MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Is toevallig ook nog het enige product wat ik daar haal. Kunnen jullie ons inderdaad niet verlossen van dat oats aanbiedende boeventuig? XXL is nog wel aardig duurder geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.602
Thanks voor je reactie, maar het is mij echt niet om korting etc te doen hoor. We zijn hier met het hele gezin blij met jullie producten en dit is niet iets waar jullie wat aan kunnen doen. Idd gewoon achterlijk dat de buurman het aanneemt, maar goed.. Gr, Hugo

Dat is aardig van je! Des al niettemin vind ik het wel een beetje service van onze kant om je tegemoet te komen. Ik stuur je vandaag een mail.

Gaan jullie op termijn ook ongekookte rijst van bijv. 5 of 10kg verkopen?

ik eet altijd de ultra fine oats van ja sorry b&f :P is dit niks om aan jullie assortiment toe te voegen aangezien vele van ons dit consumeren volgens mij.

Is toevallig ook nog het enige product wat ik daar haal. Kunnen jullie ons inderdaad niet verlossen van dat oats aanbiedende boeventuig? XXL is nog wel aardig duurder geloof ik.

Niet op korte termijn, maar het is inderdaad wel een product dat bij ons past en staat op mijn eigen persoonlijke wishlist voor Muscle Meat. Ik koop het zelf bij XXL en eet / drink het al jaren met plezier. Ik zal vandaag eens kijken wat de rest hier van vindt bij Muscle Meat. Thnx voor de input mensen!

Net voor het eerst de broccoli puree gegeten. Had 300 gram door 100 gr (ongekookt gewogen) rijst gedaan samen met 200 gr fuego peru. Echt veel lekkerder dan dat er broccoli roosjes bij zitten. Maakt de rijst direct minder droog. Dit is zeker een blijver!

Hebben jullie ook plannen/kunnen jullie Kabeljauw gaan verkopen.Schijnt een goede vis te zijn voor krachtsport. Bij een collega van me heb ik MuscleMeat gepromoot, en vandaag gaat ie bij jullie bestellen :).

Hebben jullie ook plannen/kunnen jullie Kabeljauw gaan verkopen.Schijnt een goede vis te zijn voor krachtsport. Bij een collega van me heb ik MuscleMeat gepromoot, en vandaag gaat ie bij jullie bestellen :).

Hoezo dat? Elke witvis is goed (veel eiwit/weinig vet), dus ook koolvis bijv. Koolvis kun je heel goedkoop halen en ik vind het lekker ook nog.

Hoezo dat? Elke witvis is goed (veel eiwit/weinig vet), dus ook koolvis bijv. Koolvis kun je heel goedkoop halen en ik vind het lekker ook nog.

Kabeljauw heeft ook een behoorlijke creatine concentratie, maar Koolvis wordt ook (nog) niet verkocht door MuscleMeat.

• #6.607
Net voor het eerst de broccoli puree gegeten. Had 300 gram door 100 gr (ongekookt gewogen) rijst gedaan samen met 200 gr fuego peru. Echt veel lekkerder dan dat er broccoli roosjes bij zitten. Maakt de rijst direct minder droog. Dit is zeker een blijver!
van

Bedankt voor de review Wovano! Je bent de tweede waarvan ik het hoor dat hij ze rijst er mee mengt en dit makkelijk/fijner eet. Wellicht dat ik het als tip bij het product ga zetten!

Kabeljauw heeft ook een behoorlijke creatine concentratie, maar Koolvis wordt ook (nog) niet verkocht door MuscleMeat.

We hebben wel al een keer mooie kwaliteit koolvis en kabeljauw in onze handen gehad, maar de prijs inkoop de verkoopprijs in de supermarkt, dat werkt niet. Ik heb nog een contact persoon waar ik goede hoop mee heb dat we deze twee vissen kunnen introduceren. Echter zijn we tot eind dit jaar vol met nieuwe producten, er komt heel wat moois aan. Vis laat daarom op zich wachten. Wel hebben we net gerookte zalm geïntroduceerd voor de geïnteresseerden! Thnx voor de mond tot mond reclame Guido :thumbs:!

