoorbeeld Omo en Robijn wasmiddel. In feite maakt het geen donder uit wat je koopt, het is allemaal van Unilever.
Zo kun je als musclemeat prima een zijtak maken voor een andere doelgroep. Met passende naam, logo en marketing strategie.

Mooi punt @ Unilever :). Thnx voor je mening, gewaardeerd.

Heb zonet mijn eerste bestelling van bij jullie ontvangen. Op het menu dadelijk: stroganoff kipburger. Ben benieuwd :)

Alles mooi apart verpakt en op tijd geleverd zoals beloofd.

Bedankt voor je eerste bestelling! Stroganoff gaat je vast bevallen. Twee tips: deksel op de burger geeft een mooi resultaat. Geen hoog vuur gebruiken, maar middelmatig. Als je geen geduld hebt zoals ik kun je heb opbreken in verschillende stukken :D, sneller gaar.

Net besteld maar vraag me toch af wat voor kruiden jullie gebruiken bij de 'rauwe kipfiletblokjes gekruid (zonder zout)'?

100021630

Vaste klant HUARGH :thumbs: . Deze! http://musclemeat.nl/kruidenmix-voor-kip-natriumarm-45gr
 
Laatst bewerkt:
Vorige week weer een bestelling ontvangen, de kippendijen en stroganoff versie van de kipburger waren nieuw voor mij, beide verdomd lekker!

en die jackdaniels hickory brown sugar is al bijna op....

Mooi! We horen niks dan goed over de kippendijen. Erg blij mee. Het was voor op aanraden van een aantal DBB-ers waaronder Galen of wij dit konden introduceren. Voor ons een kleine gok, maar een mooi product gekomen dat (nu blijkt) erg gewild is. We krijgen volgende week nog 3 nieuwe verschillende smaken jack daniel's binnen voor de liefhebbers.
 
Kant en klare kipblokjes zonder zout zou ook ideaal zijn :)
 
Kippendijen meebesteld, nog niet gegeten. Ook heb ik voor het eerst iets anders als vlees besteld, zoete aardappel blokjes. Hoe kan ik deze het beste knapperig krijgen, in de oven of koekepan, met of zonder olie?
 
Kant en klare kipblokjes zonder zout zou ook ideaal zijn :)

0.6gr is het minimale dat nodig is om dit kookproces te laten slagen. Daar is veel mee geëxperimenteerd. Voeg je dit niet toe, dan worden het geen blokjes, maar een drap.

Kippendijen meebesteld, nog niet gegeten. Ook heb ik voor het eerst iets anders als vlees besteld, zoete aardappel blokjes. Hoe kan ik deze het beste knapperig krijgen, in de oven of koekepan, met of zonder olie?

Thnx voor je order en mooi van de kippendijen! Horen tot nu toe niks dan goeds dus dat komt vast goed. Onze zoete aardappel blokjes zijn gekookt op 85graden met een exacte tijd totdat ze zacht genoeg zijn om ze na ontdooiing te kunnen eten. Krokanter maken is een kwestie van vocht er uit halen. Dit kan je doen door op hoog vuur te bakken (PAM spray?), airfryer, het in de oven te doen. Hoe lang je ze in de oven wilt doen is afhankelijk van hoe krokant je ze wilt hebben, even experimenteren. Mijn advies is beginnen met 20min op 200-250graden.
 
0.6gr is het minimale dat nodig is om dit kookproces te laten slagen. Daar is veel mee geëxperimenteerd. Voeg je dit niet toe, dan worden het geen blokjes, maar een drap.
Ah uiteraard, niet echt bij nagedacht :p

Heb overigens wat maten (doen geen kracht training o.i.d.) van me jullie aanbevolen afgelopen weken. In eerste instantie vonden ze het een beetje vreemd, vlees via internet, maar had ze wat van mij laten proeven en ze zijn nu razend enthousiast en hebben ze ook wat besteld. :cool:
 
Eindelijk kunnen bestellen! (100026247 )
Geen grote bestelling, eerst even kennis maken met de producten :) Gerookte kipfilet en beef jerky gaan er volgende keer zeker bij in.
 
Ah uiteraard, niet echt bij nagedacht :p

Heb overigens wat maten (doen geen kracht training o.i.d.) van me jullie aanbevolen afgelopen weken. In eerste instantie vonden ze het een beetje vreemd, vlees via internet, maar had ze wat van mij laten proeven en ze zijn nu razend enthousiast en hebben ze ook wat besteld. :cool:

Kon je ook niet weten :)!

