AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vergeet niet bij de rekensom dat 1kg biokip van Musclemeat gelijk is aan 1136gr ongekookte biokipfilet. Er is namelijk 1136gr bio kipfilet nodig om 1kg gekookte biokip te maken (12% vocht verlies). Vandaar dat we zeggen bij de productinformatie: ''gelijk aan 15,48euro/kilo ongekookte biologische kipfilet.

Scoob, hoort dat niet te zijn 15,84 i.p.v. 15,48euro/kilo? Je hebt een getal omgedraaid.

• Topic Starter Topic Starter
Scoob, hoort dat niet te zijn 15,84 i.p.v. 15,48euro/kilo? Je hebt een getal omgedraaid.

Helemaal gelijk, excuus :). Voortaan kopieren van de webstie i.p.v. overtypen i.v.m. tikfouten. Dankje voor spotten! De post is aangepast die ik hiervoor schreef.

Mijn eerste bestelling is ook binnen. Nu een makkelijke maaltijd gemaakt met de kipblokjes en het smaakt echt heerlijk. Zondag de paardenbiefstuk proberen maar dat moet bijna wel goedkomen. Zal zeker meer bestellingen gaan plaatsen!

Mijn eerste bestelling is ook binnen. Nu een makkelijke maaltijd gemaakt met de kipblokjes en het smaakt echt heerlijk. Zondag de paardenbiefstuk proberen maar dat moet bijna wel goedkomen. Zal zeker meer bestellingen gaan plaatsen!

:D super! Die paardenbiefstuk komt ook wel goed lijkt mij! Mocht je nog niet zoveel ervaring hebben met biefstuk bakkendan kan je het beste even youtuben :). En bak hem niet te lang! Ze zijn vrij plat.

Laatst bewerkt:
UPDATE

Een nieuw product zal eind van de middag gelanceerd worden :D Stay tuned!

Laatst bewerkt:
eind van de middag :D

edit: weet het al :D

Deze bazenservice verdient nog een post.

Mijn 3e voorraad is weer bijna op dus binnenkort weer nieuwe bestellen!

UPDATE: Nieuw product Paardenbiefstuk tartaar (red pepper)

2rp2vmh.jpg

2ujqt02.jpg

Waarom de paardenbiefstuk tartaar van Muscle Meat:

• Tartaar wordt snel opgenomen door de fijne structuur. Daarom is het bijvoorbeeld ideaal om het na een training te eten.
  • Zeer scherpe prijs van 10euro/kg. Dit is dezelfde gemiddelde prijs waar tartaar te koop voor is in de supermarkten, maar deze zijn niet van biefstuk gemaakt. Hierdoor heeft de tartaar van de supermarkt slechtere voedingswaarden.
  • Extreem laag vet, slechts 1%. Een gemiddelde supermarkt tartaar bevat rond de 10% vet.
  • De tartaar is hierdoor hoog in zijn eiwitgehalten.
  • De tartaar bestaat 100% uit paardenbiefstuk.Geen afgespoten karkasvlees zoals elders gebruikt wordt.
  • Geen toevoegingen: E-nummers, dextrose, smaakversterkers, conserveringsmiddelen of vet.
  • De smaak van rode peper. Alleen aan de buitenrand van de tartaar aangebracht.
  • Uniek product: niet verkrijgbaar in de supermarkten en een home made Muscle Meat recipe!

Eén paardenbiefstuk tartaar (150gr) bevat:

• Energie: 148,5kcal
  • Koolh: 0.0 gram
  • Eiwit: 33,6 gram
  • Vet: 1,5 gram
  • Zout: 1,8 gram

100 gram paardenbiefstuk tartaar bevat:

Energie: 99 kcal
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 22,4 gram
Vet: 1,0 gram
Zout: 1,2 gram

De kruiden die gebruikt zijn: Rode peper.

Verpakking: De paardenbiefstuk tartaar wordt geleverd in een stevig plastic verpakking net als onze andere vlees producten. Deze verpakking is BPA-vrij.

Ontdooiing: Er zijn twee goede manieren om de paardenbiefstuk tartaar te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. Hoe langszamer het product ontdooit hoe beter, daarom preferen wij de eerste manier.

Bereidings tip: verhit boter en/of (olijf)olie en bak de paardenbiefstuk tartaar aan beide zijden bruin en op laag tot middel vuur in ca. 5 minuten gaar. Regelmatig keren.

Houdbaarheid: Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren verpakking in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

EXTRA UPDATE VOOR MENSEN DIE AL BESTELD HEBBEN NA AFGELOPEN DONDERDAG 15:00 -->

Als je dit als sample of product nog wilt kopen voordat het morgen verzonden wordt, stuur mij dan een PM voor morgen (maandag) 12:00.

Laatst bewerkt:
Hmm dat ziet er erg interessant uit! Die gooi ik er volgende keer ook bij ;)

Maar goed dat ik tegenwoordig een grotere vriezer heb. Binnenkort toch weer even bestellen!!

Het is 100% paardenbiefstuk, maar goedkoper dan paardenbiefstuk?

Mooie toevoeging in ieder geval :)

Ai ai, moet nu wel snel eens wat gaan bestellen bij jullie:) jammer van de hoge verzendkosten naar belgie

Hmm dat ziet er erg interessant uit! Die gooi ik er volgende keer ook bij ;)

Heb er zelf al een 8 van op door de afgelopen dagen. Gaat je zeker niet teleurstellen :D.

Maar goed dat ik tegenwoordig een grotere vriezer heb. Binnenkort toch weer even bestellen!!

Top :D

Het is 100% paardenbiefstuk, maar goedkoper dan paardenbiefstuk?

Mooie toevoeging in ieder geval :)

Je moet je voorstellen dat de fabriek een boven bil binnenkrijgt. Deze wordt in stukken van 200gr gesneden en verpakt voor ons en verkocht als paardenbiefstuk op onze site. Van de boven bil blijven er altijd stukken over. Bijvoorbeeld omdat hij te groot gesneden is (het blijft handwerk van de slager), 250gr, en dan wordt er dus 50gr eraf gesneden. De fabriek kan hier verder niks mee. Daarom zijn wij met dit idee gekomen om van die stukken biefstuk tartaar te maken: goedkoper, ideaal voor eiwitten en heel erg lean vlees. En omdat het in tartaar vorm is nog is zo gemakkelijk te eten als gehakt, zo zacht!

Ai ai, moet nu wel snel eens wat gaan bestellen bij jullie:) jammer van de hoge verzendkosten naar belgie

:thumbs: . Als het goed is ben je nog steeds goedkoper uit met de kg prijzen als je dit erbij optelt. En hoe meer je besteld hoe lager de kg prijs hierdoor wordt.

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 19:41 ----------

Deze bazenservice verdient nog een post.

Mijn 3e voorraad is weer bijna op dus binnenkort weer nieuwe bestellen!

:cool: vaste klant. Leuk!

eind van de middag :D

edit: weet het al :D

Met jouw nickname niet moeilijk te raden haha :D

Laatst bewerkt:
Zat keihard te f5'en ;)

Het nieuwe product Paardenbiefstuk tartaar is duidelijk populair bij de bestellingen die vandaag verstuurt worden :D gaat hard met de stock! Zal proberen de stock zelf niet verder op te eten ;)

Super dit. Nog geen gebruik van gemaakt, maar ben sinds kort zeer nauwgezet met mijn voeding bezig dus een bestelling kunnen jullie ook van mij binnenkort verwachten!

olivier, heb je plannen om er ook gestoomde groene groenten bij te doen? nu al 3x besteld en word nu zo lui dat ik geen zin meer heb om groente te koken...

zag het bij een concurrent van je.

Zoveel producten, zoveel te bestellen..
Ik zou ook graag mijn eerste bestelling komende dagen plaatsen, maar wat zijn de levertijden naar België. Wil niet m'n bestelling mislopen & dat ik ze moet gaan afhalen bij de post of waar dan ook :)

Ik zou ook graag mijn eerste bestelling komende dagen plaatsen, maar wat zijn de levertijden naar België. Wil niet m'n bestelling mislopen & dat ik ze moet gaan afhalen bij de post of waar dan ook :)

is post NL, dus ganse dag kan..
hangt zelf wat af van lokale koerier.
bij mij ons zetten ze het zelf gewoon aan de voordeur af :)

Super dit. Nog geen gebruik van gemaakt, maar ben sinds kort zeer nauwgezet met mijn voeding bezig dus een bestelling kunnen jullie ook van mij binnenkort verwachten!

Mooi, zeer belangrijk je voeding op orde te hebben wil jouw lichaam veranderen. Wie wil groeien als een beest moet eten als een beest ;)!

olivier, heb je plannen om er ook gestoomde groene groenten bij te doen? nu al 3x besteld en word nu zo lui dat ik geen zin meer heb om groente te koken...

zag het bij een concurrent van je.

Gemak dient de mens :D. Groenten staat niet op onze prioriteiten lijstje. Vis bijvoorbeeld wel. Maar het is zeker een leuk/goed idee!

Top, ik zie je bestelling wel te gemoed komen :thumbs: Statistisch gezien komt 97% van de pakketten de volgende dag aan, ook in België. De overige 3% de tweede dag. In Nederland maakt men veel gebruik van pakje gemak ofwel postNL afhaallocaties. PostNL is bezig met afhaallocaties in België, maar die zijn er nu dus nog niet. Je zou ook een adres kunnen opgeven van iemand waarvan je weet dat die thuis is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven