tvsta
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zal ik de omzet ook maar weer een beetje steunenAls ik zo zie wat jullie allemaal in het assortiment hebben voel ik me wel een saaie pik door telkens enkel de kip bij jullie te bestellen maar ik denk niet dat jullie daar wakker van liggen
![]()
. Ons assortiment groeit door jullie! Vrijwel alles gaat terug het bedrijf in
. Gewoon bestellen wat je nodig hebt. Maar mijn mening is wel dat het zonde is als je nooit onze gemarineerde biefstukken, beef meat-balls kipfiletburgers of bv het gemak hebt ervaring van onze kant-en-klare koolhydraat producten. Je hoeft niet van alle producten meteen een kg te bestellen, check deze pagina: http://musclemeat.nl/samplesIk denk ook niet dat je iets met de naam of logo moet gaan doen.
Denk eerder aan bijvoorbeeld Omo en Robijn wasmiddel. In feite maakt het geen donder uit wat je koopt, het is allemaal van Unilever.
Zo kun je als musclemeat prima een zijtak maken voor een andere doelgroep. Met passende naam, logo en marketing strategie.
. Thnx voor je mening, gewaardeerd.Heb zonet mijn eerste bestelling van bij jullie ontvangen. Op het menu dadelijk: stroganoff kipburger. Ben benieuwd
Alles mooi apart verpakt en op tijd geleverd zoals beloofd.
, sneller gaar.Net besteld maar vraag me toch af wat voor kruiden jullie gebruiken bij de 'rauwe kipfiletblokjes gekruid (zonder zout)'?
100021630
Vorige week weer een bestelling ontvangen, de kippendijen en stroganoff versie van de kipburger waren nieuw voor mij, beide verdomd lekker!
en die jackdaniels hickory brown sugar is al bijna op....
Kant en klare kipblokjes zonder zout zou ook ideaal zijn![]()
Kippendijen meebesteld, nog niet gegeten. Ook heb ik voor het eerst iets anders als vlees besteld, zoete aardappel blokjes. Hoe kan ik deze het beste knapperig krijgen, in de oven of koekepan, met of zonder olie?
Ah uiteraard, niet echt bij nagedacht0.6gr is het minimale dat nodig is om dit kookproces te laten slagen. Daar is veel mee geëxperimenteerd. Voeg je dit niet toe, dan worden het geen blokjes, maar een drap.

Gerookte kipfilet en beef jerky gaan er volgende keer zeker bij in.Ah uiteraard, niet echt bij nagedacht
Heb overigens wat maten (doen geen kracht training o.i.d.) van me jullie aanbevolen afgelopen weken. In eerste instantie vonden ze het een beetje vreemd, vlees via internet, maar had ze wat van mij laten proeven en ze zijn nu razend enthousiast en hebben ze ook wat besteld.![]()
!Eindelijk kunnen bestellen! (100026247 )
Geen grote bestelling, eerst even kennis maken met de productenGerookte kipfilet en beef jerky gaan er volgende keer zeker bij in.
Die broccoli puree zit er mijn volgende order zeker bij. Lijkt me echt ideaal en lekker. Maakt de rijst direct wat minder droog lijkt me.
Goed bezig!
Weer een bestelling geplaatst! Uiteraard de kippendijen proberen nu ze er zijn, en ook de broccolipuree er bij gepakt!
?Thnx voor je order. De twee nieuwste producten erbij! Kan je laten weten wat je er van vond?
Vriezer is weer leeg .
Tijd om te vullen: #100026290
! Mooie bestelling weer.Inmiddels aardig wat kippendijen weggewerkt. Ben er blij mee![]()
! Mede dankzij jouw aanzet in dit topic introduceert. Ik was een beetje sceptisch of er vraag naar was maar het product loopt goed!Weer eens besteld. Was al een tijdje aan het wachten op de gezouten kippenblokjes maar heb ze nu maar tijdelijk vervangen door de lemon-curry.
Ik hoop dat deze me ook bevallen![]()
we zijn er niet bepaald blij mee, maar gelukkig blijven de huidige 5 smaken op voorraad.De kippendijen gaan sowieso mee volgende bestelling. Heb al goede dingen gehoord binnen de liftgroep. Die brocolli ben ik zeeer benieuwd naar, telkens wanneer ik denk dat jullie geen verassingen meer voor me hebben...