Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.541
Het paste net in de vriezer dus dan is het goed haha. heb echt zitten slapen tijdens bestellen.

Volgens mij kwam het omdat ik eerst op dingen had geklikt voordat ik ging inloggen..

`
Dat had ik laatst ook. Als je ingelogd nog dingen in je mandje hebt en uitgelogd je mandje vult, moet je eerst inloggen voor je kan bestellen. De mandjes worden dan samengevoegd. Ik had het door dankzij de hoge prijs ineens, maar moest goed zoeken welke dingen ik weer kon afstrepen.

Klopt, het is een systeem dat als je weg gaat en later je bestelling af wilt maken niet alles weg is. Hij onthoud wat er nog in je winkelmand zat wanneer je ingelogd bent. Kom je dus later terug (niet ingelogd), voeg je dingen toe, log je in, dan worden deze twee winkelmanden samen gevoegd. Fijn dat het er in paste joostd!

Wilde net weer 10kg kip bestellen alleen zijn mijn smaken: lemon curry,terriyaki en western er alle 3 niet meer? komen ze nog terug en zo ja wanneer is de inschatting?

edit: nu moet ik weer tijdelijk aan die smerige supermarkt kip:mad:

Leuk dat je weer gaat bestellen! Terriyaki en western worden op het moment opnieuw ontwikkeld. We verwachten het binnen 2 weken te hebben. Lemon-curry, tandoori en thais zijn over 30 min weer te bestellen! We hebben ook rauwe kipblokjes en rauwe kipfilets. Dus voel je niet verplicht om naar de supermarkt te moeten gaan ;).

Wat is er met jullie low fat- hamburgers gebeurd? Vond ze eerst altijd super, maar ze zijn echt een stuk minder van smaak nu vind ik.

Zojuist besteld (100027604)

Jullie horen nog van mij.:yes:

• #6.546
Wat is er met jullie low fat- hamburgers gebeurd? Vond ze eerst altijd super, maar ze zijn echt een stuk minder van smaak nu vind ik.

Hoi Murk. Na aanleiding van je bericht heb ik twee low fat hamburger 150gr meegenomen (gister avond) naar huis en na mijn training gegeten. Het betreft onze laatste batch (die ik al eerder had getest bij aankomst) nr 153635 . Heb jij hetzelfde batchnummer? Ik kon geen afwijking ontdekken. Heel misschien dat er iets minder kruiden in zaten maar mijn smaak pupillen proefden dit nog goed, geen significant verschil. Het recept is verder niet veranderd. Dezelfde boerenkruiden worden gebruikt in combinatie met ons low fat gehakt: http://musclemeat.nl/low-fat-rundergehakt-5-5-x-200gr-1kg . Ik PM je nog even.

• #6.547
Zojuist besteld (100027604)

Jullie horen nog van mij.:yes:

Bedankt voor je eerste bestelling ooit bij ons! Ik zie dat je voor veel samples bent gegaan. Leuk :) zo kun je van alles wat testen en een betere overall mening geven. Ben benieuwd naar je bevinding.

Bedankt voor je eerste bestelling ooit bij ons! Ik zie dat je voor veel samples bent gegaan. Leuk :) zo kun je van alles wat testen en een betere overall mening geven. Ben benieuwd naar je bevinding.

Klopt!

Alleen jammer dat je de kip niet per kilo kan bestellen.

Is het al bekend wanneer k&k kip teriyaki weer op voorraad is? Ik zie 'm überhaupt niet meer tussen de artikelen staan :(

Verkopen jullie geen vriezer meer? Kan het niet vinden op de website.

• #6.553
Klopt!

Alleen jammer dat je de kip niet per kilo kan bestellen.

Begrijpelijk. Echter kunnen we alleen een de prijs van 5.85euro/kg aanbieden door de 5kg (losgevroren van elkaar) verpakking. Reden is dat inkoop duurcer is omdat het een 'luxere' kipfilet is: geen water toevoeging, iqf ingevroren, gekallibreerd gewicht 190-210gr, innferfilet vrij en 99% vetloos.

Is het al bekend wanneer k&k kip teriyaki weer op voorraad is? Ik zie 'm überhaupt niet meer tussen de artikelen staan :(

verwachting is over 2 weken zie paar posts hierboven

Ah oke excuus, ik had op "teriyaki" gezocht maar kon niks vinden. Werd hier blijkbaar gespeld met 2 R'en :p. Ik vond het heel erg lekker, vraag me af wat ze gaan veranderen.

Kruiden leverancier had deze kruidenmix niet goed geleverd waardoor een batch kip mislukt was (is niet verkocht maar terug gestuurd). Inmiddels is de goede kruidenmix binnen. Alleen degene die een test batch gaat maken zodat we zeker zijn is op het moment herstellende van een navelbreuk operatie. Vandaar de vertraging ook. Het is dus niet de bedoeling dat het product gaat veranderen maar hetzelfde is zoals je het kent.

Verkopen jullie geen vriezer meer? Kan het niet vinden op de website.

Het idee van vriezers verkopen was natuurlijk passend bij ons concept maar niet genoeg animo / sales om er mee door te gaan. Denk dat de meeste op marktplaats kijken. Staan vaak erg mooie op voor weinig geld (50 -70euro).

Begrijpelijk. Echter kunnen we alleen een de prijs van 5.85euro/kg aanbieden door de 5kg (losgevroren van elkaar) verpakking. Reden is dat inkoop duurcer is omdat het een 'luxere' kipfilet is: geen water toevoeging, iqf ingevroren, gekallibreerd gewicht 190-210gr, innferfilet vrij en 99% vetloos.

Helemaal duidelijk.

Vandaag alles binnen gekregen :thumb:

Alleen de grote zak met losse kip was bij mijn vrouw even een momentje van :eek!:

• #6.555
Helemaal duidelijk.

Vandaag alles binnen gekregen :thumb:

Alleen de grote zak met losse kip was bij mijn vrouw even een momentje van :eek!:

Mooi!

Nog twee tips voor de kipfilets. De buitenste blauwe zak die er om heen zit (met touwtjes) is van onze kant. De binnenste zak van de leverancier. Houd deze buitenste blauwe zak er goed omheen en vouw de zak dicht in de vriezer bij terug leggen. Dit om vriesbrand / uitdroging / witte vlekken op de kipfilet te verkomen. Dit wordt veroorzaakt door warme lucht stromen die anders de zak in gaan iedere keer als je de vriezer open doet. Tip twee is dat bij dit product de beste manier van ontdooien naar mijn eigen ervaring in water is. Lauw tot koud water. Gaat razend snel en heeft de minste invloed op de kipfilet. Let alleen op dat het water 'besmet' is en verder niet in contact komt met bv ander eten.

Jullie kipfilet blokjes kunnen gewoon ontdooit worden en dan in de magnetron? Bakken word niks bij mij aangezien ik het altijd te droog heb waardoor ik het niet meer weg krijg :(

Mooi!

Nog twee tips voor de kipfilets. De buitenste blauwe zak die er om heen zit (met touwtjes) is van onze kant. De binnenste zak van de leverancier. Houd deze buitenste blauwe zak er goed omheen en vouw de zak dicht in de vriezer bij terug leggen. Dit om vriesbrand / uitdroging / witte vlekken op de kipfilet te verkomen. Dit wordt veroorzaakt door warme lucht stromen die anders de zak in gaan iedere keer als je de vriezer open doet. Tip twee is dat bij dit product de beste manier van ontdooien naar mijn eigen ervaring in water is. Lauw tot koud water. Gaat razend snel en heeft de minste invloed op de kipfilet. Let alleen op dat het water 'besmet' is en verder niet in contact komt met bv ander eten.

Heb alle kipfilets in een eigen diepvrieszakje gedaan. Neem aan dat dat ook een optie is? ???

En bedankt voor de ontdooitip. Ga het proberen!

tweede keer besteld vorige week. heerlijk spul vooral de kogelbiefstuk was boven verwachten en verder nog een zak groentemix ook heerlijk.
de tapilai passen net niet in de pan als ze nog bevroren zijn (Y)

Weer wat dingen besteld:

100027708

Jullie kipfilet blokjes kunnen gewoon ontdooit worden en dan in de magnetron? Bakken word niks bij mij aangezien ik het altijd te droog heb waardoor ik het niet meer weg krijg :(

Ik leg ze zelf altijd in koelkast en laat ze in de koelkast ontdooien, je kunt ze ook in koud water gooien en dan laten ontdooien, dat gaat sneller.
Als je ze al in de magnetron, doe ze kort in de magnetron, een halve minuut ofzo, anders gaan ze droog smaken. Zelf doe ik ze nooit in de magnetron maar ik eet ik ze koud of ik leg ze bovenop rijst dat ze die warme krijgen nadat ze ontdooit zijn in de koelast/koud water..

Laatst bewerkt:
Weer wat dingen besteld:

100027708

Ik leg ze zelf altijd in koelkast en laat ze in de koelkast ontdooien, je kunt ze ook in koud water gooien en dan laten ontdooien, dat gaat sneller.
Als je ze al in de magnetron, doe ze kort in de magnetron, een halve minuut ofzo, anders gaan ze droog smaken. Zelf doe ik ze nooit in de magnetron maar ik eet ik ze koud of ik leg ze bovenop rijst dat ze die warme krijgen nadat ze ontdooit zijn in de koelast/koud water..

of warm ze op in een magnetron bakje met een klein beetje water erin, blijven ze mals

Terug
Naar boven