Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bestelling gisteren ook ontvangen. Tijd voor wat gains weer voor de sap cup!
 
Bestelling gisteren ook ontvangen. Tijd voor wat gains weer voor de sap cup!

Leuk dat je weet besteld hebt Mikeo! We gaan live koken / bakken / grillen op de SAP cup. Onder andere onze befaamde kipfiletburgers dus als je voeding nodig hebt op de sap cup weet je waar je moet zijn ;)!

Chicken meat-balls 45.6gr eiwit!

Na het succes van de beef meat-balls kon de kipfilet versie ''Chicken meat-balls'' dan ook niet uitblijven!

http://musclemeat.nl/chicken-meat-balls-472
  • Enorm gemakproduct: direct eetbaar en makkelijk mee te nemen vanwege de plastic portie verpakking, of toe te voegen aan een maaltijd.
  • Lab tested: maar liefst 45.6gr eiwit per pakje van 200gr, laag in vet en suiker. Zie: http://tinyurl.com/oe7jahe
  • 100% kipfilet, geen separator vlees.
  • Uniek en zeer smakelijk Muscle Meat recept in twee smaken: Original en Vadouvan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ziet er prima uit, zo maar even een order plaatsen.

PS: Volgens mij 2 kleine foutjes gevonden op de pagina:

2a5hon8.png


23vxojk.png
 
Wanneer is de broccoli puree er?
Ik moet vandaag bestellen, anders komt de rest volgende week pas binnen en het zou jammer zijn als ik die broccoli puree pas bij mijn volgende bestelling over een maand erbij kan bestellen.
 
Heb in elk geval besteld, bij de bestelling nog een notitie gezet mbt de broccoli puree
Bestelling #100027158
 
Ziet er prima uit, zo maar even een order plaatsen.

PS: Volgens mij 2 kleine foutjes gevonden op de pagina:

:thumbs: leuk dat je gaat bestellen Mr J. Bedankt voor het spotten van de typ fout. Beef moet Chicken zijn idd. Ik heb het zojuist gewijzigd!

Wanneer is de broccoli puree er?
Ik moet vandaag bestellen, anders komt de rest volgende week pas binnen en het zou jammer zijn als ik die broccoli puree pas bij mijn volgende bestelling over een maand erbij kan bestellen.

Heb in elk geval besteld, bij de bestelling nog een notitie gezet mbt de broccoli puree
Bestelling #100027158

Dinsdag komt het binnen. Zoals besproken aan de telefoon sturen we het dan naar je op met de Tandoori kipfiletblokjes kant-en-klaar :)!
 
Waarom kan je bij die 10kg i love chicken niet meer 5x dezelfde smaak kiezen?
 
Waarom kan je bij de chicken deal geen rauwe kipfilee blokjes selecteren ??
 
Misschien is het een leuk idee om een soort spaarsysteem te ontwikkelen, dat als je een x aantal punten hebt dat je iets gratis krijgt (een sample gratis ofzo)
 
Dinsdag komt het binnen. Zoals besproken aan de telefoon sturen we het dan naar je op met de Tandoori kipfiletblokjes kant-en-klaar :)!
Topservice weer Olivier! Super bedankt. Ik stuur zo nog even een pm mbt de betaling want had nog geen mail gezien.
 
Hee olivier.. wanneer verwacht je de WF strawberry en chocolade weer op voorraad? ik wil zo een bestelling gaan plaatsen die woensdag geleverd moet worden..
 
Gehaktballen zijn goedgekeurd!
 
weer tijd om te bestellen maar ik zie dat champignonsaus weer verdwenen is :rolleyes:
 
Vandaag de Sample gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure geproefd. Wat is deze lekker zeg! Ongelooflijk hoe mals en smaakvol! Super!

Wel een vraag over de burgers, ik heb en Waygu burger en een lamsburger als sample. Helaas hebben beide geen sticker. Hoe weet ik welke welke is? Al zal ik het wel proeven hoor maar toch. :)
 
toch een bestelling geplaatst.. opmerking erbij gezet voor de WF.
 
Waarom kan je bij die 10kg i love chicken niet meer 5x dezelfde smaak kiezen?

Foutje op de site, excuus! Is inmiddels weer goed gezet.

Waarom kan je bij de chicken deal geen rauwe kipfilee blokjes selecteren ??

De I love chicken zijn kant-en-klare producten. Daarnaast is de prijs per 200gr verpakt met 0% vet erg scherp. Nog scherper door het in de I love te stoppen gaat niet.

Misschien is het een leuk idee om een soort spaarsysteem te ontwikkelen, dat als je een x aantal punten hebt dat je iets gratis krijgt (een sample gratis ofzo)

Denk wel dat het er ooit komt, maar we zijn er nog niet mee bezig. Bedankt voor de mee denk tip!