Super bedankt voor de klanten winning! Leuk dat mensen die niks met ons logo of sport ook gebruik maken / enthousiast zijn na het proeven.

Eindelijk kunnen bestellen! (100026247 )
Geen grote bestelling, eerst even kennis maken met de producten :) Gerookte kipfilet en beef jerky gaan er volgende keer zeker bij in.

:thumbs: thnx voor je eerste order! Ik zie dat je de sample pagina (beef meat balls) hebt gevonden, top!



Een nieuwe variatie op onze meest populaire groente: Broccoli Puree Porties!

http://[ATTACH=full]386907[/ATTACH][Afbeelding niet meer beschikbaar]

[URL]http://tinyurl.com/os4m84f[/URL]

[LIST]
[*]100% gemak: na ontdooien kun je het meteen eten, kost weinig ruimte in je maaltijd bakjes en vriezer.
[*]100% pure broccoli zonder extra toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water etc.
[*]Maximaal vitamine behoud doordat het gekookt is op 85°C en ingevroren door stikstof.
[/LIST]
 

Bijlagen

  • 63y4ck.jpg
    63y4ck.jpg
    23,4 KB · Weergaven: 58
Die broccoli puree zit er mijn volgende order zeker bij. Lijkt me echt ideaal en lekker. Maakt de rijst direct wat minder droog lijkt me.
Goed bezig!
 
Weer een bestelling geplaatst! Uiteraard de kippendijen proberen nu ze er zijn, en ook de broccolipuree er bij gepakt!
 
Die broccoli puree zit er mijn volgende order zeker bij. Lijkt me echt ideaal en lekker. Maakt de rijst direct wat minder droog lijkt me.
Goed bezig!

:thumbs: top! Als je rijst droog vind of zonder saus eet dan is de brocolli puree zeker een goed idee. Zelf gebruik ik ons knoflook zout kruidenmix potje om de puree extra smaak te geven.

Weer een bestelling geplaatst! Uiteraard de kippendijen proberen nu ze er zijn, en ook de broccolipuree er bij gepakt!

Thnx voor je order. De twee nieuwste producten erbij! Kan je laten weten wat je er van vond :)?
 
Vriezer is weer leeg .
Tijd om te vullen: #100026290
 
Inmiddels aardig wat kippendijen weggewerkt. Ben er blij mee :D
 
Weer eens besteld. Was al een tijdje aan het wachten op de gezouten kippenblokjes maar heb ze nu maar tijdelijk vervangen door de lemon-curry.
Ik hoop dat deze me ook bevallen :D
 
De kippendijen gaan sowieso mee volgende bestelling. Heb al goede dingen gehoord binnen de liftgroep. Die brocolli ben ik zeeer benieuwd naar, telkens wanneer ik denk dat jullie geen verassingen meer voor me hebben...
 
Weer eens besteld. Was al een tijdje aan het wachten op de gezouten kippenblokjes maar heb ze nu maar tijdelijk vervangen door de lemon-curry.
Ik hoop dat deze me ook bevallen :D

Thnx voor je bestelling weer! De smaken die op het moment van de kipblokjes offline staan zou ik idd niet op wachten. Heeft vertraging opgelopen en kan zeker nog 3 weken duren :( we zijn er niet bepaald blij mee, maar gelukkig blijven de huidige 5 smaken op voorraad.

De kippendijen gaan sowieso mee volgende bestelling. Heb al goede dingen gehoord binnen de liftgroep. Die brocolli ben ik zeeer benieuwd naar, telkens wanneer ik denk dat jullie geen verassingen meer voor me hebben...

:thumbs: @ kippendijen. Haha ik zeg je eerlijk dat wij daar soms ook verrast over zijn. Maar elke keer komen we weer met nieuwe ideeen hier op de achtergrond of vinden we bestaande producten die we erg graag willen hebben zoals deze broccoli puree. Er komen nog veel nieuwe producten tot aan tot eind dit jaar! Dus houd dit topic / facebook of onze nieuwsbrief in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
Vriezer bijna leeg, bestelling geplaatst.

Als sample kippendijen erbij, ben benieuwd hoe die smaken
 
Back
Naar boven