AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Maar goed dat ik bolero heb besteld dan :P

Graag updates over de WF :D

We hebben het vandaag besteld, overmorgen binnen als het goed is!

net voor het eerst besteld, ben benieuwd..
vind overigens de extra ideal kosten wel erg achterhaald.

Bedankt voor je eerste bestelling :)! Waarvoor ben je gegaan? Altijd wel leuk te zien bij iemand die voor het eerst besteld waar zijn keus als eerst op valt. ideal, ik begrijp dat het in eerste instantie zo overkomt, echter werkt ons concept wat anders omdat wij de droogijs en isolatiezak kosten op ons nemen. De kosten om het pakket 100% bevroren bij je aan te laten komen, kosten die andere webshops niet hebben. De gehele uitleg is op deze pagina onderaan te vinden wat dus ook voor iDeal geld: [Link niet meer beschikbaar]
 
Kip meatballs 'Vadouvan' zijn op zich aardig. Vind ze alleen wat te zout, idem voor de kant en klare kipblokjes 'Tandori'.

Een vriend van mij vond de kant en klare kipblokjes 'Thais' ook al te zout.

Misschien sta ik hier alleen in, maar iets minder zout zou ik wel prettig vinden. :)
 
precies de dag dat ik het binnen moet hebben :roflol:

ff kijken of die bolero wat is anders bestel ik ze wel los..
 
Kip meatballs 'Vadouvan' zijn op zich aardig. Vind ze alleen wat te zout, idem voor de kant en klare kipblokjes 'Tandori'.

Een vriend van mij vond de kant en klare kipblokjes 'Thais' ook al te zout.

Misschien sta ik hier alleen in, maar iets minder zout zou ik wel prettig vinden. :)

Thnx voor de feedback! Wat we merken met het zout is twee dingen. Mensen die weinig zout nemen elke dag, het proberen te beperken etc., krijgen dat hun smaak pupillen er gevoeliger voor zijn. Onze gemiddelde klant vind het zoutgehalte in de mond goed. Des al niettemin natuurlijk blij dat je het meld, elke feedback is welkom! Ik denk dat we nog wel binnenkort wat gaan experimenteren ermee. Kijken wat er gebeurt met de beleving van het product als het bv van 1.2 naar 1.0gr gaat. Het tweede dat we merken is het verschil of je het pakje los eet, of door een maaltijd met bv zoutloze rijst. De pakjes zijn bedoeld door een maaltijd heen, waardoor het zout ''verdund'' wordt.

precies de dag dat ik het binnen moet hebben :roflol:

ff kijken of die bolero wat is anders bestel ik ze wel los..

Als we ze morgen binnen krijgen ipv overmorgen (levering 1-2 dag), dan laat ik je het weten!
 
Thnx voor de feedback! Wat we merken met het zout is twee dingen. Mensen die weinig zout nemen elke dag, het proberen te beperken etc., krijgen dat hun smaak pupillen er gevoeliger voor zijn. Onze gemiddelde klant vind het zoutgehalte in de mond goed. Des al niettemin natuurlijk blij dat je het meld, elke feedback is welkom! Ik denk dat we nog wel binnenkort wat gaan experimenteren ermee. Kijken wat er gebeurt met de beleving van het product als het bv van 1.2 naar 1.0gr gaat. Het tweede dat we merken is het verschil of je het pakje los eet, of door een maaltijd met bv zoutloze rijst. De pakjes zijn bedoeld door een maaltijd heen, waardoor het zout ''verdund'' wordt.

Heb het idd met een maaltijd ongezouten rijst en brocoli. Eet echt eerst de kip, dan de rijst en dan de brocoli. :')

Zal t eens samen op een lepel nemen.
 
Hey Scoobz0r,

Wat zijn de ingredienten van de kruidenmixen die gebruikt worden in jullie kipfiletburgers Original en Stroganoff?
Er staat namelijk bij de allergenen dat ze gist bevatten, zit dit in het paneermeel of zit er gistextract in de kruidenmix?
 
IK heb laatst jullie zoete aardappelen gekocht. Daarnaast veel groenten (Goldmix) en gekruide kipfilet (blokjes).

