- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Jullie kipfilet blokjes kunnen gewoon ontdooit worden en dan in de magnetron? Bakken word niks bij mij aangezien ik het altijd te droog heb waardoor ik het niet meer weg krijg![]()
Heb alle kipfilets in een eigen diepvrieszakje gedaan. Neem aan dat dat ook een optie is?
En bedankt voor de ontdooitip. Ga het proberen!
of warm ze op in een magnetron bakje met een klein beetje water erin, blijven ze mals
In de magnetron vlees ontdooien raden wij ten zeerste af. Altijd absolute slechtste ervaring mee gehad wegens taai of uitdroging. Er zijn twee goede manieren van ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam, geheel in de verpakking te laten ontdooien, bv een avond van te voren. Pakjes blijven daarna met verpakking vier dagen goed in de koelkast dus je kunt er een aantal tegelijk ontdooien en de komende dagen eten. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. Bij de rauwe kipfilets is het zo dan er geen verpakking nodig is bij ontdooien in water, een uitzondering. Wil je deze bewaren in de koelkast, dek ze dan wel goed af voor uitdroging. @doekie, ja hoor dat is perfect, alleen wat moeite
!tweede keer besteld vorige week. heerlijk spul vooral de kogelbiefstuk was boven verwachten en verder nog een zak groentemix ook heerlijk.
de tapilai passen net niet in de pan als ze nog bevroren zijn (Y)
Thnx voor de review en bedankt voor de tweede bestelling! Fijn dat de Ierse angus runderkogelbiefstukken lekker zijn. De gemarineerde (4 smaken) versie is ook zeker aan te raden! Tip voor de pangasius: volgens mij kun je ze als het nog bevroren is makkelijk door midden breken. Ik weet alleen niet of het fijn is vanwege de ijslaag (glacering) het in de pan te laten ontdooien, veel water. Zelf ontdooi ik de vis in water, dep het droog en bak het dan. Maar misschien kan het wel, even testen!
Nog een extra tip: na het ontdooien kan je de pakjes (kant en klare kipfiletblokjes) ook opwarmen door het in warm water te leggen.
Laatst bewerkt:

Als je van de beef meat-balls hield, dan heb je een goede keus gemaakt. Zelfde partner, zelfde omnomnom
. Bedankt voor het opmerken. Uit mijn hoofd hoort daar de vraag te staan of je wilt inschrijven voor de nieuwsbrief. Ik ga er zo even achteraan.
.