johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor je reactie, maar het is mij echt niet om korting etc te doen hoor. We zijn hier met het hele gezin blij met jullie producten en dit is niet iets waar jullie wat aan kunnen doen. Idd gewoon achterlijk dat de buurman het aanneemt, maar goed.. Gr, Hugo
Gaan jullie op termijn ook ongekookte rijst van bijv. 5 of 10kg verkopen?
ik eet altijd de ultra fine oats van ja sorry b&fis dit niks om aan jullie assortiment toe te voegen aangezien vele van ons dit consumeren volgens mij.
Is toevallig ook nog het enige product wat ik daar haal. Kunnen jullie ons inderdaad niet verlossen van dat oats aanbiedende boeventuig? XXL is nog wel aardig duurder geloof ik.
Hebben jullie ook plannen/kunnen jullie Kabeljauw gaan verkopen.Schijnt een goede vis te zijn voor krachtsport. Bij een collega van me heb ik MuscleMeat gepromoot, en vandaag gaat ie bij jullie bestellen.
Hoezo dat? Elke witvis is goed (veel eiwit/weinig vet), dus ook koolvis bijv. Koolvis kun je heel goedkoop halen en ik vind het lekker ook nog.
vanNet voor het eerst de broccoli puree gegeten. Had 300 gram door 100 gr (ongekookt gewogen) rijst gedaan samen met 200 gr fuego peru. Echt veel lekkerder dan dat er broccoli roosjes bij zitten. Maakt de rijst direct minder droog. Dit is zeker een blijver!
Hebben jullie ook plannen/kunnen jullie Kabeljauw gaan verkopen.Schijnt een goede vis te zijn voor krachtsport. Bij een collega van me heb ik MuscleMeat gepromoot, en vandaag gaat ie bij jullie bestellen.
Hoezo dat? Elke witvis is goed (veel eiwit/weinig vet), dus ook koolvis bijv. Koolvis kun je heel goedkoop halen en ik vind het lekker ook nog.
Kabeljauw heeft ook een behoorlijke creatine concentratie, maar Koolvis wordt ook (nog) niet verkocht door MuscleMeat.
Thnx voor de feedback! Wat we merken met het zout is twee dingen. Mensen die weinig zout nemen elke dag, het proberen te beperken etc., krijgen dat hun smaak pupillen er gevoeliger voor zijn. Onze gemiddelde klant vind het zoutgehalte in de mond goed. Des al niettemin natuurlijk blij dat je het meld, elke feedback is welkom! Ik denk dat we nog wel binnenkort wat gaan experimenteren ermee. Kijken wat er gebeurt met de beleving van het product als het bv van 1.2 naar 1.0gr gaat. Het tweede dat we merken is het verschil of je het pakje los eet, of door een maaltijd met bv zoutloze rijst. De pakjes zijn bedoeld door een maaltijd heen, waardoor het zout ''verdund'' wordt.

Ook samen met zoutloze rijst vind ik ze toch iets te zout. Maar misschien dat ik hier alleen in sta.
Mocht je eea terugbrengen als test naar 1gr zout test ik graag voor je.![]()
Vond het bijna niet haha.
(diegene met peanut butter)) Kan er bijna niet afblijven, zal toch nog ffe moeten wachten tot na mijn wedstrijd zondag

Kabeljauw (mede) eten om de creatine..doesn't make sense maar OK zelf wetenKabeljauw heeft ook een behoorlijke creatine concentratie, maar Koolvis wordt ook (nog) niet verkocht door MuscleMeat.
net mijn bestelling terug gehad na gisteren te bestellen. Mooi op tijd weer dus!!
Dat flesje tabasco is echt wel mini-mini zegVond het bijna niet haha.
Zeg vraagje: Ik heb nu de tomatenblokjes, uienblokjes en champignons besteld.
Hoe pak ik dat het beste aan om 's ochtends mijn eieren klaar te doen. Want alle 3 die ingrediënten zijn bevroren? Zet ik ze even in de microgolf apart? Kook ik ze wat in een pan voor ik mijn eieren erbij smijt? Of kan ik gewoon alles in 1x in de pan doen en zullen ze gaar zijn?
Alvast bedankt!!![]()
(Btw de ben & Jerry's ziet er overheerlijk uit(diegene met peanut butter)) Kan er bijna niet afblijven, zal toch nog ffe moeten wachten tot na mijn wedstrijd zondag
![]()
![]()
. Een van de ideeen van de mini tabasco is dat het zelfs in je portomonnee past en altijd bij je kan hebben.Komt er toevallig ook een puree variant van normale aardappel?![]()
In afwachting van m'n vriezer maar vast dit hele topic (alle 331 pagina's) gelezen. Supertof om te lezen hoe jullie zo zijn uitgebreid!
Als het goed is krijg ik komend weekend eindelijk m'n vriezer dus dan volgt er ook snel een bestelling![]()
Vanmiddag vlak voor drie uur m'n grootste bestelling ooit gedaan! Ben erg benieuwd naar de gepureerde broccoli en bloemkool en ook de chickenballs ben ik erg benieuwd naar.
Kabeljauw (mede) eten om de creatine..doesn't make sense maar OK zelf weten
.Vanwege al de dingen die ik al wil moet ik kiezen of original chicken meat balls of vandouvan, welke raden jullie dan aan![]()

net weer een bestelling geplaatst, op het laatst ging het een beetje fout:
There has been an error processing your request
SQLSTATE[HY000] [1203] User musclemeat already has more than 'max_user_connections' active connections
jullie site was ook traag dus het zal wel een beetje druk geweest zijn
kreeg wel een mailtje dus ga er vanuit dat de bestelling juist is binnengekomen.
Vond de site ook erg traag net en afgelopen avond. Heb na een periode radiostilte weer is wat besteld. Wel veel nieuwe producten dus ik heb aardig wat probeersels, hoop dat het allemaal goed gaat met inpakken
Klopt het dat de bezorgdatum voor volgende week dinsdag op 18:00 tot 20:00 stond? De "late optie" was van 18:00 tot 21:00 en kost meer dus ik wil toch nog even checken of dit wel goed stond?
! Leuk dat je de nieuwe producten gaat proberen.