- Zoete aardappelen zijn uitstekend. Moet zeggen dat in een pan ik ze geen succes vond, maar (kort) opgewarmd in wat kokend water zijn ze lekker. Deze zal ik regelmatig blijven bestellen;
- Goldmix vind ik uitstekend, maar ik moet zeggen dat de verhouding wortel/broccoli/peultjes een beetje raar is, ik denk dat het 60-70% wortel is en de rest broccoli/peultjes. Op zich niet erg maar iedere dag 150 gr. wortelen gaat me wat te ver ;);
- Gekruide kip is prima, vind de blokjes te groot maar verder niks mis mee :D
 
Die eerste keer mealpreppen was echt stukken makkelijker dankzij mijn eerste bestelling bij Muscle Meat. Ik denk niet dat ik ooit nog terug kan naar supermarkt-kip...

Ik heb een (veel te) lange en (veel te) uitgebreide review geschreven op http://www.gymnerd.nl/muscle-meat-review/ mocht iemand geïnteresseerd zijn :)
 
Heb het idd met een maaltijd ongezouten rijst en brocoli. Eet echt eerst de kip, dan de rijst en dan de brocoli. :')

Zal t eens samen op een lepel nemen.

:thumbs:

Hey Scoobz0r,

Wat zijn de ingredienten van de kruidenmixen die gebruikt worden in jullie kipfiletburgers Original en Stroganoff?
Er staat namelijk bij de allergenen dat ze gist bevatten, zit dit in het paneermeel of zit er gistextract in de kruidenmix?

Het komt idd uit paneermeel. De kruiden en specerijen worden niet volledig uitgeschreven in dit geval om een aantal redenen. Onder 2% van het totaal product wordt het niet gespecificeerd tenzij het allergenen bevatten zoals de koriander in de Stroganoff. Het punt hier is dat het een kruidenmix is met een ''recept geheim''. Als in dat het door onze leverancier zelf ontwikkeld is voor hun eigen klanten en zij niet willen dat dit recept ''op straat/internet ligt''. Dit betekent niet dat wij het niet geven als een klant het graag wilt weten (mail ons dan even, dan stuur ik je de specificatie).

IK heb laatst jullie zoete aardappelen gekocht. Daarnaast veel groenten (Goldmix) en gekruide kipfilet (blokjes).

- Zoete aardappelen zijn uitstekend. Moet zeggen dat in een pan ik ze geen succes vond, maar (kort) opgewarmd in wat kokend water zijn ze lekker. Deze zal ik regelmatig blijven bestellen;
- Goldmix vind ik uitstekend, maar ik moet zeggen dat de verhouding wortel/broccoli/peultjes een beetje raar is, ik denk dat het 60-70% wortel is en de rest broccoli/peultjes. Op zich niet erg maar iedere dag 150 gr. wortelen gaat me wat te ver ;);
- Gekruide kip is prima, vind de blokjes te groot maar verder niks mis mee :D

Thnx voor de review ilyasse, fijn dat alles goed was. De tip van de blokjes nemen we mee en de zoete aardappel kan je nog in de magnetron proberen (ongeveer 7 min op 750watt vanuit bevroren toestand).

Die eerste keer mealpreppen was echt stukken makkelijker dankzij mijn eerste bestelling bij Muscle Meat. Ik denk niet dat ik ooit nog terug kan naar supermarkt-kip...

Ik heb een (veel te) lange en (veel te) uitgebreide review geschreven op http://www.gymnerd.nl/muscle-meat-review/ mocht iemand geïnteresseerd zijn

Wauw mooi compliment en ook nog is een giga review, heb het net gelezen!! Ontzettend bedankt GymNerd :) een 9.1 :cool:. .Nog een tip: mocht je dingen willen proberen maar niet 1kg ervan, check deze pagina: http://musclemeat.nl/samples
 
- Zoete aardappelen zijn uitstekend. Moet zeggen dat in een pan ik ze geen succes vond, maar (kort) opgewarmd in wat kokend water zijn ze lekker. Deze zal ik regelmatig blijven bestellen;

Ik heb ze bevroren in de koekenpan gedaan en meerdere keren kokosolie toegevoegd, niet ideaal, maar ze werden wel lichtbruin en een klein beetje crispy. Ik deed wel eens zoete aardappel lang gesneden in de oven en dan na 20 minuten omkeren, maar 40 minuten totaal duurt me te lang. Misschien gaan ze goed, snel en makkelijk in een airfryer, maar die dingen zijn zo duur dat ik het niet ff ga uitproberen.
 
Zo, terug nieuwe bestelling geplaatst! :) Vooral benieuwd nu naar de nevenproducten (pudding, drank etc.) dus hoofdzakelijk deze besteld. Vlees heb ik voorlopig genoeg :D

Wel een stuk vergeten te bestellen, dus mocht je dit eerder lezen dan de mails...: #100027444 mag samen met #100027447 gestoken worden. Heb nu wel dubbele verzending betaald dus geen idee hoe dat wordt afgehandeld... maar het was mijn fout.
 
top voor het belletje olivier, geld is overgemaakt.
 
Al enig inzicht wanneer de verschillende smaken kipblokjes (die niet op voorraad zijn) weer op voorraad komen? Deze week al ? Zoniet bestel ik vanavond alvast.
 
Ik heb ze bevroren in de koekenpan gedaan en meerdere keren kokosolie toegevoegd, niet ideaal, maar ze werden wel lichtbruin en een klein beetje crispy. Ik deed wel eens zoete aardappel lang gesneden in de oven en dan na 20 minuten omkeren, maar 40 minuten totaal duurt me te lang. Misschien gaan ze goed, snel en makkelijk in een airfryer, maar die dingen zijn zo duur dat ik het niet ff ga uitproberen.

:thumbs:

Zo, terug nieuwe bestelling geplaatst! :) Vooral benieuwd nu naar de nevenproducten (pudding, drank etc.) dus hoofdzakelijk deze besteld. Vlees heb ik voorlopig genoeg :D

Wel een stuk vergeten te bestellen, dus mocht je dit eerder lezen dan de mails...: #100027444 mag samen met #100027447 gestoken worden. Heb nu wel dubbele verzending betaald dus geen idee hoe dat wordt afgehandeld... maar het was mijn fout.

Leuk :)! Onze non-diepvries is de laatste tijd ook aardig uitgebreid. We zien dat men het toch leuk vindt wat erbij te pakken bij hun vlees/vis bestelling.

We hebben het samengevoegd en je verzendkosten die 2x betaald zijn wordt 1x terug gestort!


top voor het belletje olivier, geld is overgemaakt.

:thumbs: helemaal goed. Bedankt voor het snelle overmaken!

Al enig inzicht wanneer de verschillende smaken kipblokjes (die niet op voorraad zijn) weer op voorraad komen? Deze week al ? Zoniet bestel ik vanavond alvast.

Deze woensdag 16:00! Het gaat dan om tandoori, lemon-curry en thais.
 
Weet ik voldoende, tnx.
 
goffer, had in de vluchtigheid besteld.. per ongeluk 20kg ipv 10 :roflol:

Vond al zo gek dat et zo duur was.

achja geen betere raad als voorraad
 
Weet ik voldoende, tnx.

:thumbs:

goffer, had in de vluchtigheid besteld.. per ongeluk 20kg ipv 10 :roflol:

Vond al zo gek dat et zo duur was.

achja geen betere raad als voorraad
/

Hehe :D. Als we het eerder wisten (voordat het onderweg was) hadden we het uiteraard veranderd voor je. Naja, je kan even voorruit ;). Het komt uiteindelijk wel op (jaar houdbaar) dus in die zin maakt het niet heel veel uit voor je hoop ik.
 
:thumbs:

/

Hehe :D. Als we het eerder wisten (voordat het onderweg was) hadden we het uiteraard veranderd voor je. Naja, je kan even voorruit ;). Het komt uiteindelijk wel op (jaar houdbaar) dus in die zin maakt het niet heel veel uit voor je hoop ik.
Het paste net in de vriezer dus dan is het goed haha. heb echt zitten slapen tijdens bestellen.

Volgens mij kwam het omdat ik eerst op dingen had geklikt voordat ik ging inloggen..
 
Wilde net weer 10kg kip bestellen alleen zijn mijn smaken: lemon curry,terriyaki en western er alle 3 niet meer? komen ze nog terug en zo ja wanneer is de inschatting?

edit: nu moet ik weer tijdelijk aan die smerige supermarkt kip:mad:
 
Het paste net in de vriezer dus dan is het goed haha. heb echt zitten slapen tijdens bestellen.

Volgens mij kwam het omdat ik eerst op dingen had geklikt voordat ik ging inloggen..
`
Dat had ik laatst ook. Als je ingelogd nog dingen in je mandje hebt en uitgelogd je mandje vult, moet je eerst inloggen voor je kan bestellen. De mandjes worden dan samengevoegd. Ik had het door dankzij de hoge prijs ineens, maar moest goed zoeken welke dingen ik weer kon afstrepen.
 
Back
Naar boven