- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Het paste net in de vriezer dus dan is het goed haha. heb echt zitten slapen tijdens bestellen.
Volgens mij kwam het omdat ik eerst op dingen had geklikt voordat ik ging inloggen..
`
Dat had ik laatst ook. Als je ingelogd nog dingen in je mandje hebt en uitgelogd je mandje vult, moet je eerst inloggen voor je kan bestellen. De mandjes worden dan samengevoegd. Ik had het door dankzij de hoge prijs ineens, maar moest goed zoeken welke dingen ik weer kon afstrepen.
Klopt, het is een systeem dat als je weg gaat en later je bestelling af wilt maken niet alles weg is. Hij onthoud wat er nog in je winkelmand zat wanneer je ingelogd bent. Kom je dus later terug (niet ingelogd), voeg je dingen toe, log je in, dan worden deze twee winkelmanden samen gevoegd. Fijn dat het er in paste joostd!
Wilde net weer 10kg kip bestellen alleen zijn mijn smaken: lemon curry,terriyaki en western er alle 3 niet meer? komen ze nog terug en zo ja wanneer is de inschatting?
edit: nu moet ik weer tijdelijk aan die smerige supermarkt kip![]()
Leuk dat je weer gaat bestellen! Terriyaki en western worden op het moment opnieuw ontwikkeld. We verwachten het binnen 2 weken te hebben. Lemon-curry, tandoori en thais zijn over 30 min weer te bestellen! We hebben ook rauwe kipblokjes en rauwe kipfilets. Dus voel je niet verplicht om naar de supermarkt te moeten gaan
.

. Ik vond het heel erg lekker, vraag me af wat ze gaan veranderen.