Die kipballetjes in vandouvan smaak

Ken dat niet, maar klopt deze beschijving
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vadouvan

beetje pittig/rokerig smaak?

Pittig / rokerig niet. Maar de het klopt wel dat het daar vandaan komt de naam. Verstegen kruiden heeft de Vadouvan mix zelf aangepast / ''verwesterd''. Zou me niet druk maken om de smaak in alle eerlijkheid. Kan me niet voorstellen dat iemand dit niet lust qua smaak. Als je dan echt twijfels kan je altijd voor de sample / 1 stuk gaan!

Topservice weer Olivier! Super bedankt. Ik stuur zo nog even een pm mbt de betaling want had nog geen mail gezien.

Excuus! Bedankt voor het helpen herinneren Wovano. PM verzonden.

Hee olivier.. wanneer verwacht je de WF strawberry en chocolade weer op voorraad? ik wil zo een bestelling gaan plaatsen die woensdag geleverd moet worden..

toch een bestelling geplaatst.. opmerking erbij gezet voor de WF.

Walden Farm is draaaaama op de laatste tijd. Wel niet wel niet wel niet niet niet niet wel op voorraad bij de leverancier. We kijken elke week, maar we hebben er bijna geen zin meer in. Reken in ieder geval niet op deze week :(.

Gehaktballen zijn goedgekeurd!

:thumbs: super! thnx voor de review.

weer tijd om te bestellen maar ik zie dat champignonsaus weer verdwenen is :rolleyes:

Komt ook niet meer terug helaas. Geen animo voor bij de klanten.

Vandaag de Sample gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure geproefd. Wat is deze lekker zeg! Ongelooflijk hoe mals en smaakvol! Super!

Wel een vraag over de burgers, ik heb en Waygu burger en een lamsburger als sample. Helaas hebben beide geen sticker. Hoe weet ik welke welke is? Al zal ik het wel proeven hoor maar toch. :)

Mooi @ biefstuk, ik deel deze mening elke dag :D. Thnx voor de review. Mocht je tijd hebben, ook op de site welkom!
De sticker is tegenwoordig verwisseld naar ''gedrukt''. Het staan nu onderaan in het zwart gedrukt in op het plastic!
 
Laatst bewerkt:
Is iets uit het verleden. Nog niet zo lang geleden hadden we maar 5 smaken. Ik zal morgen even overleggen met de rest over het veranderen naar 1kg per keus ipv 2kg.



De I love chicken zijn kant-en-klare producten. Daarnaast is de prijs per 200gr verpakt met 0% vet erg scherp. Nog scherper door het in de I love te stoppen gaat niet.



Denk wel dat het er ooit komt, maar we zijn er nog niet mee bezig. Bedankt voor de mee denk tip!



Pittig / rokerig niet. Maar de het klopt wel dat het daar vandaan komt de naam. Verstegen kruiden heeft de Vadouvan mix zelf aangepast / ''verwesterd''. Zou me niet druk maken om de smaak in alle eerlijkheid. Kan me niet voorstellen dat iemand dit niet lust qua smaak. Als je dan echt twijfels kan je altijd voor de sample / 1 stuk gaan!



Excuus! Bedankt voor het helpen herinneren Wovano. PM verzonden.





Walden Farm is draaaaama op de laatste tijd. Wel niet wel niet wel niet niet niet niet wel op voorraad bij de leverancier. We kijken elke week, maar we hebben er bijna geen zin meer in. Reken in ieder geval niet op deze week :(.



:thumbs: super! thnx voor de review.



Komt ook niet meer terug helaas. Geen animo voor bij de klanten.



Mooi @ biefstuk, ik deel deze mening elke dag :D. Thnx voor de review. Mocht je tijd hebben, ook op de site welkom!
De sticker is tegenwoordig verwisseld naar ''gedrukt''. Het staan nu onderaan in het zwart gedrukt in op het plastic!


Haha reden dat ik het vraag is omdat ik denk ik maar ruimte hbe voor 1 smaak :D Moet allemaalm aar in de vriezer passen
Bestel 1 smaak en n sample van de andere :)
 
Walden Farm is draaaaama op de laatste tijd. Wel niet wel niet wel niet niet niet niet wel op voorraad bij de leverancier. We kijken elke week, maar we hebben er bijna geen zin meer in. Reken in ieder geval niet op deze week :(.

Maar goed dat ik bolero heb besteld dan :P

Graag updates over de WF :D
 
net voor het eerst besteld, ben benieuwd..
vind overigens de extra ideal kosten wel erg achterhaald.
 
Back
Naar boven