XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die brocollipuree ziet er inderdaad best interessant uit :D
kip begint hier alweer op te raken dus deze week maar weer eens de site afschuimen
 
Bestelling binnen gekregen vandaag! Pa had het alvast in vriezer in de kelder gegooid dus ik neem morgen wel even een kijkje hoe het eruit ziet, ben benieuwd :)
 
Mijn bestelling ook weer netjes binnen!
 
die brocollipuree ziet er inderdaad best interessant uit :D
kip begint hier alweer op te raken dus deze week maar weer eens de site afschuimen

Zelf doe ik wat peper en zout door de puree voor extra smaak. Je eet het zo weg :). Thnx alvast voor je bestelling! Overigens is de broccoli puree op het moment uitverkocht. Vanaf vanmiddag 15:00 is hij echter alweer online!

Bestelling binnen gekregen vandaag! Pa had het alvast in vriezer in de kelder gegooid dus ik neem morgen wel even een kijkje hoe het eruit ziet, ben benieuwd :)

Haha mooi! Feedback altijd welkom indien geproefd / ervaren!

Mijn bestelling ook weer netjes binnen!

:thumbs: top!
 
Zojuist voor het eerste de kippendijen geprobeerd. Had het pakje gisteravond in de koelkast gelegd, zodat het vanmiddag mooi ontdooid was.
Een pakje, 200 gr, in de koekenpan gebakken in tien minuutjes. Na het bakken nog 150 gr daarvan over.
Het vlees zelf is echt enorm mals, doet totaal niet onder voor 'verse' kippendijfilet van de Turkse slager waar ik het haalde.
Echt een aanrader!
 
Die kippendijen van jullie zijn echt heerlijk!
 
Zelf doe ik wat peper en zout door de puree voor extra smaak. Je eet het zo weg :). Thnx alvast voor je bestelling! Overigens is de broccoli puree op het moment uitverkocht. Vanaf vanmiddag 15:00 is hij echter alweer online!

peper en zout lijken me inderdaad misschien geen slecht idee
vrijdagavond eens een eerste proefbeurt gedaan, vond het wel superhandig qua gebruik maar smaak vond ik toch aanzienlijk verschillen met gewone brocolli
 
peper en zout lijken me inderdaad misschien geen slecht idee
vrijdagavond eens een eerste proefbeurt gedaan, vond het wel superhandig qua gebruik maar smaak vond ik toch aanzienlijk verschillen met gewone brocolli

Ik zet het vanavond wel even bij het kopje bereiding bij de product pagina :), het wordt er (naar mijn mening en die van de collega's hier) echt lekker door.

aangezien jullie nu ook rauwe kipfilet blokjes per kilo verkopen, is het geen idee om ook de Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (innerflet vrij)
In bijv 1 of 2 kilo zakken te verkopen? Wil die graag bestellen, maar 5 kilo is net wat teveel....

Ik kan begrijpen dat het niet voor iedereen is weggelegd, al staat het product wel in de top 5 meest verkocht. Door de 5kg verpakking kunnen we de prijs van 5.85euro/kg aanbieden (voor 0% water toevoeging, schoongemaakt etc), een mooie prijs. Ga je een product als deze naar 1kg doen, dan wordt het meteen een heel stuk duurder en waarschijnlijk niet meer interessant.
 
Nieuwe bestelling geplaatst! :) Even een dipje gehad dus de vorige bestelling is even geleden. Daardoor wel weer een grote bestelling, hoogste bedrag tot nu toe haha. Heel erg benieuwd naar de samples!
 
Op de valreep nog even 20kilo besteld onder 100026983. Ben ontzettend benieuwd naar de kippendijfilet en broccoli puree.
 
Krijg je btw standaard extra samples als je hier je ordernummer vermeldt?
Of is dat niet de reden?
 
Wist je dat niet dan?
 
Ik krijg altijd 5kg extra kip als ik hier mn ordernummer plaats.
 
  • Like
Waarderingen: Rain
Gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst en ben aangenaam verrast. Alles netjes verpakt en ziet er zo op het eerste oog prima uit!
Al was de postbode minder blij toen hij met die zware doos voor de deur stond:flex: schrok zelf ook van het gewicht van de doos

Straks de zalm maar eens testen, kijk er naar uit:)
 
Ik zet het vanavond wel even bij het kopje bereiding bij de product pagina :), het wordt er (naar mijn mening en die van de collega's hier) echt lekker door.



Ik kan begrijpen dat het niet voor iedereen is weggelegd, al staat het product wel in de top 5 meest verkocht. Door de 5kg verpakking kunnen we de prijs van 5.85euro/kg aanbieden (voor 0% water toevoeging, schoongemaakt etc), een mooie prijs. Ga je een product als deze naar 1kg doen, dan wordt het meteen een heel stuk duurder en waarschijnlijk niet meer interessant.


Thanks voor je antwoord, Ah begrijp ik.
Of anders 2.5 kilo zakken zou ik al heel interessant vinden :)
Maar miss is vragen of niet 1 van mn maten ook interesse daari nheeft
 
Nieuwe bestelling geplaatst! :) Even een dipje gehad dus de vorige bestelling is even geleden. Daardoor wel weer een grote bestelling, hoogste bedrag tot nu toe haha. Heel erg benieuwd naar de samples!

Zag je bestelling voorbij komen, idd mooi groot. Bedankt!! Hopelijk trekt dit pakket je extra over de dip heen --> motivatie.

Op de valreep nog even 20kilo besteld onder 100026983. Ben ontzettend benieuwd naar de kippendijfilet en broccoli puree.

BAM :meal:. Thnx voor je bestelling! Kippendijen zijn pretty awesome al zeg ik het zelf. Broccoli kan je indien gewenst nog extra op smaak brengen zoals hierboven is gezegt met peper en zout. Of een knoflook kruidenmix, wat je lekker vindt.

Krijg je btw standaard extra samples als je hier je ordernummer vermeldt?
Of is dat niet de reden?

Wist je dat niet dan?

Ik krijg altijd 5kg extra kip als ik hier mn ordernummer plaats.

Jij bestelt ook vaker :(


Kut.
Dat wist ik niet nee.
Even vragen of het ook met terugwerkende kracht kan dan.
Vandaar dat iedereen,… uhh velen hun ordernummers plaatsen.
Ik snapte het al niet.
Make sense.

Hehe laat je niet gek maken Remonmn4 ;), is niet zo. We vinden het wel super dat men het post natuurlijk! Keeps the spirit alive.

Gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst en ben aangenaam verrast. Alles netjes verpakt en ziet er zo op het eerste oog prima uit!
Al was de postbode minder blij toen hij met die zware doos voor de deur stond:flex: schrok zelf ook van het gewicht van de doos

Straks de zalm maar eens testen, kijk er naar uit:)

Mooi dat de eerste indruk goed is! Laat je weten wat je van de zalm vond en wie weet de rest? Alle feedback welkom. Sommige dozen zijn idd erg zwaar. Postbodes hebben meestal wel een steekkar in hun wagen.

Thanks voor je antwoord, Ah begrijp ik.
Of anders 2.5 kilo zakken zou ik al heel interessant vinden :)
Maar miss is vragen of niet 1 van mn maten ook interesse daari nheeft

We nemen je tip zeker mee :).
 
Back
Naar boven