- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Awesome, bedankt
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Hoelang blijven de pannenkoeken zelf goed eens gebakken?
Net met jullie nieuwe pannenkoekenmix, een pannenkoek gemaakt. Echt makkelijk en goed te maken, en erg lekker. De smaak vanille overheest ook niet echt, dat vind ik wel fijn
! De eerste pannenkoekenmix review. Ze worden op het moment volop verzonden. Het klopt wat je zegt over de vanillesmaak, tenminste, dat is ook mijn mening. Mijn eerste twee pannenkoeken mislukte wel toen ze gingen testen, maar nadat ik de instructies volgde (zie site bereidings kopje) werden ze zoals op de foto. Mijn fout was de pannenkoek te dik maken en niet met een warme pan starten op middelmatig vuur.Pannenkoekenmix is een blijvertje gezien de prijs/voedingswaarde. Doe zelf 300 ml met 2 eieren er door geklopt voor 2 pannekoeken om ze iets dikker te maken.

Pannenkoekenmix is een blijvertje gezien de prijs/voedingswaarde. Doe zelf 300 ml met 2 eieren er door geklopt voor 2 pannekoeken om ze iets dikker te maken.
Is t ook niet zo dat je zelfs pannnenkoeken eenmaal gebakken ook weer in kan vriezen voor later gebruik?
Zijn er al ervaringen met Zoete Aardappel puree?
Nu mn bestelling aan t samenstellen, wil t dinsdag in huis hebben![]()
Binnen 48 uur eten, mits gekoeld gewaard.
top! Misschien een beetje raar je eigen product te beoordelen, maar naast de smaak en structuur ben ik zeer blij met de lab test voedingswaarde. Zo makkelijk nu op een lekkere makkelijke (kant-en-klaar) manier 45.6gr eiwit uit kipfilet binnen te krijgen.
Mooi! De eerste pannenkoekenmix review. Ze worden op het moment volop verzonden. Het klopt wat je zegt over de vanillesmaak, tenminste, dat is ook mijn mening. Mijn eerste twee pannenkoeken mislukte wel toen ze gingen testen, maar nadat ik de instructies volgde (zie site bereidings kopje) werden ze zoals op de foto. Mijn fout was de pannenkoek te dik maken en niet met een warme pan starten op middelmatig vuur.
Ja, wat je ook kunt doen is op een keukenpapier wat olijfolie gieten een paar druppels, en dan over de bodem van de pan heen smeren. Dan kun je hem toch dik maken als pannenkoek blijft ie minder plakken.
Ik wil vandaag mijn eerste bestelling gaan plaatsen bij MuscleMeat. Maar wat mij niet duidelijk is: het meeste is al gekookt, dus ik lees dat je het zo kan opeten. Maar is het de bedoeling dat je het nog een beetje opbakt? Of direct in de magnetron? Zoals bij de kip bijvoorbeeld. Hoe pakken de meeste dit aan?
Edit: meestal kook ik voor heel de week op zondag. Is het dan handig om bij musclemeat te bestellen? Aangezien alles al bevroren aankomt.
Leuke actie om mee te nemen idd.
Bij de gerookte zalmsnippers op jullie site staan de voedingswaarde van de chicken meat-balls? Het lab rapport geeft in iedergeval geen link naar die van de zalmsnippers.[/QUOTE
Eergisteren mijn bestelling bij de buren afgeleverd omdat wijzelf een uurtje niet thuis waren.. helemaal prima. Alleen de buren stonden op het punt om op vakantie te gaan, waardoor die doos dus nog steeds daar in de hal staat. Ik mag hopen dat hun hele huis straks onder de maaien en vliegen zit!! Zo maar weer een nieuwe bestelling doen..