Thnx voor de feedback! Wat we merken met het zout is twee dingen. Mensen die weinig zout nemen elke dag, het proberen te beperken etc., krijgen dat hun smaak pupillen er gevoeliger voor zijn. Onze gemiddelde klant vind het zoutgehalte in de mond goed. Des al niettemin natuurlijk blij dat je het meld, elke feedback is welkom! Ik denk dat we nog wel binnenkort wat gaan experimenteren ermee. Kijken wat er gebeurt met de beleving van het product als het bv van 1.2 naar 1.0gr gaat. Het tweede dat we merken is het verschil of je het pakje los eet, of door een maaltijd met bv zoutloze rijst. De pakjes zijn bedoeld door een maaltijd heen, waardoor het zout ''verdund'' wordt.

Ook samen met zoutloze rijst vind ik ze toch iets te zout. Maar misschien dat ik hier alleen in sta.

Mocht je eea terugbrengen als test naar 1gr zout test ik graag voor je. :)

• #6.609
Ook samen met zoutloze rijst vind ik ze toch iets te zout. Maar misschien dat ik hier alleen in sta.

Mocht je eea terugbrengen als test naar 1gr zout test ik graag voor je. :)

Dankje voor de feedback. Ik heb al een aantal conversaties gehad er over voor test batches met 1.0gr. Weet alleen niet hoe snel het allemaal in gang gezet wordt omdat het door kerst periode erg druk wordt bij hun. Wij vinden het zout gehalte goed op het moment, maar als we 1.0gr niet storend vinden en het helpt de smaak bij klanten zoals jou, waarom niet!

Laatst bewerkt:
net mijn bestelling terug gehad na gisteren te bestellen. Mooi op tijd weer dus!!
Dat flesje tabasco is echt wel mini-mini zeg :D Vond het bijna niet haha.

Zeg vraagje: Ik heb nu de tomatenblokjes, uienblokjes en champignons besteld.
Hoe pak ik dat het beste aan om 's ochtends mijn eieren klaar te doen. Want alle 3 die ingrediënten zijn bevroren? Zet ik ze even in de microgolf apart? Kook ik ze wat in een pan voor ik mijn eieren erbij smijt? Of kan ik gewoon alles in 1x in de pan doen en zullen ze gaar zijn?

Alvast bedankt!! :D :D

(Btw de ben & Jerry's ziet er overheerlijk uit :o (diegene met peanut butter)) Kan er bijna niet afblijven, zal toch nog ffe moeten wachten tot na mijn wedstrijd zondag :D :D

Komt er toevallig ook een puree variant van normale aardappel? :)

In afwachting van m'n vriezer maar vast dit hele topic (alle 331 pagina's) gelezen. Supertof om te lezen hoe jullie zo zijn uitgebreid!
Als het goed is krijg ik komend weekend eindelijk m'n vriezer dus dan volgt er ook snel een bestelling :D

Vanmiddag vlak voor drie uur m'n grootste bestelling ooit gedaan! Ben erg benieuwd naar de gepureerde broccoli en bloemkool en ook de chickenballs ben ik erg benieuwd naar.

• #6.615
net mijn bestelling terug gehad na gisteren te bestellen. Mooi op tijd weer dus!!
Dat flesje tabasco is echt wel mini-mini zeg :D Vond het bijna niet haha.

Zeg vraagje: Ik heb nu de tomatenblokjes, uienblokjes en champignons besteld.
Hoe pak ik dat het beste aan om 's ochtends mijn eieren klaar te doen. Want alle 3 die ingrediënten zijn bevroren? Zet ik ze even in de microgolf apart? Kook ik ze wat in een pan voor ik mijn eieren erbij smijt? Of kan ik gewoon alles in 1x in de pan doen en zullen ze gaar zijn?

Alvast bedankt!! :D :D

(Btw de ben & Jerry's ziet er overheerlijk uit :o (diegene met peanut butter)) Kan er bijna niet afblijven, zal toch nog ffe moeten wachten tot na mijn wedstrijd zondag :D :D

Thnx voor je bestelling weer Boddin! Toevallig deze zelf ingepakt, herkende je naam :). Een van de ideeen van de mini tabasco is dat het zelfs in je portomonnee past en altijd bij je kan hebben.

Je hebt verschillende manieren. Sommige gooien het bevroren in de pan, middelmatig vuur en ontdooien plus opwarmen het daarin. Geeft dit geen goed resultaat voor je dan het volgende. Het zit losgevroren van elkaar waardoor.je een portie avond van te voren eruit kunt halen en afgedekt in koelkast kan leggen. Andere manier is idd in water zoals je zegt. Ik zou iig zorgen dat de producten al ontdooit of deels warm zijn voordat je de eieren erbij doet.

Komt er toevallig ook een puree variant van normale aardappel? :)

Willen we erg graag, iig ik! Maar is nog niet in ontwikkeling.

In afwachting van m'n vriezer maar vast dit hele topic (alle 331 pagina's) gelezen. Supertof om te lezen hoe jullie zo zijn uitgebreid!
Als het goed is krijg ik komend weekend eindelijk m'n vriezer dus dan volgt er ook snel een bestelling :D

Wow dat was even lezen haha tof. Leuk dat je gaat bestellen! Ik zie het wel tegemoet.

Vanmiddag vlak voor drie uur m'n grootste bestelling ooit gedaan! Ben erg benieuwd naar de gepureerde broccoli en bloemkool en ook de chickenballs ben ik erg benieuwd naar.

Die bestelling was idd flink :| bedankt!! Alle drie de producten zijn idd nieuw. Bloemkool puree zelfs pas sinds gisteren. Review/feedback welkom indien je tijd hebt!!

Kabeljauw (mede) eten om de creatine..doesn't make sense maar OK zelf weten

In biefstuk zit volgens mij per 200gr ook 3-5gr creatine, tenminste dat las ik op random site een keer. Iemand weet hierover? Anders zoek ik het vanavond even uit :).

Vanwege al de dingen die ik al wil moet ik kiezen of original chicken meat balls of vandouvan, welke raden jullie dan aan :P

• #6.617
net weer een bestelling geplaatst, op het laatst ging het een beetje fout:
There has been an error processing your request
SQLSTATE[HY000] [1203] User musclemeat already has more than 'max_user_connections' active connections
jullie site was ook traag dus het zal wel een beetje druk geweest zijn ;)
kreeg wel een mailtje dus ga er vanuit dat de bestelling juist is binnengekomen.

Vond de site ook erg traag net en afgelopen avond. Heb na een periode radiostilte weer is wat besteld. Wel veel nieuwe producten dus ik heb aardig wat probeersels, hoop dat het allemaal goed gaat met inpakken;)

Klopt het dat de bezorgdatum voor volgende week dinsdag op 18:00 tot 20:00 stond? De "late optie" was van 18:00 tot 21:00 en kost meer dus ik wil toch nog even checken of dit wel goed stond?

• #6.620
net weer een bestelling geplaatst, op het laatst ging het een beetje fout:
There has been an error processing your request
SQLSTATE[HY000] [1203] User musclemeat already has more than 'max_user_connections' active connections
jullie site was ook traag dus het zal wel een beetje druk geweest zijn ;)
kreeg wel een mailtje dus ga er vanuit dat de bestelling juist is binnengekomen.

Vond de site ook erg traag net en afgelopen avond. Heb na een periode radiostilte weer is wat besteld. Wel veel nieuwe producten dus ik heb aardig wat probeersels, hoop dat het allemaal goed gaat met inpakken;)

Klopt het dat de bezorgdatum voor volgende week dinsdag op 18:00 tot 20:00 stond? De "late optie" was van 18:00 tot 21:00 en kost meer dus ik wil toch nog even checken of dit wel goed stond?

We krijgen binnen 7 dagen een server upgrade. Verhuizen van UK naar Amsterdam en krijgen SSD schijven, meer geheugen en nog wat dingen zodat dit nooit meer gebeurt. Excuus voor het ongemak!

@kieskes Als je inmiddels een track&trace hebt ontvangen zit het goed! Zo niet, PM mij even met je bestelnummer of volledige naam, dan maak ik het in orde.

@johan22 Thnx voor je bestelling Johan :)! Leuk dat je de nieuwe producten gaat proberen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven