AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hoelang blijven de pannenkoeken zelf goed eens gebakken?

De chicken balls zijn geweldig!

Net met jullie nieuwe pannenkoekenmix, een pannenkoek gemaakt. Echt makkelijk en goed te maken, en erg lekker. De smaak vanille overheest ook niet echt, dat vind ik wel fijn

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.585
Hoelang blijven de pannenkoeken zelf goed eens gebakken?

Binnen 48 uur eten, mits gekoeld gewaard.

De chicken balls zijn geweldig!

:thumbs: top! Misschien een beetje raar je eigen product te beoordelen, maar naast de smaak en structuur ben ik zeer blij met de lab test voedingswaarde. Zo makkelijk nu op een lekkere makkelijke (kant-en-klaar) manier 45.6gr eiwit uit kipfilet binnen te krijgen.

Net met jullie nieuwe pannenkoekenmix, een pannenkoek gemaakt. Echt makkelijk en goed te maken, en erg lekker. De smaak vanille overheest ook niet echt, dat vind ik wel fijn

Mooi :)! De eerste pannenkoekenmix review. Ze worden op het moment volop verzonden. Het klopt wat je zegt over de vanillesmaak, tenminste, dat is ook mijn mening. Mijn eerste twee pannenkoeken mislukte wel toen ze gingen testen, maar nadat ik de instructies volgde (zie site bereidings kopje) werden ze zoals op de foto. Mijn fout was de pannenkoek te dik maken en niet met een warme pan starten op middelmatig vuur.

Pannenkoekenmix is een blijvertje gezien de prijs/voedingswaarde. Doe zelf 300 ml met 2 eieren er door geklopt voor 2 pannekoeken om ze iets dikker te maken.

Pannenkoekenmix is een blijvertje gezien de prijs/voedingswaarde. Doe zelf 300 ml met 2 eieren er door geklopt voor 2 pannekoeken om ze iets dikker te maken.

Is t ook niet zo dat je zelfs pannnenkoeken eenmaal gebakken ook weer in kan vriezen voor later gebruik?

Zijn er al ervaringen met Zoete Aardappel puree?

Nu mn bestelling aan t samenstellen, wil t dinsdag in huis hebben :)

• #6.588

:thumbs: top! Ah kijk aan, eieren zelf nog door de mix heen gooien hebben wij hier nog niet geprobeerd. Ga ik binnenkort zelf eens doen.

Is t ook niet zo dat je zelfs pannnenkoeken eenmaal gebakken ook weer in kan vriezen voor later gebruik?

Zijn er al ervaringen met Zoete Aardappel puree?

Nu mn bestelling aan t samenstellen, wil t dinsdag in huis hebben :)

Theoretisch kan het terug in de vriezer, alleen geen ervaring mee Casper. Misschien valt dit slecht uit. Omdat het product nieuw is zul je dit zelf even moeten proberen met bv eentje. Maar anderzijds maar je met deze kant-en-klare mix pannenkoeken zo snel, ik weet daarom niet of invriezen de moeite waard is? De zoete aardappel puree wordt volop verkocht, vast wel iemand hier die het al geprobeerd heeft? Ik zelf ben er erg fan van. Naar mijn smaak is hij zoeter dan de blokjes.

Laatst bewerkt:
De eerste stukjes vlees zijn op.

Top :thumb:

Kipfilets inderdaad vrij van alles wat je anders zelf zou weggooien. Kogelbiefstuk heerlijk mals. Hamburgers zijn erg lekker.

Binnen 48 uur eten, mits gekoeld gewaard.

:thumbs: top! Misschien een beetje raar je eigen product te beoordelen, maar naast de smaak en structuur ben ik zeer blij met de lab test voedingswaarde. Zo makkelijk nu op een lekkere makkelijke (kant-en-klaar) manier 45.6gr eiwit uit kipfilet binnen te krijgen.

Mooi :)! De eerste pannenkoekenmix review. Ze worden op het moment volop verzonden. Het klopt wat je zegt over de vanillesmaak, tenminste, dat is ook mijn mening. Mijn eerste twee pannenkoeken mislukte wel toen ze gingen testen, maar nadat ik de instructies volgde (zie site bereidings kopje) werden ze zoals op de foto. Mijn fout was de pannenkoek te dik maken en niet met een warme pan starten op middelmatig vuur.

Ja, wat je ook kunt doen is op een keukenpapier wat olijfolie gieten een paar druppels, en dan over de bodem van de pan heen smeren. Dan kun je hem toch dik maken als pannenkoek blijft ie minder plakken.

Ik wil vandaag mijn eerste bestelling gaan plaatsen bij MuscleMeat. Maar wat mij niet duidelijk is: het meeste is al gekookt, dus ik lees dat je het zo kan opeten. Maar is het de bedoeling dat je het nog een beetje opbakt? Of direct in de magnetron? Zoals bij de kip bijvoorbeeld. Hoe pakken de meeste dit aan?

Edit: meestal kook ik voor heel de week op zondag. Is het dan handig om bij musclemeat te bestellen? Aangezien alles al bevroren aankomt.

• #6.592
Ja, wat je ook kunt doen is op een keukenpapier wat olijfolie gieten een paar druppels, en dan over de bodem van de pan heen smeren. Dan kun je hem toch dik maken als pannenkoek blijft ie minder plakken.

Sowieso altijd een anti aanbak laagje zoals olijfolie / pam spray/ kokosolie etc. Wat ik zelf merk is dat als je de pannenkoekenmix te dik doet in de pan, het moeilijk bruin te bakken en om te draaien is. Vandaar.

Ik wil vandaag mijn eerste bestelling gaan plaatsen bij MuscleMeat. Maar wat mij niet duidelijk is: het meeste is al gekookt, dus ik lees dat je het zo kan opeten. Maar is het de bedoeling dat je het nog een beetje opbakt? Of direct in de magnetron? Zoals bij de kip bijvoorbeeld. Hoe pakken de meeste dit aan?

Edit: meestal kook ik voor heel de week op zondag. Is het dan handig om bij musclemeat te bestellen? Aangezien alles al bevroren aankomt.

Hoi Scarface17. In elke titel van het product staat ''kant-en-klaar'' als je dit product na ontdooien meteen kunt eten of nog kunt opwarmen indien je het warm wilt eten. Bij de groenten staat er soms ''Voorgekookt'' in de titel. Dit betekent dat je het wel kunt eten na ontdooien, maar sommige prefereren de groente zachter en dan kan je het zelf nog wat extra bereiding geven.

De bereiding staat bij elk product onderaan op de pagina zelf als kopje. Bv bij de kant-en-klare zoete aardappel blokjes:

''Magnetron: Gebruik een magnetronbakje of een bord met schaal/kom wat over de aardapels heen gaat. Zet de magentron op 750watt en 6minuten.'' Dat is vanuit bevroren toestand. Je hebt er dus geen werk meer aan. Als je gaat preppen kan je het ook bevroren verdelen in de bakjes en ter plekken op je werk of waar dan ook opwarmen. Of je laat het ontdooien na het verdelen in je koelkast en eet het binnen 4 dagen op.

De kant en klare kipblokjes kopier ik even van de site: zie spolier

Bereiding
Thuis ontdooien
Er zijn twee goede manieren om de gekookte kipblokjes te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking te laten ontdooien een avond van tevoren. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel, vaak binnen een uur.

Koud eten
Na ontdooien kun je de kipfiletbokjes meteen eten (b.v. door een salade of koude pasta), omdat het al bereidt is (kant-en-klaar).

Opwarmen (BELANGRIJK!)
Het is ook mogelijk om de kipfiletblokjes op te warmen. Let daarbij wel goed op dat de kipfiletblokjes niet te veel vocht verliezen. De kipblokjes zijn erg mals zodra deze ondooit zijn. Is dit na het verwarmen niet meer zo, dan hebben ze teveel vocht verloren en zijn ze mogelijk te lang verwarmd. De beste manier van opwarmen is op het laatst de kipfiletblokjes toevoegen aan een maaltijd, die al warm is (b.v. door een saus). De omgeving van de maaltijd warmt dan de blokjes op en zo haal je nauwelijks tot geen vocht uit de kipfiletblokjes.
.

Normaal kook je voor een hele week zeg je op zondag. Hoe doe je dat nu? Iets dat je op zondag maakt dien je denk ik wel binnen 4 dagen te eten (bacterie ontwikkeling). Of vries je het zelf in? In dat geval kan je onze bevroren spullen verdelen in je bakjes en terug de vriezer in doen.

• #6.593
ACTIE: Gratis tabasco bij iedere bestelling!

Vanaf nu zijn er maar liefst 5 soorten Tabasco (van mild tot hot) verkrijgbaar bij Muscle Meat!

[Link niet meer beschikbaar]

Ter viering van en in samenwerking met Tabasco, krijgt iedereen aankomende zend week een mini tabasco original on-the-go!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke actie om mee te nemen idd.

Bij de gerookte zalmsnippers op jullie site staan de voedingswaarde van de chicken meat-balls? Het lab rapport geeft in iedergeval geen link naar die van de zalmsnippers.

• #6.595
Leuke actie om mee te nemen idd.

Bij de gerookte zalmsnippers op jullie site staan de voedingswaarde van de chicken meat-balls? Het lab rapport geeft in iedergeval geen link naar die van de zalmsnippers.[/QUOTE

Bedankt voor actie compliment :thumbs:

Voedingswaarde die op de pagina zelf staan kloppen! Excuus, heb het iets te snel online gezet, de goede lab test link komt eraan. Ik upload het alvast even voor je op tinypic: http://i64.tinypic.com/dhbklh.jpg

Eergisteren mijn bestelling bij de buren afgeleverd omdat wijzelf een uurtje niet thuis waren.. helemaal prima. Alleen de buren stonden op het punt om op vakantie te gaan, waardoor die doos dus nog steeds daar in de hal staat. Ik mag hopen dat hun hele huis straks onder de maaien en vliegen zit!! Zo maar weer een nieuwe bestelling doen..

• #6.597
Eergisteren mijn bestelling bij de buren afgeleverd omdat wijzelf een uurtje niet thuis waren.. helemaal prima. Alleen de buren stonden op het punt om op vakantie te gaan, waardoor die doos dus nog steeds daar in de hal staat. Ik mag hopen dat hun hele huis straks onder de maaien en vliegen zit!! Zo maar weer een nieuwe bestelling doen..

Wow... dat is wel knap lullig pfff. Waarom nemen ze een pakket uberhaupt aan als ze met vakantie gaan. Een dag ons pakket missen maakt niet uit, je kan dan via de track&trace wisselen naar een PostNL punt of de 2de dag het als nog op je thuis adres ontvangen. Er staat ook super groot MEAT op de doos en een waarschuwing bovenop dat het om bevroren producten gaat. Spijtig dat ze niet even de moeite nemen. Ik ga morgen even overleggen met mijn collega's over je een korting geven op je nieuwe pakket om dit te verzachten. Kan je mij een email sturen naar info@musclemeat.nl zodat ik weet wie je bent en het pakket kan zien in ons systeem waar het over gaat?

Laatst bewerkt:
Thanks voor je reactie, maar het is mij echt niet om korting etc te doen hoor. We zijn hier met het hele gezin blij met jullie producten en dit is niet iets waar jullie wat aan kunnen doen. Idd gewoon achterlijk dat de buurman het aanneemt, maar goed.. Gr, Hugo

Gaan jullie op termijn ook ongekookte rijst van bijv. 5 of 10kg verkopen?

ik eet altijd de ultra fine oats van ja sorry b&f :P is dit niks om aan jullie assortiment toe te voegen aangezien vele van ons dit consumeren volgens mij.

Terug
Naar boven